SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Thinking about thinking of you. ♫
Kun je niet roamen?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
Morgen is dit topic wel stil denk ik.
Wie zijn er morgen allemaal niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze het flikt. Van bide trouwens.T en ik denken serieus dat ze ghb in die drankjes van die jongens douwen.
ik, shifto, dj, tfm, mr en kkquote:Op woensdag 28 december 2011 00:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie zijn er morgen allemaal niet?
Morgen ben ik wss heel de dag aan het zuipen dus ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
Je moet eens wetenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Zelfs GHB werkt daarbij niet meer.
Grapje jongquote:
Ik haat 'werken'quote:
Ze werd halverwege wakkerquote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent een keer gedrogeerd?
Nee, de mijnequote:
Gelukkigquote:
Nee ik probeer wekelijks maar tevergeefs.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent een keer gedrogeerd?
Dacht ik wel aangezien je louter negers post.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Nee ik probeer wekelijks maar tevergeefs.
Niet liegen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dacht ik wel aangezien je louter negers post.
Oké. Ik zal niet meer liegen.quote:
Het viel niet op.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oké. Ik zal niet meer liegen.
Barrie ik hou van je.
Jammer dat je geen neger bent.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oké. Ik zal niet meer liegen.
Barrie ik hou van je.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer dat je geen neger bent.
Ik doe wel meequote:Op woensdag 28 december 2011 00:21 schreef bijdehand het volgende:
Shifto, ik wil een keer monopoly spelen in pak met whisky en sigaren
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer dat je geen neger bent.
En DJ ook al. Nog 2 of 3 mensen en het is compleetquote:
Negerlul heb je al zeker?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Voor jou kan ik een neger zijn.
Lekkere opvoeding.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Barrie gevonden, de slet!
Dat is de neger reïncarnatie van BDH.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Mooiste van die foto is dat die rechtse neger een Lonsdale trui aan heeft.
Zou je er als neger ook een trio mee willen?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is de neger reïncarnatie van BDH.
Modder.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:42 schreef Kutstudent het volgende:
Nou barrie, wij zijn nog de enigen. Dat wordt dirty talk.
Uiteraard heb je wel de stekker eruit gehaald voor je naar je werk ging?quote:Op woensdag 28 december 2011 09:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moggel,
Knalt gisteravond de computer eruit.. waarschijnlijk de voeding overleden.
En vandaag gewoon werk dus geen tijd om een nieuwe te halen. Bestellen dus ws, maar dat is dan pas morgen binnen. Tot die tijd maar behelpen met tablet en foon.
Die met die gnoequote:
hoi Barriequote:Op woensdag 28 december 2011 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Barrie gevonden, de slet!
mooi ditquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:02 schreef shifto het volgende:
Ik zeg, jullie alternatief voor google
http://www.michelerkens.nl/
Nee heb 10 euro verkankertquote:Op woensdag 28 december 2011 15:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En kan je er nog wat van leren?
Iets van whaddup en derp gecombineerd. Shifto houdt wel van derpen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
What does the term ''dup'' mean?
Derp;quote:Op woensdag 28 december 2011 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iets van whaddup en derp gecombineerd. Shifto houdt wel van derpen.
Nee die is pas overledenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n lief poesje?
Wie was de gelukkige? Zeker een goeie rosbief geworden nu.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wie was de gelukkige? Zeker een goeie rosbief geworden nu.
Dat. En dat filmpjequote:Op woensdag 28 december 2011 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iets van whaddup en derp gecombineerd. Shifto houdt wel van derpen.
echt?quote:
Maar wat is derp dan precies? Gewoon een opmerking op een achterlijk iets ofzo?quote:
Derp, zeg je wanneer je niks nuttigs te zeggen hebt?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar wat is derp dan precies? Gewoon een opmerking op een achterlijk iets ofzo?
Bitch, ik heulemeul meelevenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
En nee. Heb/had geen huisdieren.
Okequote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Derp, zeg je wanneer je niks nuttigs te zeggen hebt?
[..]
Bitch, ik heulemeul meeleven![]()
Doet me denken aan dezequote:Op woensdag 28 december 2011 19:47 schreef shifto het volgende:
[..]
You learn fast my young little grass-smoker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |