Bij het wolwinkeltje bij mij om de hoek!quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef LittleQ het volgende:
@Mijsje, mooie garen en kleuren voor je Old Rose Wrap. Ik ben heel benieuwd hoe hij er uit komt te zien als ie helemaal af is! Leuk dekentje![]()
Wat is een groeidekentje?
Haha, bij mijn hobbywinkeltje hebben ze heel vaak de kat van de overkant binnenzitten. Heerlijk beestquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Bij het wolwinkeltje bij mij om de hoek!Het wordt gerunt door twee oude mensjes en ze hebben een poes en zo'n kassa met van die grote knoppen en een ronddraai ding aan de zijkant om hem open te doen. Die man telt alles met de hand op met een stukje papier en een potlood achter zijn oor. En die vrouw geeft breiles aan andere oude dames achter in de winkel.
Echt genieten.
Ik bedoelde eigenlijk het dekentje in dezelfde post, voor het kindje van Vlindur onduidelijk gereageerd van mij... Maar ik blijf de Old Rose Wrap geweldig vinden, dus vind het helemaal niet erg dat je de link nog een keer plaatst!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:08 schreef mijsje het volgende:
@Trui ik maak ze inderdaad meteen aan elkaar, ze zitten op een paar punten op de zijkant aan elkaar vast, niet langs de hele zijkant...
[..]dank je! (het is een shawl...
http://www.loopknitlounge(...)/Old-Rose-Wrap-1.pdf )
Ik zal even op zoek gaan naar een voorbeeld van zo'n dekentje. Die kun je breien en haken, maar gebreid vind ik dan mooier...
edit: dit is zo'n deken, je maakt hem met 10 steken per toer, en er komt steeds een randje omheen...
[ afbeelding ]
hier te vinden: http://www.ravelry.com/patterns/library/ten-stitch-blanket
Eens even kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lees hier soms nog mee en wilde jullie mijn ontdekking niet onthouden. In NL is nu ook dit creatieve tijdschrift te koop, wel voor de belachelijke prijs van ¤12,50, maar goed. Je kunt ook een abonnement nemen, dat is al goedkoper. Ik ben er helemaal verliefd op, het heeft zo'n leuk sfeertje en is gericht op meerdere disciplines, met ook de nodige haakdingetjes.
http://molliemakes.themakingspot.com/magazine
Normaal niet en betaal je gewoon de normale prijs want hier missen ook heel veel wikkels maar blijkbaar hadden ze geen zin om bij de jaarbalans opmaken die bollen nog mee te tellen of zoiets.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef LittleQ het volgende:
@Trovey, krijg je de bollen Saskia bij de Wibra voor 50ct mee? En de andere bollen als ze een wikkel missen? Hier in de stad missen ook veel wikkels en moet men de normale prijs betalen zag ik toevallig van de week
Heel gevaarlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lees hier soms nog mee en wilde jullie mijn ontdekking niet onthouden. In NL is nu ook dit creatieve tijdschrift te koop, wel voor de belachelijke prijs van ¤12,50, maar goed. Je kunt ook een abonnement nemen, dat is al goedkoper. Ik ben er helemaal verliefd op, het heeft zo'n leuk sfeertje en is gericht op meerdere disciplines, met ook de nodige haakdingetjes.
http://molliemakes.themakingspot.com/magazine
Leuk is-ie om te maken he?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:34 schreef Angelof9 het volgende:
Mijn padma is af!Wat een schattig ding is het geworden. En een heerlijk patroon waar je achteraf niets in elkaar hoeft te zetten of draadjes hoeft weg te werken! Ik ga zeker nog meer padmas maken.
Zal hem vanavond wel even op de foto zetten.
Ik heb hem meteen opgeslagen, dank jequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:38 schreef LittleQ het volgende:
Ik heb toch nog een 200 Blocks gevonden, mocht iemand er interesse in hebben.
Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien EsseEi. En je hebt PM
Dat heb je snel gedaan!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:34 schreef Angelof9 het volgende:
Mijn padma is af!Wat een schattig ding is het geworden. En een heerlijk patroon waar je achteraf niets in elkaar hoeft te zetten of draadjes hoeft weg te werken! Ik ga zeker nog meer padmas maken.
Zal hem vanavond wel even op de foto zetten.
Ik zal niet liegen: het is niet het leukste werkje nee.. Maar ik kan wel eerlijk zeggen dat het erg belonend werkt -bij mij althans- omdat je Up dan echt vorm krijgt!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik 43 van de 66 witte blokjes voor het upkussen af, dus het gaat lekker vlug. al moet ik zeggen dat ik wel opzie tegen het in elkaar zetten
Hij is leuk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan!
Ik heb pip de pinguin gemaakt van Christel Krukkert.
[ afbeelding ]
Zonder mutsje.....is waarschijnlijk veiliger voor kindjes van 2,5jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |