SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hoeven trouwens niet eerst geraden te worden voordat er een nieuwe gepost mag worden.
Er mogen zo veel tegelijk gepost worden.
Hier de ongeraden posts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 1:
[Paint]Spreekwoorden
[ Bericht 1% gewijzigd door Eerste10uurVrij op 27-12-2011 21:22:30 ]
Hij is goed!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Het geld groeit niet op me rug.
Ik dacht alquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Eerste10uurvrij, ik moet je wat bekennen.
Die paint met die Chinese kinderen en al die kleuren heb ik zelf niet gemaakt en slaat eigenlijk ook niet op een spreekwoord.
Bijna.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie het grote niet eert, is het kleine niet weerd?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
A brain on drugs?quote:
een koe laat methaangas vrij?quote:
Hebben jullie onderling afgesproken?quote:
Nee, ik zag hem meteenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Hebben jullie onderling afgesproken?
Die maan en sterren zijn decor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:23 schreef Stofzuigerzak het volgende:
drie katten maakt nog geen volle maan ?!??!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:26 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb hem op google opgezocht, heb nog nooit van dat spreekwoord gehoord.
Maar ik ga hem niet voorzeggen.
De beste stuurlui staan aan wal?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef _Michael het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nog niet geweest, toch?
Ja, een simpele hahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal?
Oplossing dan maar: stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Mensen, deze staat nog:
[ afbeelding ]
Uit die afbeelding was helemaal niet te zien dat het water diep was. Je had de diepte moeten aangeven.quote:
Hij had het over de mijne, lezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:41 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Uit die afbeelding was helemaal niet te zien dat het water diep was. Je had de diepte moeten aangeven.
Maakt niet uit van wie het was, die tekening was gewoon jammerlijk slecht.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef _Michael het volgende:
[..]
Hij had het over de mijne, lezen
Oké, oké.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:19 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Maakt niet uit van wie het was, die tekening was gewoon jammerlijk slecht.
na regen komt zonneschijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat was een makkiequote:Op woensdag 28 december 2011 12:56 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
na regen komt zonneschijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kut.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:16 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Ik kan daar echt geen tieten uithalen.
Door het oog van de naald kruipen.quote:
Man springt op zn lego blokjes neem ik aanquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hmm moeilijk!!
Ik weet hem echt niet, sorry...
Het staat als een huis!quote:
Ik zie door de bomen het bos niet meer!quote:
door de Bomen het BOS niet meer zienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hmm moeilijk!!
Ik weet hem echt niet, sorry...
Oost west, thuis best zou ook nog kunnen?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:31 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre vriend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |