Jah, al vind ik dat roze, zeker in zo'n combi, ook prima kan voor een jongenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef EsseEi het volgende:
jaa ik had ook nog roze erbij willen doen maar kon 'm niet vinden haha. Ach zo is ie wel neutraler vind ik (voor jongen of meisje zeg maar)
Bij het wolwinkeltje bij mij om de hoek!quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef LittleQ het volgende:
@Mijsje, mooie garen en kleuren voor je Old Rose Wrap. Ik ben heel benieuwd hoe hij er uit komt te zien als ie helemaal af is! Leuk dekentje![]()
Wat is een groeidekentje?
Haha, bij mijn hobbywinkeltje hebben ze heel vaak de kat van de overkant binnenzitten. Heerlijk beestquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Bij het wolwinkeltje bij mij om de hoek!Het wordt gerunt door twee oude mensjes en ze hebben een poes en zo'n kassa met van die grote knoppen en een ronddraai ding aan de zijkant om hem open te doen. Die man telt alles met de hand op met een stukje papier en een potlood achter zijn oor. En die vrouw geeft breiles aan andere oude dames achter in de winkel.
Echt genieten.
Ik bedoelde eigenlijk het dekentje in dezelfde post, voor het kindje van Vlindur onduidelijk gereageerd van mij... Maar ik blijf de Old Rose Wrap geweldig vinden, dus vind het helemaal niet erg dat je de link nog een keer plaatst!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:08 schreef mijsje het volgende:
@Trui ik maak ze inderdaad meteen aan elkaar, ze zitten op een paar punten op de zijkant aan elkaar vast, niet langs de hele zijkant...
[..]dank je! (het is een shawl...
http://www.loopknitlounge(...)/Old-Rose-Wrap-1.pdf )
Ik zal even op zoek gaan naar een voorbeeld van zo'n dekentje. Die kun je breien en haken, maar gebreid vind ik dan mooier...
edit: dit is zo'n deken, je maakt hem met 10 steken per toer, en er komt steeds een randje omheen...
[ afbeelding ]
hier te vinden: http://www.ravelry.com/patterns/library/ten-stitch-blanket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |