quote:Uitzendschema RTL7 tijdens PDC WK
Do 15/12 20:00 - 20:30 uur en 00:00 - 01:00 uur
Vr 16/12 20:00 - 20:30 uur en 23:00 - 01:00 uur
Za 17/12 13:00 - 18:00 uur en 20:00 - 01:00 uur
Zo 18/12 20:00 - 01:00 uur
Ma 19/12 20:00 - 20:30 uur en 22:30 -01:00 uur
Di 20/12 20:00 - 01:00 uur
Wo 21/12 20:00 - 01:00 uur
Do 22/12 20:00 - 00:00 uur
Vr 23/12 20:00 - 00:00 uur
Di 27/12 14:00 - 18:00 uur en 20:00 - 00:00 uur
Wo 28/12 14:00 - 18:00 uur en 20:00 - 00:00 uur
Do 29/12 14:00 - 18:00 uur en 20:00 - 00:00 uur
Vr 30/12 15:00 - 18:00 uur en 20:00 - 23:30 uur
Zo 01/01 20:00 - 23:00 uur
Ma 02/01 20:00 - 22:30 uur
Dat horen we straks wel weer...quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef Nober het volgende:
De PDC is veel beter dan de BDO, zoals we allang wisten.
Gtst zeker, zon type is t wel...quote:
Die vakjes zijn ook veel groter bij de PDC dartborden, ik geloof wel een meter bij een meter groot... wist je dat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat horen we straks wel weer...![]()
Krijgen we weer gelul over draaddiktes etc...
Taylor kan/kon veel beter, vroeger?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:46 schreef vincerusso het volgende:
Weer die zielige teringlijer die hoopt dat Taylor verliest omdat die speknek er ook uit is
Komt zo meteen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor kan/kon veel beter, vroeger?
Mwah, als het omdraait zal het ook vooral komen doordat Chisnall gaat choken.quote:
het gaat hem erom dat Taylors rivaal eruit is en dat ie dan zo zielig is dat Taylor er dan ook maar meteen weer uit moetquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor kan/kon veel beter, vroeger?
Kloptquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, als het omdraait zal het ook vooral komen doordat Chisnall gaat choken.
Sowieso lekker boeiend dat die Haagse arrogante vetklep eruit is. Wees blij.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het gaat hem erom dat Taylors rivaal eruit is en dat ie dan zo zielig is dat Taylor er dan ook maar meteen weer uit moet
Jij liep toch ook te brullen over "vette" en "speknek". En dan moeten anderen opeens respect hebben voor jouw favoriet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het gaat hem erom dat Taylors rivaal eruit is en dat ie dan zo zielig is dat Taylor er dan ook maar meteen weer uit moet
wie zegt dat hij mn favoriet is ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij liep toch ook te brullen over "vette" en "speknek". En dan moeten anderen opeens respect hebben voor jouw favoriet?
Helaas wel........quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Taylor zal er sowieso toch niet met 4-1 afgaan.
Lewis, Wade, Anderson, Whitlock en Nicholson zitten er nog gewoon in, over wie heb jij het?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
HUYBRECHTS in de WK finale!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef AchJa het volgende:
Onverwacht dit, maar een leuke partij. Gun het die Chizzy wel!
voor hem is Barney Taylors grote rivaalquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis, Wade, Anderson, Whitlock en Nicholson zitten er nog gewoon in, over wie heb jij het?
Wannabe Cm Punkquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:03 schreef groenen het volgende:
Straks Nicholson weer even uitlachen.
Ook 1 van de weinige die Taylor in een WK finale verslagen heeft. Laten we niet vergeten dat gebaseerd op alle statistieken Barney simpelweg een hele hele goede darter is en simpelweg de op een na beste darter ooit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
voor hem is Barney Taylors grote rivaal
Statistieken zeggen niet veel meer over de man die zijn talent verneukt heeftquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook 1 van de weinige die Taylor in een WK finale verslagen heeft. Laten we niet vergeten dat gebaseerd op alle statistieken Barney simpelweg een hele hele goede darter is en simpelweg de op een na beste darter ooit.
Die wint wel van Tabern, 4-1.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:03 schreef groenen het volgende:
Straks Nicholson weer even uitlachen.
Toch aardig wat wereldtitels, alleen de laatste jaren is het ruk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Statistieken zeggen niet veel meer over de man die zijn talent verneukt heeft
stel dat van Barneveld al die tijd bij de PDC heeft gezeten ? hoeveel titels had die dan gewonnen ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:07 schreef groenen het volgende:
[..]
Toch aardig wat wereldtitels, alleen de laatste jaren is het ruk.
Het is niet alsof hij niets gegooid heeft bij de PDC. Sowieso het WK, diverse grote tournooien en een stuk of 5 9-darters.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
stel dat van Barneveld al die tijd bij de PDC heeft gezeten ? hoeveel titels had die dan gewonnen ?
De BDO is nog steeds een land ter blinden waar een 1oog koning is
Ik denk niet dat Van Barneveld in 1995 de finale had gehaald bij de PDC, ook in 1998, 1999 niet maar misschien wel in 2003 en 2005.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
stel dat van Barneveld al die tijd bij de PDC heeft gezeten ? hoeveel titels had die dan gewonnen ?
De BDO is nog steeds een land ter blinden waar een 1oog koning is
ja en heel vaak vernederd worden door Taylor , dat kon zijn ego niet hebben omdat hem altijd wijs is gemaakt dat hij de beste ooit isquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij niets gegooid heeft bij de PDC. Sowieso het WK, diverse grote tournooien en een stuk of 5 9-darters.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja en heel vaak vernederd worden door Taylor , dat kon zijn ego niet hebben omdat hem altijd wijs is gemaakt dat hij de beste ooit is
Wat heben zijn prestaties er mee te maken dat het een slecht verliezer is?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Premier League weleens gekeken ?
Zijn Ego is heel kwetsbaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heben zijn prestaties er mee te maken dat het een slecht verliezer is?
Fire en Club Foot toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:19 schreef Steffie het volgende:
Haha. Allebei met Kasabian opkomen als tune. De een met Underdog de ander met Club Foot.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:20 schreef Szura het volgende:
Klopt niet.
Barney, Priestley en Part versloegen Taylor en wonnen wel het toernooi.
Ik had gehoord dat hij ver op de rankings was gezakt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Is die Manley ermee gekapt of wat?
Hij kan samen met Johnny van de burgerking een fastfoodzaak beginnen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
Die Klaassen met z'n dubbel gezicht
Ik ben daar ook wel gevoelig voor, hoe iemand iemand gooit, uitstraling enzovoort.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:26 schreef TheGOAT het volgende:
Die Chiznall, zag hem vorige week voor het eerst, mocht hem gelijk, zo stijlvol als hij gooit, met dat armbandje, smooth, (call me gay) but I like it. Die man is zo onbevangen, scoort als de malle, heeft vrij weinig slechte scores (41, 23, dat soort shit wat iemand als vdVoort wel heeft) en z'n dubbels zijn dan weer vrij slecht. Je weet nooit wat je kan verwachten bij hem en daar hou ik wel van. Vorige week is hij gelijk mijn favoriet geworden, en heb wel staan juichen, jammer van die 7e pijl in de laatste legeen 9-darter was hier wel epic geweest hoor. Taylor was erg matig, miste heeel veel dubbels, maar credits naar Dave, die gewoon heel goed stond te gooien.
Chisnall entered the Professional Darts Corporation Q School in January 2011. He won a PDC tour card on the first day of the Q School, joining Shaun Griffiths, Shane O'Connor and James Richardson as newcomers to the PDC in 2011. He played in his first PDC event in Halle Germany and hit a 9 dart finish but went on to lose to the championship's runner up Vincent van der Voort in a close 6-5 game.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:26 schreef TheGOAT het volgende:
Die Chiznall, zag hem vorige week voor het eerst, mocht hem gelijk, zo stijlvol als hij gooit, met dat armbandje, smooth, (call me gay) but I like it. Die man is zo onbevangen, scoort als de malle, heeft vrij weinig slechte scores (41, 23, dat soort shit wat iemand als vdVoort wel heeft) en z'n dubbels zijn dan weer vrij slecht. Je weet nooit wat je kan verwachten bij hem en daar hou ik wel van. Vorige week is hij gelijk mijn favoriet geworden, en heb wel staan juichen, jammer van die 7e pijl in de laatste legeen 9-darter was hier wel epic geweest hoor. Taylor was erg matig, miste heeel veel dubbels, maar credits naar Dave, die gewoon heel goed stond te gooien.
Het is gewoon een ziekte, al die jonge gasten die een paar jaar meedraaien blazen op. Van Gerwen is ook al zo'n vleeshomp geworden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
Die Klaassen met z'n dubbel gezicht
[ afbeelding ]
Nomnomnomnom
Alsof ze geen tijd hebben om te fitnessenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is gewoon een ziekte, al die jonge gasten die een paar jaar meedraaien blazen op. Van Gerwen is ook al zo'n vleeshomp geworden.
Speelt nog wel, maar is wel enorm weggezakt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Is die Manley ermee gekapt of wat?
[ afbeelding ]
Pipe?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:32 schreef Mani89 het volgende:
En Justin Pipe moeten ze gewoon disqualificeren. Dit kan je de toeschouwers niet aan doen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende week weer BDO(gelukkig).
Hoezo gelukkig?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Haha, het gaat ook wel eens mis met overstappers zoals Toon Greebe, Tony Eccles, Colin Monk, Matt Clark...quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat dat de talentenpool van de PDC is. Even weer wat darttalenten checken.
PDC is een vijfsterrenrestaurant, BDO is slechts een pizzeria...quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Het schijnt dat Ted Hankey wellicht de overstap gaat maken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, het gaat ook wel eens mis met overstappers zoals Toon Greebe, Tony Eccles, Colin Monk, Matt Clark...
Snap niet waarom Waites en Winstanley niet naar de PDC gaan, jij wel??
Maar lust jij kaviaar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PDC is een vijfsterrenrestaurant, BDO is slechts een pizzeria...
10 jaar te laatquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ted Hankey wellicht de overstap gaat maken.
Om vervolgens heel lang in de middelmaat te blijven ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Gerucht gaat al zeker drie jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Adams heeft ook altijd zijn afschuw over de PDC uitgesproken. Die gaat nooit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om vervolgens heel lang in de middelmaat te blijven ofzo?
Martin Adams zie ik niet meer komen overigens, nadert zijn pensioen. Wel hondstrouw.
Bovendien vind ik Hankey niet echt professioneel genoeg. Hij laat zich vaak genoeg provoceren door het publiek. Hij moest er boven staan, dan had hij wat vaker een BDO-toernooi gewonnen.quote:
Ik dacht dat de PDC een miljoenenindustrie was. Of heb ik me al de jaren verkeerd laten voorlichten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Adams heeft ook altijd zijn afschuw over de PDC uitgesproken. Die gaat nooit.
En geef hem eens ongelijk. Harkt elk jaar met gemak minstens een ton of wat binnen. Moet hij bij de PDC goed zijn best voor gaan doen.
De top kan aardig verdienen, alles wat daaronder hangt mag blij zijn als ze prof kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de PDC een miljoenenindustrie was. Of heb ik me al de jaren verkeerd laten voorlichten?
Taylor verdient 8 ton per jaar geloof ik, nummer 2 ton of 3.5, Barney 2 ton.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de PDC een miljoenenindustrie was. Of heb ik me al de jaren verkeerd laten voorlichten?
Ze maken winst, echt een miljoenen industrie is overdreven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Net zoals in elke sportindustrie dus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
De top kan aardig verdienen, alles wat daaronder hangt mag blij zijn als ze prof kunnen zijn.
meesten moeten erbij werken.
Maar wel bijnaquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die Tabern kan er ook echt helemaal niks van. Zelfs ik kan het beter ...
Nee toch niet.
Die 3 legs staan echter zo lelijk...quote:Op woensdag 28 december 2011 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Lekker makkelijk wedstrijdje was dat ...
Wie maakte de laatste goal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie maakte de laatste goal?Messi natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een Filippino.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Tabern in de 1ste ronde een verstandelijk gehandicapte verslagen?
Hij heeft al eens bij de PDC gegooid.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Adams heeft ook altijd zijn afschuw over de PDC uitgesproken. Die gaat nooit.
En geef hem eens ongelijk. Harkt elk jaar met gemak minstens een ton of wat binnen. Moet hij bij de PDC goed zijn best voor gaan doen.
Ok.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
volgende ronde ligt die eruit
Ik denk niet dat we met een Richardsonnetje te maken hebben alhoewel Hamilton erg goed is.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
volgende ronde ligt die eruit
dit x10000000000000000000quote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef BB-King het volgende:
Dat wijf in de studio elke keer die met die trofee schaapachtig naar de camera staat te loeren.
Slechts 1 fout maar dat had Van der Voort wel kunnen winnen, verder Whitlock's blessure overschat.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef Nober het volgende:
We zijn er bijna, nog een avondje...
2de Ronde (Best of 7 sets)
Phil Taylor (1) - Dave Chisnall
Vincent van der Voort (16) - Andy Hamilton (17)
James Richardson - Kim Huybrechts
Paul Nicholson (9) - Alan Tabern (24)
Gary Anderson (4) - Steve Brown (29)/Devon Petersen/Jose De Souza
Colin Lloyd (13) - Andy Smith (20)/Scott Rand
Simon Whitlock (5)/Dennis Smith - Steve Beaton (28)
Mervyn King (12) - Michael van Gerwen
Adrian Lewis (2) - Robert Thornton (31)
Wayne Jones (15) - Roland Scholten
Wes Newton (7) - Justin Pipe (26)
Terry Jenkins (10) - Co Stompé (23)
James Wade (3) - Jelle Klaasen
Steve Farmer - Kevin Münch
Richie Burnett - John Part (27)/John Henderson
Mark Walsh (11) - Kevin Painter (22)
Dikbedrukt verwacht ik in de 3de ronde.
Faalbaas...quote:
twitter:JPipe180 twitterde op zondag 11-12-2011 om 02:08:49@nicolacowell need you to walk me on Nicola. As I win when you walk me on lol. Nowt against Sarah of course :-) reageer retweet
Even opletten dus vandaag.twitter:nicolacowell twitterde op maandag 12-12-2011 om 03:09:44@JPipe180 hahaha awww hello justin, it makes a change usually everyone looses when i walk them out lol....you going to the worlds this weekx reageer retweet
Lewis - Pipe is what we want to see!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:49 schreef luckass het volgende:
hosselaar die pipe. hopen dat ie inderdaad verliest.
Jijquote:Op woensdag 28 december 2011 00:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis - Pipe is what we want to see!
Kijk maar uit, hij wacht je op:quote:Op woensdag 28 december 2011 00:49 schreef luckass het volgende:
hosselaar die pipe. hopen dat ie inderdaad verliest.
Wat een vies mormel zeg.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever dan 4-0 voor Lewis tegen Jenkins.
Maarre, ik ga naar bed!
[ afbeelding ]
Weltrusten.
Begint die wedstrijd daadwerkelijk om 14:10 uur of begint dan de voorbeschouwing?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever dan 4-0 voor Lewis tegen Jenkins.
Maarre, ik ga naar bed!
[ afbeelding ]
Weltrusten.
Denk dat die van gisteren ook wel werkt. Ik geef RTL weer 'n kansquote:Op woensdag 28 december 2011 13:58 schreef TheGOAT het volgende:
Heeft er iemand weer een Sky link of kan ik die van gister gebruiken?
Een typisch darthoofd + lichaam..quote:Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een vies hoofd heeft die van Gerwen toch. Echt bah.
Kijk dat je kaal wordt... kan ie niks aan doen. Maar MM ze dan ofzo, zo lijkt ie inderdaad ziek ofzoquote:Op woensdag 28 december 2011 14:30 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Een typisch darthoofd + lichaam..
Zonder vooroordeel, maar ik denk niet dat ie zoiets snapt of kan onthouden..quote:Op woensdag 28 december 2011 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk dat je kaal wordt... kan ie niks aan doen. Maar MM ze dan ofzo, zo lijkt ie inderdaad ziek ofzo
die jongen heeft sowieso al geen meningquote:Op woensdag 28 december 2011 14:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Klaasen durft zich niet over Van Barneveld uit te spreken
Geldt ook voor Van der Voort en Klassen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:59 schreef TheGOAT het volgende:
Die van gerwen moet eens wat meer rust nemen
Idd. Nu doet hij het wel en gooit hij hem uitquote:Op woensdag 28 december 2011 14:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Geldt ook voor Van der Voort en Klassen.
Familie, aanhang etc.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:01 schreef tralalala het volgende:
Wat staat er eigenlijk aan de linkerkant van het dartbord?
Daar waar ze zo naar staat te juichen elke keer...
Gaan we nou weer 20 minuten t journaal krijgen voor de 1000ste keer per dag?quote:
Tja, huilende Koreaantjes blijven altijd wel grappig...quote:Op woensdag 28 december 2011 15:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Gaan we nou weer 20 minuten t journaal krijgen voor de 1000ste keer per dag?
Ik kijk een stuk lekkerder op tv, nu reclame, daarna gaat het alweer verderquote:Op woensdag 28 december 2011 15:06 schreef tralalala het volgende:
Het is weer begonnen @ rtl7darts.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taylor had ook zoietsquote:Op woensdag 28 december 2011 15:19 schreef TheGOAT het volgende:
10/31 dubbels van king zeg, jemig wat een percentage:p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen Kime raakte hij zowat alles en tegen van Gerwen was het niet veel soeps.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:19 schreef TheGOAT het volgende:
10/31 dubbels van king zeg, jemig wat een percentage:p
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Whitlock strompelt alsof ie op de Paralympics staat
Aangevallen door een kudde kangeroes.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:40 schreef TheGOAT het volgende:
Waarom heeft whitlock eigenlijk eem gebroken enkel?
Hij is door...quote:Op woensdag 28 december 2011 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom...ik geef Van Gerwen weinig kans tegen Whitlock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |