Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
150quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:31 schreef x1N2ition het volgende:
Heeft er iemand interesse in Messi?
ib4 bedelende en korting fixende usersquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:31 schreef x1N2ition het volgende:
Heeft er iemand interesse in Messi?
Had ik en anderen al een paar keer hier geschreven, dat met kerst een hoop fifa12/psn kaarten/microsoft points in het kadopapier zou gaan zitten, en met het verzilveren van deze zaken de markt met kaarten overstroomd zou worden. Alleen IF's zullen meer waard worden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:37 schreef StijnDa het volgende:
Het lijkt wel of er opeens veel meer kaarten op de markt zijn gekomen, sinds een week ofzo. Mijn handeltje valt echt in elkaar en ik zit nog met een volle trade pile.
Oké, soms mis ik een half topic, en dat ga ik dan niet helemaal terug lezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ik en anderen al een paar keer hier geschreven, dat met kerst een hoop fifa12/psn kaarten/microsoft points in het kadopapier zou gaan zitten, en met het verzilveren van deze zaken de markt met kaarten overstroomd zou worden. Alleen IF's zullen meer waard worden.
IF Xavi bestaat niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Beste tegenstander tot nu toe tegengekomen:
C. Ronaldo - Messi - IF Aguëro
IF Xavi - IF Iniesta - Özil
IF Marcelo - IF Thiago Silva - Piqué - IF Ramos
Casillas
Heb de schade weten te beperken tot 3-2
Schurllequote:Op dinsdag 27 december 2011 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ben aan het proberen goud duits elftal te maken voor 10k, iemand nog tips?
Je budget uitbreiden tot zo'n 400k en een bazenteam bouwenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ben aan het proberen goud duits elftal te maken voor 10k, iemand nog tips?
Ik vond gister IF Aimar voor minder dan de discard valuequote:Op dinsdag 27 december 2011 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerst vind ik een IF Balmont voor 9.5k (bij de 30 minute mark) en daarna vind ik 1 voor 3.5k helemaal aan het einde.
Daarom zoek ik dus elke week de discard value IFs van die week op.
En wat zijn je tips om dat te doen ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je budget uitbreiden tot zo'n 400k en een bazenteam bouwen
Daar heb ik nog niet op gezocht, het zijn deze week vooral Balmont en Griezmann (ook al hebben ze best goede stats) Vorige week waren het Pantelic en Moisander, maar daar zijn nu niet zoveel meer van over en ze zijn nu al in waarde gestegen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond gister IF Aimar voor minder dan de discard value
Ik denk niet dat Pantelic duur gaat worden, erg slechte spits ondanks IF.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet op gezocht, het zijn deze week vooral Balmont en Griezmann (ook al hebben ze best goede stats) Vorige week waren het Pantelic en Moisander, maar daar zijn nu niet zoveel meer van over en ze zijn nu al in waarde gestegen.
Blij dat ik m nog kon verkopen voor 750K toen, had m voor 780 gekocht. Was flink verlies. Als hij rond de 500-550K is koop ik m denk ik weer. Was best een aardig ventje voor mn elftalquote:
Eeehhhh, handelen, spelen, al je spaargeld opmaken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wat zijn je tips om dat te doen ?
Ik gooi er 20 euri tegenaan met het TOTYquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eeehhhh, handelen, spelen, al je spaargeld opmaken?
Jammergenoeg geen 5* skill, zo zonde. Beter doen ze dat wel in fifa 13 weer 5* skill, vorig jaar dacht ik ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Blij dat ik m nog kon verkopen voor 750K toen, had m voor 780 gekocht. Was flink verlies. Als hij rond de 500-550K is koop ik m denk ik weer. Was best een aardig ventje voor mn elftal
Waarom zou je, jij hebt toch coins zat...quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik gooi er 20 euri tegenaan met het TOTYEn dan daarna hier boze berichtjes plaatsen dat EA oplichters zijn natuurlijk
Ik wil TOTY Messiquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zou je, jij hebt toch coins zat...
Hij wordt dan 98 overall? Dat is echt ziek. Ronaldo 94 of 95 overall. Ik denk toch dat Ronaldo beter is, en beter maken ze hem CAM, zo spelen ze namelijk ook bij Real.quote:
Nee, hij speelt gewoon LW bij Real.. alleen 4-2-3-1 is fucked up in FIFA, die CAM's zouden gewoon wingers moeten zijn.. anders kun je van Ribery en Robben bv. ook wel CAM's maken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij wordt dan 98 overall? Dat is echt ziek. Ronaldo 94 of 95 overall. Ik denk toch dat Ronaldo beter is, en beter maken ze hem CAM, zo spelen ze namelijk ook bij Real.
Ik weet iets beters, ik wil hem als LM en CAM
Dat is ook het probleem met die opstelling. Het moet gewoon zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, hij speelt gewoon LW bij Real.. alleen 4-2-3-1 is fucked up in FIFA, die CAM's zouden gewoon wingers moeten zijn.. anders kun je van Ribery en Robben bv. ook wel CAM's maken.
Is ook vreemd, want als je gaat wisselen zie je dat die plekken in het scherm staan als LAM en RAM ... Zijn dus gewoon vleugelspelers, snap niet waarom EA daarvoor gekozen heeft, misschien omdat anders de CAM' s alleen optimaal in een 4-1-2-1-2 kunnen renderen, en de Lampards, Gerards etc weinig waarde meer zouden hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, hij speelt gewoon LW bij Real.. alleen 4-2-3-1 is fucked up in FIFA, die CAM's zouden gewoon wingers moeten zijn.. anders kun je van Ribery en Robben bv. ook wel CAM's maken.
Dan zou ik meteen 4-2-3-1 gaan spelen, is zonder twijfel mijn favoriete opstelling maar ik wil geen CAMS neerzetten!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem met die opstelling. Het moet gewoon zijn
LW - CAM - RW dan is erg gewoon geen probleem en dan oprotten met CF.
Hmm klinkt wel logisch... Zonder 4-2-3-1 zouden CAMs geen reet waard zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
misschien omdat anders de CAM' s alleen optimaal in een 4-1-2-1-2 kunnen renderen, en de Lampards, Gerards etc weinig waarde meer zouden hebben.
Volgens mij is dat bij VP matches al gedaan, dus LCAM = nu LM. Misschien dat UT volgt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem met die opstelling. Het moet gewoon zijn
LW - CAM - RW dan is erg gewoon geen probleem en dan oprotten met CF.
Het verziekt het plezier wel een beetje. Hierdoor vond ik het BPL team eigenlijk niet zo tof om mee te spelen. Alleen BBVA met Messi op de vleugel was wel cool.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dan zou ik meteen 4-2-3-1 gaan spelen, is zonder twijfel mijn favoriete opstelling maar ik wil geen CAMS neerzetten!
Ik heb alleen het idee dat niemand ze koopt voor die formaties. De meeste mensen zetten CAM gewoon neer als CM in 4-4-2 en 4-3-3 etc.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dan zou ik meteen 4-2-3-1 gaan spelen, is zonder twijfel mijn favoriete opstelling maar ik wil geen CAMS neerzetten!
[..]
Hmm klinkt wel logisch... Zonder 4-2-3-1 zouden CAMs geen reet waard zijn.
Lampard, Gerrard of Xavi of iets dergelijks op CAM in een 4-2-3-1 heeft ook geen zin vanwege gebrek aan pace..quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb alleen het idee dat niemand ze koopt voor die formaties. De meeste mensen zetten CAM gewoon neer als CM in 4-4-2 en 4-3-3 etc.
Dat klopt, de formatie is eigenlijk vrij waardeloos tenzij je types als Neymar er neerzet. Ik vind het gewoon winger posities omdat ze toch dicht bij de zijlijn spelen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lampard, Gerrard of Xavi of iets dergelijks op CAM in een 4-2-3-1 heeft ook geen zin vanwege gebrek aan pace..
Overtoom/Serero doen het vrij goed daar. Ook een winger RM of LM maken met chem 7 werkt op zich wel redelijk. Maar ja, blijft behelpen gewoonquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, de formatie is eigenlijk vrij waardeloos tenzij je types als Neymar er neerzet. Ik vind het gewoon winger posities omdat ze toch dicht bij de zijlijn spelen.
IF Djuricic, Cabral met chem 7 ook uitstekend. El Kabir incidenteel.. (al is ie geen eredivisie), meer moeite met CDM in die formatie. Heb Anita/Fer/IF Elm en Ahmadi. Maar die laatste vind ik eigenlijk 3 keer niksquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:24 schreef Tim86 het volgende:
In de Eredivisie kan je best zo spelen ja..je hebt Andersson ook nog
Vormer is best fijn, en Bonevacia ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Djuricic, Cabral met chem 7 ook uitstekend. El Kabir incidenteel.. (al is ie geen eredivisie), meer moeite met CDM in die formatie. Heb Anita/Fer/IF Elm en Ahmadi. Maar die laatste vind ik eigenlijk 3 keer niks
Sno!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Djuricic, Cabral met chem 7 ook uitstekend. El Kabir incidenteel.. (al is ie geen eredivisie), meer moeite met CDM in die formatie. Heb Anita/Fer/IF Elm en Ahmadi. Maar die laatste vind ik eigenlijk 3 keer niks
Sno was je erg enthousiast over idd. Maar een keertje proberen voor de grap, alsmede Vormer. Hutchinson is denk ik iets te aanvallend voor een CDM. Is wel voor de breedte want IF Elm, Fer en Anita zijn meestal heer en meesterquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Sno!
Heb jij die eigenlijk nog geprobeerd Tim? Ik raadde je hem toen een keer aan...
Trade offer?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, kut. Pleur ik Ruiz voor 150 op de markt omdat die nieuwe webapp zo kut werkt.
Maar hij is wel een aanspeelpuntquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Pantelic duur gaat worden, erg slechte spits ondanks IF.
Danny fucking Holla.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je nog een bronze team? Zo ja, koop een aantal 400 coins bronze packs. Gebruik de spelers helemaal op door wedstrijden te spelen. Daarna kan je de spelers discarden. Als je elke speler 7 wedstrijden laat spelen dan heb je zo 10k coins bij elkaar. Je kan dit een aantal keer herhalen en dan heb je een redelijk bedrag om aan spelers en contracten te spenderen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:59 schreef DjNivek het volgende:
Volgens mij heb ik best een probleem nu...
Ik ben begonnen met de kaarten die uit de gold packages kwamen, en mijn team er een beetje omheen gebouwd. Nog verre van klaar, maar net zag ik dat bijna overal het contract af gaat lopen, en naast 6 gold contracts en 6 bronze heb ik niets. Wat kan ik het beste gaan doen, want ik heb ofc. het budget nog niet echt om al met goude teams te gaan spelen
Dank uquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:56 schreef Fuszy het volgende:
Als er iemand nog een IF Guidetti nodig heeft op de ps3. Er staat er een 4-4-2 op voor BIN 25.750c. Sla uw slag.
Heb er net een 4-3-1-2 binnen gehaald voor 22k.
Als jij die grapjas was met Valencia als trade offer.quote:
Ja klopt. Duurde best een tijdje voor ik hem in 4-1-2-1-2 had gevonden. Heeft een handjevol wedstrijden gespeeld..wel een beest, maar kan verder niet echt voetballen en schietenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Sno!
Heb jij die eigenlijk nog geprobeerd Tim? Ik raadde je hem toen een keer aan...
En ik 33K betaald.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:56 schreef Fuszy het volgende:
Als er iemand nog een IF Guidetti nodig heeft op de ps3. Er staat er een 4-4-2 op voor BIN 25.750c. Sla uw slag.
Heb er net een 4-3-1-2 binnen gehaald voor 22k.
Eerder vandaag heb ik er een in dezelfde formatie gekocht voor 37k, dus zo gek is het nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik 33K betaald.Al verwacht ik toch dat ie over een maand wel 45 a 50K zal doen
Ik heb nog wel een wat bronze spelers, ja. De spelers die ik bij het starten van FUT kreeg, krijg ze niet echt verkocht in de Auction, dus dat zou dan evt wel kunnen. Qua gold heb ik nu 344, had een potje gespeeld waar een van mijn spelers geblesseerd raakte, daardoor vielen die contractsduren op. Nou ja, back to square one zo maar eens wat potjes spelen danquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je nog een bronze team? Zo ja, koop een aantal 400 coins bronze packs. Gebruik de spelers helemaal op door wedstrijden te spelen. Daarna kan je de spelers discarden. Als je elke speler 7 wedstrijden laat spelen dan heb je zo 10k coins bij elkaar. Je kan dit een aantal keer herhalen en dan heb je een redelijk bedrag om aan spelers en contracten te spenderen.
CDM hoeft ook niet echt te kunnen voetballen vind ik in 41212. Bal afpakken en inleveren bij de mensen die dat wel kunnen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt. Duurde best een tijdje voor ik hem in 4-1-2-1-2 had gevonden. Heeft een handjevol wedstrijden gespeeld..wel een beest, maar kan verder niet echt voetballen en schieten
Fer, IF Wernbloom en Anita zijn uitstekend op CDM in ieder geval.
Heb je wel gelijk in ja. Ik merk dat ik de kwaliteiten van Fer als CDM in die formatie ook veel benut dan als centrale CM in 4-3-2-1.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
CDM hoeft ook niet echt te kunnen voetballen vind ik in 41212. Bal afpakken en inleveren bij de mensen die dat wel kunnen.
Op de ps3 heb ik hem het goedkoopste gezien met die 22k. Kan goed dat er vanavond nog flink wat uitkomen. Uiteindelijk denk ik toch wel dat die redelijk wat gaat opleveren op het eind. Dost is denk ik ook wel iets beter, dan Guidetti. Zag dat die al gepricefixed was een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:06 schreef Tim86 het volgende:
Echt bizar..Guidetti blijft maar droppen..nu een paar voor 16K gewoon
Niets. Volgend jaar komt er gewoon weer een nieuwe FIFA uit met een nieuwe Ultimate Team. Je begint weer bij 0.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:12 schreef Longcat. het volgende:
Wat gebeurd er nou aan het einde van het seizoen?
Een player reset ofzow?
Ahah.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niets. Volgend jaar komt er gewoon weer een nieuwe FIFA uit met een nieuwe Ultimate Team. Je begint weer bij 0.
Nee, er komen nieuwe kaartjes!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Reemi het volgende:
En wat gebeurt er bij de winter-update? Worden reeds bestaande kaartjes gewoon veranderd naar de nieuwe rating en/of club?
Dus op de oude blijft gewoon de oude club e.d. staan? Goh.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, er komen nieuwe kaartjes!
Hij is ook 73, dus zal de droprate beter zijn....quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn echt bizar veel IF Guidettis op de markt (op de Xbox) als je dit vergelijkt met IF Dost van vorige week. Er zijn waarschijnlijk ook een aantal uit gold packs gehaald.. er zijn deze week ook veel meer packs geopend dan vorige week.
Frankel / 4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:26 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand een trade offer doen op mijn IF Guidetti. Per ongeluk voor 150 erop gezet
PS3
teamnaam : FC Wolluk
formatie : 4-3-1-2
Alvast bedankt
Je frankel terug en nog een cadeautje waarvan ik niet weet hoeveel het waard is. Nogmaals dankquote:
Nee hoor, ook erg geschikt voor glory runs met zijn dribbling 70quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Enige waar Frankel goed voor is in dit spel, trade offers
Ik ga een Youtube video maken, waarin ik 100 goals scoor met gloryruns van Purrelquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Nee hoor, ook erg geschikt voor glory runs met zijn dribbling 70
Ik weet niet precies hoe dat zit.. Ik heb vorig jaar en dit jaar bijna alleen maar 74 rated IFs gehad maar mijn meest waardevolle NIF silvers van dit jaar waren bijna allemaal 73 rated of lager.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij is ook 73, dus zal de droprate beter zijn....
