Ach, het is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is jouw idee van romantisch?
Dat ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die niet van musicals houden
quote:
Denk eigenlijk dat ik op het moment zelf zoiets heb van dat ze niet aan me kop moet zeurenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
Wat vinden mannen nou eigenlijk van meisjes die heel zorgzaam gaan doen als je dronken bent ??
Ik heb zelf zoiets van je wou dronken worden fijn maar zoek het dan ook zelf uit
Dat is een heel goed voornemen , want vaak maakt dat het dus erger ook nogquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet afleren om naar de drank te grijpen wanneer ik een klote dag heb.
Als iemand ziek word van de alcohol moet je er gewoon voor zorgen. Dan ga ik niet ook nog eens staan haten. Ik lach hem de dagen erna wel gewoon uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
Wat vinden mannen nou eigenlijk van meisjes die heel zorgzaam gaan doen als je dronken bent ??
Ik heb zelf zoiets van je wou dronken worden fijn maar zoek het dan ook zelf uit
Van mij hoeft het niet zo. Ik veroorzaak het met m'n domme kop dan immers zelf. Andersom idem, als zij zo nodig geen maat kan houden.....wie z'n billen brand gaat maar op de blaren zitten. Het is wat anders als na 1 drankje die compleet verkeerd valt, wat meer is als iets verkeerds eten en dan misselijk worden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
Niet erger hoor, het werkt verdomde goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is een heel goed voornemen , want vaak maakt dat het dus erger ook nog
Ik ga er vanuit dat ze met verzorgen, schuren bedoelde?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Verzorgen als iemand dronken is? lol
Ik zeur dan niet dan laat ik je gewoon ff links liggen, maar ik had een vriendin en die gaat achter elke kerel die dronken is de zorgzame miep uithangen en vertellen dat die dronken is en dat die niet meer mag drinken en ik snap die logica niet helemaalquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat ik op het moment zelf zoiets heb van dat ze niet aan me kop moet zeuren
Ze wil dan super lief gevonden worden, en snapt niet dat ze enkel zwaar vervelend is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zeur dan niet dan laat ik je gewoon ff links liggen, maar ik had een vriendin en die gaat achter elke kerel die dronken is de zorgzame miep uithangen en vertellen dat die dronken is en dat die niet meer mag drinken en ik snap die logica niet helemaal
Ja mijn gedachte dus ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Verzorgen als iemand dronken is? lol
Die moet dan dus niet aan mijn kop lopen te zeurenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zeur dan niet dan laat ik je gewoon ff links liggen, maar ik had een vriendin en die gaat achter elke kerel die dronken is de zorgzame miep uithangen en vertellen dat die dronken is en dat die niet meer mag drinken en ik snap die logica niet helemaal
Ergens vind ik het lief, van de kerel in kwestie vind ik het vooral kansloos. Zorg gewoon dat je niet dusdanig van het padje gaat dat je hulp van anderen nodig hebtquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
Makkelijke prooien als je geil wordt?quote:Wat vinden mannen nou eigenlijk van meisjes die heel zorgzaam gaan doen als je dronken bent ??
Elke kerel of alleen de kerels die ze leuk vindt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
wtfquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mja dat is iets overdreven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Definieer dronkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
elke kerel , ze is nu getrouwd maar ze die heeft het voornamelijk dus als ze iemand ziet ze kent die dronken is .quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Elke kerel of alleen de kerels die ze leuk vindt?
Als iemand ziek is vind ik dat ook wel iets anders.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja dat is iets overdreven.
Maar als een vriend of vriendin van me dronken is, dan help ik die echt wel hoor.Vriendin heeft ook een keer de hele nacht mijn haar vast gehouden terwijl ik boven een emmer hing, dat is toch een stuk fijner dan iemand die gewoon wegloopt, omdat het toch je eigen schuld is.
O ik dacht over z'n lul heen kotsenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze met verzorgen, schuren bedoelde?
Of vriendin die je vasthouden zodat je niet het kanaal in donderdquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja dat is iets overdreven.
Maar als een vriend of vriendin van me dronken is, dan help ik die echt wel hoor.Vriendin heeft ook een keer de hele nacht mijn haar vast gehouden terwijl ik boven een emmer hing, dat is toch een stuk fijner dan iemand die gewoon wegloopt, omdat het toch je eigen schuld is.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ik dacht over z'n lul heen kotsen
Je houdt er een hele rare vriendin op naquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
elke kerel , ze is nu getrouwd maar ze die heeft het voornamelijk dus als ze iemand ziet ze kent die dronken is .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zulke dingetjes zijn lief.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Of vriendin die je vasthouden zodat je niet het kanaal in donderd
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog een verlaat kerstcadeautje;Maar daarom niet minder gewaardeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij haar dus zo dronken dat je waggelend op je benen staat niet ziek ofzo maar je weet dat je hem goed ophebt.quote:
Nog een verlaat kerstcadeautje;Dat is een leuk kerstcadeautjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thanks straw![]()
![]()
Nog een verlaat kerstcadeautje;BillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog een verlaat kerstcadeautje;Dit is echt zó voorspelbaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Preken tegen dronken mensenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
bij haar dus zo dronken dat je waggelend op je benen staat niet ziek ofzo maar je weet dat je hem goed ophebt.
Als iemand ziek daardoor is en gaat overgeven ja dan help ik hem , maar ik ga geen preek n houden van oh drink alsjeblieft niet meer , en dat zou zij dus wel doen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb weinig medelijden met mensen die dronken zijn, tenzij ze echt gekke dingen gaan doen zoals een vriend die de gewoonte had midden op de snelweg te gaan zitten als ie zat was.
Zatlapquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd degene die loopt te waggelen aan het eind van de avond. Dan is er meestal wel een man die me vastpakt of opvangt zodat ik niet omval, dat vind ik wel lief, maar ze moeten niet zeiken dat ik niet meer mag drinken.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd degene die loopt te waggelen aan het eind van de avond.
Nog een verlaat kerstcadeautje;Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog een verlaat kerstcadeautje;WAUWASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, die kont, fuck holy moly djeezzz
Rustig aan.
Nog een verlaat kerstcadeautje;OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Stumble then rise on some awkward morning.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd degene die loopt te waggelen aan het eind van de avond.
Ieks maar dat soort mensen zijn gewoon engquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb weinig medelijden met mensen die dronken zijn, tenzij ze echt gekke dingen gaan doen zoals een vriend die de gewoonte had midden op de snelweg te gaan zitten als ie zat was.
Op de meet viel ik ook een paar keer bijna om.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, jij had op die meet zoveel gedronken dat zelfs ik bepaalde dingen niet meer weet
. Lievvvquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd degene die loopt te waggelen aan het eind van de avond. Dan is er meestal wel een man die me vastpakt of opvangt zodat ik niet omval, dat vind ik wel lief, maar ze moeten niet zeiken dat ik niet meer mag drinken.
Dat scheelde weer ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de meet viel ik ook een paar keer bijna om.Maar toen viel het wel mee, hoefde tenminste niet naar huis te lopen.
NB4 Straw-versie van die fotoquote:
Nog een verlaat kerstcadeautje;Ik voel het gewoon als iemand hier zulke cadeautjes loopt uit te delen, en dan moet ik wel komen kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik weet het wel te waarderen, dat zeker![]()
Ik vind het knap dat ik van dat enge trappetje naar me bed kon zonder om te vallen. En dat 4 keer ofzo omdat ik telkens een verkeerd dekbed pakte. Uiteindelijk hebben we onder een veel te klein deken gelegen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat scheelde weer ja.
Ik vind het nog steeds best knap van mezelf dat ik mijn luchtbed nog opgepompt heb gekregen.
vaak wel, maar niet altijdquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:47 schreef xFriendx het volgende:
(goede) billen zijn echt hemels![]()
Vaak als die in shape zijn dan is de kans heel groot dat de rest van het figuur ook prima is
Niet alleen die van de mannen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
En daar ging de mooie fantasie van alle mannen uit dit topic![]()
Ik werd wakker met je kat naast mijn hoofd die me heel gevaarlijk aankeek.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat ik van dat enge trappetje naar me bed kon zonder om te vallen. En dat 4 keer ofzo omdat ik telkens een verkeerd dekbed pakte. Uiteindelijk hebben we onder een veel te klein deken gelegen.
Pics van lekkere kont met lelijk lijf?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vaak wel, maar niet altijd
ik ga geen pics postenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pics van lekkere kont met lelijk lijf?
Grijs of zwart?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik werd wakker met je kat naast mijn hoofd die me heel gevaarlijk aankeek.
wat een boefje ben ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wist het wel dat je het over je zelf had.
Dan moet je wat dichter tegen elkaar aanliggen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:
Uiteindelijk hebben we onder een veel te klein deken gelegen.
Vaak heel gespierde dames hebben wel een goeie kont, maar verder...quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pics van lekkere kont met lelijk lijf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMO.
Ok, you win, kan je er een spoiler omheen doen? Alsjeblieft?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vaak heel gespierde dames hebben wel een goeie kont, maar verder...
[ afbeelding ]
IMO.
Als jij zo'n achterkant hebt en de foto in je fobo is echt, dan heb jij echt niks om je zorgen over te maken schatquote:
Gat-verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-dammequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IMO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Je hebt geen smaak in uhm.. vrouwachtigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He Straw.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IMO.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Is it male, is it female...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een vrouw?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak in uhm.. vrouwachtigen
Omdat chocolate?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jij een donkere dame bent.
Dat was de oplossing inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet je wat dichter tegen elkaar aanliggen.
Ligt er aan door wie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef Casie het volgende:
Vinden jullie het heel genant wanneer je tijdens 'de daad' betrapt wordt?
Ben je betrapt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef Casie het volgende:
verwarrend jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jij een donkere dame bent.
Kom maar op met dat verhaalquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef Casie het volgende:
Of kan je er nog wel om lachen.
Kan er wel om lachenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef Casie het volgende:
Ligt eraan door wiequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef Casie het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, het hoeven we niet direct te doen
Nee juist andersom. Vriendin en ik bedachten 's nachts na genoeg drank een nieuwe huisgenoot te gaan keren, aangezien hij altijd een grote mond heeft dat hij iedereen wel een keer gaat keren, en toen ik de deur opengooide was het 'oh kut' en snel weglopen.quote:
Terechte grote mondquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee juist andersom. Vriendin en ik bedachten 's nachts na genoeg drank een nieuwe huisgenoot te gaan keren, aangezien hij altijd een grote mond heeft dat hij iedereen wel een keer gaat keren, en toen ik de deur opengooide was het 'oh kut' en snel weglopen.
Hangt er van af. Was een keer bij toenmalige vriendin thuis op de bank. Was ze bezig mij te pijpen. Horen ineens lawaai achter bij de deur. Snel wegstoppen enzo, komt die pa binnen. Had het natuurlijk gezien. Hij mocht me toch al niet, maar dat maakte het er niet beter op.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef Casie het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee juist andersom. Vriendin en ik bedachten 's nachts na genoeg drank een nieuwe huisgenoot te gaan keren, aangezien hij altijd een grote mond heeft dat hij iedereen wel een keer gaat keren, en toen ik de deur opengooide was het 'oh kut' en snel weglopen.
Of die moeder die stofzuigend binnenkwam?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Door huisgenoten maakt het me weinig uit.
Door haar vader was dan weer een ander verhaal.
De daad met jezelf telt zeker niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef Casie het volgende:
Dat was minder erg, die had het volgens mij niet eens door.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Of die moeder die stofzuigend binnenkwam?
Biertje opentrekken en gaan kijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Goede grapquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
De daad met jezelf telt zeker niet?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik op mijzelf woonquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Door huisgenoten maakt het me weinig uit.
Door haar vader was dan weer een ander verhaal.
Waarom kan je uberhaupt zomaar iemands kamer inlopen? Dat ding doe je toch op slot lijkt me?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik op mijzelf woon
Het was minder erg geweest als we onder de deken lagenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik op mijzelf woon
En toen zijn jullie er niet even bij gekropen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Ze zullen niet blij zijn geweest want heb de deur open laten staan, dus ze moesten zowieso uit bedquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Biertje opentrekken en gaan kijken natuurlijk.
Dat is gemeen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:05 schreef Casie het volgende:
[..]
Ze zullen niet blij zijn geweest want heb de deur open laten staan, dus ze moesten zowieso uit bed
Ik ben betrapt en kon er wel om lachen . het was toen winter en stervenskoud en we stonden dus in een steegje te krikken en toen kwam iemand die we beiden kenden langs en we hebben er toen erg om gelachenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef Casie het volgende:
Bij ons in huis doet bijna niemand de deur dicht, zijn een vrij hecht/actief huis dus ben gewend dat mensen zomaar naar binnen lopen. En wanneer je het even niet wilt doe je hem wel op slotquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom kan je uberhaupt zomaar iemands kamer inlopen? Dat ding doe je toch op slot lijkt me?
Was niet expres.quote:
Ik zou dat niet zo 1-2-3 doen denk ik... In de openlucht gaan krikken... Ik snap uberhaupt niet hoe het zo ver komt in de open lucht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ben betrapt en kon er wel om lachen . het was toen winter en stervenskoud en we stonden dus in een steegje te krikken en toen kwam iemand die we beiden kenden langs en we hebben er toen erg om gelachen
Dan ben je te ongeduldig om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo 1-2-3 doen denk ik... In de openlucht gaan krikken... Ik snap uberhaupt niet hoe het zo ver komt in de open lucht.
En dan nog in de kou ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo 1-2-3 doen denk ik... In de openlucht gaan krikken... Ik snap uberhaupt niet hoe het zo ver komt in de open lucht.
Ik heb mijn broer ook 1x betrapt met zichzelf, nu maak ik altijd heel veel lawaai en klop ik lang als zijn deur dicht zitquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het was minder erg geweest als we onder de deken lagen
als je geil bent en het te lang duurt voordat je thuis bent moet je toch iets met je chick.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat wat het bij ons dus toen duidelijk ook en ja dat zijn gewoon gevoelens hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je te ongeduldig om naar huis te gaan
Hete zomernacht, strand.....nommquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo geil dat je vanzelf je broek uittrekt dus?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat wat het bij ons dus toen duidelijk ook en ja dat zijn gewoon gevoelens hoor
Bij mij was het toen m'n vriendin, al werden we toen niet betraptquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo geil dat je vanzelf je broek uittrekt dus?
Klinkt goed.![]()
Wat was het van je? Vriendje? Of meer een scharrel?
Da's wel erg jong hoor...quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef formerjellybean het volgende:
Dat was helaas met mijn 4 jarige scharrel waar ik nu niet meer mee praat
Bij mij ligt het aan de persoon, maar bij de meeste ook niet hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:13 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het jammer dat ik mezelf niet zo los kan laten gaan.
Ik vind het bij mezelf niet erg. Liever dan achteraf zulke verhalenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:13 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het jammer dat ik mezelf niet zo los kan laten gaan.
Het probleem is dus dat ik me niet los kan laten in zo een klik, hey jij kan dat wel. Ik zeg dat ik dat jammer vind dat ik dat niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
Het is een kwestie van een klik beide met lichamelijke aantrekkingskracht en ja als die groot aanwezig is dan heb je inderdaad soms buitenseks
Nouja, nu is het wat koud. Maar het heeft wel iets spannends.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraagt die gast daar dan om of ga jij spontaan op je knietjes zitten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, nu is het wat koud. Maar het heeft wel iets spannends.
Laatst iemand gepijpt bij de metro. En daarna nog in de voortuin van de buren.
Sleutel. Slot.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:17 schreef formerjellybean het volgende:
Het trieste vind ik wel dat als meiden zoiets doen ze heel erg met de nek aangekeken worden en de mannen stoer zijn .
Daar gaat het beeld wat ik van je heb, je was zo onschuldigquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:
Laatst iemand gepijpt bij de metro. En daarna nog in de voortuin van de buren.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar gaat het beeld wat ik van je heb, je was zo onschuldig
Ach, je moet gewoon doen waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Neuh, ik zou het wel lief van je vinden hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:17 schreef formerjellybean het volgende:
Het trieste vind ik wel dat als meiden zoiets doen ze heel erg met de nek aangekeken worden en de mannen stoer zijn .
Daar vraagt die om door naar een beetje een rustig plekje toe te lopen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraagt die gast daar dan om of ga jij spontaan op je knietjes zitten?
Kei onschuldig, altijd onschuldig. Echt waar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Hij loopt naar een rustig plekje -> Jij op je knietjes.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar vraagt die om door naar een beetje een rustig plekje toe te lopen.
Mits je natuurlijk in de positie verkeert om dat te doen. Ik heb ook wel eens zin in bepaalde dingen, maar ja...quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, je moet gewoon doen waar je zin in hebt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij loopt naar een rustig plekje -> Jij op je knietjes.
Kijk dat is de info die ik nodig heb.
Dat ken ik wel hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mits je natuurlijk in de positie verkeert om dat te doen. Ik heb ook wel eens zin in bepaalde dingen, maar ja...
Say wut?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef Murdera het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige hier die niet met gepijpt worden heeft?
Dus het gaat zo van:quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar vraagt die om door naar een beetje een rustig plekje toe te lopen.
Bwheheheheh. En iets met spanning en geilheid etc.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus het gaat zo van:
Gast: Goh wat rustig hier.
En jij maakt zijn broek los.
Waarom ben ik daar niet op gekomen
Ditquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus het gaat zo van:
Gast: Goh wat rustig hier.
En jij maakt zijn broek los.
Waarom ben ik daar niet op gekomen
ben jij stiekem een meisje ???quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef Murdera het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige hier die niet met gepijpt worden heeft?
Neuh, kleinnnn beetje, en dan alleen het oppervlakkige gebeuren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef Newbie114 het volgende:
Is er hier iemand keigoed met computers?
Hij heeft wel mooi lang haar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ben jij stiekem een meisje ???
Myra, het is heel rustig hier in huis...quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwheheheheh. En iets met spanning en geilheid etc.
Ligt er aan wat je vraag isquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef Newbie114 het volgende:
Is er hier iemand keigoed met computers?
DirectX werkt niet bij een spel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je vraag is
ja dat is natuurlijk ook wel een voorwaardequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwheheheheh. En iets met spanning en geilheid etc.
Heb wel beetje meer info nodig. Misschien kun je je vraag stellen in digital corner?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
DirectX werkt niet bij een spel.
Hoewel dat wel zou moeten.
drankquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
Ey, maar even eerlijk, ik wil tips hoe ik mezelf kan laten gaan.
Pijpen lijkt mij ook niks.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
Is wel een goede tt waar murdera niet van pijpen houd
He wat? Op wat voor manier?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
Hij staat al in DIGquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb wel beetje meer info nodig. Misschien kun je je vraag stellen in digital corner?
Kan echt van alles zijn namelijk.
Nee, ik heb er gewoon niets mee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ben jij stiekem een meisje ???
De slet uithangen krijg je alleen maar ziektes van. En Jezus vindt het niet goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij wil ook de slet uithangen
Drank helpt.
Gewoon opgaan in een moment... Iets aanpakken zonder na te denken. Gewoon omdat er een of ander oerinstinct je dat ingeeft.quote:
Daar gewoon schijt aan andere te hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan het echt niet.
Geen goed idee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
Is wel een goede tt waar murdera niet van pijpen houd
Geen reet boeiuhh wat andere van je vinden is de key tot een gelukkig levenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan het echt niet.
Ik denk vaak genoeg: ''wil ik dit wel?''quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Geen reet boeiuhh wat andere van je vinden is de key tot een gelukkig leven
Tja dat komt soms vanzelf als je eenmaal met iemand bezig bent. Maar om dat nou echt uit te lokken met één of ander middeltje lijkt me niet handig. Dan beland je eerder in het gevang wegens aanranding.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon opgaan in een moment... Iets aanpakken zonder na te denken. Gewoon omdat er een of ander oerinstinct je dat ingeeft.
Je moet gewoon lekker impulsief doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk vaak genoeg: ''wil ik dit wel?''
Ja.. heb je daar tips voor?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker impulsief doen.
Ik doe dat gewoon vanzelf, ik kan wel opgaan in een bezigheid, ook samen met een ander.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon opgaan in een moment... Iets aanpakken zonder na te denken. Gewoon omdat er een of ander oerinstinct je dat ingeeft.
True, ook weer waar...quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon niet of minder bang zijn voor de gevolgen
Ik zou het niet weten, ik ben van mezelf veel te impulsief eigenlijk. Ik zou wel eens wat meer willen nadenken voordat ik iets doe.quote:
Dat zijn vragen waarop alleen jij een antwoord kan wetenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, ook weer waar...
Hoezo hou ik me bezig met de gevolgen? Waarom geef ik daar zo overmatig aandacht aan?
Nou, laten we wel uitkijken met z'n allen. Soms heeft het best nut om na te denken over eventuele gevolgen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon niet of minder bang zijn voor de gevolgen
Koester die eigenschap van je, betekent voor mij dat je graag leeft.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben van mezelf veel te impulsief eigenlijk. Ik zou wel eens wat meer willen nadenken voordat ik iets doe.
Jep, maar misschien kunnen andere het me helpen achterhalen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn vragen waarop alleen jij een antwoord kan weten
Even nadenken is ook niet erg, maar niet elke situatie kapot willen analyseren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, laten we wel uitkijken met z'n allen. Soms heeft het best nut om na te denken over eventuele gevolgen.
Wel grappig dat ik wel vaker lees dat mensen vaak maar 1 eigenschap hebben en de anderen benijden en dat het bij anderen precies omgekeerd isquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben van mezelf veel te impulsief eigenlijk. Ik zou wel eens wat meer willen nadenken voordat ik iets doe.
Er moet een balans zijn inderdaad. Maar geheel impulsief situaties ingaan is niet altijd handig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even nadenken is ook niet erg, maar niet elke situatie kapot willen analyseren.
Daar heeft het maar weinig mee te maken hoor. Toen ik depressief was was ik ook enorm impulsief.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koester die eigenschap van je, betekent voor mij dat je graag leeft.
Gulden middenweg.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even nadenken is ook niet erg, maar niet elke situatie kapot willen analyseren.
Klopt wel, maar die mensen overleven het verder wel gewoon. Dat zijn vaak mensen die leren dmv vallen en opstaan en naar mijn mening kom je daarmee verder dan alles willen analyserenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Er moet een balans zijn inderdaad. Maar geheel impulsief situaties ingaan is niet altijd handig.
Gekquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heeft het maar weinig mee te maken hoor. Toen ik depressief was was ik ook enorm impulsief.
Kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heeft het maar weinig mee te maken hoor. Toen ik depressief was was ik ook enorm impulsief.
Impulsief staat los van levensvreugdequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan ik me haast niet voorstellen.
Depressief zijn is iets anders dan een schijtluis zijn die alles over analyseert ipv gewoon iets probeert.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar om van 'kapot analiseren' in 1 klap naar 'impulsief' te gaan is best riskant lijkt me. Daar kan je best problemen mee krijgen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt wel, maar die mensen overleven het verder wel gewoon. Dat zijn vaak mensen die leren dmv vallen en opstaan en naar mijn mening kom je daarmee verder dan alles willen analyseren
je bent toch niet manisch depressief ??? want dan heb je dat vaak ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet? Waarom niet, depressiviteit heeft daar niets mee te maken hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik dood zou willen zou ik niks meer willen aanpakken in het leven... Ik zou dus echt niet impulsief zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Impulsief staat los van levensvreugde
Depressie =/= dood willen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik dood zou willen zou ik niks meer willen aanpakken in het leven... Ik zou dus echt niet impulsief zijn.
Of juist wel, omdat de gevolgen je toch niet boeien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik dood zou willen zou ik niks meer willen aanpakken in het leven... Ik zou dus echt niet impulsief zijn.
Bij een depressie wil je niet meteen dood hequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je dood wilt, zou je waarschijnlijk ook geen belastingformulieren willen invullen. Toch staat het invullen van belastingformulieren niet gelijk aan levensvreugdequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op het moment heb/ben ik helemaal niets meer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
je bent toch niet manisch depressief ??? want dan heb je dat vaak ook
Als de gevolgen je niet boeien dan zit er een zeker vuur in je lijf dat schijt heeft aan alles... Dat gaat bij mij niet samen met echt naar voelen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Of juist wel, omdat de gevolgen je toch niet boeien.
ah okquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op het moment heb/ben ik helemaal niets meer.
Op dat moment had ik een dreigende persoonlijkheidsstoornis richting het borderline, een depressieve stoornis met vitale kenmerken en een eetstoornis.
Vuur, of haat, of teleurstelling.. Het kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als de gevolgen je niet boeien dan zit er een zeker vuur in je lijf dat schijt heeft aan alles... Dat gaat bij mij niet samen met echt naar voelen.
Nog nooit gehoord dat iemand impulsief wordt als ie depressief is. Tis niet dat ik je niet geloof of zo hoorquote:
Geen goede vergelijking. Sorryquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je dood wilt, zou je waarschijnlijk ook geen belastingformulieren willen invullen. Toch staat het invullen van belastingformulieren niet gelijk aan levensvreugde
Tuurlijk niet manquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen goede vergelijking. Sorry
Als je suicidaal wordt, ben je al wat verder heenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dood willen is ook weer iets anders als suicidaal zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je suicidaal wordt, ben je al wat verder heen
Ik was ook niet impulsief in nuttige dingen hoor. Maar wel in drank, zelfbeschadiging, geld uitgeven en met eten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat zo???quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dood willen is ook weer iets anders als suicidaal zijn lijkt me.
Tuurlijk wel. Ik heb dat zo vaak gehad. Alles zat voor mijn gevoel tegen en niks schoot op, en dan deed ik juist vrij impulsief bepaalde dingen uit frustratie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als de gevolgen je niet boeien dan zit er een zeker vuur in je lijf dat schijt heeft aan alles... Dat gaat bij mij niet samen met echt naar voelen.
Ow op die manier! Ja, dan snap ik hem welquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was ook niet impulsief in nuttige dingen hoor. Maar wel in drank, zelfbeschadiging, geld uitgeven en met eten.
Ook ik heb persoonlijk op de basisschool en de middelbare school mijn handen vol gehad aan andere problemen en dat versieren is daar niet gelukt. Zijn klacht dat alsnog leren versieren in de volwassen wereld een stuk moeilijker is, is geheel terecht.quote:Op maandag 27 december 2010 16:40 schreef Arolsen het volgende:
De meeste mensen leren het versieren op de middelbare school of soms al op de basisschool. Dan gaat het met vallen en opstaan en kun je allerlei fouten maken. Maar je groeit er op een of andere manier in en raakt er vertrouwd mee zodat je daarna goed beslagen de liefdesmarkt op kunt.
Maar als je deze periode nou helemaal niets leert? Dan moet je het in de volwassen wereld leren waar alles veel serieuzer is, vrouwen kritischer en fouten sneller worden afgestraft.
Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
Suicidale ideatiequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ik werd niet suicidaal maar had wel die gedachten en ik weet ff niet waaronder dat valt
Vind jij van niet? Suicidaal ben je pas als je daadwerkelijk moeite doet om jezelf van kant te maken lijkt me.quote:
Mijn houding is wel relaxt.. Mijn gevoel niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:40 schreef Strani het volgende:
Ik denk gewoon, Kingtoppie, dat je algemene houding wat relaxter moet worden. Inderdaad minder analiseren maar ook weer niet het tegenovergestelde.
Denk bij elke situatie even na, maar ook niet al te lang. Net genoeg om uit te vogelen of er eventueel hele negatieve gevolgen kunnen zijn. Als dat niet het geval is, of wanneer de eventuele negatieve gevolgen best te overzien zijn, kan je tot actie overgaan.
Ik heb toen ik depressief was ook wel impulsieve dingen gedaan hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat iemand impulsief wordt als ie depressief is. Tis niet dat ik je niet geloof of zo hoor
Mooiquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
Waarschijnlijk kent iedereen wel dat eenzame gevoel wat kerst kan geven. Voor mensen zonder relatie voelt het soms als een erg eenzame tijd. Het is dan denk ik ook geen toeval dat deze reeks vorig jaar op 27 december begon. Op dit moment is dat precies één jaar geleden.
Arolsen klaagde in mijn ogen over iets wat zeker terecht was. Met deze post heeft hij het begin gezet voor deze prachtige reeks:
[..]
Ook ik heb persoonlijk op de basisschool en de middelbare school mijn handen vol gehad aan andere problemen en dat versieren is daar niet gelukt. Zijn klacht dat alsnog leren versieren in de volwassen wereld een stuk moeilijker is.
De eerste twee delen heb ik eigenlijk alleen maar mee zitten lezen zonder mee te posten.
Omdat ik een samenvatting wilde schrijven van alles wat er is gebeurd ben ik het eerste stuk gaan doorlezen. Ben er niet aan toegekomen omdat ik het druk had, dus ik heb uiteindelijk alleen maar het eerste stukje kunnen lezen.
Ik heb daardoor kunnen zien dat ik gegroeid ben tijdens dit jaar. Zonder het door te hebben ben ik mezelf net ietsje beter gaan voelen, dingen anders gaan bekijken en een stukje volwassener geworden.
Deze reeks is er een met vele rare wendingen. Het topic is een keer afgesplitst en samengevoegd, de meets hebben veel soaps opgeleverd. Het topic ging harder en harder en ondanks alle dreigementen van de mods is het nooit gesloten.
De reeks is flink gegroeid, het eerste deel duurde een maand. De afgelopen weken zitten we vaak op een paar delen per dag. Van een serieus topic is het veranderd in een serieus topic dat hard liep tot een slowchat waarin iedereen zijn verhaal kwijt kan, om advies kan vragen, maar ook een goede tijd kan hebben.
Users zijn gekomen en gegaan. Met deze mensen veranderde de toon van het topic. Een enkele keer ben ik hierdoor even weg geweest, maar ik ben altijd terug blijven komen en kwam elke keer thuis in een warm bad
Ik hoop dat jullie deze korte samenvatting waarderen. Uiteindelijk heb ik deze versie volledig in minder dan 20 minuten geschreven om op tijd te zijn voor het jubileum, dus jullie moeten taalfouten maar even negeren.
Dit topic heeft mij veel moois opgeleverd. Het is voor mij een plek voor advies, bezinning en om mijn verhaal te doen. De laatste tijd is het ook een plek geworden waar ik gewoon veel plezier heb en de meeste users die hier rondhangen heel erg waardeer.
Ik wilde eerst een lijst geven met de mensen die ik wil bedanken, maar dan ga ik geheid mensen vergeten. Daarom wil ik vooral proosten op Arolsen, de stichter van alles wat je hier ziet.
Ik hoop dat we er komend jaar een nog veel beter jaar van maken!
~benzin
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
Waarschijnlijk kent iedereen wel dat eenzame gevoel wat kerst kan geven. Voor mensen zonder relatie voelt het soms als een erg eenzame tijd. Het is dan denk ik ook geen toeval dat deze reeks vorig jaar op 27 december begon. Op dit moment is dat precies één jaar geleden.
Arolsen klaagde in mijn ogen over iets wat zeker terecht was. Met deze post heeft hij het begin gezet voor deze prachtige reeks:
[..]
Ook ik heb persoonlijk op de basisschool en de middelbare school mijn handen vol gehad aan andere problemen en dat versieren is daar niet gelukt. Zijn klacht dat alsnog leren versieren in de volwassen wereld een stuk moeilijker is.
De eerste twee delen heb ik eigenlijk alleen maar mee zitten lezen zonder mee te posten.
Omdat ik een samenvatting wilde schrijven van alles wat er is gebeurd ben ik het eerste stuk gaan doorlezen. Ben er niet aan toegekomen omdat ik het druk had, dus ik heb uiteindelijk alleen maar het eerste stukje kunnen lezen.
Ik heb daardoor kunnen zien dat ik gegroeid ben tijdens dit jaar. Zonder het door te hebben ben ik mezelf net ietsje beter gaan voelen, dingen anders gaan bekijken en een stukje volwassener geworden.
Deze reeks is er een met vele rare wendingen. Het topic is een keer afgesplitst en samengevoegd, de meets hebben veel soaps opgeleverd. Het topic ging harder en harder en ondanks alle dreigementen van de mods is het nooit gesloten.
De reeks is flink gegroeid, het eerste deel duurde een maand. De afgelopen weken zitten we vaak op een paar delen per dag. Van een serieus topic is het veranderd in een serieus topic dat hard liep tot een slowchat waarin iedereen zijn verhaal kwijt kan, om advies kan vragen, maar ook een goede tijd kan hebben.
Users zijn gekomen en gegaan. Met deze mensen veranderde de toon van het topic. Een enkele keer ben ik hierdoor even weg geweest, maar ik ben altijd terug blijven komen en kwam elke keer thuis in een warm bad
Ik hoop dat jullie deze korte samenvatting waarderen. Uiteindelijk heb ik deze versie volledig in minder dan 20 minuten geschreven om op tijd te zijn voor het jubileum, dus jullie moeten taalfouten maar even negeren.
Dit topic heeft mij veel moois opgeleverd. Het is voor mij een plek voor advies, bezinning en om mijn verhaal te doen. De laatste tijd is het ook een plek geworden waar ik gewoon veel plezier heb en de meeste users die hier rondhangen heel erg waardeer.
Ik wilde eerst een lijst geven met de mensen die ik wil bedanken, maar dan ga ik geheid mensen vergeten. Daarom wil ik vooral proosten op Arolsen, de stichter van alles wat je hier ziet.
~benzin
Mooie samenvatting, en het stukje in jouw quote herken ik wel. Jammer dat ik toen niet met versieren bezig was, het is nu meer een uphill battle geworden. Jammer, maar dat is nou eenmaal hoe het isquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
~benzin
Dat kan je dus heel mis hebben, kijk maar naar iemand zoals Amy Winehouse , je kan door een boel dingen ook langzame zelfmoord plegen. Je kan allemaal dingen doen die zelfdestructief zijn en zo langzaam werken naar je eigen einde.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind jij van niet? Suicidaal ben je pas als je daadwerkelijk moeite doet om jezelf van kant te maken lijkt me.
Wat is het wezenlijke verschil tussen de twee?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn houding is wel relaxt.. Mijn gevoel niet.
Denk dat die impulsiviteit dan ook wat meer voortkomt uit een soort wanhoop.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb toen ik depressief was ook wel impulsieve dingen gedaan hoor
Huldequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
~benzin
Ja, het is wel een andere impulsiviteit. De meeste momenten vooral om even wel of even juist niets te voelen. Het was niet alsof ik op dat moment ging stappen of iets.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk dat die impulsiviteit dan ook wat meer voortkomt uit een soort wanhoop.
Dat ik gevangen zit in mijn gevoel, ik wil het best anders, maar dat lukt niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is het wezenlijke verschil tussen de twee?
Leuk om te lezen!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ook ik heb persoonlijk op de basisschool en de middelbare school mijn handen vol gehad aan andere problemen en dat versieren is daar niet gelukt. Zijn klacht dat alsnog leren versieren in de volwassen wereld een stuk moeilijker is, is geheel terecht.
Deze reeks is er een met vele rare wendingen. Het topic is een keer afgesplitst en samengevoegd, de uitkomst van meets was altijd interessan. De vaste users hebben menig soap opgeleverd. Het topic ging harder en harder, maar ondanks alle dreigementen van de mods is het nooit gesloten.
De reeks is flink gegroeid, het eerste deel duurde een maand. De afgelopen weken zitten we vaak op een paar delen per dag. Van een serieuze reeks is het veranderd in reeks die hard liep tot een slowchat waarin iedereen zijn verhaal kwijt kan, om advies kan vragen, maar ook een fijne tijd kan hebben.
~benzin
Dan ben je nog niet wanhopig genoegquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ik gevangen zit in mijn gevoel, ik wil het best anders, maar dat lukt niet.
Als ik jou was zou ik regressietherapie proberen om te zien of er in je jeugd iets was wat je heel erg heeft afgesloten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt heel lullig, maar je zult nog even iets dieper moeten vallen. Of een enorme verandering meemaken. Tenminste, dat hielp bij mij.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat nare negatieve gevoel geeft toch een gevoel van herkenning en verandering is eng.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt heel lullig, maar je zult nog even iets dieper moeten vallen. Of een enorme verandering meemaken. Tenminste, dat hielp bij mij.
Je moet in een nieuwe omgeving komen soms als je wilt dat dingen veranderen. Als je wilt dat je zelf veranderd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat nare negatieve gevoel geeft toch een gevoel van herkenning en verandering is eng.
Jij ziet impulsief veel te positief. Jij bedoeld ondernemend, niet impulsief. impulsief is dingen doen zonder na te denken, niet dingen doen met een doel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind dat ik zelf voorafgaand aan deze ''periode'' ook depressief was, mijn gevoel was gedempt, ik was agressief en misschien wel impulsief...
Maar het wezenlijke verschil is toch echt dat er een vlam brand in je... Dat je je wel op iets zou willen richten, iets doen waarmee je jezelf even kwijt kunt...
Zonder dat impulsieve is het een stuk naarder, eerlijk waar... Dan brand er geen vlammetje en wil je gewoon dat het over is.
Dit is sinds ik van de middelbare school af ben, en in die tussentijd heeft een vriend van me zelfmoord gepleegd, ik was blijkbaar van waarde voor hem aangezien zijn ouders mij, zonder dat ik ooit bij hem thuis ben geweest oid. Gevraagd hebben of ik zijn kist wou dragen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik regressietherapie proberen om te zien of er in je jeugd iets was wat je heel erg heeft afgesloten.
Gezien mijn niet zo best verlopen schoolperiode zou dit voor mij misschien ook niet slecht zijn, maar ik durf het niet. Geen zin om die bak ellende weer op te rakelenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik regressietherapie proberen om te zien of er in je jeugd iets was wat je heel erg heeft afgesloten.
Soms is oprakelen wel het beste.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gezien mijn niet zo best verlopen schoolperiode zou dit voor mij misschien ook niet slecht zijn, maar ik durf het niet. Geen zin om die bak ellende weer op te rakelen
Ik zit op dezelfde lijn met jou in de kroeg in dit geval hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij ziet impulsief veel te positief. Jij bedoeld ondernemend, niet impulsief. impulsief is dingen doen zonder na te denken, niet dingen doen met een doel.
Mijn streven is vooral door te gaan met aan mezelf te werken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn streven is een sociaal leven volgend jaar. En dan ben ik nog niet klaar.
He, whutwhat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit op dezelfde lijn met jou in de kroeg in dit geval hoor.
Nee, soms is het beter om gedane zaken begraven te laten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, dan kun je het tenminste wel afsluiten, al is het proces wellicht wel zwaar
Jij kwam met een voorbeeld dat je maar ging zitten zuipen in de kroeg of heb ik het fout?quote:
Dat heb ik ook erg lang gedacht, en nogsteeds heb ik een hoop dingen nog nooit uitgesproken. Maar ik weet dan ook dat ik in 1 klap weer helemaal terug kan vallen.quote:
Niet als je ze niet verwerkt en afgesloten hebtquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, soms is het beter om gedane zaken begraven te laten.
Pas op dat je niet nog een hele tijd aan haar vast zit zeg maar. Je moet haar eerst helemaal kunnen loslaten (of zat zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:53 schreef LostInSpace het volgende:
En eens goed beslissen wat ik nou met mijn ex doe. Ze wil mij graag terug en het is mij niet gelukt volledig afstand van haar te nemen
Ik kwam de deur niet uit hoor, ik goot gewoon thuis drank achterover.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij kwam met een voorbeeld dat je maar ging zitten zuipen in de kroeg of heb ik het fout?
Niet als ze je op een bepaalde manier nog steeds dwarszitten. En als iets echt diep zit, komt het altijd een keer naar boven. Dan kan je dat beter zelf uitlokken dan dat je wacht tot wanneer het probleem zelf weer omhoog komt, want tegen die tijd is het meestal veel erger.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, soms is het beter om gedane zaken begraven te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |