abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106110027

Welkom in het FIFA 12 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Elke jaar wordt de OPchick van het jaar gekozen! Meer informatie is in dit topic te vinden.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://ultimatedb.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

Trading tip voor FUT:

quote:
Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page

Hippe filmpjes met goede muziek
http://www.youtube.com/user/FiFAskillerZz#p/search/0/VRk453JvTTw

Fapvoer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:

https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_106110070
M'n eerste lapo. :@
pi_106110234
Wat een gore kklijer. Ik kap ermee zeg, de hele tijd stilstaan en beetje trucjes doen. :r :r :r En nu expres twee keer achter elkaar de wedstrijd pauzeren in de 90e minuut, zodat ik extra lang moet wachten. Mag hopen dat hij door een bus geschept wordt. :r :r En natuurlijk na de wedstijd niet doorspoelen. :r :r
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_106110320
Koop een bus en neem het heft in eigen hand.
pi_106110463
Kan daar gewoon echt kwaad om worden, mensen die het spel spelen alleen maar om anderen te irriteren. Van die mensen die teamkillers zijn, en dan gaan zitten lachen, met hun nerderige puistenkoppen. Anyway, ik ga lekker film kijken.
  dinsdag 27 december 2011 @ 23:56:18 #6
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_106110468
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een gore kklijer. Ik kap ermee zeg, de hele tijd stilstaan en beetje trucjes doen. :r :r :r En nu expres twee keer achter elkaar de wedstrijd pauzeren in de 90e minuut, zodat ik extra lang moet wachten. Mag hopen dat hij door een bus geschept wordt. :r :r En natuurlijk na de wedstijd niet doorspoelen. :r :r
ARE YOU RAGING?
pi_106110482
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:56 schreef Pino0 het volgende:

[..]

ARE YOU RAGING?
Pino-ing.
  dinsdag 27 december 2011 @ 23:57:45 #8
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_106110530
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Pino-ing.
ja, snap je frustratie ;)

misschien is het maar is tijd voor jou om een serie aan te zetten en lekker in bed te gaan liggen, voor het slapen nog even aan je stokje trekken want dan doezel je lekkerder weg.

kusjes
pi_106110698
Iemand clubben?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_106110776
Jammer dat Pino-en veel lekkerder klinkt dan superharregarren, want inmiddels ben jij veel erger dan pino zelf :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106110869
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat Pino-en veel lekkerder klinkt dan superharregarren, want inmiddels ben jij veel erger dan pino zelf :D
Ik ben aan het harregarren bekt beter dan pino-en vind ik zelf :D
pi_106111022
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als iemand me zo irriteert, pak ik gewoon de afstandsbediening en druk de tv uit, en ga dan lekker even piano spelen, of wat noodzakelijk kwaad in het huishouden doen. Meestal zijn ze dan nog pissiger dan jij als ze doorhebben dat je helemaal niks van hun geprovoceer meekrijgt
pi_106111047
Tegenstanders die replays overslaan en "good game" sturen na een mooie pot, ze bestaan nog ^O^
pi_106111116
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Tegenstanders die replays overslaan en "good game" sturen na een mooie pot, ze bestaan nog ^O^
Ik kom ze niet meer tegen. Net ook, 2-0 voor, ik beide replays en juichen gelijk weggedrukt. Hij maakt 2-1: i cant hear you, maar drukt wel de replay weg. 2-2, hij kon niet een provocerend juichje doen want vloog gelijk in armen medespeler, maar wel de herhaling van het lelijke doelpunt kijken.

Gelukkig 4-2 voor, heb ook maar de replays gekeken.. laatste minuut maakte hij nog 4-3, maar deed niks meer :)
  woensdag 28 december 2011 @ 00:15:27 #15
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_106111208
Ik bekijk soms 1x de herhaling als ik een mooi doelpunt maak, is dat ook erg? Meestal als ik verlies stuur ik een bericht met wat ik ervan vond, dus als ik vind dat de tegenstander geluk had zeg ik dat maar ik feliciteer hem dan wel met de overwinning zodat ik geen rage messages krijg.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  woensdag 28 december 2011 @ 00:16:37 #16
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_106111247
Ik fap op rage berichten :D
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_106111256
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik bekijk soms 1x de herhaling als ik een mooi doelpunt maak, is dat ook erg? Meestal als ik verlies stuur ik een bericht met wat ik ervan vond, dus als ik vind dat de tegenstander geluk had zeg ik dat maar ik feliciteer hem dan wel met de overwinning zodat ik geen rage messages krijg.
Mooie goals doe ik uiteraard ook. Als het een twijfelgeval mooi is besluit ik gewoon na de wedstrijd het doelpunt te bekijken :)

En feliciteren doe ik op verjaardagen
pi_106111338
Ik stuur alleen iets als het een echt leuke wedstrijd was of als ik onverdiend win. Anders nooit eigenlijk. Ga ook bijna nooit op die rageberichten in, al merk ik dat ik de laatste tijd stiekem wel steeds vaker reageer met een u mad bro? als ze weer flippen :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 28 december 2011 @ 00:19:54 #19
284871 DarkSonic2
pi_106111365
Ik zeg 'congrats' of dat hij verdiende om te winnen of iets dergelijks. Vandaag stuurde ik een bericht naar iemand dat hij geluk had dat elk schot op doel erin ging en dat ik slecht speelde. Toen zei hij dat hij beter is dan ik terwijl ik zoveel kansen had en ik speelde niet eens met mijn beste team. :')
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  woensdag 28 december 2011 @ 00:21:05 #20
321382 vandermar
pi_106111400
Ik reageer alleen met korte berichten omdat ik te lui ben om moeite doen een bericht te typen :7
RvP; Feyenoord
  woensdag 28 december 2011 @ 00:23:32 #21
284871 DarkSonic2
pi_106111474
Ik heb dit jaar nog niet eens een rage message gehad _O_
  woensdag 28 december 2011 @ 00:25:28 #22
321382 vandermar
pi_106111541
Ik ben blij wanneer mijn vader weer ophoudt met zijn vakantie. Echt ergerlijk, 2x hetzelfde programma kijken en op zijn luie reet te slapen en tv te kijken. Beetje de hele dag dezelfde bank bezetten en de afstandsbediening vasthouden. Ik heb zelfs 2x de hond uit moeten laten omdat hij het was vergeten :')
RvP; Feyenoord
pi_106111563
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit jaar nog niet eens een rage message gehad _O_
Ik gisteren 10 achter elkaar. ik maakte in de laatste minuut de verdiende 2-1, gelijk: fils de put (was een fransman dus). Daarna motherfucker. Daarna fucking bastard. Hij pauzeerde 3x om me uit te schelden. Bizar.

Ben maar een senseotje gaan zetten om m uit te laten razen. Daarna heb ik lekker 3 keer gepauzeerd onder het genot van een kopje koffie. Kreeg ik nog meer berichten.

Op het bericht: You re so shit reageerde ik: if im shit and I beat you, you should stop playing fifa. Daarna niks meer gehad :)

Heerlijk gewoon
  woensdag 28 december 2011 @ 00:27:43 #24
321382 vandermar
pi_106111608
Btw, ik lust geen koffie maar wil er wel mee beginnen, wat raden jullie mij dan aan? Welke? Wij hebben senseo thuis.
RvP; Feyenoord
pi_106111631
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:27 schreef vandermar het volgende:
Btw, ik lust geen koffie maar wil er wel mee beginnen, wat raden jullie mij dan aan? Welke? Wij hebben senseo thuis.
Gewoon beginnen met flink wat melk en suiker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')