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ga een Youtube video maken, waarin ik 100 goals scoor met gloryruns van Purrel
Ja even de PS aansluitenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:39 schreef Fuszy het volgende:
Iemand zin in een potje op de PS3? Goud, zilver bronze. Maakt me niet uit. Ik ben toch slecht
Ik ben slechterquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:39 schreef Fuszy het volgende:
Iemand zin in een potje op de PS3? Goud, zilver bronze. Maakt me niet uit. Ik ben toch slecht
Done!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik ben slechter
Voeg me anders toe (maikdeboer) ik ben met een uurtje thuis.
Ik heb alleen nog bronzes op mijn account staan. Rest staan bij een vriend.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is goed! Ik voeg je wel even toe.
Wat voor team pakken we?
En met Purrel kan je ook maar 1 celebration doen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ga een Youtube video maken, waarin ik 100 goals scoor met gloryruns van Purrel
Er komen geen nieuwe kaartjes op het moment dat fifa 13 uit komt. en als fifa 13 uit is kun je de web app niet meer gebruiken. Volgens mij blijft het verder wel doordraaien?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niets. Volgend jaar komt er gewoon weer een nieuwe FIFA uit met een nieuwe Ultimate Team. Je begint weer bij 0.
Het zit ook niet mee hé. Ik heb je uitgenodigd volgens mij, of had ik je moeten uitdagen? Pas de eerste keer dat ik online tegen iemand anders speel dan random mensen.quote:
Ik ga binnenkort maar eens een potje spelen in fifa 11!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er komen geen nieuwe kaartjes op het moment dat fifa 13 uit komt. en als fifa 13 uit is kun je de web app niet meer gebruiken. Volgens mij blijft het verder wel doordraaien?
Iemand die nog fifa 11 wel eens bekijkt? Best benieuwd wat de prijzen daar nu doen
Volgens mij stond Elm. Iig diegene van AZ in de suggestie lijst voor een update.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:50 schreef el-blanchito het volgende:
Ik blijf het toch vreemd vinden dat Elm niet geupdate word....
Kerel, die lijst die is gepost waren alleen SUGGESTIES zoals ik al aangafquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:50 schreef el-blanchito het volgende:
Ik blijf het toch vreemd vinden dat Elm niet geupdate word....
morgen dagje vrij, ga wel even spieken wat Robben, Messi en Ronaldo nu moet kostenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar eens een potje spelen in fifa 11!
quote:
Welke 5* skill truukjes maken het nou zo belangrijk dat een speler 5* heeft? Ben zelf niet van de truukjes, dus ben er niet zo bekend meequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]ik had hem paar weken terug voor 30K minder. Wel echt een geweldige speler, ziekelijke dribbel en erg snel. 5* skill ook natuurlijk
In het echt valt hij erg tegen, hij is snel maar meer ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Over 2 weken ofzo speelt Ajax tegen Palmeiras, hopelijk zien we dan Maikon Leite, Cicinho, Marcio Araujo, Thiago Heleno etc. in actie
Leonardo is ook overrated met 73 rating met 88 pace, 84 dribbling en 4*quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het echt valt hij erg tegen, hij is snel maar meer ook nietik vind hem wat overrated in Fifa, misschien meer finishing en minder skills.
bij mij juist niet. Raar zeg!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:00 schreef laucas het volgende:
Laggy potje? Me beeld is al een paar keer uitgevallen trouwens, maar eens een nieuwe HDMI kabel kopen... deze doet het niet zo goed meer
Ik vind de McGeady spin fijner dan die spin van Berbatov, van McGeady is veel vloeiender en sneller.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke 5* skill truukjes maken het nou zo belangrijk dat een speler 5* heeft? Ben zelf niet van de truukjes, dus ben er niet zo bekend mee
Kloptquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leonardo is ook overrated met 73 rating met 88 pace, 84 dribbling en 4*
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Als iemand een IF Guidetti kan vinden voor 18k ong. op xbox, liefst met twee spitsen formatie, zou je die dan voor mij willen kopen? Ben op vakantie en kan nu alleen op mobiel dus geen webapp. Ik zou je zeer dankbaar zijn!
3-4-3 MLS, meer een experimentje hoor met deze opstelling. Speelt wel aardig. Vond je de passing niet stroperig? Bij mij kwam vrij weinig aan dus ik dacht ik maak wel acties want combineren ging niet zo lekker.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:10 schreef Fuszy het volgende:
Wat voor team heb je eigenlijk Laucas? Zag er wel grappig uit.
3-0 verloren dus. Ik maak teveel stomme fouten en weet amper redelijke kansen te creëren.
Staan wij al bij elkaar in het lijstje?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:10 schreef Fuszy het volgende:
Wat voor team heb je eigenlijk Laucas? Zag er wel grappig uit.
3-0 verloren dus. Ik maak teveel stomme fouten en weet amper redelijke kansen te creëren.
Het was bij mij echt dramatisch. De eindpass kwam vaak niet aan en die van jou wel. Die pace en skillers bij jou voorin maakte het mij wel heel lastig. Verdedigen is ook niet mijn sterkste punt. Kreeg daarna direct een disconnect van UT. Zoals bijna altijdquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:12 schreef laucas het volgende:
[..]
3-4-3 MLS, meer een experimentje hoor met deze opstelling. Speelt wel aardig. Vond je de passing niet stroperig? Bij mij kwam vrij weinig aan dus ik dacht ik maak wel acties want combineren ging niet zo lekker.
Nee, nog niet. Ik sta wel in de OPquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Staan wij al bij elkaar in het lijstje?
Helaas, mijn vader bezet de TV 24/7. Ik haat het wanneer hij een week vrij neemtquote:
Dat heb ik ALTIJD als ik tegen een friend speel..net alsof die spelmodus compleet anders isquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:12 schreef laucas het volgende:
[..]
3-4-3 MLS, meer een experimentje hoor met deze opstelling. Speelt wel aardig. Vond je de passing niet stroperig? Bij mij kwam vrij weinig aan dus ik dacht ik maak wel acties want combineren ging niet zo lekker.
Bekende bug, heb ik hier ook regelmatig over gepost. Bij mij staat het 9 van de 10 keer verkeerd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb nu weer iets raars. Kocht een speler voor 850 BIN en wilde hem gelijk via quick auction op de trade zetten. Maar daar staat dat ik hem heb gekocht voor het dubbele (1900c)... Terwijl je op de achtergrond ziet staan dat ik hem voor 850 heb gehaald.
[ afbeelding ]
Ah ok, ik stuur ze vaak eerst naar m'n trade list om dan op m'n gemakje te bekijken hoeveel ik eraan wil verdienen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bekende bug, heb ik hier ook regelmatig over gepost. Bij mij staat het 9 van de 10 keer verkeerd.
Fifa na bier gaat bij mij altijd vreselijk belabberdquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan later vanavond wel, na 12 uur is dat, ga zo met paar vrienden chillen a.k.a bier drinken
Bij friendlies heb ik nooit een disconnect maar ik kreeg wel een error van EAquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het was bij mij echt dramatisch. De eindpass kwam vaak niet aan en die van jou wel. Die pace en skillers bij jou voorin maakte het mij wel heel lastig. Verdedigen is ook niet mijn sterkste punt. Kreeg daarna direct een disconnect van UT. Zoals bijna altijd.
[..]
Nee, nog niet. Ik sta wel in de OP
wat is dan een gangbare prijs voor IF Guidetti?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er wel een voor 26K gekocht in 4-4-2 formatie.
Dat zien we morgen, nu is er niets onder de 25K in ieder geval. Die daaronder zijn gewoon uitzonderingen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is dan een gangbare prijs voor IF Guidetti?
Hij is ook niet erg behendig, ik vind hem wel sterk aan de bal en een fijn schot. Voor behendig heb ik Cabral en IF Lens en IF Mertens.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Fuszy het volgende:
Eerste wedstrijd met Feyenoord en IF Guidetti tegen een team met pacehoer Ablo blabla en chicarito. Sta je dan met Vlaar en De Vrij.
Hij kwam al vrij snel op 1-0, maar 10 minuten later stond het 2-1 voor mij. Helaas maakte hij in de 89ste minuut de 3-2 voor hem. Gelukkig hebben we superguidetti die een mooie 3-3 eruit sleept.
2 goals, maar ik vind hem niet echt behendig. Kan ook aan mij liggen.
vanaf morgen gaat ie weer stijgen toch? Wil hem eigenlijk hebben voor mn Eredivisilverteamquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zien we morgen, nu is er niets onder de 25K in ieder geval. Die daaronder zijn gewoon uitzonderingen.
Op de 1 of andere manier staat hij wel altijd op de plek waar hij nodig is, zn voornaamste kwaliteitquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Fuszy het volgende:
Eerste wedstrijd met Feyenoord en IF Guidetti tegen een team met pacehoer Ablo blabla en chicarito. Sta je dan met Vlaar en De Vrij.
Hij kwam al vrij snel op 1-0, maar 10 minuten later stond het 2-1 voor mij. Helaas maakte hij in de 89ste minuut de 3-2 voor hem. Gelukkig hebben we superguidetti die een mooie 3-3 eruit sleept.
2 goals, maar ik vind hem niet echt behendig. Kan ook aan mij liggen.
Tosic 3-4-3 formatiequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan iemand trade offer doen voor mijn IF Ruiz?
RM 3-4-3 Beijing GuoAn met nog ongeveer 50 minuten te gaan.
Accepted, ik zet Tosic er weer op. 300.000 BIN.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Accepted, ik zet Tosic er weer op. 300.000 BIN.
Oh, dan geef ik je wel iets anders.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]ik had Ruiz er net op gezet lol
Vond ik ook al opmerkelijk maar na 12'en lijkt alles sowieso vloeiender te gaan (minder druk?), en dat komt niet door het bierquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik ALTIJD als ik tegen een friend speel..net alsof die spelmodus compleet anders is
quote:
En mocht Tosic 300k opleveren splitten we dat ook 50/50.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En mocht Tosic 300k opleveren splitten we dat ook 50/50.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:53 schreef Rijst het volgende:
auwIs hij zo slecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Ik heb er eentje voor je, voor 20K 4-2-2-2quote:
333K BIN staat hijquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Gooi er maar op voor veel te veel, tradeoffer ik je kanouté en 20k
quote:
Ik zou zeggen, paar weken wachten en hij is aanzienlijk meer waardquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:11 schreef Sodeju het volgende:
Maar eens ff kijken wat mijn IF Aimar oplevert
Je kan je xbox op je computermonitor aansluitenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas, mijn vader bezet de TV 24/7. Ik haat het wanneer hij een week vrij neemt
Dat had ik ook maar het is nogal koud op mijn kamer in de winter aangezien ik geen kachel daar hebquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je kan je xbox op je computermonitor aansluiten
Ja herkenbare klacht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat had ik ook maar het is nogal koud op mijn kamer in de winter aangezien ik geen kachel daar hebin de winter verplaats ik de xbox naar beneden, wat gezelliger. Alleen wanneer mijn pa ATV heeft/neemt dan is hij rond 9 uur uit bed, tv gaat aan en daar zit hij de hele dag. Hij gaat ook later dan mij op bed. Ik vraag of ik even een uurtje fifa mag doen, zegt hij dat de TV daar niet voor is. Tussendoor ligt hij ook nog te slapen met de tv aan
.
Ik kijk er echt naar uit wanneer ik het huis uit ben, lekker mijn ding doen wanneer ik het wel doen.
Leg mij eens uit waarom, ik lees je vaker klagen, vooral over de oranje bal, maar snap niet echt wat er zo vervelend aan is.quote:
3 maand lang party hardyquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja herkenbare klacht.
Gelukkig is mijn moeder vandaag voor 14 weken naar het buitenland vertrokken (voor werk) en hebben ik en mijn broertjes meer dan 3 maanden de ultieme bachelor-pad (pa woont ergens anders).
Hoop het huis uit te zijn als ze terugkomt
Gewoon echt niet goed/fijn te zien. Die blauwe bal is dodelijk als er schaduwen zijn en die oranje bal als er felle zon is. Beter spelen mensen gewoon met een witte of gele bal, net zoals met normaal voetbal. Snap niet dat EA die rommel in het spel stopt.quote:
In de zomer was ze ook 4 maanden weg, m'n huis leek soms net een kraakpand of een buurthuis.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 maand lang party hardydat zou niet goedkomen met mij, school zou ik vooral skippen
maar ja, ik moet eerst 40 studiepunten halen dan kan ik chillen.
Oh oke. Ik speel op een kutmonitor met een VGA kabel en nog nooit iets lastigs opgevallen :p.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon echt niet goed/fijn te zien. Die blauwe bal is dodelijk als er schaduwen zijn en die oranje bal als er felle zon is. Beter spelen mensen gewoon met een witte of gele bal, net zoals met normaal voetbal. Snap niet dat EA die rommel in het spel stopt.
En ik heb gewoon prima ogen en een dikke tv, dus daar ligt het niet aan.
Dan heb je je TV echt te slecht ingesteld manquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef vandermar het volgende:
Ea mag ook wel kappen met sneeuw tijdens wedstrijden. Echt vreselijk wanneer je HD tv hebt.
Moet je eens een FIWC wedstrijd spelen met een oud lederen bal, die bruinequote:
Ze moeten die hele ballen het spel uitgooien en gewoon standaard bal, en oranje als het sneeuw is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef vandermar het volgende:
Ea mag ook wel kappen met sneeuw tijdens wedstrijden. Echt vreselijk wanneer je HD tv hebt.
Kan wel kloppen want waar ik normaal op game is ook HD en zie ik alles prima maar op de TV is het niet normaal, lijkt wel een lichtmast zoveel licht komt eruit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
In de zomer was ze ook 4 maanden weg, m'n huis leek soms net een kraakpand of een buurthuis.![]()
Goeie studiementaliteit
[..]
Oh oke. Ik speel op een kutmonitor met een VGA kabel en nog nooit iets lastigs opgevallen :p.
[..]
Dan heb je je TV echt te slecht ingesteld man
Als je je gold team oplaad, en je hebt gemiddeld 58? Die vat ik niet..quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:35 schreef Pino0 het volgende:
ongelofelijk
fifa heeft echt dingen gescript ofniet?
laatste 10 minuten sta ik 3-4 voor, er gebeurt niks en hij krijg tmeteen 2 dikke vrije trappen, corners etc, wat een onzin
waarom kom ik nooit tegen een bronze squad als ik mijn gold team oplaad? ik leave 3x ofzo maar dan is de 4e tegenstander weer een team met gemiddeld 72, en ik heb gemiddeld 58... altijd tegen kk zilvers, ik ben vaak de betere maar dan pacen ze mij gewoon eruit
dit spel klopt echt voor geen meter godverdomme
wat een bullshit
ALTIJD GODVERDOMME ONVERDIEND
ik heb mijn goldsquad op de bank van mijn bronzen team, zodat ze weer fitness erby krijgenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je je gold team oplaad, en je hebt gemiddeld 58? Die vat ik niet..
Dan gaat je gemiddelde omhoog. Dus je wordt gematchd met betere teams.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:37 schreef Pino0 het volgende:
[..]
ik heb mijn goldsquad op de bank van mijn bronzen team, zodat ze weer fitness erby krijgen
Is om te voorkomen dat mensen met full bronze gaan spelen en na 5 minuten 3 gouden spitsen er in zetten. Dus ja, denk dat je de enige bentquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:40 schreef Pino0 het volgende:
wtf.. oke.. klinkt logisch maar ik zal toch vast niet de enige zijn met goldies op de bank?
Genoeg..wat wil je..goud/siver? Zelf iets in gedachten qua nationaliteit/league?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een leuke team voor 207K?
Ik zit zelf aan italie te denken, maar dat is zo standaard.. Colombia lijkt me wel wat, maar of falcao het waard is, weet ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg..wat wil je..goud/siver? Zelf iets in gedachten qua nationaliteit/league?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Op de valreep zal er nog wel een SIF Bale bijkomen deze week.
Wisselende verhalen over gehoord ja..Serie A speelt wel gruwelijk fijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zit zelf aan italie te denken, maar dat is zo standaard.. Colombia lijkt me wel wat, maar of falcao het waard is, weet ik niet
Hmmm elke team met zlatan is +10quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wisselende verhalen over gehoord ja..Serie A speelt wel gruwelijk fijn.
Lavezzi - Ibra - Krasic
Hamsik - De Rossi - IF Marchisio
Taiwo - Chiellini - Lucio - Maicon
Buffon
Is binnen je budget volgens mij.
Erg goedkope IF, maar hij is gewoon erg goed. Merk totaal geen verschil tussen de IF en de SIF overigens. Hij heeft prima stats voor een aanvallende middenvelder met oa 82 pace, 78 shooting en 84 passing, maar heeft dan ook nog eens 73 defendingquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hmmm elke team met zlatan is +10
Wat is er trouwens zo speciaal aan marchisio? :}
Edit: zlatan is +100K waard
Moeilijk
Blijft speculeren, maar ik denk van wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:09 schreef Neraice het volgende:
Is het het waard te wachten op de TOTY voor de market crash voordat ik een team maak?
Dat is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen, maar als je een gouden team wilt maken, zeg ik ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:09 schreef Neraice het volgende:
Is het het waard te wachten op de TOTY voor de market crash voordat ik een team maak?
Ben benieuwd, coor 20k gehaaldquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Erg goedkope IF, maar hij is gewoon erg goed. Merk totaal geen verschil tussen de IF en de SIF overigens. Hij heeft prima stats voor een aanvallende middenvelder met oa 82 pace, 78 shooting en 84 passing, maar heeft dan ook nog eens 73 defending
Komt zlatan erin denk je? Dan wacht ik nog evenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:15 schreef vandermar het volgende:
Zilvers en IF spelers waarvan je zeker weet dat ze niet in TOTY zitten kan je gerust kopen.
Precies, heb nu al mijn coins gewoon in bijna discard-value IF's gestopt. Ook al maak ik maar 4k winst per kaart, is het alsnog 80k+ in totaal.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:15 schreef vandermar het volgende:
Zilvers en IF spelers waarvan je zeker weet dat ze niet in TOTY zitten kan je gerust kopen.
Ik denk het niet, ik denk dat de spelers voorin zullen zijn:quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt zlatan erin denk je? Dan wacht ik nog even
Mwah, de grootste reden die mensen verwachten mbt de crash:quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:15 schreef vandermar het volgende:
Je kan formatie kaartjes kopen voor managers hequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef Longcat. het volgende:
Hmm zijn er managers die 3-4-3 opstelling gebruiken?
Ik zoek er namelijk eentje
Ik denk niet dat Zilvers en vooral de zeldzame silvers in prijs gaan dalen, dus ik zit wel goed. De gouden spelers verwacht ik wel grote daling en dat zeker bij de zeldzamere spelers. Ik heb nu enkel Maicon, Pato, Eto'o en Neuer als zeldzaamste gouden spelers dus ik ga niet echt de moeite nemen om hen te verkopen, zoveel zal het niet opleveren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwah, de grootste reden die mensen verwachten mbt de crash:
Mensen gaan veel verkopen om zoveel mogelijk packs te kunnen halen tijdens TOTY, waardoor de hele markt, dus ook die van de andere spelers, een all time low zal bereiken. Intussen zullen er ook minder kopers zijn omdat mensen focussen op die packs. Veel aanbod, weinig vraag-->prijzen omlaag
Dankequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je kan formatie kaartjes kopen voor managers he
Ik heb gelukkig alleen een tentamen van STrafrecht en Psychologie (multiple choiche, er zijn 2 antwoordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:21 schreef Neraice het volgende:
Mijn toetsperiode is 16 januari afgelopen dus mooi moment om dan een team te maken.
huh, hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef Longcat. het volgende:
Weet iemand een fatsoenlijke keeper die op 3-4-3 speelt?
Ik zou Hart of Neuer nemenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef Longcat. het volgende:
Je kan formatie kaartjes kopen voor spelers hequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef Longcat. het volgende:
Serieus, dat is toch immens makkelijk dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig alleen een tentamen van STrafrecht en Psychologie (multiple choiche, er zijn 2 antwoorden)
Gast, lees jezelf eens in voor je begint met FUT. Dit zijn echt zulke basisvragen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef Longcat. het volgende:
Jepquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:23 schreef Neraice het volgende:
[..]
Serieus, dat is toch immens makkelijk dan?
Sorryquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gast, lees jezelf eens in voor je begint met FUT. Dit zijn echt zulke basisvragen.
Maar wat was je vraag nou? Ik snap het echt niet..keepers die op 3-4-3 spelen?quote:
Zeg maar Keepers die het liefst op een 3-4-3 formatie spelen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar wat was je vraag nou? Ik snap het echt niet..keepers die op 3-4-3 spelen?
Ja maar er zijn zoveel keepers op die formatiequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Neraice het volgende:
Ik zal het ff uitleggen. Keepers kunnen er zijn in alle formaties en je kunt bij Trading ook zoeken op keepers in een specifieke formatie.
Stel je zoekcriteria gewoon in op 3-4-3 danquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Zeg maar Keepers die het liefst op een 3-4-3 formatie spelen.
Ik probeer me chemistry op te pimpen en heb niet zo zin in zon fformatie kaart te kopen
die bestaan niet. Iedere speler wordt gewoon uitgebracht in allemaal verschillende formaties. Stekelenburg bijv is er in iedere formatie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Zeg maar Keepers die het liefst op een 3-4-3 formatie spelen.
Ik probeer me chemistry op te pimpen en heb niet zo zin in zon fformatie kaart te kopen
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:34 schreef Neraice het volgende:
Wat voor team ben je aan het maken trouwens? Misschien kunnen we helpen.
Om goede chemistry te behalen, kan je het beste een "thema" team nemen. Chemistry behaal je door spelers te linken aan de hand van club, competitie of nationaliteit. Dus voor welke competitie/nationaliteit wil je gaan als thema van je team?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:35 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Zeg maar welke nationaliteit de spelers hebben of?
Ik heb nu momenteel heel veel spelers van Engeland,quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Om goede chemistry te behalen, kan je het beste een "thema" team nemen. Chemistry behaal je door spelers te linken aan de hand van club, competitie of nationaliteit. Dus voor welke competitie/nationaliteit wil je gaan als thema van je team?
Omdat hij de ratings van een gold heeft..zijn NIF is ook al een 74. Verder is hij erg rare idd. Ik heb er wel een paar, hoop dat de prijs nog wat stijgt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:43 schreef Fuszy het volgende:
Er is vast wel iemand zo aardig om een IF Vlaar voor mij te kopen en dan ook daadwerkelijk aan mij te geven, toch? Waarom is die toch zo duur. Vast omdat die best rare is op de ps3.
Kan het niet checken atm, maar iets van 290-8-40 of iets dergelijks dacht ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie win-loss records
Hier 75-7-36.
Nee hoor, 434-0-403!quote:
Ene formatie is duurder dan de andere (formatiekaartjes & spelers in specifieke opstelling).quote:
Haha, deed het uit de losse pols, moet zo even kijken voor het preciese,maar wel ruim meer dan 500 victories. Best ziek als je berekent dat 1 kwartier = 1 wedstrijd...quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee hoor, 434-0-403!
die van mij is 208-0-140
oh ja ik bedoelde 534.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, deed het uit de losse pols, moet zo even kijken voor het preciese,maar wel ruim meer dan 500 victories. Best ziek als je berekent dat 1 kwartier = 1 wedstrijd...
Vernedering binnen de perken houden en niet willen quitten om nog coins te krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Speel met mijn B team tegen iemand met een mooi braziliaans team met o.a. Pato en Hulk. Na 25 minuten stond hij echter al met 3-0 achter en ging toen maar achterin overspelen. Na fucking 25 minuten al achterin over gaan spelen.... Ik begrijp dat soort jongentjes echt niet. Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig.
Leaderboard, en dan compare.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, kun je dat zien joh? hoe dan?
Ja maar ik had de controller al lang neergelegd, maar hij bleef gewoon overtikken. Na de rust was hij helemaal weg, dus toen heb ik nog even 2 doelpuntjes gemaakt en met de bal in de hoek gaan staan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vernedering binnen de perken houden en niet willen quitten om nog coins te krijgen denk ik.
Leuk, ga ik me ook eens in verdiepen. Nu op weg naar zege 535 dan maarquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Leaderboard, en dan compare.
Meestal laat ik dan m'n keeper uitkomen, dan willen ze opeens wel naar vorenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Speel met mijn B team tegen iemand met een mooi braziliaans team met o.a. Pato en Hulk. Na 25 minuten stond hij echter al met 3-0 achter en ging toen maar achterin overspelen. Na fucking 25 minuten al achterin over gaan spelen.... Ik begrijp dat soort jongentjes echt niet. Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig.
Jij hebt al ongeveer 235 uur wedstrijden gespeeld dit jaar!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk, ga ik me ook eens in verdiepen. Nu op weg naar zege 535 dan maarIs de 1000e wedstrijd ook al binnen handbereik
Daar heb ik ook gigantisch veel van en dan nog wat verliezen door middel van tilt en nog wat verliezen maar niet al te veel doordat ik echt gewoon werd weggespeeld.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:19 schreef Fuszy het volgende:
Ik sta op 17-3-80 ofzo. Waarvan 60-70 disconnects
29-3-83quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:19 schreef Fuszy het volgende:
Ik sta op 17-3-80 ofzo. Waarvan 60-70 disconnects
Op de Xbox komt het ook voor. Daarnaast heb ik verhalen gelezen met mensen die twee consoles hebben. De een doet het wel en de andere niet. Bijvoorbeeld twee PS3'squote:
Ik heb een xbox maar heb ook ontiegelijk veel disconnects terwijl wij prima internet hebben en het bedraad isquote:
Average spelers spelen break even, hij zit er wat onder maar er zijn ongetwijfeld veel slechtere hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, een vriend van me heeft 128-0-172. Ik wist dat die slecht was maar dit is wel heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |