abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106110027

Welkom in het FIFA 12 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Elke jaar wordt de OPchick van het jaar gekozen! Meer informatie is in dit topic te vinden.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://ultimatedb.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

Trading tip voor FUT:

quote:
Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page

Hippe filmpjes met goede muziek
http://www.youtube.com/user/FiFAskillerZz#p/search/0/VRk453JvTTw

Fapvoer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:

https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_106110070
M'n eerste lapo. :@
pi_106110234
Wat een gore kklijer. Ik kap ermee zeg, de hele tijd stilstaan en beetje trucjes doen. :r :r :r En nu expres twee keer achter elkaar de wedstrijd pauzeren in de 90e minuut, zodat ik extra lang moet wachten. Mag hopen dat hij door een bus geschept wordt. :r :r En natuurlijk na de wedstijd niet doorspoelen. :r :r
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_106110320
Koop een bus en neem het heft in eigen hand.
pi_106110463
Kan daar gewoon echt kwaad om worden, mensen die het spel spelen alleen maar om anderen te irriteren. Van die mensen die teamkillers zijn, en dan gaan zitten lachen, met hun nerderige puistenkoppen. Anyway, ik ga lekker film kijken.
  dinsdag 27 december 2011 @ 23:56:18 #6
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_106110468
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een gore kklijer. Ik kap ermee zeg, de hele tijd stilstaan en beetje trucjes doen. :r :r :r En nu expres twee keer achter elkaar de wedstrijd pauzeren in de 90e minuut, zodat ik extra lang moet wachten. Mag hopen dat hij door een bus geschept wordt. :r :r En natuurlijk na de wedstijd niet doorspoelen. :r :r
ARE YOU RAGING?
pi_106110482
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:56 schreef Pino0 het volgende:

[..]

ARE YOU RAGING?
Pino-ing.
  dinsdag 27 december 2011 @ 23:57:45 #8
283639 Pino0
pi_106110530
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Pino-ing.
ja, snap je frustratie ;)

misschien is het maar is tijd voor jou om een serie aan te zetten en lekker in bed te gaan liggen, voor het slapen nog even aan je stokje trekken want dan doezel je lekkerder weg.

kusjes
pi_106110698
Iemand clubben?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_106110776
Jammer dat Pino-en veel lekkerder klinkt dan superharregarren, want inmiddels ben jij veel erger dan pino zelf :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106110869
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat Pino-en veel lekkerder klinkt dan superharregarren, want inmiddels ben jij veel erger dan pino zelf :D
Ik ben aan het harregarren bekt beter dan pino-en vind ik zelf :D
pi_106111022
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als iemand me zo irriteert, pak ik gewoon de afstandsbediening en druk de tv uit, en ga dan lekker even piano spelen, of wat noodzakelijk kwaad in het huishouden doen. Meestal zijn ze dan nog pissiger dan jij als ze doorhebben dat je helemaal niks van hun geprovoceer meekrijgt
pi_106111047
Tegenstanders die replays overslaan en "good game" sturen na een mooie pot, ze bestaan nog ^O^
pi_106111116
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Tegenstanders die replays overslaan en "good game" sturen na een mooie pot, ze bestaan nog ^O^
Ik kom ze niet meer tegen. Net ook, 2-0 voor, ik beide replays en juichen gelijk weggedrukt. Hij maakt 2-1: i cant hear you, maar drukt wel de replay weg. 2-2, hij kon niet een provocerend juichje doen want vloog gelijk in armen medespeler, maar wel de herhaling van het lelijke doelpunt kijken.

Gelukkig 4-2 voor, heb ook maar de replays gekeken.. laatste minuut maakte hij nog 4-3, maar deed niks meer :)
  woensdag 28 december 2011 @ 00:15:27 #15
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_106111208
Ik bekijk soms 1x de herhaling als ik een mooi doelpunt maak, is dat ook erg? Meestal als ik verlies stuur ik een bericht met wat ik ervan vond, dus als ik vind dat de tegenstander geluk had zeg ik dat maar ik feliciteer hem dan wel met de overwinning zodat ik geen rage messages krijg.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  woensdag 28 december 2011 @ 00:16:37 #16
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_106111247
Ik fap op rage berichten :D
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_106111256
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik bekijk soms 1x de herhaling als ik een mooi doelpunt maak, is dat ook erg? Meestal als ik verlies stuur ik een bericht met wat ik ervan vond, dus als ik vind dat de tegenstander geluk had zeg ik dat maar ik feliciteer hem dan wel met de overwinning zodat ik geen rage messages krijg.
Mooie goals doe ik uiteraard ook. Als het een twijfelgeval mooi is besluit ik gewoon na de wedstrijd het doelpunt te bekijken :)

En feliciteren doe ik op verjaardagen
pi_106111338
Ik stuur alleen iets als het een echt leuke wedstrijd was of als ik onverdiend win. Anders nooit eigenlijk. Ga ook bijna nooit op die rageberichten in, al merk ik dat ik de laatste tijd stiekem wel steeds vaker reageer met een u mad bro? als ze weer flippen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 28 december 2011 @ 00:19:54 #19
284871 DarkSonic2
pi_106111365
Ik zeg 'congrats' of dat hij verdiende om te winnen of iets dergelijks. Vandaag stuurde ik een bericht naar iemand dat hij geluk had dat elk schot op doel erin ging en dat ik slecht speelde. Toen zei hij dat hij beter is dan ik terwijl ik zoveel kansen had en ik speelde niet eens met mijn beste team. :')
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  woensdag 28 december 2011 @ 00:21:05 #20
321382 vandermar
pi_106111400
Ik reageer alleen met korte berichten omdat ik te lui ben om moeite doen een bericht te typen :7
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 00:23:32 #21
284871 DarkSonic2
pi_106111474
Ik heb dit jaar nog niet eens een rage message gehad _O_
  woensdag 28 december 2011 @ 00:25:28 #22
321382 vandermar
pi_106111541
Ik ben blij wanneer mijn vader weer ophoudt met zijn vakantie. Echt ergerlijk, 2x hetzelfde programma kijken en op zijn luie reet te slapen en tv te kijken. Beetje de hele dag dezelfde bank bezetten en de afstandsbediening vasthouden. Ik heb zelfs 2x de hond uit moeten laten omdat hij het was vergeten :')
RvP; Feyenoord
pi_106111563
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit jaar nog niet eens een rage message gehad _O_
Ik gisteren 10 achter elkaar. ik maakte in de laatste minuut de verdiende 2-1, gelijk: fils de put (was een fransman dus). Daarna motherfucker. Daarna fucking bastard. Hij pauzeerde 3x om me uit te schelden. Bizar.

Ben maar een senseotje gaan zetten om m uit te laten razen. Daarna heb ik lekker 3 keer gepauzeerd onder het genot van een kopje koffie. Kreeg ik nog meer berichten.

Op het bericht: You re so shit reageerde ik: if im shit and I beat you, you should stop playing fifa. Daarna niks meer gehad :)

Heerlijk gewoon
  woensdag 28 december 2011 @ 00:27:43 #24
321382 vandermar
pi_106111608
Btw, ik lust geen koffie maar wil er wel mee beginnen, wat raden jullie mij dan aan? Welke? Wij hebben senseo thuis.
RvP; Feyenoord
pi_106111631
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:27 schreef vandermar het volgende:
Btw, ik lust geen koffie maar wil er wel mee beginnen, wat raden jullie mij dan aan? Welke? Wij hebben senseo thuis.
Gewoon beginnen met flink wat melk en suiker.
pi_106111662
En niet met die senseo bagger
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106111664
quote:
Ik heb dark roast, maar ja, ben ervaren koffie drinker :) gewoon met regular beginnen en dan kijken of je sterker of slapper wilt lijkt me slim
  woensdag 28 december 2011 @ 00:29:27 #28
321382 vandermar
pi_106111670
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:28 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Gewoon beginnen met flink wat melk en suiker.
:P maar welke koffie moet ik dan hebben? Niet al te sterke drab zodat het lepeltje overeind blijft lol
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 00:29:56 #29
321382 vandermar
pi_106111691
Mooi, morgen even koffie halen en wekkleding dan wegbrengen
RvP; Feyenoord
pi_106111692
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:29 schreef Tim86 het volgende:
En niet met die senseo bagger
Lekker toch c_/
pi_106111732
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Lekker toch c_/
Nespresso ftw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106111788
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nespresso ftw
Drink al senseo sinds het bestaat, maar misschien dat ik inderdaad een keer iets anders ga proberen. Het verveelt best wel eigenlijk. 100 euri gekregen voor de kerst, dus wellicht een idee, een andere koffiemasjien :)
pi_106111864
Beter investeren in goede koffie dan FUT pakjes ja :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106111899
irritant dat ik de hele tijd geen tegenstanders kan vinden voor dat zilveren toernooi, maakt niet uit of het nou de eerste ronde of de finale is...
pi_106111967
Ik word gewoon verkracht als ik gold toernooi doe :')
pi_106111980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:35 schreef Tim86 het volgende:
Beter investeren in goede koffie dan FUT pakjes ja :P
Voor 100 euro fut pakjes halen ook leuk :) Kerst toernooi loopt wel lekker. Hou het voor de grap bij, heb al 35K bij elkaar gespeeld :P
pi_106112000
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:37 schreef Longcat. het volgende:
Ik word gewoon verkracht als ik gold toernooi doe :')
post je team eens?
pi_106112049
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:36 schreef MaartenFM het volgende:
irritant dat ik de hele tijd geen tegenstanders kan vinden voor dat zilveren toernooi, maakt niet uit of het nou de eerste ronde of de finale is...
restrictive NAT zeker? Ik heb hetzelfde..al lukken de eerste 2 rondes vaak nog wel aardig. Feit dat ik bijna altijd na 23u speel zal ook wel niet helpen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106112076
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

restrictive NAT zeker? Ik heb hetzelfde..al lukken de eerste 2 rondes vaak nog wel aardig. Feit dat ik bijna altijd na 23u speel zal ook wel niet helpen.
Denk dat halve finalisten en finalisten iets moeilijker te vinden zijn. sochtends is het helemaal een drama. Nu iedereen het kersttoernooi speelt gaat het een stuk beter moet ik zeggen.
pi_106112150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:38 schreef Toefjes het volgende:

[..]

post je team eens?
En hoe doe je dat? :@
pi_106112185
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

klopt inderdaad, zal dat maar eens verhelpen dan... heb nu eindelijk één gevonden in de halve finale

PFFF 5 at the back
pi_106112238
Ea echt waar gvd!!

Mijn dnf was 0.3 door ea, ik heb met veel moeite weer 0.9 dnf.

Ik zit dus in het menu van fut, dus geen wedstrijd aan het doen. Oppeen disconnected. Oké, ik log dus weer in: its seems you disconnected your last.... Bla bla bla :(
pi_106112240
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:44 schreef MaartenFM het volgende:

[..]

klopt inderdaad, zal dat maar eens verhelpen dan... heb nu eindelijk één gevonden in de halve finale
Met restrictice nat kan je alleen spelen tegen mensen met open nat, dus dan blijft er een kleine groep over. Ik kan het zelf niet echt verhelpen in mijn huis alleen..ben zelf niet degene die het moet beheren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106112254
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:46 schreef Doublepain het volgende:
Ea echt waar gvd!!

Mijn dnf was 0.3 door ea, ik heb met veel moeite weer 0.9 dnf.

Ik zit dus in het menu van fut, dus geen wedstrijd aan het doen. Oppeen disconnected. Oké, ik log dus weer in: its seems you disconnected your last.... Bla bla bla :(
Daar verlies je geen DNF door hoor, soms komt die melding er gewoon.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106112316
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Daar verlies je geen DNF door hoor, soms komt die melding er gewoon.
Ik hoop het, ik maak echt veel verlies hierdoor. Na 15 wedstrijden maar 6K..
pi_106112319
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:43 schreef Longcat. het volgende:

[..]

En hoe doe je dat? :@
Via de web app... inloggen daar, en dan op save klikken en daarna op share. Daar krijg je een link, en die link kun je copy pasten hier :)
pi_106112343
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Via de web app... inloggen daar, en dan op save klikken en daarna op share. Daar krijg je een link, en die link kun je copy pasten hier :)
Bedankt ik post em morgen wel ffkes, Een echte manager moet gaan slapen :@
pi_106112363
GADVERDAMME oook nog allemaal sweaty goals maken... :S Waardeloze bende
pi_106112381
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bviRdU7Kbcl3s

Ja de manager moet ik nog ff veranderen.
Wat anders kan ik nog veranderen?/Tips
pi_106112459
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:50 schreef Longcat. het volgende:

eerste logische tip... alle dode linken groen maken, en een 3-4-3 manager scoren :)

Dus echt alleen spelers uit 1 competitie... of 1 nationaliteit etc etc.. Deze manager gaat ook in ruste :)
pi_106112649
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:50 schreef Longcat. het volgende:

Koop een Engelse GK, CB, CM, RW en LW (desnoods allemaal bronze voor 150 coins) en een 3-4-3 manager. Als je eenmaal 100 chem hebt flink wat wedstrijden gaan spelen en coins gaan verdienen en dan langzaam je team gaan uitbouwen.

Edit: op welk platform zit je? Ik heb namelijk wel een 3-4-3 Hart, Gerrard en Sturridge voor je waar ik niks mee doe :)
pi_106112864
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:58 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Koop een Engelse GK, CB, CM, RW en LW (desnoods allemaal bronze voor 150 coins) en een 3-4-3 manager. Als je eenmaal 100 chem hebt flink wat wedstrijden gaan spelen en coins gaan verdienen en dan langzaam je team gaan uitbouwen.

Edit: op welk platform zit je? Ik heb namelijk wel een 3-4-3 Hart, Gerrard en Sturridge voor je waar ik niks mee doe :)
Xbox
En bedankt voor de tips
pi_106112945
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

eerste logische tip... alle dode linken groen maken, en een 3-4-3 manager scoren :)

Dus echt alleen spelers uit 1 competitie... of 1 nationaliteit etc etc.. Deze manager gaat ook in ruste :)
Thanks.
pi_106114348
Vergeet ik op de watch list te kijken: if guidettie 6.1 K :')
pi_106115218
Volgens mij voor het eerst gespeeld tegen iemand met Cristiano Ronaldo (terwijl ik Messi al zeker 10x gezien heb), hij was best wel goed kwa verdedigen en middenveld, maar bij het aanvallen was het alle ballen op CR7 en maar skillen en schieten van onmogelijke posities. Kansloos.

1-0 voor mij dankzij IF Aimar
pi_106115714
quote:
Wiener melange + suiker smaakt totaal niet naar koffie en is best lekker :P
pi_106116475
Ik had ook weer een geniaal figuur waar ik tegen moest spelen hoor. Loopt natuurlijk weer het spel vast bij het opstelling scherm, komt ie met het bericht dat ik moet quitten anders zou hij mij hacken.

Vervolgens stuur ik naar hem terug dat ik z'n moeder zou hacken, waarop hij 3x een bericht stuurde dat ik een klootzak was en moest quitten. Tot slot stuurt ie een bericht dat hij zelf maar ging quitten.

Ikzelf was ondertussen wat aan het uitprinten voor m'n werk, schijnt echt dat die vent het een kwartier heeft volgehouden, de kneus :')

Ultimate Team blijft geniaal, maar de community is volgens mij nog erger dan van een Call of Duty of Counter Strike :')
  woensdag 28 december 2011 @ 08:47:40 #58
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106116525
Iemand op youtube zei laatst dat vastlopers niet meer van je DNF afgaan, en volgens mij klopt dat ook wel. Not sure though...
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106116685
Nou mijn NV zat mede hierdoor alweer op 0,50 :r
  woensdag 28 december 2011 @ 09:07:47 #60
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106116729
Dan klopt dat blijkbaar niet, jammer :) Ik dacht dat er de laatste keer niks afging bij mij :9
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106116828
Zou overigens ook kunnen komen dat ik alweer een melding kreeg dat ik uit de EA-servers werd gegooid hoor. Dat was ik dan wel weer vergeten te melden :P
pi_106116942
Op advies van een aantal van jullie hier ben ik begonnen met mijn Eredivisie silver team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hJLl3MYebcmbD

Hebben jullie nog tips voor spelers op bepaalde posities? Ik heb nog max 20k te besteden en wil alle posities dubbel bezet hebben zodat ik desnoods mijn gehele squad kan wisselen zonder er veel op achteruit te gaan. Dit heb ik ook met mijn eredivisie/nederlands bronze team gedaan, hier kan ik online aardig mee uit de voeten: http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#d6BG2TkObcmbH
Ja lekker!
  woensdag 28 december 2011 @ 09:25:36 #63
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106116987
Ik vind Serero erg lekker spelen in Fifa ;) Zou je om kunnen zetten tot CF. Hutchinson erbij als CM?

[ Bericht 13% gewijzigd door Reemi op 28-12-2011 09:30:56 ]
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 28 december 2011 @ 09:41:34 #64
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_106117216
De normale Guidetti kost je max 1,5k (ps3 iig)
  woensdag 28 december 2011 @ 09:58:33 #65
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106117509
Zal ik m'n Braziliaanse team verkopen en een BPL team bouwen? Of is dat niet aan te raden met het oog op de markt?
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106117637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:25 schreef Reemi het volgende:
Ik vind Serero erg lekker spelen in Fifa ;) Zou je om kunnen zetten tot CF. Hutchinson erbij als CM?
Die Serero heeft fijne stats idd. Ik ben nu aan het 'jagen' op Serero, Hutchinson, Andersson en Enoh.
Ja lekker!
pi_106118053
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:22 schreef Pronk het volgende:
Op advies van een aantal van jullie hier ben ik begonnen met mijn Eredivisie silver team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hJLl3MYebcmbD

Hebben jullie nog tips voor spelers op bepaalde posities? Ik heb nog max 20k te besteden en wil alle posities dubbel bezet hebben zodat ik desnoods mijn gehele squad kan wisselen zonder er veel op achteruit te gaan. Dit heb ik ook met mijn eredivisie/nederlands bronze team gedaan, hier kan ik online aardig mee uit de voeten: http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#d6BG2TkObcmbH
Als je alle posities dubbel bezet wilt hebben is Altidore misschien redelijka als back up voor Sigi, Ryan Donk (al matcht die niet met Marcelo, heb ze in chem 7, maar speelt 100x beter dan bijv Bouma), Serero, Nelom. Lekker elftalletje trouwens ^O^

Als je besluit om ooit met vleugelspelers te gaan spelen: Eredivisie heeft allemaal zieke buitenspelers : George, Cabral, Oar, Beerens en Verhoek om er maar een paar te noemen
  woensdag 28 december 2011 @ 10:59:35 #68
283639 Pino0
pi_106118926
depressief

met kerst had mijn neef een meisje meegebracht, ben die dag helemaal voor haar gevallen en ze maakte elke keer oogcontact maar omdat ik mijn neefje niet wou teleurstellen heb ik mezelf een beetje afstandig gehouden van haar :( echt een beauty. heb haar gevraagd voor een date op facebook maar ze heeft nog niet geantwoord..

door mijn problemen is de tijd zo snel gegaan dat ik ook niks gepland heb voor oud en nieuw :(
iedereen heeft al wat, misschien word dat voor het eerst in mijn leven alleen thuis zitten...

life is hard sometimes :N
pi_106118983
Totw :')
pi_106119073
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef Pino0 het volgende:
depressief

met kerst had mijn neef een meisje meegebracht, ben die dag helemaal voor haar gevallen en ze maakte elke keer oogcontact maar omdat ik mijn neefje niet wou teleurstellen heb ik mezelf een beetje afstandig gehouden van haar :( echt een beauty. heb haar gevraagd voor een date op facebook maar ze heeft nog niet geantwoord..

door mijn problemen is de tijd zo snel gegaan dat ik ook niks gepland heb voor oud en nieuw :(
iedereen heeft al wat, misschien word dat voor het eerst in mijn leven alleen thuis zitten...

Je hebt altijd Fifa nog!
  woensdag 28 december 2011 @ 11:11:04 #71
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_106119284
quote:
depressief

De vriendin van je neef of gewoon een meisje? Groot verschil namelijk, anders hossel je haar met je fifa-skills!
pi_106119920
HAHA het "schijnt" dat Barca interesse heeft in Torres. Dat wordt op de bank zitten voor Messi :')
  woensdag 28 december 2011 @ 11:36:59 #73
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106120088
totw

GK: Sirigu, PSG - 79>84
CB: Samba, Blackburn Rovers - 79>83
CB: Coloccini, Newcastle United - 79>82
CB: Dunne, Aston Villa - 78>81
LB: Nagatomo, Inter Milan - 76>81
LM: Park, Manchester United - 82>84
LM: Rodríguez, Liverpool - 78>80
LM: Álvarez, Inter Milan - 78>82
ST: Barda, Racing Genk - 74>78
ST: Ljubijankič, AA Gent - 71>74
ST: Berbatov, Manchester United - 82>86

SUBS

GK: Stockdale, Fulham - 73>74
CB: McAuley, West Brom - 69>73
LM: Daniel, Wellington Phoenix - 58>63
LM: Barbosa, Évian Thonon Gaillard FC - 66>72
ST: Guly, Southampton - 67>73
ST: Samaras, Celtic - 68>74
RW: Phillips, Blackpool - 69>74

http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eXeMzCEJbcl2m
pi_106120156
Ricky Alvarez is wel een leuke..kan er verder weinig mee though, maar dat was te verwachten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 28 december 2011 @ 11:40:01 #75
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106120185
Stockdale niet bij Fulham.... zouden ze dat nog fixen? Ik zelf ga voor Samaras en Ljubjankic.
pi_106120223
Ljubljankic haal ik nog wel als hij goedkoop is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106120255
Dit staat al vast? Ik kan namelijk niet op de link klikken ivm werk :') Anders lijkt het me een mooi plan om Berbatov maar eens te kopen.
pi_106120289
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:40 schreef GuRBuH het volgende:
Stockdale niet bij Fulham.... zouden ze dat nog fixen? Ik zelf ga voor Samaras en Ljubjankic.
lekker sloom weer..net als IF Davy de Fauw bij Roda vorig jaar terwijl hij al in Belgiè speelde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106120329
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:42 schreef Sodeju het volgende:
Dit staat al vast? Ik kan namelijk niet op de link klikken ivm werk :') Anders lijkt het me een mooi plan om Berbatov maar eens te kopen.
Staat vast ja.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 28 december 2011 @ 11:44:05 #80
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106120332
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

lekker sloom weer..net als IF Davy de Fauw bij Roda vorig jaar terwijl hij al in Belgiè speelde
Ja precies. Met Kuffour hebben ze het toen later verbeterd, misschien doen ze dat nu ook nog wel.

http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eXeMzCEJbcl2m (te lui om vorige pagina te openen)
  woensdag 28 december 2011 @ 11:45:31 #81
283639 Pino0
pi_106120379
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:11 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

De vriendin van je neef of gewoon een meisje? Groot verschil namelijk, anders hossel je haar met je fifa-skills!
Een goede vriendin van mijn neef
pi_106120626
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Dan zie ik het probleem niet. Ga er op af met je snavel. Je neeft zit in de friendszone dus nu is het jouw beurt. Alleen de sterkste overleven. -Darwin
pi_106121124
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Als het een goede vriendin is zonder neuken enzo, dan ben je goed bezig. Even wachten tot ze geantwoord heeft, wie weet kerel!

En voor oud en nieuw dient vast iemand zich wel aan. Tenminste, je hebt wel vrienden? Zo ja: gewoon je zelf uitnodigen. Brutaal zijn.

En wat een kut TOTW zeg. Ik voorzie nog moeilijker te bespelen BPL silversquads.
pi_106121283
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Rijst het volgende:
HAHA het "schijnt" dat Barca interesse heeft in Torres RvP. Dat wordt op de bank zitten voor Messi :')
  woensdag 28 december 2011 @ 12:18:58 #85
283639 Pino0
pi_106121293
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:13 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als het een goede vriendin is zonder neuken enzo, dan ben je goed bezig. Even wachten tot ze geantwoord heeft, wie weet kerel!

En voor oud en nieuw dient vast iemand zich wel aan. Tenminste, je hebt wel vrienden? Zo ja: gewoon je zelf uitnodigen. Brutaal zijn.

En wat een kut TOTW zeg. Ik voorzie nog moeilijker te bespelen BPL silversquads.
Dat is het hem juist, ze is online geweest maar heeft niet gereageerd.. hopen maar dat ze het niet gezien heeft ofzo, neem wel aan dat je iig even terug reageerd erop
pi_106121338
Zit helemaal niks voor mij bij in het TOTW, geen pakjes deze week.
pi_106121342
Misschien heeft ze er nog geen tijd voor gehad?
pi_106121381
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:13 schreef Toefjes het volgende:
Ach, die BPL informs kom je toch bijna nergens tegen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 28 december 2011 @ 12:22:44 #89
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106121390
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Rijst het volgende:
HAHA het "schijnt" dat Barca interesse heeft in Torres RVPWillems. Dat wordt op de bank zitten voor Messi Abidal:')
  woensdag 28 december 2011 @ 12:23:50 #90
283639 Pino0
pi_106121417
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:20 schreef Sodeju het volgende:
Misschien heeft ze er nog geen tijd voor gehad?
Ze had wel gereageerd op een andere foto, daarom zag ik dat ze online was. Ik probeer het over een dagje nog is, zo niet dan is het heel jammer want ze had echt een mooi lichaam en een goeie kop!
  woensdag 28 december 2011 @ 12:23:54 #91
321382 vandermar
pi_106121419
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 04:17 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Wiener melange + suiker smaakt totaal niet naar koffie en is best lekker :P
Weet ik, dat lust ik ook wel :') maar ik wel verder gaan naar koffie :P
RvP; Feyenoord
pi_106121435
Alles maar in de verkoop gedaan, op mijn silver en bronze teams na. Daarna maar eens kijken wat ik er mee kan.
Feyenoord Rotterdam
pi_106121516
Ik heb gisteren even wat geld gespaard en mijn bronze spelers eens bekeken om (eindelijk) een team op te stellen met een beetje Chemistry. Nu had ik al 6 spelers uit Oostenrijk, dus heb ik die uitgebreid naar een volledig team, maar nog steeds haal ik de 100 chemistry niet (ik heb zelfs een coach uit Oostenrijk met zijn favoriete opstelling). Wat valt hier nog aan te passen (naast de RW/LW, ik heb een bid staan op een RW, LW moet ik nog naar kijken) om de chemistry in ieder geval naar 100 te krijgen?

http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ePIpVUvWbcmfF
  woensdag 28 december 2011 @ 12:29:44 #94
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106121568
Geef de mensen met een rode formatie een donker maar het liefst lichtgroene formatie :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106121574
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:27 schreef DjNivek het volgende:
Ik heb gisteren even wat geld gespaard en mijn bronze spelers eens bekeken om (eindelijk) een team op te stellen met een beetje Chemistry. Nu had ik al 6 spelers uit Oostenrijk, dus heb ik die uitgebreid naar een volledig team, maar nog steeds haal ik de 100 chemistry niet (ik heb zelfs een coach uit Oostenrijk met zijn favoriete opstelling). Wat valt hier nog aan te passen (naast de RW/LW, ik heb een bid staan op een RW, LW moet ik nog naar kijken) om de chemistry in ieder geval naar 100 te krijgen?

De reden dat je die chemistry niet haalt is puur vanwege de formaties. Je hebt bijna geen spelers die 4-3-3 zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106121581
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:27 schreef DjNivek het volgende:

Als je de spelers die een rode formatie hebben kunt bemachtigen in een formatie waarin die groen is dan heb je 100 chem. Daarnaast moet je even kijken naar de individuele chemistry. Onder de 7 is bij mij not done. Dat speelt gewoon niet fijn.
Feyenoord Rotterdam
pi_106121612
Ah, doh, dank je :P

Ik zal eens kijken of ik dit een beetje aan kan passen met het budget wat ik nog over heb :)
  woensdag 28 december 2011 @ 12:31:36 #98
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106121617
En die CF op LW geeft weinig chemistry ;)
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 28 december 2011 @ 12:31:36 #99
321382 vandermar
pi_106121618
Samba en Collocini IF zijn echt tanks in TOTW, rest is bah, misschien Nagatomo een concurent voor Taiwo.
RvP; Feyenoord
pi_106121686
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:31 schreef Reemi het volgende:
En die CF op LW geeft weinig chemistry ;)
Weet ik, de LW en RW positie ben ik nog aan het vullen :P
  woensdag 28 december 2011 @ 12:34:05 #101
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106121693
Team verkocht, 200k binnen. Valt daar een aardig BPL team van te bouwen?
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 28 december 2011 @ 12:34:12 #102
284871 DarkSonic2
pi_106121697
Die Ljubijankic heeft 86 passing als ST :o

Best wel een BPL-biased TOTW maar er zijn weer genoeg silvers en 1 bronze maar die zal niet duur zijn. Phillips en Stockdale (als ze zijn club in Fulham veranderen) worden de duurste silver IFs denk ik. Samaras zal ook wel duur worden vanwege het aantal Celtic fans, maar waarom krijgt hij wel 74 overall terwijl zijn NIF 65 is en Guidetti 73 terwijl zijn NIF 68 is?
  woensdag 28 december 2011 @ 12:35:06 #103
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106121724
Omdat Samaras (nog) beter speelde? :D
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 28 december 2011 @ 12:37:08 #104
284871 DarkSonic2
pi_106121780
Ik weet niet hoe goed hij speelde, maar volgens mij maakte hij 2 goals terwijl Guidetti er 3 maakte. Dat Rodriguez erin zit snap ik al helemaal niet want Liverpool speelde gelijk. Hij scoorde wel maar dat is geen goede reden vind ik (maar EA vindt natuurlijk van wel :'))
  woensdag 28 december 2011 @ 12:44:41 #105
321382 vandermar
pi_106122002
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet hoe goed hij speelde, maar volgens mij maakte hij 2 goals terwijl Guidetti er 3 maakte. Dat Rodriguez erin zit snap ik al helemaal niet want Liverpool speelde gelijk. Hij scoorde wel maar dat is geen goede reden vind ik (maar EA vindt natuurlijk van wel :'))
Het zit er vol met mongolen die niet realistisch zijn.

Samaras lijkt mij wel een leuke speler aangezien ik Celtic ook een mooie club vind en er nog een team van wil maken :) Hooper IF, Samaras IF.

O lol, Samaras maar 70 pace :') wat is dat dan. Dat is nog minder dan Huntelaar lol.
RvP; Feyenoord
pi_106122101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:23 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Ze had wel gereageerd op een andere foto, daarom zag ik dat ze online was. Ik probeer het over een dagje nog is, zo niet dan is het heel jammer want ze had echt een mooi lichaam en een goeie kop!
Tja, afwachten even enige optie. Probeer wel onder de pannen te zijn met oud en nieuw. En dan iets met alcohol of ander lekkers doen.
pi_106122111
Haha lekker voor die prestatiekopers, snel proberen if bale te dumpen :D

Blijkt hij geen IF te zijn :)
  woensdag 28 december 2011 @ 12:49:54 #108
283639 Pino0
pi_106122150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Tja, afwachten even enige optie. Probeer wel onder de pannen te zijn met oud en nieuw. En dan iets met alcohol of ander lekkers doen.
Klopt, het liefste ga ik naar Amsterdam en dan helemaal loesoe, helaas wil ik niet in mijn eentje :(
pi_106122157
Ik mis trouwens valencia :{
pi_106122181
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Ljubijankic heeft 86 passing als ST :o

Best wel een BPL-biased TOTW maar er zijn weer genoeg silvers en 1 bronze maar die zal niet duur zijn. Phillips en Stockdale (als ze zijn club in Fulham veranderen) worden de duurste silver IFs denk ik. Samaras zal ook wel duur worden vanwege het aantal Celtic fans, maar waarom krijgt hij wel 74 overall terwijl zijn NIF 65 is en Guidetti 73 terwijl zijn NIF 68 is?
Zie ik nu pas ja..hij zal wel duur worden..veel posts over hem op het forum. Ik wil er eigenlijk wel een CM van maken :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 28 december 2011 @ 12:51:58 #111
321382 vandermar
pi_106122205
quote:
depressief

Heb je geen vrienden? Tot 12 uur gewoon met familie pilsen en gezellig doen en daarna met vrienden op stap. Wij doen het al jaren dus soort van traditie geworden :P
RvP; Feyenoord
pi_106122247
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:51 schreef vandermar het volgende:

[..]

Heb je geen vrienden? Tot 12 uur gewoon met familie pilsen en gezellig doen en daarna met vrienden op stap. Wij doen het al jaren dus soort van traditie geworden :P
Ik heb ook vrienden *O* Niet slecht voor een Fokker!
  woensdag 28 december 2011 @ 12:54:15 #113
321382 vandermar
pi_106122290
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb ook vrienden *O* Niet slecht voor een Fokker!
:D over het algemeen is geen vrienden en een zolderkamer wel het beeld dat mensen over Fok!kers hebben :')
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 12:54:48 #114
283639 Pino0
pi_106122306
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:51 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ja heb ik wel maar die zijn allemaal al bezig met iets. Wintersport of naar een andere stad etc.
  woensdag 28 december 2011 @ 12:56:02 #115
321382 vandermar
pi_106122345
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:54 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Ja heb ik wel maar die zijn allemaal al bezig met iets. Wintersport of naar een andere stad etc.
Kon je niet mee dan? Wij gaan altijd naar een feest in ons eigen dorp, paar honderd man aan de zuip met een discjockey die alleen maar cd'tjes kan draaien :').
RvP; Feyenoord
pi_106122463
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:54 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Dan mee naar een andere stad. Makkelijke keuze, Amsterdam of een willekeurige andere stad..
pi_106122661
Hooligan Wesley _O- 35.000 ajacieden voor noppes naar het stadion gekomen, 1-0 voorsprong verneukt _O- Echt, niemand mag die gozer meer denk ik _O-
  woensdag 28 december 2011 @ 13:06:47 #118
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106122663
Zo weinig goede RM's in de BPL... Is IF Ruiz wat? Of iemand een andere aanrader? :{
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 28 december 2011 @ 13:07:07 #119
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106122678
Ok boys, wie neemt Pino even op sleeptouw zaterdag? :p
pi_106122712
quote:
9s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:06 schreef Reemi het volgende:
Zo weinig goede RM's in de BPL... Is IF Ruiz wat? Of iemand een andere aanrader? :{
Ik kon met Valencia altijd uitstekend ballen. kost geen drol. Anders Nani op RM neerzetten en Bale op LM. Wallcott misschien een optie ook.
pi_106122728
quote:
9s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:06 schreef Reemi het volgende:
If ruiz heb ik een tijfje gehad, als je geen pacewhore bent, dan is hij een aanrader.
  woensdag 28 december 2011 @ 13:10:05 #122
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106122790
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik kon met Valencia altijd uitstekend ballen. kost geen drol. Anders Nani op RM neerzetten en Bale op LM. Wallcott misschien een optie ook.
Nani is misschien wel wat :) De stats van Valencia en Wallcott lijken me vrij slecht, eigenlijk is alleen hun pace (erg) hoog :9 Wel erg goedkoop idd... Thanks!
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 28 december 2011 @ 13:10:17 #123
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106122799
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

If ruiz heb ik een tijfje gehad, als je geen pacewhore bent, dan is hij een aanrader.
Dat ben ik best wel _O- |:(
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 28 december 2011 @ 13:13:51 #124
283639 Pino0
pi_106122895
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef GuRBuH het volgende:
Ok boys, wie neemt Pino even op sleeptouw zaterdag? :p
whahaha, komt wel goed hoor, weet ik bijna 100 % wel :P
pi_106123115
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:48 schreef Doublepain het volgende:
Haha lekker voor die prestatiekopers, snel proberen if bale te dumpen :D

Blijkt hij geen IF te zijn :)
Volgens mij werd er gisteren al gezegd door die therealgraudy dat de wedstrijden van maandag wel mee zouden tellen. Spurs moesten gisteren spelen en volgens mij hebben ze die wedstrijden niet meegenomen.
Feyenoord Rotterdam
pi_106123472
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:10 schreef Reemi het volgende:

[..]

Dat ben ik best wel _O- |:(
Hij dribbelt nu wel als messi
pi_106123473
Ik zit te twijfelen of ik IF Guidetti moet kopen. Wat denken jullie gaat hij erg in prijs stijgen?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  woensdag 28 december 2011 @ 13:33:43 #128
321382 vandermar
pi_106123598
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef detennismaster het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik IF Guidetti moet kopen. Wat denken jullie gaat hij erg in prijs stijgen?
Er zullen ongetwijfeld price fixers komen aangezien er niet tonnen aan Guidetti IF zijn. Ik denk dat zijn prijs gaat stijgen en uiteindelijk rond de 50K ofzo gaat liggen op xbox dan, ook omdat er veel mensen met zweedse teams zijn.
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 13:49:22 #129
283639 Pino0
pi_106124089
jaja, vorderingen..

heb haar ping gekregen, vanavond maar is ff gezellig chatten^^
pi_106124127
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef detennismaster het volgende:
Hij gaat sowieso niet zakken tot er een SIF is. Minder dan 20k waard nu op xbox..echt sick. Heb er wel een paar ingeslagen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 28 december 2011 @ 13:51:54 #131
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_106124172
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef Pino0 het volgende:

[..]

whahaha, komt wel goed hoor, weet ik bijna 100 % wel :P
Wat is het plan dan? ;)
  woensdag 28 december 2011 @ 13:58:00 #132
283639 Pino0
pi_106124383
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:51 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Wat is het plan dan? ;)
geen idee, anders koop ik gewoon een pilletje en ga ik thuis lekker spacen met goede muziek
  woensdag 28 december 2011 @ 13:59:08 #133
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_106124428
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:58 schreef Pino0 het volgende:

[..]

geen idee, anders koop ik gewoon een pilletje en ga ik thuis lekker spacen met goede muziek
Solo de discotheek in, hosselen like a bauws. Dat of Fifa spelen, zeker dat je mooie deals kan doen op zo'n rustig moment!
pi_106124549
Iemand tips voor leuke teams?
Budget ligt niet al te hoog, ik denk maximaal 100k.
Bronze/silver/gold mag allemaal, maar Gold staat me nu wel tegen.

Zit te denken aan hybrid teams of landen teams. Heb net even gekeken naar Costa Rica en Uruguay maar dat was het net niet. Iemand tips :D?
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 28 december 2011 @ 14:03:59 #135
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_106124573
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:03 schreef Fuszy het volgende:
Iemand tips voor leuke teams?
Budget ligt niet al te hoog, ik denk maximaal 100k.

Zit te denken aan hybrid teams of landen teams. Heb net even gekeken naar Costa Rica en Uruguay maar dat was het net niet. Iemand tips :D?
Wat dacht je van België?
pi_106124614
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:03 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Wat dacht je van België?
Wat zijn daar de leuke spelers van? Wat zo in me opkomt is het alleen Hazard die er bovenuit schiet. Misschien nog een Kompany en Vermaelen.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 28 december 2011 @ 14:05:49 #137
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106124629
IF Vertonghen :Y
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 28 december 2011 @ 14:06:03 #138
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_106124636
Altidore is op de PS3 6k .. is hij zijn prijs waard? Sigthorsson is niks vind ik en Fernandez is het ook niet echt ook al is hij wel aardig snel.
Snelle Egel
pi_106124648
Heb overigens liever meerdere teams voor die 100k. Ben nu bezig met het verkopen van een Serie A team, bundesliga team en een frans team.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 28 december 2011 @ 14:06:31 #140
321382 vandermar
pi_106124653
Portugees alftal

Nani - Liedson - Varela
Danny - Moutinho - Veloso
Coentrao - Pepe - Rolando (Carvalho) - Pereira
Patricio?
RvP; Feyenoord
pi_106124673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:06 schreef Fuszy het volgende:
Heb overigens liever meerdere teams voor die 100k. Ben nu bezig met het verkopen van een Serie A team, bundesliga team en een frans team.
Primera Div. Mexico Silvers!
pi_106124675

NIF Hazard is ook al een boss.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106124678
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:06 schreef vandermar het volgende:
Portugees alftal

Nani - Liedson - Varela
Danny - Moutinho - Veloso
Coentrao - Pepe - Rolando (Carvalho) - Pereira
Patricio?
Ik denk dat als je Pepe en Carvalho hebt, dat je een keeper uit de BBVA kan gebruiken
Feyenoord Rotterdam
pi_106124690
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:07 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Primera Div. Mexico Silvers!
Lelijke teams zijn dat :r
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106124711
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Lelijke teams zijn dat :r
Helemaal niet!
pi_106124720
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:07 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik denk dat als je Pepe en Carvalho hebt, dat je een keeper uit de BBVA kan gebruiken
Dan kan je net zo goed geen Portugees team nemen. Er zijn vast ook wel betere rechtsbacks, spitsen etc
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106124745
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:08 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Helemaal niet!
Jawel man, dat zijn de nieuwe brasilvers. Echt iedereen heeft die teams en kan alleen pacehoeren en proberen skills te spammen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 28 december 2011 @ 14:10:30 #148
321382 vandermar
pi_106124813
Misschien een Noors team dan? Zijn ook allemaal leuke spelers

Huseklepp, Elyounousi, King
RvP; Feyenoord
pi_106124836
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:59 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Solo de discotheek in, hosselen like a bauws. Dat of Fifa spelen, zeker dat je mooie deals kan doen op zo'n rustig moment!
Of om 00:00 FUT opstarten en kijken of je een tegenstander kan vinden :P
pi_106124904
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jawel man, dat zijn de nieuwe brasilvers. Echt iedereen heeft die teams en kan alleen pacehoeren en proberen skills te spammen.
:N

^O^

Nu ga ik Insua IF kopen. Die kan dan mooi op LB!
pi_106124991
Wat voor teamrating zou je moeten hebben om tot een 4* team te kunnen komen? Ik heb mijn eredivisie silvers die 3,5 zijn en mijn Feyenoord team van 3*. Is dat dan een cheap gold team?
Feyenoord Rotterdam
pi_106125031
4 sterren is gemiddeld 75/76, dus cheap gold ja. Mijn eredivisieteam met IF's is 4,5 met een 79 rating
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 28 december 2011 @ 14:16:38 #153
321382 vandermar
pi_106125034
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:15 schreef Fuszy het volgende:
Wat voor teamrating zou je moeten hebben om tot een 4* team te kunnen komen? Ik heb mijn eredivisie silvers die 3,5 zijn en mijn Feyenoord team van 3*. Is dat dan een cheap gold team?
4* is tot rating 77 ofzo dacht ik. of 76 kan ook.
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 14:18:15 #154
321382 vandermar
pi_106125085
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef detennismaster het volgende:

[..]

:N

[ afbeelding ] ^O^

Nu ga ik Insua IF kopen. Die kan dan mooi op LB!
Danilinho? :(
RvP; Feyenoord
pi_106125101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef vandermar het volgende:

[..]

4* is tot rating 77 ofzo dacht ik. of 76 kan ook.
Jep, tot 77. Mijn BPL budget is 77 en 4 sterren.
pi_106125187
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:18 schreef vandermar het volgende:

[..]

Danilinho? :(
Die is 165 cm, en voor pacehoeren of trucjes gebruik ik hem niet!
pi_106125368
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:10 schreef laucas het volgende:

[..]

Of om 00:00 FUT opstarten en kijken of je een tegenstander kan vinden :P
Die vind je wel hoor, misschien wat meer lag dan anders aangezien het iemand uit een andere timezone zal zijn.
pi_106125500
Als je zo'n mexican silver wil maken. Welke formatie raden jullie me dan aan? 4-3-1-2 daar kan ik niet mee spelen heb ik al gemerkt met mijn eerdere formaties.

4-1-2-1-2 werkt ook niet echt. Heb altijd het gevoel alsof de vleugelmiddenvelders achter blijven.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 28 december 2011 @ 14:29:42 #159
283639 Pino0
pi_106125505
Ze wilt niet daten -O-

Jammer maar helaas
pi_106125569
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Pino0 het volgende:
Ze wilt niet daten -O-

Jammer maar helaas
Je weet wat ze zeggen. Niet geschoten is altijd mis. Er zijn er zat die het niet durven te vragen, dus in dat opzicht ben je al goed bezig. Nu rape je gewoon een paar tegenstanders op Fifa en kijk je daarna uit naar een ander meisje :).
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 28 december 2011 @ 14:31:29 #161
321382 vandermar
pi_106125581
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Fuszy het volgende:
Als je zo'n mexican silver wil maken. Welke formatie raden jullie me dan aan? 4-3-1-2 daar kan ik niet mee spelen heb ik al gemerkt met mijn eerdere formaties.

4-1-2-1-2 werkt ook niet echt. Heb altijd het gevoel alsof de vleugelmiddenvelders achter blijven.
4-2-2-2
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 14:32:09 #162
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_106125606
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Pino0 het volgende:
Ze wilt niet daten -O-

Jammer maar helaas
Je kunt zoiets ook beter persoonlijk vragen denk ik, de kans op afwijzing is via ping/sms veel groter dan persoonlijk gesprek.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_106125771
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Je kunt zoiets ook beter persoonlijk vragen denk ik, de kans op afwijzing is via ping/sms veel groter dan persoonlijk gesprek.
Inderdaad. Also, als zij je in de friend zone zet, dan zet jij haar in de rape zone.
pi_106125806
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hier ben ik het echt niet mee eens! Mijn spelers aan zijkanten hebben 85 pace en 88 pace, maar ik heb ze puur uitgezocht omdat ze hoge andere stats hebben. Ik had ook voor Danilinho en Beasley kunnen gaan. Daarnaast speel ik met Bravo zodat ik Cvitanich ( _O_ ) in mijn team kan doen. Ook heb ik nog Moreno op de CF die geweldig kan schieten! Achterin heb ik gewoon decent CB's en wisselen Salcido en een Argentijnse LB door. (binnenkort Insua IF) Misschien is het zo dat je dit team vaker ziet. Maar ik was 1 van de eerste die dit team had, Weliswaar wel in een andere formatie. En ik vind het sowieso wel meevallen hoe vaak ik dit team zie, dan zie ik een stuk vaker Silver BPL!
  woensdag 28 december 2011 @ 14:37:21 #165
283639 Pino0
pi_106125807
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Klopt, maar ze woont 1.5 uur met de trein van mij vandaan, en daar in tegen, 1op1 in het echte leven heb je een grotere kans dat ze zeggen dat ze wel willen, omdat ze bang zijn om mij te kwetsen.

Maarja, ik voel me nu beter dan van te voren, weet iig waar ik aan toe ben!
pi_106125809
Iemand linkjes naar mexican silver squads :)?
Feyenoord Rotterdam
pi_106125827
quote:

4411
pi_106125868
Mij lijkt zo'n serie A silver ook wel leuk. Heb al een El Kabir :). Jammer dat die hanenkam zo duur is.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 28 december 2011 @ 14:39:13 #169
321382 vandermar
pi_106125890
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kRO4dHR0bcmkM
RvP; Feyenoord
pi_106125896
quote:

3-5-2. ALTIJD 3-5-2.

quote:
Vela is een fucking badass. Gast trapt alles erin.
pi_106125939
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef Fuszy het volgende:
Dit is die van mijn broertje, Die van mij staat hier een stukje boven!

http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iPXpq2qebcmkR
pi_106125944
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

[..]

Klopt die gast is zooooo goed!!
  woensdag 28 december 2011 @ 14:41:46 #173
321382 vandermar
pi_106125976
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

3-5-2. ALTIJD 3-5-2.

[..]

Hij is echt een gigant, geen idee hoe de IF speelt, misschien even halen maar de silver speelt echt fijn. Dit is ook mijn favoriete team waarmee ik nauwelijks verlies.
RvP; Feyenoord
pi_106126139
Helft van mij team heeft een injury :')
pi_106126567
4-3-3 CM Serero voor 1K :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106126822
Is er iemand hier die van zijn IF Elm af wil? Ik wil hem graag proberen. 4-3-3 bij voorkeur.
pi_106126840
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:04 schreef StijnDa het volgende:
Is er iemand hier die van zijn IF Elm af wil? Ik wil hem graag proberen. 4-3-3 bij voorkeur.
Hij is nu een kleine 70K waard..dat is wel echt veel geld voor hem imo. Heb er deze week nog een paar verkocht voor dat bedrag.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106126848
Weet iemand een skillstutorialfilmpje waarin de pov niet met je neus richting de goal is, maar naar rechts of links?
pi_106126881
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij is nu een kleine 70K waard..dat is wel echt veel geld voor hem imo.
Ja precies, dat was 2 dagen terug nog 55k.
pi_106127010
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:57 schreef Tim86 het volgende:
wtf _O-
pi_106127023
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef DannyDeko het volgende:
Weet iemand een skillstutorialfilmpje waarin de pov niet met je neus richting de goal is, maar naar rechts of links?
Nee, maar draai gewoon in je gedachten alles een kwartslag, zo moeilijk is dat niet, het gaat allemaal ten opzichte van je speler. Je dribbelt toch ook niet alleen maar naar rechts of links. Meestal gaat het diagonaal dus dan moet je het sowieso al aanpassen.
pi_106127145
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee, maar draai gewoon in je gedachten alles een kwartslag, zo moeilijk is dat niet, het gaat allemaal ten opzichte van je speler. Je dribbelt toch ook niet alleen maar naar rechts of links. Meestal gaat het diagonaal dus dan moet je het sowieso al aanpassen.
Dan haal ik t altijd door elkaar :< De roulette, berba spin etc zijn makkelijk te onthouden maar met rest heb ik vaker moeite. En dan wiebel ik maar wat aan die stick :P
pi_106127205
Mijn handeltje begint weer te lopen, de trade pile loopt leeg :Y) Heb de verkoopprijs ook een klein beetje omlaag gedaan...
  woensdag 28 december 2011 @ 15:18:02 #184
321382 vandermar
pi_106127244
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:15 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Dan haal ik t altijd door elkaar :< De roulette, berba spin etc zijn makkelijk te onthouden maar met rest heb ik vaker moeite. En dan wiebel ik maar wat aan die stick :P
Alizee ^O^ O+
RvP; Feyenoord
pi_106127285
quote:
17s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:18 schreef vandermar het volgende:

[..]

Alizee ^O^ O+
Ja dacht laat ik ook maar eens een avatar nemen. En wie anders dan Alizee is daar het best voor geschikt :)
pi_106127315
pi_106127330
quote:
:D _O-
  woensdag 28 december 2011 @ 15:20:35 #188
321382 vandermar
pi_106127338
Geile slet dat ze is. O+
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 15:24:07 #189
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_106127473
Hmm. IF Vela is een linkspootje toch?
pi_106127493
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ja.
  woensdag 28 december 2011 @ 15:25:12 #191
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_106127518
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja.
_O_ Ideaal als rechterspits in een 2-spitsensysteem.
  woensdag 28 december 2011 @ 15:29:41 #192
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106127681
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Vandaar dat ik Vela zo vond tegenvallen, wist niet dat ie links was :')
  woensdag 28 december 2011 @ 15:35:37 #193
283639 Pino0
pi_106127901
quote:
Leuke meid, zit niks speciaals op voor mij.

Moet wel toch een bepaald soort uitstraling vanaf komen...
pi_106127938
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:35 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Leuke meid, zit niks speciaals op voor mij.

Moet wel toch een bepaald soort uitstraling vanaf komen...
Het filmpje is wel nice hoor :P
pi_106127968
Heb op de xbox per ongeluk een 5212 kaart er voor 250 BIN opgezet, als iemand dit leest is hij waarschijnlijk al weg. Zo niet wie koopt hem even snel voor me
pi_106128097
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb op de xbox per ongeluk een 5212 kaart er voor 250 BIN opgezet, als iemand dit leest is hij waarschijnlijk al weg. Zo niet wie koopt hem even snel voor me
Die zijn gewoon voor 150 te halen hoor? :p Of is dit een goedkope truc om aan coins te komen?^^
pi_106128171
Het maakt niet zo heel veel uit maar ik verkoop ze altijd voor rond de 1000.

Ze moeten die web app een keer fixxen, vervelend dat hij af en toe een kaart overslaat. Dacht ik een goud contract op de auction te zetten was het een formatie kaart.
pi_106128189
Verkoop je die dingen echt voor 1000 joh? Ik zie ze altijd voor discard value weggaan :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106128215
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Verkoop je die dingen echt voor 1000 joh? Ik zie ze altijd voor discard value weggaan :o
Zou een mooi handeltje zijn! :P
pi_106128271
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Kijk maar in de database, de average BIN staat rond de 1000 nu. Zonder BIN en een startprijs van 150 zullen ze wel een stuk goedkoper weg gaan maar meeste mensen hebben geen zin om te wachten om vervolgens in de laatste 15sec door iemand met 150 te worden outbid.
pi_106128278
  woensdag 28 december 2011 @ 15:48:04 #202
321382 vandermar
pi_106128345

Echt een bazen nummer :P door KSI op 80K views, toen ik het voor het eerst zag waren er nog maar 400 views ofzo dat was in novermber ofzo.
RvP; Feyenoord
pi_106128362
Van wie hopen jullie dat er een IF komt?
  woensdag 28 december 2011 @ 15:48:53 #204
321382 vandermar
pi_106128383
Stefan de Vrij en Cabral.
RvP; Feyenoord
pi_106128385
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:48 schreef detennismaster het volgende:
Gamberini!

Heb alleen geen idee of hij uberhaupt heeft gespeeld.

0-0 tegen Siena, dat zal wel geen IF worden dan...
pi_106128412
Die average bins zijn altijd veel te hoog omdat mensen ze er voor rare prijzen opzetten, maar ik zie nu ook gewoon lowest bin van 200 :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106128495
quote:
Castaignos, Fer, een rechtsback uit de Eredivisie, Luuk de Jong, Fellaini, Kompany,Mignolet/Courtois, Tshimanga, Odoi, Defour, Lukaku, De Rossi, Witsel en nog een paar.

:')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106128524
quote:
Luuk de Jong of Toivonen zou wel handig zijn :Y) Maar het liefst wel met een pace-boost :P

Of Fer of Hutchinson :9~
  woensdag 28 december 2011 @ 15:54:27 #209
321382 vandermar
pi_106128565
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:53 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Luuk de Jong of Toivonen zou wel handig zijn :Y) Maar het liefst wel met een pace-boost :P

Of Fer of Hutchinson :9~
Fer wordt dan echt een beest, dat is hij nu al maar een IF :o
RvP; Feyenoord
pi_106128646
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Castaignos, Fer, een rechtsback uit de Eredivisie, Luuk de Jong, Fellaini, Kompany,Mignolet/Courtois, Tshimanga, Odoi, Defour, Lukaku, De Rossi, Witsel en nog een paar.

De Rossi _O_
Twijfel nog steeds of ik mn Serie A naar 4231 ombouw, dan kan ik iig weer De Rossi gebruiken
pi_106128650
Het enige wat de tegenstander kan is met Remy rennen. :') Maarja, dat houden die kneuzenverdedigers niet bij natuurlijk.
pi_106128660
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:57 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

De Rossi _O_
Twijfel nog steeds of ik mn Serie A naar 4231 ombouw, dan kan ik iig weer De Rossi gebruiken
Er is altijd ruimte voor De Rossi :D

Al vond ik zijn schot vorig jaar beter..toen scoorde ik echt vaak van 35/40 meter met hem :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106128744
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:48 schreef vandermar het volgende:

Echt een bazen nummer :P door KSI op 80K views, toen ik het voor het eerst zag waren er nog maar 400 views ofzo dat was in novermber ofzo.
Inderdaad een ziek goed nummer!
pi_106128846
:( al mijn auctions staan er nu op voor 24 uur. Had een IF Guidetti voor 100k opgezet zodat ik hem niet per ongeluk zou verkopen als 150 startprice. en dat 24 uur. Dat heeft die nu met al mijn auctions meegenomen. Pff!
Feyenoord Rotterdam
pi_106128863
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:03 schreef Fuszy het volgende:
:( al mijn auctions staan er nu op voor 24 uur. Had een IF Guidetti voor 100k opgezet zodat ik hem niet per ongeluk zou verkopen als 150 startprice. en dat 24 uur. Dat heeft die nu met al mijn auctions meegenomen. Pff!
  woensdag 28 december 2011 @ 16:08:06 #216
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106128996
...
Zullen BPL spelers na het TOTY veel in waarde dalen? Of zal ik m'n nieuwe team nu al gaan samenstellen?
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106129163
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106129280
Iemand die nog wat Engelse (Gold) spelers die ze niet nodig hebben?
  woensdag 28 december 2011 @ 16:18:34 #219
321382 vandermar
pi_106129341
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:08 schreef Reemi het volgende:
...
Zullen BPL spelers na het TOTY veel in waarde dalen? Of zal ik m'n nieuwe team nu al gaan samenstellen?
_O- vooral die haat onder het filmpje. Ik vind het filmpje wel epic en net alsof die kinderen caren om het feit dat ze iemand voor paal zetten. KSI gaat er ook niet minder om slapen.
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 16:19:04 #220
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106129359
En nog een lading views ook :') Haha die KSI zal het idd al helemaal niks boeien, die heeft volgens mij best wat zelfspot :9
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 28 december 2011 @ 16:21:16 #221
321382 vandermar
pi_106129436
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Reemi het volgende:
En nog een lading views ook :') Haha die KSI zal het idd al helemaal niks boeien, die heeft volgens mij best wat zelfspot :9
Het zijn die irritante fanbois van KSI die zitten te haten. Het gros is 12 jaar en weet niet beter dan te moeten haten. Ik vind het filmpje wel epic :P
RvP; Feyenoord
pi_106129477
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:21 schreef vandermar het volgende:

[..]

Het zijn die irritante fanbois van KSI die zitten te haten. Het gros is 12 jaar en weet niet beter dan te moeten haten. Ik vind het filmpje wel epic :P
Ze doen 'm ook best goed na af en toe :)
pi_106129544
Gek, kwam niet meer in de web browser. blijft hangen op "revalidate your security answer" op de achtergrond zag ik bij coins "0". Was even bang voor een hack ofzo, maar gelukkig staan de coins op de PS3 er nog op :)
  woensdag 28 december 2011 @ 16:31:47 #224
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106129737
KSI hoeft maar 1 speler te noemen, en hij is 20k meer waard... Hij noemt 1 youtube video, en die krijgt er meteen 50k views bij (zoals vandermar postte) :')
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106129747
Weer een Vorm verkocht, snel twee discount IF's van teruggekocht. Werkt prima dit. :)
pi_106129758
quote:
Castaignos, die houdt nu al IF Dost en IF Guidetti uit de basis
  woensdag 28 december 2011 @ 16:32:43 #227
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106129772
Wat is jullie favoriete formatie eigenlijk? Mijne denk ik 4-1-2-1-2 :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106129775
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:31 schreef Reemi het volgende:
KSI hoeft maar 1 speler te noemen, en hij is 20k meer waard... Hij noemt 1 youtube video, en die krijgt er meteen 50k views bij (zoals vandermar postte) :')
Collectieve waanzin. Het komt niet omdat het Ksi is, maar omdat mensen collectief denken dat de ander erin gelooft. Iedereen doet dit en dat drijft de prijs omhoog.
pi_106129788
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Castaignos, die houdt nu al IF Dost en IF Guidetti uit de basis
Zolang hij niet speelt, dan gaat het heel lastig worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef Reemi het volgende:
Tot nu toe het meeste succes in de 4-3-3 formatie gehad.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 28 december 2011 @ 16:34:16 #230
321382 vandermar
pi_106129815
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef Reemi het volgende:
4-3-2-1 en 4-4-2, ruimte om te skillen :)
4-2-2-2 is ook wel fijn mits je snelle en goede CAM hebt.

4-1-2-1-2 is mij te passerig.
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 16:35:18 #231
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106129842
4-4-2 vind ik ook wel fijn, maar een CAM op CM blijft voor mij net iets te veel achterin.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106129863
Mijn favo is ook 4-1-2-1-2 omdat mijn hele spel van de CAM afhangt.
  woensdag 28 december 2011 @ 16:36:03 #233
321382 vandermar
pi_106129869
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:35 schreef Reemi het volgende:
4-4-2 vind ik ook wel fijn, maar een CAM op CM blijft voor mij net iets te veel achterin.
Ik speel met twee CAM in 4-4-2 :P
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 16:39:38 #234
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106129975
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:36 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik speel met twee CAM in 4-4-2 :P
En die komen gewoon goed mee naar voren? :o
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106129979
Lol, met mijn superteam had ik 22 pogingen nodig om het toernooi te winnen.. Nu speel ik het voor het eerst met mijn 8k serie a team en ik win hem ook nog :') :D
  woensdag 28 december 2011 @ 16:40:32 #236
321382 vandermar
pi_106130005
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:39 schreef Reemi het volgende:

[..]

En die komen gewoon goed mee naar voren? :o
De ene is puur voor de longshots (Thiago Neves IF) de ander om te skillen (Lucas of Robinho) Ik speel ultra aanvallend btw.
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 16:44:56 #237
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106130144
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:40 schreef vandermar het volgende:

[..]

De ene is puur voor de longshots (Thiago Neves IF) de ander om te skillen (Lucas of Robinho) Ik speel ultra aanvallend btw.
Haha, ik had Neves ook voor de longshots. Toevallig vanmorgen met een kleine winst verkocht.Bij hem kwam ik er pas achter hoevaak hij rond de middellijn bleef staan... Ik speel op neutraal, dus daar zal het wel door komen :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106130322
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weer een Vorm verkocht, snel twee discount IF's van teruggekocht. Werkt prima dit. :)
Zou je dat eens uit kunnen leggen? Moet ik het zo zien dat je IF's koopt voor 10000 oid?
pi_106130327
Fijn hoor, weer eens 4x een disconnect achter elkaar. Mijn DNF is nog nooit boven de 0.8 uit geweest denk ik.

Kut spel.
pi_106130393
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:50 schreef Sodeju het volgende:

[..]

Zou je dat eens uit kunnen leggen? Moet ik het zo zien dat je IF's koopt voor 10000 oid?
Klopt, ik koop IF's voor 10.000 en verkoop ze voor het dubbele. Maar je moet dan wel een week wachten steeds tot ze uit de pakjes gaan.
pi_106130539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:52 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Klopt, ik koop IF's voor 10.000 en verkoop ze voor het dubbele. Maar je moet dan wel een week wachten steeds tot ze uit de pakjes gaan.
Slim
pi_106130629
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:52 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Vanavond maar eens een poging wagen :)
pi_106130706
Bazig pakje mbt non-shineys..Chiapas badge (2K), Pirates badge (2K) en Toprak (74 CB met 77 pace uit de Bundesliga).

Shineys waren wat minder waard, al zat er ook nog een Manu bij met 92 pace :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106130707
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:57 schreef Tim86 het volgende:
Taraabt CM 4321 -----> 1.3K :D
pi_106130727
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:02 schreef laucas het volgende:

[..]

Taraabt CM 4321 -----> 1.3K :D
Ook nice :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106130771
wtf ea online loopt vast met timer...
pi_106130826
Stond er al 12 minuten op. Mensen vergeten vaak dat ze zo'n duur kaartje hebben gebruikt denk ik. Vorig jaar ook met CM Pastore's. Kon ik vaak oppikken voor een paar K, 4321 kaartje erover en al gauw meer dan 5K winst.

Taarabt is nu alleen foetsie, niet bij new items of in me club maar hij zal wel weer tevoorschijn komen :P
pi_106130951
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:05 schreef laucas het volgende:
Stond er al 12 minuten op. Mensen vergeten vaak dat ze zo'n duur kaartje hebben gebruikt denk ik. Vorig jaar ook met CM Pastore's. Kon ik vaak oppikken voor een paar K, 4321 kaartje erover en al gauw meer dan 5K winst.

Taraabt is nu alleen foetsie, niet bij new items of in me club maar hij zal wel weer tevoorschijn komen :P
ik gok op trade pile. En dan wil je hem te koop zetten en krijg je een error, waarna hij ineens bij new items staat. Heb ik best vaak. Nieuwe webapp is zooooo buggy
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106131005
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

ik gok op trade pile. En dan wil je hem te koop zetten en krijg je een error, waarna hij ineens bij new items staat. Heb ik best vaak. Nieuwe webapp is zooooo buggy
Idd, staat op de trade pile terwijl ik 'm nergens heen heb gestuurd, foei.

Staat nu ook bij dat ik 'm voor 5K heb gekocht, en bij Home staat 'You have..... for 1.3K'
  woensdag 28 december 2011 @ 17:15:05 #250
284871 DarkSonic2
pi_106131132
TheRealGraoully heeft op Twitter gepost dat CE users geband worden terwijl hij een tijdje terug zei dat het toegestaan was..

TheRealGraoully Christophe Labrune

@scl92 cheat engine = client hack = possible instant ban as per the Terms of Service.
19 uur geleden
pi_106131135
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:10 schreef laucas het volgende:

[..]

Idd, staat op de trade pile terwijl ik 'm nergens heen heb gestuurd, foei.

Staat nu ook bij dat ik 'm voor 5K heb gekocht, en bij Home staat 'You have..... for 1.3K'
Ja, probeer hem maar eens op de auction te zetten nu :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106131159
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
TheRealGraoully heeft op Twitter gepost dat CE users geband worden terwijl hij een tijdje terug zei dat het toegestaan was..

@scl92 cheat engine = client hack = possible instant ban as per the Terms of Service.
19 uur geleden
Waar heeft hij gezegd dat het is toegestaan? Kan het me haast niet voorstellen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 28 december 2011 @ 17:16:32 #253
284871 DarkSonic2
pi_106131184
Dat heeft hij tegen JP gezegd op het EA forum. Hij zei dat het niet echt een groot probleem is ofzo.
pi_106131191
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:

19 uur geleden
Dat ze zich daar eens druk gaan maken om andere dingen. De meeste mensen gebruiken die cheatengine om iets te verkopen voor 150c of naar de 59ste minuut te gaan.

Geen updates over die disconnect issues, een impact engine dat niet klopt. Scheidsrechter zuigt hard en vast nog wel wat meer :)
Feyenoord Rotterdam
pi_106131216
Cheat Engine is echt waardeloos voor alles behalve 150 coins en 59th minute. 150 coins zou standaard in het spel moeten zitten, sterker nog, ik wil gewoon een prijs van 100 coins kunnen zetten bijvoorbeeld.
pi_106131322
Lol, dikke bug gevonden:

Als je rode kaart hebt, gewoon single match doen, als de tegenstander weggaat, is je rode kaart ook verdwenen. :')
  woensdag 28 december 2011 @ 17:25:03 #257
284871 DarkSonic2
pi_106131493
Waarom gaan ze nu pas actie ondernemen terwijl ik in FUT11 ook al 150 BIN deed en snel naar de 59th minute ging? :')
  woensdag 28 december 2011 @ 17:26:25 #258
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106131545
Nou, met die methode kan ik ook weer stoppen dan :') Ga geen risico's lopen.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106131613
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, dikke bug gevonden:

Als je rode kaart hebt, gewoon single match doen, als de tegenstander weggaat, is je rode kaart ook verdwenen. :')
Haha, zit toch vol met bugs. Blijf met IF Djuricic spelen met een +10 kaartje erop :D
pi_106131617
En daarom werkt het niet, ze gaan echt geen actie ondernemen. Nu gaan dus een paar door en die profiteren nog meer. EA. :')
  woensdag 28 december 2011 @ 17:29:54 #261
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106131689
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
En daarom werkt het niet, ze gaan echt geen actie ondernemen. Nu gaan dus een paar door en die profiteren nog meer. EA. :')
Denk je dat 'jouw methode' werkt met die IF Balmont?
pi_106131723
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:29 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Denk je dat 'jouw methode' werkt met die IF Balmont?
Weet het niet zeker, het is wel een hele slechte IF. Als je 'm voor 10 koopt ben je echter altijd spekkoper. Je loopt maar iets van 250-500 risico per kaart.
pi_106131880
Kasthomo's met Sturridge en Defoe voorin :')
  woensdag 28 december 2011 @ 17:37:45 #264
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106131910
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Weet het niet zeker, het is wel een hele slechte IF. Als je 'm voor 10 koopt ben je echter altijd spekkoper. Je loopt maar iets van 250-500 risico per kaart.
Heb er nu 2, beide voor 10.250 in 442 en 433. Kan weinig mis aan gaan :D
pi_106131965
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:37 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Heb er nu 2, beide voor 10.250 in 442 en 433. Kan weinig mis aan gaan :D
^O^
  woensdag 28 december 2011 @ 17:41:54 #266
284871 DarkSonic2
pi_106132024
Ik heb TheRealGraoully maar getweet want dit is echt belachelijk. Ze willen niet dat ik de bronze pack method doe zeker? :')
  woensdag 28 december 2011 @ 17:42:56 #267
321382 vandermar
pi_106132057
Alweer bijna een nieuw topic, de snelheid zit er behoorlijk in :P
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 17:44:48 #268
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106132101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:08 schreef Reemi het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 28 december 2011 @ 17:45:20 #269
284871 DarkSonic2
pi_106132119
Blijkbaar mag je geen CE gebruiken maar 150 BIN is wel toegestaan. Maar ik zou niet weten hoe je anders 150 BIN doet, en hoe ze kunnen zien dat iemand CE gebruikt.
  woensdag 28 december 2011 @ 17:45:30 #270
321382 vandermar
pi_106132124
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:44 schreef Reemi het volgende:

[..]

Hangt ervanaf welke spelers. Maar aangezien er veel spelers op de markt zullen komen kan je beter nu niet investeren in de dure spelers.
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 17:47:14 #271
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106132167
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb TheRealGraoully maar getweet want dit is echt belachelijk. Ze willen niet dat ik de bronze pack method doe zeker? :')
pi_106132210
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Blijkbaar mag je geen CE gebruiken maar 150 BIN is wel toegestaan. Maar ik zou niet weten hoe je anders 150 BIN doet, en hoe ze kunnen zien dat iemand CE gebruikt.
Het is ook onzin van die RaoulGroelhaatbaard.
  woensdag 28 december 2011 @ 17:49:47 #273
284871 DarkSonic2
pi_106132225
Ik heb het maar snel verwijderd, anders denkt hij misschien dat ik CE gebruik en ik wil geen ban. :(
pi_106132281
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het maar snel verwijderd, anders denkt hij misschien dat ik CE gebruik en ik wil geen ban. :(
Internet never forgets.
  woensdag 28 december 2011 @ 17:54:28 #275
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106132373
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:45 schreef vandermar het volgende:

[..]

Hangt ervanaf welke spelers. Maar aangezien er veel spelers op de markt zullen komen kan je beter nu niet investeren in de dure spelers.
Naja, dan wacht ik nog even met Bale e.d. Wordt tijdelijk alleen maar handel/h-to-h wedstrijden spelen dan :(
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106132467
Mijn Castaignos wordt twee keer achter elkaar geblesseerd geschopt, niks aan de hand. :')

Nu ook El Kabir geblesseerd in zelfde potje. :')

[ Bericht 29% gewijzigd door SuperHarregarre op 28-12-2011 18:02:48 ]
  woensdag 28 december 2011 @ 18:02:02 #277
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_106132595
Stijn is back op xbox ^O^ :P
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_106132711
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:02 schreef BDIL het volgende:
Stijn is back op xbox ^O^ :P
Gaan we vanavond clubben? Ik heb niks te doen en mn slaappatroon is fokt op :(
pi_106132763
TOTW is nog niet bekend toch?

Ga denk toch nog 1 pakje op de valreep halen.... Ik wil Silva hebben!
pi_106132866
Wat een eikel, heb drie blessures in 1 wedstrijd: El Kabir, Castaignos, Bouaouzan. :')
pi_106132881
Hmmm het team is wel bekend. Ik weet niet of hij hier al is gepost maar dit is het.

Starting 11:

GK: Sirigu, PSG - 79>84
CB: Samba, Blackburn Rovers - 79>83
CB: Coloccini, Newcastle United - 79>82
CB: Dunne, Aston Villa - 78>81
LB: Nagatomo, Inter Milan - 76>81
LM: Park, Manchester United - 82>84
LM: Rodríguez, Liverpool - 78>80
LM: Álvarez, Inter Milan - 78>82
ST: Barda, Racing Genk - 74>78
ST: Ljubijankič, AA Gent - 71>74
ST: Berbatov, Manchester United - 82>86

SUBS

GK: Stockdale, Fulham - 73>74
CB: McAuley, West Brom - 69>73
LM: Daniel, Wellington Phoenix - 58>63
LM: Barbosa, Évian Thonon Gaillard FC - 66>72
ST: Guly, Southampton - 67>73
ST: Samara, Celtic - 65>74
RW: Phillips, Blackpool - 69>74
pi_106132917
Wat een pauper TOTW, wel veel zilvers die dus enorm zeldzaam gaan worden.

http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eXeMzCEJbcl2m

Link van TOTW voor week 16.
pi_106133060
IF Park :) Eigenlijk vrij nutteloos voor mij aangezien hij maar 5 chem krijgt. Maar het staat stoerder
pi_106133101
Denk alleen dat Nagatomo wel veel waard kan worden en misschien die Ljubijankic-figuur. Die verdedigers zijn allemaal trage drollen, dus dat wordt 'm ook niet. Die middenvelders zijn ook niet echt speciaal en Berbatov is ook te langzaam voor deze Fifa.

Die Barda is op zich wel geinig, wilde nog een Israelisch team maken om Mocro's mee te stangen. :P

Iemand gaat IF Vorm pricefixen, heeft al mijn Vorms gekocht voor 20-25k. :D Dikke winst in één klap. Allemaal gekocht voor 10k. :7 :7 :7 :7
pi_106133221
Tja, Nagatomo is wel ok maar met Taiwo op die plek moet je wel gek zijn om die japanner te halen...

Had weinig geluk met m'n pakje, wel Dzeko en Nesta maar die zijn allebei geen fuck waard.
pi_106133286
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:06 schreef Rijst het volgende:

[..]

Gaan we vanavond clubben? Ik heb niks te doen en mn slaappatroon is fokt op :(
Ik ga naar New Kids vanavond :P
Maar ik kan nu wel clubben?
pi_106133307
Onderschat Berbatov niet. De man is een doelpuntenmachine. Dodelijk in de 16.
pi_106133324
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:25 schreef Rijst het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:25 schreef Rijst het volgende:
En een tank :P
  woensdag 28 december 2011 @ 18:26:55 #289
321382 vandermar
pi_106133362
Met +10 pace is Berbatov wel een beest, nu toch te traag
RvP; Feyenoord
pi_106133466
Pacehoerruhhh
pi_106133478
Die Jap is alleen handig als LWB in een 5 at the back system, als echte LB kun je toch beter Taiwo hebben.
pi_106133530
Als die dribbel en positioning boven de 85 is, dan maakt pace vrij weinig uit.
pi_106133570
Wordt er nog geclubt vandaag? :P
  woensdag 28 december 2011 @ 18:33:51 #294
321382 vandermar
pi_106133595
Kan wel zodra mijn ouders zijn te lopen, dan druk ik de xbox aan.

Maar misschien ga ik ook wel alleen fut spelen.
RvP; Feyenoord
pi_106133770
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:33 schreef vandermar het volgende:

Nee dat doe je niet.
pi_106133873
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:33 schreef vandermar het volgende:

pi_106133884
In een 4-2-2-2 heb ik nu Vela als spits staan. Ik wilde daar Moreno aan toevoegen, maar dan is het bijna onmogelijk om Vela 9 chemistry te geven? Op dit moment heeft Vela geen link, en er zijn maar 2 links nodig. Met een CAM, dat een mexicaan wordt en de spits. Dat wordt dan een colombiaan. Is het dan mogelijk dat Vela 3 chemistry meer krijgt van een donkergroene link?

Heb het al gevonden. Ja dus.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 28 december 2011 @ 18:45:35 #298
321382 vandermar
pi_106134012
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:41 schreef Fuszy het volgende:
In een 4-2-2-2 heb ik nu Vela als spits staan. Ik wilde daar Moreno aan toevoegen, maar dan is het bijna onmogelijk om Vela 9 chemistry te geven? Op dit moment heeft Vela geen link, en er zijn maar 2 links nodig. Met een CAM, dat een mexicaan wordt en de spits. Dat wordt dan een colombiaan. Is het dan mogelijk dat Vela 3 chemistry meer krijgt van een donkergroene link?
Je moet Moreno als CAM doen dan

Kijk zo:

Arellano (Marquez Lugo) - Vela
Moreno - Bermudez (Fabian)
Tamudo - Rodriguez

Moreno is veel beter als CAM ondanks zijn 76 pace.

Als je hem als spits hebt zijn zijn skillruns zo kort en dat is lame :')
RvP; Feyenoord
pi_106134073
Moreno - Bravo
IF Fabian
Alvarez - Danilinho

Heb ik. :P
pi_106134081
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:45 schreef vandermar het volgende:

[..]

Je moet Moreno als CAM doen dan

Kijk zo:

Arellano (Marquez Lugo) - Vela
Moreno - Bermudez (Fabian)
Tamudo - Rodriguez

Moreno is veel beter als CAM ondanks zijn 76 pace.

Als je hem als spits hebt zijn zijn skillruns zo kort en dat is lame :')
Ik heb die Fabian en Bermudez nu als CAM. Arellano is wel ontzettend duur op het moment. Ik weet niet wat jij daar voor hebt betaald?
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 28 december 2011 @ 18:47:28 #301
321382 vandermar
pi_106134083
vol
RvP; Feyenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')