Ach, het is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is jouw idee van romantisch?
Dat ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die niet van musicals houden
quote:
Denk eigenlijk dat ik op het moment zelf zoiets heb van dat ze niet aan me kop moet zeurenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
Wat vinden mannen nou eigenlijk van meisjes die heel zorgzaam gaan doen als je dronken bent ??
Ik heb zelf zoiets van je wou dronken worden fijn maar zoek het dan ook zelf uit
Dat is een heel goed voornemen , want vaak maakt dat het dus erger ook nogquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet afleren om naar de drank te grijpen wanneer ik een klote dag heb.
Als iemand ziek word van de alcohol moet je er gewoon voor zorgen. Dan ga ik niet ook nog eens staan haten. Ik lach hem de dagen erna wel gewoon uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
Wat vinden mannen nou eigenlijk van meisjes die heel zorgzaam gaan doen als je dronken bent ??
Ik heb zelf zoiets van je wou dronken worden fijn maar zoek het dan ook zelf uit
Van mij hoeft het niet zo. Ik veroorzaak het met m'n domme kop dan immers zelf. Andersom idem, als zij zo nodig geen maat kan houden.....wie z'n billen brand gaat maar op de blaren zitten. Het is wat anders als na 1 drankje die compleet verkeerd valt, wat meer is als iets verkeerds eten en dan misselijk worden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
Niet erger hoor, het werkt verdomde goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is een heel goed voornemen , want vaak maakt dat het dus erger ook nog
Ik ga er vanuit dat ze met verzorgen, schuren bedoelde?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Verzorgen als iemand dronken is? lol
Ik zeur dan niet dan laat ik je gewoon ff links liggen, maar ik had een vriendin en die gaat achter elke kerel die dronken is de zorgzame miep uithangen en vertellen dat die dronken is en dat die niet meer mag drinken en ik snap die logica niet helemaalquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat ik op het moment zelf zoiets heb van dat ze niet aan me kop moet zeuren
Ze wil dan super lief gevonden worden, en snapt niet dat ze enkel zwaar vervelend is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zeur dan niet dan laat ik je gewoon ff links liggen, maar ik had een vriendin en die gaat achter elke kerel die dronken is de zorgzame miep uithangen en vertellen dat die dronken is en dat die niet meer mag drinken en ik snap die logica niet helemaal
Ja mijn gedachte dus ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Verzorgen als iemand dronken is? lol
Die moet dan dus niet aan mijn kop lopen te zeurenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zeur dan niet dan laat ik je gewoon ff links liggen, maar ik had een vriendin en die gaat achter elke kerel die dronken is de zorgzame miep uithangen en vertellen dat die dronken is en dat die niet meer mag drinken en ik snap die logica niet helemaal
Ergens vind ik het lief, van de kerel in kwestie vind ik het vooral kansloos. Zorg gewoon dat je niet dusdanig van het padje gaat dat je hulp van anderen nodig hebtquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
Makkelijke prooien als je geil wordt?quote:Wat vinden mannen nou eigenlijk van meisjes die heel zorgzaam gaan doen als je dronken bent ??
Elke kerel of alleen de kerels die ze leuk vindt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
wtfquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mja dat is iets overdreven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Definieer dronkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:30 schreef formerjellybean het volgende:
elke kerel , ze is nu getrouwd maar ze die heeft het voornamelijk dus als ze iemand ziet ze kent die dronken is .quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Elke kerel of alleen de kerels die ze leuk vindt?
Als iemand ziek is vind ik dat ook wel iets anders.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja dat is iets overdreven.
Maar als een vriend of vriendin van me dronken is, dan help ik die echt wel hoor.Vriendin heeft ook een keer de hele nacht mijn haar vast gehouden terwijl ik boven een emmer hing, dat is toch een stuk fijner dan iemand die gewoon wegloopt, omdat het toch je eigen schuld is.
O ik dacht over z'n lul heen kotsenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze met verzorgen, schuren bedoelde?
Of vriendin die je vasthouden zodat je niet het kanaal in donderdquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja dat is iets overdreven.
Maar als een vriend of vriendin van me dronken is, dan help ik die echt wel hoor.Vriendin heeft ook een keer de hele nacht mijn haar vast gehouden terwijl ik boven een emmer hing, dat is toch een stuk fijner dan iemand die gewoon wegloopt, omdat het toch je eigen schuld is.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ik dacht over z'n lul heen kotsen
Je houdt er een hele rare vriendin op naquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
elke kerel , ze is nu getrouwd maar ze die heeft het voornamelijk dus als ze iemand ziet ze kent die dronken is .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zulke dingetjes zijn lief.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Of vriendin die je vasthouden zodat je niet het kanaal in donderd
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog een verlaat kerstcadeautje;Maar daarom niet minder gewaardeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij haar dus zo dronken dat je waggelend op je benen staat niet ziek ofzo maar je weet dat je hem goed ophebt.quote:
Nog een verlaat kerstcadeautje;Dat is een leuk kerstcadeautjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thanks straw![]()
![]()
Nog een verlaat kerstcadeautje;BillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog een verlaat kerstcadeautje;Dit is echt zó voorspelbaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Preken tegen dronken mensenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
bij haar dus zo dronken dat je waggelend op je benen staat niet ziek ofzo maar je weet dat je hem goed ophebt.
Als iemand ziek daardoor is en gaat overgeven ja dan help ik hem , maar ik ga geen preek n houden van oh drink alsjeblieft niet meer , en dat zou zij dus wel doen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb weinig medelijden met mensen die dronken zijn, tenzij ze echt gekke dingen gaan doen zoals een vriend die de gewoonte had midden op de snelweg te gaan zitten als ie zat was.
Zatlapquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd degene die loopt te waggelen aan het eind van de avond. Dan is er meestal wel een man die me vastpakt of opvangt zodat ik niet omval, dat vind ik wel lief, maar ze moeten niet zeiken dat ik niet meer mag drinken.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd degene die loopt te waggelen aan het eind van de avond.
Nog een verlaat kerstcadeautje;Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog een verlaat kerstcadeautje;WAUWASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, die kont, fuck holy moly djeezzz
Rustig aan.
Nog een verlaat kerstcadeautje;OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Stumble then rise on some awkward morning.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd degene die loopt te waggelen aan het eind van de avond.
Ieks maar dat soort mensen zijn gewoon engquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb weinig medelijden met mensen die dronken zijn, tenzij ze echt gekke dingen gaan doen zoals een vriend die de gewoonte had midden op de snelweg te gaan zitten als ie zat was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |