Of blonde Zweeds vrouwen. Ik ben een van de weinige mannen die daar dus echt niet warm van woord eerder koud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef xFriendx het volgende:
Ik hoef ze niet per se. Net als al die walhalla verhalen over Italiaanse en Franse dames en zo. Geef mij maar gewoon Hollands.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:07 schreef twi het volgende:
Geef mij maar gewoon een leuke vrouw, ongeacht waar ze vandaan komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wasmachine alvast open zetten, haarlak en tennisracket pakken en overhoop gooien dat bed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:10 schreef Sinosappel het volgende:
Omg
Er liep net een spin over m'n hoofdkussen heen, formaat reuzenbonk![]()
En nu?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:10 schreef Sinosappel het volgende:
Omg
Er liep net een spin over m'n hoofdkussen heen, formaat reuzenbonk![]()
Lunchquote:
Dan zit 'ie in de stofzuiger, en heb je de komende weken het nare gevoel dat 'ie uit de slang kan kruipen. Schiet je niks mee op!quote:
Ieuwlquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zit 'ie in de stofzuiger, en heb je de komende weken het nare gevoel dat 'ie uit de slang kan kruipen. Schiet je niks mee op!
Nee hoor, dan ga ik de rest van de kamer ook stofzuigen zodat ik zeker weet dat die dood is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zit 'ie in de stofzuiger, en heb je de komende weken het nare gevoel dat 'ie uit de slang kan kruipen. Schiet je niks mee op!
Neehoor zijn tere longetjes hebben het dan al begeven van volledig omgeven worden door stofquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe bepaal je dan hoe lang je moet stofzuigen? Totdat je 'm niet meer hoort kuchen in de zak?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:18 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Nee hoor, dan ga ik de rest van de kamer ook stofzuigen zodat ik zeker weet dat die dood is.
Alsof ik haarlak en een tennisracket heb...quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wasmachine alvast open zetten, haarlak en tennisracket pakken en overhoop gooien dat bed.
Deo en een krant dan. Beetje improviseren kan geen kwaad hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof ik haarlak en een tennisracket heb...
Dat was het eerste wat ik zag toen ik wakker werd. In 1 klap volledig wakker, adrenalinestoot van hier tot Tokio door mn lijf gierende en ik stond meteen in de flight-positie naast het bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon even oppakken en buiten zetten.Dan kan hij allemaal vliegen en dergelijke voor je vangen.
Spiderbro.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik zag toen ik wakker werd. In 1 klap volledig wakker, adrenalinestoot van hier tot Tokio door mn lijf gierende en ik stond meteen in de flight-positie naast het bedEn op die momenten mis je een sterke man heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hint hintquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En op die momenten mis je een sterke man he
Ja dat is wel het moraal van het verhaal, dat ik een sterke man nodig hebquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En op die momenten mis je een sterke man he
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat is wel het moraal van het verhaal, dat ik een lieve sterke man nodig heb
Nouhouquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat is wel het moraal van het verhaal, dat ik een sterke man nodig heb
En dat ie zelf natuurlijk niet bang voor spinnen isquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lief, uiteraard. Dat staat op nr 1
Alleen voor hele snelle. Die gaan in mijn haar zitten, en zie ze dan nog maar eens terug te vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat ie zelf natuurlijk niet bang voor spinnen is
Ik heb niet zo'n lang haar dus daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen voor hele snelle. Die gaan in mijn haar zitten, en zie ze dan nog maar eens terug te vinden.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen voor hele snelle. Die gaan in mijn haar zitten, en zie ze dan nog maar eens terug te vinden.
Ja ik dacht dat we dat wel gecovered hadden met "sterke man"quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat ie zelf natuurlijk niet bang voor spinnen is
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou voel ik vanlles in mijn haar zitten
Ik kan niet zo snel meer ninja editten met mn neppe nagelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de een of andere reden als ik stijve tepels. Ik snapte er al niks van.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan niet zo snel meer ninja editten met mn neppe nagels
Bij ons thuis als je iets zwarts in je ooghoek denkt te zien dan kun je maar beter rennen en dan je hoofd bijdraaien want meestal is het zo'n vieze zwarte dikke spin op de muur of waar dan ook.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om de een of andere reden als ik stijve tepels. Ik snapte er al niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |