Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
150quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:31 schreef x1N2ition het volgende:
Heeft er iemand interesse in Messi?
ib4 bedelende en korting fixende usersquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:31 schreef x1N2ition het volgende:
Heeft er iemand interesse in Messi?
Had ik en anderen al een paar keer hier geschreven, dat met kerst een hoop fifa12/psn kaarten/microsoft points in het kadopapier zou gaan zitten, en met het verzilveren van deze zaken de markt met kaarten overstroomd zou worden. Alleen IF's zullen meer waard worden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:37 schreef StijnDa het volgende:
Het lijkt wel of er opeens veel meer kaarten op de markt zijn gekomen, sinds een week ofzo. Mijn handeltje valt echt in elkaar en ik zit nog met een volle trade pile.
Oké, soms mis ik een half topic, en dat ga ik dan niet helemaal terug lezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ik en anderen al een paar keer hier geschreven, dat met kerst een hoop fifa12/psn kaarten/microsoft points in het kadopapier zou gaan zitten, en met het verzilveren van deze zaken de markt met kaarten overstroomd zou worden. Alleen IF's zullen meer waard worden.
IF Xavi bestaat niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Beste tegenstander tot nu toe tegengekomen:
C. Ronaldo - Messi - IF Aguëro
IF Xavi - IF Iniesta - Özil
IF Marcelo - IF Thiago Silva - Piqué - IF Ramos
Casillas
Heb de schade weten te beperken tot 3-2
Schurllequote:Op dinsdag 27 december 2011 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ben aan het proberen goud duits elftal te maken voor 10k, iemand nog tips?
Je budget uitbreiden tot zo'n 400k en een bazenteam bouwenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ben aan het proberen goud duits elftal te maken voor 10k, iemand nog tips?
Ik vond gister IF Aimar voor minder dan de discard valuequote:Op dinsdag 27 december 2011 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerst vind ik een IF Balmont voor 9.5k (bij de 30 minute mark) en daarna vind ik 1 voor 3.5k helemaal aan het einde.
Daarom zoek ik dus elke week de discard value IFs van die week op.
En wat zijn je tips om dat te doen ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je budget uitbreiden tot zo'n 400k en een bazenteam bouwen
Daar heb ik nog niet op gezocht, het zijn deze week vooral Balmont en Griezmann (ook al hebben ze best goede stats) Vorige week waren het Pantelic en Moisander, maar daar zijn nu niet zoveel meer van over en ze zijn nu al in waarde gestegen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond gister IF Aimar voor minder dan de discard value
Ik denk niet dat Pantelic duur gaat worden, erg slechte spits ondanks IF.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet op gezocht, het zijn deze week vooral Balmont en Griezmann (ook al hebben ze best goede stats) Vorige week waren het Pantelic en Moisander, maar daar zijn nu niet zoveel meer van over en ze zijn nu al in waarde gestegen.
Blij dat ik m nog kon verkopen voor 750K toen, had m voor 780 gekocht. Was flink verlies. Als hij rond de 500-550K is koop ik m denk ik weer. Was best een aardig ventje voor mn elftalquote:
Eeehhhh, handelen, spelen, al je spaargeld opmaken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wat zijn je tips om dat te doen ?
Ik gooi er 20 euri tegenaan met het TOTYquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eeehhhh, handelen, spelen, al je spaargeld opmaken?
Jammergenoeg geen 5* skill, zo zonde. Beter doen ze dat wel in fifa 13 weer 5* skill, vorig jaar dacht ik ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Blij dat ik m nog kon verkopen voor 750K toen, had m voor 780 gekocht. Was flink verlies. Als hij rond de 500-550K is koop ik m denk ik weer. Was best een aardig ventje voor mn elftal
Waarom zou je, jij hebt toch coins zat...quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik gooi er 20 euri tegenaan met het TOTYEn dan daarna hier boze berichtjes plaatsen dat EA oplichters zijn natuurlijk
Ik wil TOTY Messiquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zou je, jij hebt toch coins zat...
Hij wordt dan 98 overall? Dat is echt ziek. Ronaldo 94 of 95 overall. Ik denk toch dat Ronaldo beter is, en beter maken ze hem CAM, zo spelen ze namelijk ook bij Real.quote:
Nee, hij speelt gewoon LW bij Real.. alleen 4-2-3-1 is fucked up in FIFA, die CAM's zouden gewoon wingers moeten zijn.. anders kun je van Ribery en Robben bv. ook wel CAM's maken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij wordt dan 98 overall? Dat is echt ziek. Ronaldo 94 of 95 overall. Ik denk toch dat Ronaldo beter is, en beter maken ze hem CAM, zo spelen ze namelijk ook bij Real.
Ik weet iets beters, ik wil hem als LM en CAM
Dat is ook het probleem met die opstelling. Het moet gewoon zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, hij speelt gewoon LW bij Real.. alleen 4-2-3-1 is fucked up in FIFA, die CAM's zouden gewoon wingers moeten zijn.. anders kun je van Ribery en Robben bv. ook wel CAM's maken.
Is ook vreemd, want als je gaat wisselen zie je dat die plekken in het scherm staan als LAM en RAM ... Zijn dus gewoon vleugelspelers, snap niet waarom EA daarvoor gekozen heeft, misschien omdat anders de CAM' s alleen optimaal in een 4-1-2-1-2 kunnen renderen, en de Lampards, Gerards etc weinig waarde meer zouden hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, hij speelt gewoon LW bij Real.. alleen 4-2-3-1 is fucked up in FIFA, die CAM's zouden gewoon wingers moeten zijn.. anders kun je van Ribery en Robben bv. ook wel CAM's maken.
Dan zou ik meteen 4-2-3-1 gaan spelen, is zonder twijfel mijn favoriete opstelling maar ik wil geen CAMS neerzetten!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem met die opstelling. Het moet gewoon zijn
LW - CAM - RW dan is erg gewoon geen probleem en dan oprotten met CF.
Hmm klinkt wel logisch... Zonder 4-2-3-1 zouden CAMs geen reet waard zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
misschien omdat anders de CAM' s alleen optimaal in een 4-1-2-1-2 kunnen renderen, en de Lampards, Gerards etc weinig waarde meer zouden hebben.
Volgens mij is dat bij VP matches al gedaan, dus LCAM = nu LM. Misschien dat UT volgt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem met die opstelling. Het moet gewoon zijn
LW - CAM - RW dan is erg gewoon geen probleem en dan oprotten met CF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |