SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Thinking about thinking of you. ♫
Kun je niet roamen?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
Morgen is dit topic wel stil denk ik.
Wie zijn er morgen allemaal niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze het flikt. Van bide trouwens.T en ik denken serieus dat ze ghb in die drankjes van die jongens douwen.
ik, shifto, dj, tfm, mr en kkquote:Op woensdag 28 december 2011 00:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie zijn er morgen allemaal niet?
Morgen ben ik wss heel de dag aan het zuipen dus ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
Je moet eens wetenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Zelfs GHB werkt daarbij niet meer.
Grapje jongquote:
Ik haat 'werken'quote:
Ze werd halverwege wakkerquote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent een keer gedrogeerd?
Nee, de mijnequote:
Gelukkigquote:
Nee ik probeer wekelijks maar tevergeefs.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent een keer gedrogeerd?
Dacht ik wel aangezien je louter negers post.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Nee ik probeer wekelijks maar tevergeefs.
Niet liegen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dacht ik wel aangezien je louter negers post.
Oké. Ik zal niet meer liegen.quote:
Het viel niet op.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oké. Ik zal niet meer liegen.
Barrie ik hou van je.
Jammer dat je geen neger bent.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oké. Ik zal niet meer liegen.
Barrie ik hou van je.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer dat je geen neger bent.
Ik doe wel meequote:Op woensdag 28 december 2011 00:21 schreef bijdehand het volgende:
Shifto, ik wil een keer monopoly spelen in pak met whisky en sigaren
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En DJ ook al. Nog 2 of 3 mensen en het is compleetquote:
Negerlul heb je al zeker?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Voor jou kan ik een neger zijn.
Lekkere opvoeding.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Barrie gevonden, de slet!
Dat is de neger reïncarnatie van BDH.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Mooiste van die foto is dat die rechtse neger een Lonsdale trui aan heeft.
Zou je er als neger ook een trio mee willen?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is de neger reïncarnatie van BDH.
Modder.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:42 schreef Kutstudent het volgende:
Nou barrie, wij zijn nog de enigen. Dat wordt dirty talk.
Uiteraard heb je wel de stekker eruit gehaald voor je naar je werk ging?quote:Op woensdag 28 december 2011 09:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moggel,
Knalt gisteravond de computer eruit.. waarschijnlijk de voeding overleden.
En vandaag gewoon werk dus geen tijd om een nieuwe te halen. Bestellen dus ws, maar dat is dan pas morgen binnen. Tot die tijd maar behelpen met tablet en foon.
Die met die gnoequote:
hoi Barriequote:Op woensdag 28 december 2011 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Barrie gevonden, de slet!
mooi ditquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:02 schreef shifto het volgende:
Ik zeg, jullie alternatief voor google
http://www.michelerkens.nl/
Nee heb 10 euro verkankertquote:Op woensdag 28 december 2011 15:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En kan je er nog wat van leren?
Iets van whaddup en derp gecombineerd. Shifto houdt wel van derpen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
What does the term ''dup'' mean?
Derp;quote:Op woensdag 28 december 2011 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iets van whaddup en derp gecombineerd. Shifto houdt wel van derpen.
Nee die is pas overledenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n lief poesje?
Wie was de gelukkige? Zeker een goeie rosbief geworden nu.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wie was de gelukkige? Zeker een goeie rosbief geworden nu.
Dat. En dat filmpjequote:Op woensdag 28 december 2011 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iets van whaddup en derp gecombineerd. Shifto houdt wel van derpen.
echt?quote:
Maar wat is derp dan precies? Gewoon een opmerking op een achterlijk iets ofzo?quote:
Derp, zeg je wanneer je niks nuttigs te zeggen hebt?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar wat is derp dan precies? Gewoon een opmerking op een achterlijk iets ofzo?
Bitch, ik heulemeul meelevenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
En nee. Heb/had geen huisdieren.
Okequote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Derp, zeg je wanneer je niks nuttigs te zeggen hebt?
[..]
Bitch, ik heulemeul meeleven![]()
Doet me denken aan dezequote:Op woensdag 28 december 2011 19:47 schreef shifto het volgende:
[..]
You learn fast my young little grass-smoker.
EN VEEL!quote:
Zit je al in de trein?quote:
Ja, mr ookquote:
Je hoort er nu bij, met je Bro Codequote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hoort er nu bij, met je Bro Code
SOWIESO ZUIPEN @ YOU KRIPquote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensjes. Hebben jullie maandag of dinsdagavond iets te doen? Zo nee ergens chillen/uit of zuipen at my crib?
count me in!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensjes. Hebben jullie maandag of dinsdagavond iets te doen? Zo nee ergens chillen/uit of zuipen at my crib?
Ik moet nog even kijken of ik kan, maar waarschijnlijk wel!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Nope. Zit in Delft. En dinsdagavond ga ik m'n nieuwe chick neuken dus thanks, but no thanks.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke jammer.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Zit in Delft. En dinsdagavond ga ik m'n nieuwe chick neuken dus thanks, but no thanks.
In vertrouwen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
Barrie is wel een kloon, dat heeft ze me zelf verteld.
quote:
Ja kut dit is het internet hoor. Je weet maar nooit.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Denken dat ik een kloon van iemand ben
Ja voor hetzelfde geld ben ik een hele vieze man van 40 die even langs komt bij je huis.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kut dit is het internet hoor. Je weet maar nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik. ging. dood.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:02 schreef shifto het volgende:
Ik zeg, jullie alternatief voor google
http://www.michelerkens.nl/
Leugens!quote:
Count me in!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Elkaar gekust.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:33 schreef Kutstudent het volgende:
Wtf hebben jullie nou allemaal gedaan in Deutschland? Naast towerbridgen?
En Günther.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:34 schreef BarrieButsers het volgende:
KK waarom maak je maandag niet een retourtje naar den bosch?
Bitch please, ik heb bij lange na niet genoeg appletini op om dat toe te staan en zij niet genoeg om dat überhaupt te willen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:33 schreef Kutstudent het volgende:
Wtf hebben jullie nou allemaal gedaan in Deutschland? Naast towerbridgen?
Bitch please, ik geloof er geen reet van.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bitch please, ik heb bij lange na niet genoeg appletini op om dat toe te staan en zij niet genoeg om dat überhaupt te willen._!
Niet iedereen is zo wanhopig als jij.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bitch please, ik geloof er geen reet van.
Maakt me niet zoveel uit.quote:
Eerder een tikkie chauvinistisch en mensen uit de tent lokkend.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo wanhopig als jij.
Ik kan echt niet kiezen.quote:
Nee niet zeker maar boeiend.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik kan echt niet kiezen.En het is me gewoon echt om het even.
Maar weet je het zeker?
Challenge acceptedquote:Op donderdag 29 december 2011 00:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Zou trouwens ook nog wel eens een keer met jullie willen stappen.Dat lijkt me namelijk alleen al super grappig.
Wel super lief.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee niet zeker maar boeiend.Jullie zijn welkom.
Zonder je vriendinnen zeker of niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Zou trouwens ook nog wel eens een keer met jullie willen stappen.Dat lijkt me namelijk alleen al super grappig.
Ik ga wel met je dansen. Als BDH me dan niet aanvliegt.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wel super lief.En ik wil ook wel graag een keer mee uit. Op één voorwaarde: er is minstens één persoon die gaat dansen/'dansen'.
Met dansen bedoel ik niet schuren of iets in die richting hè.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga wel met je dansen. Als BDH me dan niet aanvliegt.
Ik kan niet dansen/''dansen'' maar na genoeg alcohol komt er beweging in.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wel super lief.En ik wil ook wel graag een keer mee uit. Op één voorwaarde: er is minstens één persoon die gaat dansen/'dansen'.
Ja of ik moet klasgenoten regelen maar die zijn allemaal bezet dus daar heb je ook weinig aan.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zonder je vriendinnen zeker of niet?
Taxi tientjequote:Op donderdag 29 december 2011 00:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik wil wel mee stappen, maar dan moet ik in mijn eentje op de fiets terug naar home, en dat zie ik totaal niet zitten
Ik ook niet, maar who cares?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen/''dansen'' maar na genoeg alcohol komt er beweging in.
Droogneuken toch.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met dansen bedoel ik niet schuren of iets in die richting hè._!
Test me.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga wel met je dansen. Als BDH me dan niet aanvliegt.
quote:
Prima. Hoe zwaar ben je tegenwoordig? Dan weet ik of ik een kans maak.quote:
Ik ben nu meer van het 'ik maak je kapot op het moment dat je het het minst verwacht'quote:Op donderdag 29 december 2011 00:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Prima. Hoe zwaar ben je tegenwoordig? Dan weet ik of ik een kans maak.
Laf, laf.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben nu meer van het 'ik maak je kapot op het moment dat je het het minst verwacht'
No homoquote:Op donderdag 29 december 2011 00:53 schreef Muisraket het volgende:
Bdh, laat hem maar praten, iedereen hier weet hoe het zit tussen ons en daar komt niemand tussen. One love.
Ik haal niets weg, ik had alleen per ongeluk bdh's echte naam gebruikt i.p.v. zijn nickname.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:53 schreef Kutstudent het volgende:
Tering mr, waarom haal je dat nou weg.
Is veel makkelijker en leuker.quote:
Alcohol begint te werken?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:54 schreef Kutstudent het volgende:
Huh wat, er verdwijnen hier posts en dan verschijnen ze weer
Pfffffquote:Op donderdag 29 december 2011 00:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alcohol begint te werken?
ELF OVER EEN BLINDE NEGERIN DIE JE BENTquote:Op donderdag 29 december 2011 01:11 schreef BarrieButsers het volgende:
BOTS BARRIE OP JE BEELDSCHERM
EVEN EEN HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
EEN DOOD TOPIC DIT KAN NIET JONGENS HET IS PAS ELF OVER ELF
GODVERDOMMESE KUTZOOI HEB GEWOON CARNAVAL AL IN MN KOP ZITTENquote:Op donderdag 29 december 2011 01:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ELF OVER EEN BLINDE NEGERIN DIE JE BENT
Tequila suicide.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:15 schreef Kutstudent het volgende:
BIER SPIKE JE MET TEQUILA, NIET MET VERMICELLI
WIE WAT WAAR VERTEL ONS SHIFTO???!!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:17 schreef shifto het volgende:
Appletinis Nice!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Meet bij BB! Ik bin dabij!![]()
Nieuwe chick sinds deze avond, check
Ik ookquote:Op donderdag 29 december 2011 01:19 schreef Kutstudent het volgende:
TEQUILA SUICIDEVERSCHRIKKELIJK IS DAT JA IK HEB DAT GEDAAN
Jullie horen het nog welquote:Op donderdag 29 december 2011 01:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
WIE WAT WAAR VERTEL ONS SHIFTO???!!!!
En maandag of dinsdag?
SERIEUS? VERTEL HOE WAS DAT DAN? DETAILS!!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:19 schreef Kutstudent het volgende:
TEQUILA SUICIDEVERSCHRIKKELIJK IS DAT JA IK HEB DAT GEDAAN
Deze spanning shifto, het is niet te houden.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Jullie horen het nog wel
Maar maandag en dinsdag?
Ik moet beide dagen werken dus moet wel voor 3am thuis zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 01:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deze spanning shifto, het is niet te houden.
Maandag en dinsdag is ook prima.
We kunnen ook gewoon heel de nacht doorzuipen? Kunnen jullie veilig in het licht naar huis.
HAD JE ER SPERMA IN GESPOTEN OFZO?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:21 schreef Kutstudent het volgende:
PIJNLIJK, EEN KWARTIER NIKS KUNNEN ZIEN EN 3 DAGEN LAST HEBBEN VAN JE NEUS
Gewoon sochtends gelijk door.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik moet beide dagen werken dus moet wel voor 3am thuis zijn![]()
en de spanning, zo spannend is het niet. Nieuwe chickPunt.
ENE B.B?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik moet beide dagen werken dus moet wel voor 3am thuis zijn![]()
en de spanning, zo spannend is het niet. Nieuwe chickPunt.
IK VROEG HET AAN JOU HEquote:Op donderdag 29 december 2011 01:25 schreef Kutstudent het volgende:
OKE BARRIE WORDT EEN KWARTIER BLIND VAN SPERMA
Like a bauwsquote:Op donderdag 29 december 2011 01:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon sochtends gelijk door.![]()
Oke goed gedaan dan.
JA NOU BLIND BLIND HET WAS NET ALSOF HET SNEEUWDE ZEGMAAR DUS NOUJA MISSCHIEN HEB JIJ DIK SPERMA EN WORDT JE ER SPONTAAN BLIND VAN. KEN ALLEMAAL.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:28 schreef Kutstudent het volgende:
JA MAAR JIJ INSINUEERT DAT JE EEN KWARTIER BLIND WORDT VAN SPERMA IN JE OOG HEB JE DAAR VEEL ERVARING MEE?
JIJ NEEMT ALLES SERIEUS. ALS JE JE KOP STOOT DAN ZIE JE TOCH OOK STERRETJES MAAR DAT ZIJN DAN TOCH NIET DE ECKTE ECKTE STERRETJES?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:30 schreef Kutstudent het volgende:
SNEEUW?WAT HEBBEN JOUW SCHARRELS VOOR NARE SOA'S DAN
Ga wel slapen though, teveel wijn en morgen werken! Slaap lekken mensjes!quote:
Weltrustequote:Op donderdag 29 december 2011 01:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga wel slapen though, teveel wijn en morgen werken! Slaap lekken mensjes!
IK BEN 18 WAT IS EEN STERRETJE?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:31 schreef Kutstudent het volgende:
JIJ HEBT TOCH WEL EEN ECKT ECKT STERRETJE?
daarom stuur ik ook, deze versie was eerder, en is beter.quote:
zeer terechtquote:Op donderdag 29 december 2011 01:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu staat die muziek van jullie aan. Speciaal voor de buren.
HANDEN IN DE LUCHT EN GROETEN AAN JE TANTEquote:
Ik moest je nog de groeten doen van T, die had ik net aan de lijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
HANDEN IN DE LUCHT EN GROETEN AAN JE TANTE
You wish.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik moest je nog de groeten doen van T, die had ik net aan de lijn.
Even m'n sig erbij pakken.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Biceps, triceps ik heb wat jij niet hebt.
quote:Sterker dan een titaan. Groter dan een gigant. Machtiger dan de oergoden.
Sprakeloos ben ik ervan.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Even m'n sig erbij pakken.
[..]
Dat mag. Dat effect heb ik op mensen.quote:
Nou jij bent anders een goed onderwerp om over te praten.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat mag. Dat effect heb ik op mensen.
Jij ook.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou jij bent anders een goed onderwerp om over te praten.
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:13 schreef Kutstudent het volgende:
Random greep uit m'n favorites. Nou ook helemaal afluisteren voor je gaat slapen.
Wa denkte.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar ga jij altijd heen met carnaval?
Vroeger altijd ster en opium, nu overal waar het chill blijkt te zijn.quote:
Die naast de kleine werelt. Ware liefde die tent en ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vroeger altijd ster en opium, nu overal waar het chill blijkt te zijn.
Zit met carnaval altijd best veel in de kleine werelt.
Alsof het erg is!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:15 schreef Muisraket het volgende:
Moggel! Ik krijg het lied niet uit mijn hoofd.
Wel na letterlijk 50 keer! Ik dacht, bitch please, die 50 keer zijn zo voorbij! Maar dat valt tegen.quote:
De allerallerallerbeste seconden van de dag hoorden bij het moment waarop bdh zijn shirt onderproestte en ik van mijn stoel af viel van het lachen door die grap van jou.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:20 schreef DeJori het volgende:
3.37-0.00 waren de beste seconden van de dag
Volgens mij zit er nog steeds appletini op mijn tafeltjequote:Op donderdag 29 december 2011 10:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De allerallerallerbeste seconden van de dag hoorden bij het moment waarop bdh zijn shirt onderproestte en ik van mijn stoel af viel van het lachen door die grap van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |