quote:Op donderdag 29 december 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Exact, wonend in een veredeld studentenhuisquote:Op donderdag 29 december 2011 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht: laat ik maar weer eens kijken![]()
Zegt Sjors nou serieus wat ik denk te horen? Jij kan Bram niet bieden wat hij nodig heeft, wij wel? Je leeft met een veroordeelde crimineel die om die reden geen lening kan krijgen (kindje adopteren is dan weer geen probleem in Meerdijk) en die je dusdanig in je buik heeft geraakt dat je nooit meer zwanger kan worden én de baby in je buik dood is gegaan. Nee, da's een ge-wel-di-ge vader
Oh ja, dat ook nog. Al is dat nog het minst erge, bijquote:Op donderdag 29 december 2011 11:23 schreef alors het volgende:
[..]
Exact, wonend in een veredeld studentenhuisPrima omgeving voor een opgroeiend kind...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dat is het onrealistische aan een soap, toen Maxime bezig was dacht ik ook weleens 'zo stom is Ludo echt niet hoor, die doorziet dat direct'. Hetzelfde gold toen Isabella zich vermomd voordeed als een vertegenwoordiger van de eigenaar van het schilderij van El Filio.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:14 schreef Madame_Paon het volgende:
..
Wat is Maxime dom geworden zeg.
Het is zo duidelijk dat Ludo erachter zit ....
Behalve dat, vergeet niet dat Bing haar 2 keer vol in het gezicht heeft geslagen toen ze vreemd was gegaan met Milan.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht: laat ik maar weer eens kijken![]()
Zegt Sjors nou serieus wat ik denk te horen? Jij kan Bram niet bieden wat hij nodig heeft, wij wel? Je leeft met een veroordeelde crimineel die om die reden geen lening kan krijgen (kindje adopteren is dan weer geen probleem in Meerdijk) en die je dusdanig in je buik heeft geraakt dat je nooit meer zwanger kan worden én de baby in je buik dood is gegaan. Nee, da's een ge-wel-di-ge vader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:16 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Serieus? En nu hij haar ex is, is vrijen wel leuk? Mmmm... okayquote:Op donderdag 29 december 2011 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
charlie vindt het niet meer zo spannend met rik.
Misschien kunnen ze friends with benefits worden.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? En nu hij haar ex is, is vrijen wel leuk? Mmmm... okay
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |