Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
ARE YOU RAGING?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een gore kklijer. Ik kap ermee zeg, de hele tijd stilstaan en beetje trucjes doen.![]()
![]()
En nu expres twee keer achter elkaar de wedstrijd pauzeren in de 90e minuut, zodat ik extra lang moet wachten. Mag hopen dat hij door een bus geschept wordt.
![]()
En natuurlijk na de wedstijd niet doorspoelen.
![]()
ja, snap je frustratiequote:
Ik ben aan het harregarren bekt beter dan pino-en vind ik zelfquote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat Pino-en veel lekkerder klinkt dan superharregarren, want inmiddels ben jij veel erger dan pino zelf
Als iemand me zo irriteert, pak ik gewoon de afstandsbediening en druk de tv uit, en ga dan lekker even piano spelen, of wat noodzakelijk kwaad in het huishouden doen. Meestal zijn ze dan nog pissiger dan jij als ze doorhebben dat je helemaal niks van hun geprovoceer meekrijgtquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een gore kklijer. Ik kap ermee zeg, de hele tijd stilstaan en beetje trucjes doen.![]()
![]()
En nu expres twee keer achter elkaar de wedstrijd pauzeren in de 90e minuut, zodat ik extra lang moet wachten. Mag hopen dat hij door een bus geschept wordt.
![]()
En natuurlijk na de wedstijd niet doorspoelen.
![]()
Ik kom ze niet meer tegen. Net ook, 2-0 voor, ik beide replays en juichen gelijk weggedrukt. Hij maakt 2-1: i cant hear you, maar drukt wel de replay weg. 2-2, hij kon niet een provocerend juichje doen want vloog gelijk in armen medespeler, maar wel de herhaling van het lelijke doelpunt kijken.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Tegenstanders die replays overslaan en "good game" sturen na een mooie pot, ze bestaan nog
Mooie goals doe ik uiteraard ook. Als het een twijfelgeval mooi is besluit ik gewoon na de wedstrijd het doelpunt te bekijkenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik bekijk soms 1x de herhaling als ik een mooi doelpunt maak, is dat ook erg? Meestal als ik verlies stuur ik een bericht met wat ik ervan vond, dus als ik vind dat de tegenstander geluk had zeg ik dat maar ik feliciteer hem dan wel met de overwinning zodat ik geen rage messages krijg.
Ik gisteren 10 achter elkaar. ik maakte in de laatste minuut de verdiende 2-1, gelijk: fils de put (was een fransman dus). Daarna motherfucker. Daarna fucking bastard. Hij pauzeerde 3x om me uit te schelden. Bizar.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit jaar nog niet eens een rage message gehad
Gewoon beginnen met flink wat melk en suiker.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:27 schreef vandermar het volgende:
Btw, ik lust geen koffie maar wil er wel mee beginnen, wat raden jullie mij dan aan? Welke? Wij hebben senseo thuis.
Ik heb dark roast, maar ja, ben ervaren koffie drinkerquote:Op woensdag 28 december 2011 00:27 schreef vandermar het volgende:
Btw, ik lust geen koffie maar wil er wel mee beginnen, wat raden jullie mij dan aan? Welke? Wij hebben senseo thuis.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met flink wat melk en suiker.
Nespresso ftwquote:
Drink al senseo sinds het bestaat, maar misschien dat ik inderdaad een keer iets anders ga proberen. Het verveelt best wel eigenlijk. 100 euri gekregen voor de kerst, dus wellicht een idee, een andere koffiemasjienquote:
Voor 100 euro fut pakjes halen ook leukquote:Op woensdag 28 december 2011 00:35 schreef Tim86 het volgende:
Beter investeren in goede koffie dan FUT pakjes ja
post je team eens?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:37 schreef Longcat. het volgende:
Ik word gewoon verkracht als ik gold toernooi doe
restrictive NAT zeker? Ik heb hetzelfde..al lukken de eerste 2 rondes vaak nog wel aardig. Feit dat ik bijna altijd na 23u speel zal ook wel niet helpen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:36 schreef MaartenFM het volgende:
irritant dat ik de hele tijd geen tegenstanders kan vinden voor dat zilveren toernooi, maakt niet uit of het nou de eerste ronde of de finale is...
Denk dat halve finalisten en finalisten iets moeilijker te vinden zijn. sochtends is het helemaal een drama. Nu iedereen het kersttoernooi speelt gaat het een stuk beter moet ik zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
restrictive NAT zeker? Ik heb hetzelfde..al lukken de eerste 2 rondes vaak nog wel aardig. Feit dat ik bijna altijd na 23u speel zal ook wel niet helpen.
klopt inderdaad, zal dat maar eens verhelpen dan... heb nu eindelijk één gevonden in de halve finalequote:Op woensdag 28 december 2011 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
restrictive NAT zeker? Ik heb hetzelfde..al lukken de eerste 2 rondes vaak nog wel aardig. Feit dat ik bijna altijd na 23u speel zal ook wel niet helpen.
Met restrictice nat kan je alleen spelen tegen mensen met open nat, dus dan blijft er een kleine groep over. Ik kan het zelf niet echt verhelpen in mijn huis alleen..ben zelf niet degene die het moet beheren.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:44 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
klopt inderdaad, zal dat maar eens verhelpen dan... heb nu eindelijk één gevonden in de halve finale
Daar verlies je geen DNF door hoor, soms komt die melding er gewoon.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:46 schreef Doublepain het volgende:
Ea echt waar gvd!!
Mijn dnf was 0.3 door ea, ik heb met veel moeite weer 0.9 dnf.
Ik zit dus in het menu van fut, dus geen wedstrijd aan het doen. Oppeen disconnected. Oké, ik log dus weer in: its seems you disconnected your last.... Bla bla bla
Ik hoop het, ik maak echt veel verlies hierdoor. Na 15 wedstrijden maar 6K..quote:Op woensdag 28 december 2011 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar verlies je geen DNF door hoor, soms komt die melding er gewoon.
Via de web app... inloggen daar, en dan op save klikken en daarna op share. Daar krijg je een link, en die link kun je copy pasten hierquote:
Bedankt ik post em morgen wel ffkes, Een echte manager moet gaan slapenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Via de web app... inloggen daar, en dan op save klikken en daarna op share. Daar krijg je een link, en die link kun je copy pasten hier
eerste logische tip... alle dode linken groen maken, en een 3-4-3 manager scorenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:50 schreef Longcat. het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bviRdU7Kbcl3s
Ja de manager moet ik nog ff veranderen.
Wat anders kan ik nog veranderen?/Tips
Koop een Engelse GK, CB, CM, RW en LW (desnoods allemaal bronze voor 150 coins) en een 3-4-3 manager. Als je eenmaal 100 chem hebt flink wat wedstrijden gaan spelen en coins gaan verdienen en dan langzaam je team gaan uitbouwen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:50 schreef Longcat. het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bviRdU7Kbcl3s
Ja de manager moet ik nog ff veranderen.
Wat anders kan ik nog veranderen?/Tips
Xboxquote:Op woensdag 28 december 2011 00:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Koop een Engelse GK, CB, CM, RW en LW (desnoods allemaal bronze voor 150 coins) en een 3-4-3 manager. Als je eenmaal 100 chem hebt flink wat wedstrijden gaan spelen en coins gaan verdienen en dan langzaam je team gaan uitbouwen.
Edit: op welk platform zit je? Ik heb namelijk wel een 3-4-3 Hart, Gerrard en Sturridge voor je waar ik niks mee doe![]()
Thanks.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
eerste logische tip... alle dode linken groen maken, en een 3-4-3 manager scoren
Dus echt alleen spelers uit 1 competitie... of 1 nationaliteit etc etc.. Deze manager gaat ook in ruste![]()
Wiener melange + suiker smaakt totaal niet naar koffie en is best lekkerquote:Op woensdag 28 december 2011 00:27 schreef vandermar het volgende:
Die Serero heeft fijne stats idd. Ik ben nu aan het 'jagen' op Serero, Hutchinson, Andersson en Enoh.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:25 schreef Reemi het volgende:
Ik vind Serero erg lekker spelen in FifaZou je om kunnen zetten tot CF. Hutchinson erbij als CM?
Als je alle posities dubbel bezet wilt hebben is Altidore misschien redelijka als back up voor Sigi, Ryan Donk (al matcht die niet met Marcelo, heb ze in chem 7, maar speelt 100x beter dan bijv Bouma), Serero, Nelom. Lekker elftalletje trouwensquote:Op woensdag 28 december 2011 09:22 schreef Pronk het volgende:
Op advies van een aantal van jullie hier ben ik begonnen met mijn Eredivisie silver team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hJLl3MYebcmbD
Hebben jullie nog tips voor spelers op bepaalde posities? Ik heb nog max 20k te besteden en wil alle posities dubbel bezet hebben zodat ik desnoods mijn gehele squad kan wisselen zonder er veel op achteruit te gaan. Dit heb ik ook met mijn eredivisie/nederlands bronze team gedaan, hier kan ik online aardig mee uit de voeten: http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#d6BG2TkObcmbH
Je hebt altijd Fifa nog!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef Pino0 het volgende:
depressief
met kerst had mijn neef een meisje meegebracht, ben die dag helemaal voor haar gevallen en ze maakte elke keer oogcontact maar omdat ik mijn neefje niet wou teleurstellen heb ik mezelf een beetje afstandig gehouden van haarecht een beauty. heb haar gevraagd voor een date op facebook maar ze heeft nog niet geantwoord..
door mijn problemen is de tijd zo snel gegaan dat ik ook niks gepland heb voor oud en nieuw![]()
iedereen heeft al wat, misschien word dat voor het eerst in mijn leven alleen thuis zitten...
life is hard sometimes
De vriendin van je neef of gewoon een meisje? Groot verschil namelijk, anders hossel je haar met je fifa-skills!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef Pino0 het volgende:
depressief
met kerst had mijn neef een meisje meegebracht, ben die dag helemaal voor haar gevallen en ze maakte elke keer oogcontact maar omdat ik mijn neefje niet wou teleurstellen heb ik mezelf een beetje afstandig gehouden van haarecht een beauty. heb haar gevraagd voor een date op facebook maar ze heeft nog niet geantwoord..
door mijn problemen is de tijd zo snel gegaan dat ik ook niks gepland heb voor oud en nieuw![]()
iedereen heeft al wat, misschien word dat voor het eerst in mijn leven alleen thuis zitten...
life is hard sometimes
lekker sloom weer..net als IF Davy de Fauw bij Roda vorig jaar terwijl hij al in Belgiè speeldequote:Op woensdag 28 december 2011 11:40 schreef GuRBuH het volgende:
Stockdale niet bij Fulham.... zouden ze dat nog fixen? Ik zelf ga voor Samaras en Ljubjankic.
Staat vast ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:42 schreef Sodeju het volgende:
Dit staat al vast? Ik kan namelijk niet op de link klikken ivm werkAnders lijkt het me een mooi plan om Berbatov maar eens te kopen.
Ja precies. Met Kuffour hebben ze het toen later verbeterd, misschien doen ze dat nu ook nog wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lekker sloom weer..net als IF Davy de Fauw bij Roda vorig jaar terwijl hij al in Belgiè speelde
Een goede vriendin van mijn neefquote:Op woensdag 28 december 2011 11:11 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
De vriendin van je neef of gewoon een meisje? Groot verschil namelijk, anders hossel je haar met je fifa-skills!
Dan zie ik het probleem niet. Ga er op af met je snavel. Je neeft zit in de friendszone dus nu is het jouw beurt. Alleen de sterkste overleven. -Darwinquote:
Als het een goede vriendin is zonder neuken enzo, dan ben je goed bezig. Even wachten tot ze geantwoord heeft, wie weet kerel!quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Rijst het volgende:
HAHA het "schijnt" dat Barca interesse heeft in Torres RvP. Dat wordt op de bank zitten voor Messi
Dat is het hem juist, ze is online geweest maar heeft niet gereageerd.. hopen maar dat ze het niet gezien heeft ofzo, neem wel aan dat je iig even terug reageerd eropquote:Op woensdag 28 december 2011 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het een goede vriendin is zonder neuken enzo, dan ben je goed bezig. Even wachten tot ze geantwoord heeft, wie weet kerel!
En voor oud en nieuw dient vast iemand zich wel aan. Tenminste, je hebt wel vrienden? Zo ja: gewoon je zelf uitnodigen. Brutaal zijn.
En wat een kut TOTW zeg. Ik voorzie nog moeilijker te bespelen BPL silversquads.
Ach, die BPL informs kom je toch bijna nergens tegen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:13 schreef Toefjes het volgende:
En wat een kut TOTW zeg. Ik voorzie nog moeilijker te bespelen BPL silversquads.
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Rijst het volgende:
HAHA het "schijnt" dat Barca interesse heeft in Torres RVPWillems. Dat wordt op de bank zitten voor Messi Abidal:')
Ze had wel gereageerd op een andere foto, daarom zag ik dat ze online was. Ik probeer het over een dagje nog is, zo niet dan is het heel jammer want ze had echt een mooi lichaam en een goeie kop!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:20 schreef Sodeju het volgende:
Misschien heeft ze er nog geen tijd voor gehad?
Weet ik, dat lust ik ook welquote:Op woensdag 28 december 2011 04:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wiener melange + suiker smaakt totaal niet naar koffie en is best lekker
De reden dat je die chemistry niet haalt is puur vanwege de formaties. Je hebt bijna geen spelers die 4-3-3 zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:27 schreef DjNivek het volgende:
Ik heb gisteren even wat geld gespaard en mijn bronze spelers eens bekeken om (eindelijk) een team op te stellen met een beetje Chemistry. Nu had ik al 6 spelers uit Oostenrijk, dus heb ik die uitgebreid naar een volledig team, maar nog steeds haal ik de 100 chemistry niet (ik heb zelfs een coach uit Oostenrijk met zijn favoriete opstelling). Wat valt hier nog aan te passen (naast de RW/LW, ik heb een bid staan op een RW, LW moet ik nog naar kijken) om de chemistry in ieder geval naar 100 te krijgen?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ePIpVUvWbcmfF
Als je de spelers die een rode formatie hebben kunt bemachtigen in een formatie waarin die groen is dan heb je 100 chem. Daarnaast moet je even kijken naar de individuele chemistry. Onder de 7 is bij mij not done. Dat speelt gewoon niet fijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:27 schreef DjNivek het volgende:
Ik heb gisteren even wat geld gespaard en mijn bronze spelers eens bekeken om (eindelijk) een team op te stellen met een beetje Chemistry. Nu had ik al 6 spelers uit Oostenrijk, dus heb ik die uitgebreid naar een volledig team, maar nog steeds haal ik de 100 chemistry niet (ik heb zelfs een coach uit Oostenrijk met zijn favoriete opstelling). Wat valt hier nog aan te passen (naast de RW/LW, ik heb een bid staan op een RW, LW moet ik nog naar kijken) om de chemistry in ieder geval naar 100 te krijgen?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ePIpVUvWbcmfF
Weet ik, de LW en RW positie ben ik nog aan het vullenquote:Op woensdag 28 december 2011 12:31 schreef Reemi het volgende:
En die CF op LW geeft weinig chemistry
Het zit er vol met mongolen die niet realistisch zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet hoe goed hij speelde, maar volgens mij maakte hij 2 goals terwijl Guidetti er 3 maakte. Dat Rodriguez erin zit snap ik al helemaal niet want Liverpool speelde gelijk. Hij scoorde wel maar dat is geen goede reden vind ik (maar EA vindt natuurlijk van wel)
Tja, afwachten even enige optie. Probeer wel onder de pannen te zijn met oud en nieuw. En dan iets met alcohol of ander lekkers doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:23 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ze had wel gereageerd op een andere foto, daarom zag ik dat ze online was. Ik probeer het over een dagje nog is, zo niet dan is het heel jammer want ze had echt een mooi lichaam en een goeie kop!
Klopt, het liefste ga ik naar Amsterdam en dan helemaal loesoe, helaas wil ik niet in mijn eentjequote:Op woensdag 28 december 2011 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, afwachten even enige optie. Probeer wel onder de pannen te zijn met oud en nieuw. En dan iets met alcohol of ander lekkers doen.
Zie ik nu pas ja..hij zal wel duur worden..veel posts over hem op het forum. Ik wil er eigenlijk wel een CM van makenquote:Op woensdag 28 december 2011 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Ljubijankic heeft 86 passing als ST![]()
Best wel een BPL-biased TOTW maar er zijn weer genoeg silvers en 1 bronze maar die zal niet duur zijn. Phillips en Stockdale (als ze zijn club in Fulham veranderen) worden de duurste silver IFs denk ik. Samaras zal ook wel duur worden vanwege het aantal Celtic fans, maar waarom krijgt hij wel 74 overall terwijl zijn NIF 65 is en Guidetti 73 terwijl zijn NIF 68 is?
Heb je geen vrienden? Tot 12 uur gewoon met familie pilsen en gezellig doen en daarna met vrienden op stap. Wij doen het al jaren dus soort van traditie gewordenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef Pino0 het volgende:
depressief
life is hard sometimes
Ik heb ook vriendenquote:Op woensdag 28 december 2011 12:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden? Tot 12 uur gewoon met familie pilsen en gezellig doen en daarna met vrienden op stap. Wij doen het al jaren dus soort van traditie geworden
quote:Op woensdag 28 december 2011 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook vriendenNiet slecht voor een Fokker!
Ja heb ik wel maar die zijn allemaal al bezig met iets. Wintersport of naar een andere stad etc.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden? Tot 12 uur gewoon met familie pilsen en gezellig doen en daarna met vrienden op stap. Wij doen het al jaren dus soort van traditie geworden
Kon je niet mee dan? Wij gaan altijd naar een feest in ons eigen dorp, paar honderd man aan de zuip met een discjockey die alleen maar cd'tjes kan draaienquote:Op woensdag 28 december 2011 12:54 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja heb ik wel maar die zijn allemaal al bezig met iets. Wintersport of naar een andere stad etc.
Dan mee naar een andere stad. Makkelijke keuze, Amsterdam of een willekeurige andere stad..quote:Op woensdag 28 december 2011 12:54 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja heb ik wel maar die zijn allemaal al bezig met iets. Wintersport of naar een andere stad etc.
Ik kon met Valencia altijd uitstekend ballen. kost geen drol. Anders Nani op RM neerzetten en Bale op LM. Wallcott misschien een optie ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:06 schreef Reemi het volgende:
Zo weinig goede RM's in de BPL... Is IF Ruiz wat? Of iemand een andere aanrader?
If ruiz heb ik een tijfje gehad, als je geen pacewhore bent, dan is hij een aanrader.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:06 schreef Reemi het volgende:
Zo weinig goede RM's in de BPL... Is IF Ruiz wat? Of iemand een andere aanrader?
Nani is misschien wel watquote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kon met Valencia altijd uitstekend ballen. kost geen drol. Anders Nani op RM neerzetten en Bale op LM. Wallcott misschien een optie ook.
Dat ben ik best welquote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
If ruiz heb ik een tijfje gehad, als je geen pacewhore bent, dan is hij een aanrader.
whahaha, komt wel goed hoor, weet ik bijna 100 % welquote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef GuRBuH het volgende:
Ok boys, wie neemt Pino even op sleeptouw zaterdag? :p
Volgens mij werd er gisteren al gezegd door die therealgraudy dat de wedstrijden van maandag wel mee zouden tellen. Spurs moesten gisteren spelen en volgens mij hebben ze die wedstrijden niet meegenomen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:48 schreef Doublepain het volgende:
Haha lekker voor die prestatiekopers, snel proberen if bale te dumpen
Blijkt hij geen IF te zijn
Er zullen ongetwijfeld price fixers komen aangezien er niet tonnen aan Guidetti IF zijn. Ik denk dat zijn prijs gaat stijgen en uiteindelijk rond de 50K ofzo gaat liggen op xbox dan, ook omdat er veel mensen met zweedse teams zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef detennismaster het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik IF Guidetti moet kopen. Wat denken jullie gaat hij erg in prijs stijgen?
Hij gaat sowieso niet zakken tot er een SIF is. Minder dan 20k waard nu op xbox..echt sick. Heb er wel een paar ingeslagen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef detennismaster het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik IF Guidetti moet kopen. Wat denken jullie gaat hij erg in prijs stijgen?
Wat is het plan dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef Pino0 het volgende:
[..]
whahaha, komt wel goed hoor, weet ik bijna 100 % wel
Solo de discotheek in, hosselen like a bauws. Dat of Fifa spelen, zeker dat je mooie deals kan doen op zo'n rustig moment!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:58 schreef Pino0 het volgende:
[..]
geen idee, anders koop ik gewoon een pilletje en ga ik thuis lekker spacen met goede muziek
Wat dacht je van België?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:03 schreef Fuszy het volgende:
Iemand tips voor leuke teams?
Budget ligt niet al te hoog, ik denk maximaal 100k.
Zit te denken aan hybrid teams of landen teams. Heb net even gekeken naar Costa Rica en Uruguay maar dat was het net niet. Iemand tips?
Wat zijn daar de leuke spelers van? Wat zo in me opkomt is het alleen Hazard die er bovenuit schiet. Misschien nog een Kompany en Vermaelen.quote:
Primera Div. Mexico Silvers!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:06 schreef Fuszy het volgende:
Heb overigens liever meerdere teams voor die 100k. Ben nu bezig met het verkopen van een Serie A team, bundesliga team en een frans team.
Ik denk dat als je Pepe en Carvalho hebt, dat je een keeper uit de BBVA kan gebruikenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:06 schreef vandermar het volgende:
Portugees alftal
Nani - Liedson - Varela
Danny - Moutinho - Veloso
Coentrao - Pepe - Rolando (Carvalho) - Pereira
Patricio?
Lelijke teams zijn datquote:Op woensdag 28 december 2011 14:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Primera Div. Mexico Silvers!
Dan kan je net zo goed geen Portugees team nemen. Er zijn vast ook wel betere rechtsbacks, spitsen etcquote:Op woensdag 28 december 2011 14:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Pepe en Carvalho hebt, dat je een keeper uit de BBVA kan gebruiken
Jawel man, dat zijn de nieuwe brasilvers. Echt iedereen heeft die teams en kan alleen pacehoeren en proberen skills te spammen.quote:
Of om 00:00 FUT opstarten en kijken of je een tegenstander kan vindenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:59 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Solo de discotheek in, hosselen like a bauws. Dat of Fifa spelen, zeker dat je mooie deals kan doen op zo'n rustig moment!
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel man, dat zijn de nieuwe brasilvers. Echt iedereen heeft die teams en kan alleen pacehoeren en proberen skills te spammen.
4* is tot rating 77 ofzo dacht ik. of 76 kan ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:15 schreef Fuszy het volgende:
Wat voor teamrating zou je moeten hebben om tot een 4* team te kunnen komen? Ik heb mijn eredivisie silvers die 3,5 zijn en mijn Feyenoord team van 3*. Is dat dan een cheap gold team?
Danilinho?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]![]()
Nu ga ik Insua IF kopen. Die kan dan mooi op LB!
Jep, tot 77. Mijn BPL budget is 77 en 4 sterren.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
4* is tot rating 77 ofzo dacht ik. of 76 kan ook.
Die is 165 cm, en voor pacehoeren of trucjes gebruik ik hem niet!quote:
Die vind je wel hoor, misschien wat meer lag dan anders aangezien het iemand uit een andere timezone zal zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Of om 00:00 FUT opstarten en kijken of je een tegenstander kan vinden
Je weet wat ze zeggen. Niet geschoten is altijd mis. Er zijn er zat die het niet durven te vragen, dus in dat opzicht ben je al goed bezig. Nu rape je gewoon een paar tegenstanders op Fifa en kijk je daarna uit naar een ander meisjequote:
4-2-2-2quote:Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Fuszy het volgende:
Als je zo'n mexican silver wil maken. Welke formatie raden jullie me dan aan? 4-3-1-2 daar kan ik niet mee spelen heb ik al gemerkt met mijn eerdere formaties.
4-1-2-1-2 werkt ook niet echt. Heb altijd het gevoel alsof de vleugelmiddenvelders achter blijven.
Je kunt zoiets ook beter persoonlijk vragen denk ik, de kans op afwijzing is via ping/sms veel groter dan persoonlijk gesprek.quote:
Inderdaad. Also, als zij je in de friend zone zet, dan zet jij haar in de rape zone.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt zoiets ook beter persoonlijk vragen denk ik, de kans op afwijzing is via ping/sms veel groter dan persoonlijk gesprek.
Hier ben ik het echt niet mee eens! Mijn spelers aan zijkanten hebben 85 pace en 88 pace, maar ik heb ze puur uitgezocht omdat ze hoge andere stats hebben. Ik had ook voor Danilinho en Beasley kunnen gaan. Daarnaast speel ik met Bravo zodat ik Cvitanich (quote:Op woensdag 28 december 2011 14:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel man, dat zijn de nieuwe brasilvers. Echt iedereen heeft die teams en kan alleen pacehoeren en proberen skills te spammen.
Klopt, maar ze woont 1.5 uur met de trein van mij vandaan, en daar in tegen, 1op1 in het echte leven heb je een grotere kans dat ze zeggen dat ze wel willen, omdat ze bang zijn om mij te kwetsen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt zoiets ook beter persoonlijk vragen denk ik, de kans op afwijzing is via ping/sms veel groter dan persoonlijk gesprek.
4411quote:Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Fuszy het volgende:
Als je zo'n mexican silver wil maken. Welke formatie raden jullie me dan aan? 4-3-1-2 daar kan ik niet mee spelen heb ik al gemerkt met mijn eerdere formaties.
4-1-2-1-2 werkt ook niet echt. Heb altijd het gevoel alsof de vleugelmiddenvelders achter blijven.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kRO4dHR0bcmkMquote:Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef Fuszy het volgende:
Iemand linkjes naar mexican silver squads?
3-5-2. ALTIJD 3-5-2.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Fuszy het volgende:
Vela is een fucking badass. Gast trapt alles erin.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kRO4dHR0bcmkM
Dit is die van mijn broertje, Die van mij staat hier een stukje boven!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef Fuszy het volgende:
Iemand linkjes naar mexican silver squads?
Klopt die gast is zooooo goed!!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
[..]
Vela is een fucking badass. Gast trapt alles erin.
Hij is echt een gigant, geen idee hoe de IF speelt, misschien even halen maar de silver speelt echt fijn. Dit is ook mijn favoriete team waarmee ik nauwelijks verlies.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
3-5-2. ALTIJD 3-5-2.
[..]
Vela is een fucking badass. Gast trapt alles erin.
Hij is nu een kleine 70K waard..dat is wel echt veel geld voor hem imo. Heb er deze week nog een paar verkocht voor dat bedrag.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:04 schreef StijnDa het volgende:
Is er iemand hier die van zijn IF Elm af wil? Ik wil hem graag proberen. 4-3-3 bij voorkeur.
Ja precies, dat was 2 dagen terug nog 55k.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is nu een kleine 70K waard..dat is wel echt veel geld voor hem imo.
Nee, maar draai gewoon in je gedachten alles een kwartslag, zo moeilijk is dat niet, het gaat allemaal ten opzichte van je speler. Je dribbelt toch ook niet alleen maar naar rechts of links. Meestal gaat het diagonaal dus dan moet je het sowieso al aanpassen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef DannyDeko het volgende:
Weet iemand een skillstutorialfilmpje waarin de pov niet met je neus richting de goal is, maar naar rechts of links?
Dan haal ik t altijd door elkaar :< De roulette, berba spin etc zijn makkelijk te onthouden maar met rest heb ik vaker moeite. En dan wiebel ik maar wat aan die stickquote:Op woensdag 28 december 2011 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, maar draai gewoon in je gedachten alles een kwartslag, zo moeilijk is dat niet, het gaat allemaal ten opzichte van je speler. Je dribbelt toch ook niet alleen maar naar rechts of links. Meestal gaat het diagonaal dus dan moet je het sowieso al aanpassen.
Alizeequote:Op woensdag 28 december 2011 15:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan haal ik t altijd door elkaar :< De roulette, berba spin etc zijn makkelijk te onthouden maar met rest heb ik vaker moeite. En dan wiebel ik maar wat aan die stick
Ja dacht laat ik ook maar eens een avatar nemen. En wie anders dan Alizee is daar het best voor geschiktquote:
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Hmm. IF Vela is een linkspootje toch?
Vandaar dat ik Vela zo vond tegenvallen, wist niet dat ie links wasquote:Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Hmm. IF Vela is een linkspootje toch?
Leuke meid, zit niks speciaals op voor mij.quote:
Het filmpje is wel nice hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 15:35 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Leuke meid, zit niks speciaals op voor mij.
Moet wel toch een bepaald soort uitstraling vanaf komen...
Die zijn gewoon voor 150 te halen hoor? :p Of is dit een goedkope truc om aan coins te komen?^^quote:Op woensdag 28 december 2011 15:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb op de xbox per ongeluk een 5212 kaart er voor 250 BIN opgezet, als iemand dit leest is hij waarschijnlijk al weg. Zo niet wie koopt hem even snel voor me
Zou een mooi handeltje zijn!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Verkoop je die dingen echt voor 1000 joh? Ik zie ze altijd voor discard value weggaan
Kijk maar in de database, de average BIN staat rond de 1000 nu. Zonder BIN en een startprijs van 150 zullen ze wel een stuk goedkoper weg gaan maar meeste mensen hebben geen zin om te wachten om vervolgens in de laatste 15sec door iemand met 150 te worden outbid.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Verkoop je die dingen echt voor 1000 joh? Ik zie ze altijd voor discard value weggaan
Gamberini!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:48 schreef detennismaster het volgende:
Van wie hopen jullie dat er een IF komt?
Castaignos, Fer, een rechtsback uit de Eredivisie, Luuk de Jong, Fellaini, Kompany,Mignolet/Courtois, Tshimanga, Odoi, Defour, Lukaku, De Rossi, Witsel en nog een paar.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:48 schreef detennismaster het volgende:
Luuk de Jong of Toivonen zou wel handig zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 15:48 schreef detennismaster het volgende:
Fer wordt dan echt een beest, dat is hij nu al maar een IFquote:Op woensdag 28 december 2011 15:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Luuk de Jong of Toivonen zou wel handig zijnMaar het liefst wel met een pace-boost
Of Fer of Hutchinson![]()
De Rossiquote:Op woensdag 28 december 2011 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Castaignos, Fer, een rechtsback uit de Eredivisie, Luuk de Jong, Fellaini, Kompany,Mignolet/Courtois, Tshimanga, Odoi, Defour, Lukaku, De Rossi, Witsel en nog een paar.
Er is altijd ruimte voor De Rossiquote:Op woensdag 28 december 2011 15:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De Rossi
Twijfel nog steeds of ik mn Serie A naar 4231 ombouw, dan kan ik iig weer De Rossi gebruiken
Inderdaad een ziek goed nummer!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:48 schreef vandermar het volgende:
Echt een bazen nummerdoor KSI op 80K views, toen ik het voor het eerst zag waren er nog maar 400 views ofzo dat was in novermber ofzo.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:03 schreef Fuszy het volgende:
al mijn auctions staan er nu op voor 24 uur. Had een IF Guidetti voor 100k opgezet zodat ik hem niet per ongeluk zou verkopen als 150 startprice. en dat 24 uur. Dat heeft die nu met al mijn auctions meegenomen. Pff!
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:08 schreef Reemi het volgende:
...
Zullen BPL spelers na het TOTY veel in waarde dalen? Of zal ik m'n nieuwe team nu al gaan samenstellen?
Het zijn die irritante fanbois van KSI die zitten te haten. Het gros is 12 jaar en weet niet beter dan te moeten haten. Ik vind het filmpje wel epicquote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Reemi het volgende:
En nog een lading views ookHaha die KSI zal het idd al helemaal niks boeien, die heeft volgens mij best wat zelfspot
Ze doen 'm ook best goed na af en toequote:Op woensdag 28 december 2011 16:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zijn die irritante fanbois van KSI die zitten te haten. Het gros is 12 jaar en weet niet beter dan te moeten haten. Ik vind het filmpje wel epic
Castaignos, die houdt nu al IF Dost en IF Guidetti uit de basisquote:Op woensdag 28 december 2011 15:48 schreef detennismaster het volgende:
Collectieve waanzin. Het komt niet omdat het Ksi is, maar omdat mensen collectief denken dat de ander erin gelooft. Iedereen doet dit en dat drijft de prijs omhoog.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:31 schreef Reemi het volgende:
KSI hoeft maar 1 speler te noemen, en hij is 20k meer waard... Hij noemt 1 youtube video, en die krijgt er meteen 50k views bij (zoals vandermar postte)
Zolang hij niet speelt, dan gaat het heel lastig worden.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Castaignos, die houdt nu al IF Dost en IF Guidetti uit de basis
Tot nu toe het meeste succes in de 4-3-3 formatie gehad.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef Reemi het volgende:
Wat is jullie favoriete formatie eigenlijk? Mijne denk ik 4-1-2-1-2
4-3-2-1 en 4-4-2, ruimte om te skillenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef Reemi het volgende:
Wat is jullie favoriete formatie eigenlijk? Mijne denk ik 4-1-2-1-2
Ik speel met twee CAM in 4-4-2quote:Op woensdag 28 december 2011 16:35 schreef Reemi het volgende:
4-4-2 vind ik ook wel fijn, maar een CAM op CM blijft voor mij net iets te veel achterin.
En die komen gewoon goed mee naar voren?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speel met twee CAM in 4-4-2
De ene is puur voor de longshots (Thiago Neves IF) de ander om te skillen (Lucas of Robinho) Ik speel ultra aanvallend btw.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
En die komen gewoon goed mee naar voren?
Haha, ik had Neves ook voor de longshots. Toevallig vanmorgen met een kleine winst verkocht.Bij hem kwam ik er pas achter hoevaak hij rond de middellijn bleef staan... Ik speel op neutraal, dus daar zal het wel door komenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
De ene is puur voor de longshots (Thiago Neves IF) de ander om te skillen (Lucas of Robinho) Ik speel ultra aanvallend btw.
Zou je dat eens uit kunnen leggen? Moet ik het zo zien dat je IF's koopt voor 10000 oid?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weer een Vorm verkocht, snel twee discount IF's van teruggekocht. Werkt prima dit.
Klopt, ik koop IF's voor 10.000 en verkoop ze voor het dubbele. Maar je moet dan wel een week wachten steeds tot ze uit de pakjes gaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:50 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Zou je dat eens uit kunnen leggen? Moet ik het zo zien dat je IF's koopt voor 10000 oid?
Slimquote:Op woensdag 28 december 2011 16:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, ik koop IF's voor 10.000 en verkoop ze voor het dubbele. Maar je moet dan wel een week wachten steeds tot ze uit de pakjes gaan.
Vanavond maar eens een poging wagenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, ik koop IF's voor 10.000 en verkoop ze voor het dubbele. Maar je moet dan wel een week wachten steeds tot ze uit de pakjes gaan.
Ook nicequote:
ik gok op trade pile. En dan wil je hem te koop zetten en krijg je een error, waarna hij ineens bij new items staat. Heb ik best vaak. Nieuwe webapp is zooooo buggyquote:Op woensdag 28 december 2011 17:05 schreef laucas het volgende:
Stond er al 12 minuten op. Mensen vergeten vaak dat ze zo'n duur kaartje hebben gebruikt denk ik. Vorig jaar ook met CM Pastore's. Kon ik vaak oppikken voor een paar K, 4321 kaartje erover en al gauw meer dan 5K winst.
Taraabt is nu alleen foetsie, niet bij new items of in me club maar hij zal wel weer tevoorschijn komen
Idd, staat op de trade pile terwijl ik 'm nergens heen heb gestuurd, foei.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik gok op trade pile. En dan wil je hem te koop zetten en krijg je een error, waarna hij ineens bij new items staat. Heb ik best vaak. Nieuwe webapp is zooooo buggy
Ja, probeer hem maar eens op de auction te zetten nuquote:Op woensdag 28 december 2011 17:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Idd, staat op de trade pile terwijl ik 'm nergens heen heb gestuurd, foei.
Staat nu ook bij dat ik 'm voor 5K heb gekocht, en bij Home staat 'You have..... for 1.3K'
Waar heeft hij gezegd dat het is toegestaan? Kan het me haast niet voorstellen..quote:Op woensdag 28 december 2011 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
TheRealGraoully heeft op Twitter gepost dat CE users geband worden terwijl hij een tijdje terug zei dat het toegestaan was..
TheRealGraoully Christophe Labrune
@scl92 cheat engine = client hack = possible instant ban as per the Terms of Service.
19 uur geleden
Dat ze zich daar eens druk gaan maken om andere dingen. De meeste mensen gebruiken die cheatengine om iets te verkopen voor 150c of naar de 59ste minuut te gaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
TheRealGraoully heeft op Twitter gepost dat CE users geband worden terwijl hij een tijdje terug zei dat het toegestaan was..
TheRealGraoully Christophe Labrune
@scl92 cheat engine = client hack = possible instant ban as per the Terms of Service.
19 uur geleden
Haha, zit toch vol met bugs. Blijf met IF Djuricic spelen met een +10 kaartje eropquote:Op woensdag 28 december 2011 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, dikke bug gevonden:
Als je rode kaart hebt, gewoon single match doen, als de tegenstander weggaat, is je rode kaart ook verdwenen.
Denk je dat 'jouw methode' werkt met die IF Balmont?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
En daarom werkt het niet, ze gaan echt geen actie ondernemen. Nu gaan dus een paar door en die profiteren nog meer. EA.
Weet het niet zeker, het is wel een hele slechte IF. Als je 'm voor 10 koopt ben je echter altijd spekkoper. Je loopt maar iets van 250-500 risico per kaart.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Denk je dat 'jouw methode' werkt met die IF Balmont?
Heb er nu 2, beide voor 10.250 in 442 en 433. Kan weinig mis aan gaanquote:Op woensdag 28 december 2011 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, het is wel een hele slechte IF. Als je 'm voor 10 koopt ben je echter altijd spekkoper. Je loopt maar iets van 250-500 risico per kaart.
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb er nu 2, beide voor 10.250 in 442 en 433. Kan weinig mis aan gaan
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:08 schreef Reemi het volgende:
Zullen BPL spelers na het TOTY veel in waarde dalen? Of zal ik m'n nieuwe team nu al gaan samenstellen?
Hangt ervanaf welke spelers. Maar aangezien er veel spelers op de markt zullen komen kan je beter nu niet investeren in de dure spelers.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb TheRealGraoully maar getweet want dit is echt belachelijk. Ze willen niet dat ik de bronze pack method doe zeker?
Het is ook onzin van die RaoulGroelhaatbaard.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Blijkbaar mag je geen CE gebruiken maar 150 BIN is wel toegestaan. Maar ik zou niet weten hoe je anders 150 BIN doet, en hoe ze kunnen zien dat iemand CE gebruikt.
Internet never forgets.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het maar snel verwijderd, anders denkt hij misschien dat ik CE gebruik en ik wil geen ban.
Naja, dan wacht ik nog even met Bale e.d. Wordt tijdelijk alleen maar handel/h-to-h wedstrijden spelen danquote:Op woensdag 28 december 2011 17:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hangt ervanaf welke spelers. Maar aangezien er veel spelers op de markt zullen komen kan je beter nu niet investeren in de dure spelers.
Ik ga naar New Kids vanavondquote:Op woensdag 28 december 2011 18:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gaan we vanavond clubben? Ik heb niks te doen en mn slaappatroon is fokt op
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:25 schreef Rijst het volgende:
Onderschat Berbatov niet. De man is een doelpuntenmachine. Dodelijk in de 16.
En een tankquote:Op woensdag 28 december 2011 18:25 schreef Rijst het volgende:
Onderschat Berbatov niet. De man is een doelpuntenmachine. Dodelijk in de 16.
Nee dat doe je niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:33 schreef vandermar het volgende:
Kan wel zodra mijn ouders zijn te lopen, dan druk ik de xbox aan.
Maar misschien ga ik ook wel alleen fut spelen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:33 schreef vandermar het volgende:
Kan wel zodra mijn ouders zijn te lopen, dan druk ik de xbox aan.
Maar misschien ga ik ook wel alleen fut spelen.
Je moet Moreno als CAM doen danquote:Op woensdag 28 december 2011 18:41 schreef Fuszy het volgende:
In een 4-2-2-2 heb ik nu Vela als spits staan. Ik wilde daar Moreno aan toevoegen, maar dan is het bijna onmogelijk om Vela 9 chemistry te geven? Op dit moment heeft Vela geen link, en er zijn maar 2 links nodig. Met een CAM, dat een mexicaan wordt en de spits. Dat wordt dan een colombiaan. Is het dan mogelijk dat Vela 3 chemistry meer krijgt van een donkergroene link?
Ik heb die Fabian en Bermudez nu als CAM. Arellano is wel ontzettend duur op het moment. Ik weet niet wat jij daar voor hebt betaald?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet Moreno als CAM doen dan
Kijk zo:
Arellano (Marquez Lugo) - Vela
Moreno - Bermudez (Fabian)
Tamudo - Rodriguez
Moreno is veel beter als CAM ondanks zijn 76 pace.
Als je hem als spits hebt zijn zijn skillruns zo kort en dat is lame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |