abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106134778
Een school zou discipline ook zoveel mogelijk beperken. Stil zijn als de leraar aan het woord is en je huiswerk maken is genoeg.

Wanneer je het verder gaat doorvoeren begin je met het vernietigen van creativiteit, zelfstandigheid en persoonlijke identiteit. Precies de eigenschappen die een ondergeschoven kindje waren in communistische landen wat o.a. de oorzaak is geweest van een gebrek aan succes van dat model.
  woensdag 28 december 2011 @ 19:07:59 #92
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_106134840
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik ben redelijk conservatief, maar de term 'drillen' gaat me veel te ver.

Je kan ze hoogstens informeren.
Jij bent volgens mij meer gewoon centrum rechts en een ander slag conservatief dan bijvoorbeeld types als Bart-Jan Spruyt
pi_106134993
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij meer gewoon centrum rechts en een ander slag conservatief dan bijvoorbeeld types als Bart-Jan Spruyt
Mwah centrum rechts zou me meer in het straatje van het CDA plaatsen en daar kan ik me eigenlijk niet zo mee vereenzelvigen. Qua conservatisme is 't meer belang hechten aan traditie, gebruik en levensstijl. Maar je zal me niet zien pleiten voor het zwaar onderdrukkende conservatisme dat gelijkstaat aan bijbelse voorwaarden inderdaad.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')