Het lukt mij over het algemeen uitstekend.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Er valt niet meer om de reclame heen te zappen. Ook niet bij de publieken.
Of toevalquote:Op woensdag 28 december 2011 18:01 schreef Nautilus. het volgende:
Er zit niets anders op dan zelf BN'er te worden, EchtGaaf. En dat vereist toewijding, energie, een abonnement op de sportschool, en een goede kapper.
Is dat niet iets voor jou?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:01 schreef Nautilus. het volgende:
Er zit niets anders op dan zelf BN'er te worden, EchtGaaf. En dat vereist toewijding, energie, een abonnement op de sportschool, en een goede kapper.
Je moet steeds beter leren slalommen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lukt mij over het algemeen uitstekend.
Het scheelt als je al van nature iemand met Bierberhaar met Hipsterbril bent.quote:
Ondertitel: Bekentenissen van een winkeldief.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:03 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vul mijn zakken liever in de luwte.
Haha.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind dit straal bezopen. Klant betaalt uiteindelijk wel de rekening. Van mij mag dit kapitalisme omvallen.
Het was niet nieuw hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha.
Heb je weer wat gevonden om je aan te ergeren?
Imams zouden elkaar gewoon op laten blazen, dat is toch een stuk moderner?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:19 schreef Mutant01 het volgende:
Lulz @ priesters die elkaar met een bezem bewerken.
Maar jij gelooft in een wereld zonder reclame?quote:
Ik geloof wel in een wereld met veel minder kapitalisme.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar jij gelooft in een wereld zonder reclame?
Met mooie schaarsgeklede dames zeker.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:28 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind reclame altijd heel mooi.
Vooral in grote steden. Hele grote schermen en billboards
Dan ga je niet voor je zusje bepalen hoe zij zich moet kleden...quote:
En dan zou Derksen geen 50k meer krijgen voor een commercial? Ik vond het nog tegenvallen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof wel in een wereld met veel minder kapitalisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |