Of blonde Zweeds vrouwen. Ik ben een van de weinige mannen die daar dus echt niet warm van woord eerder koud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef xFriendx het volgende:
Ik hoef ze niet per se. Net als al die walhalla verhalen over Italiaanse en Franse dames en zo. Geef mij maar gewoon Hollands.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:07 schreef twi het volgende:
Geef mij maar gewoon een leuke vrouw, ongeacht waar ze vandaan komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wasmachine alvast open zetten, haarlak en tennisracket pakken en overhoop gooien dat bed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:10 schreef Sinosappel het volgende:
Omg
Er liep net een spin over m'n hoofdkussen heen, formaat reuzenbonk![]()
En nu?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:10 schreef Sinosappel het volgende:
Omg
Er liep net een spin over m'n hoofdkussen heen, formaat reuzenbonk![]()
Lunchquote:
Dan zit 'ie in de stofzuiger, en heb je de komende weken het nare gevoel dat 'ie uit de slang kan kruipen. Schiet je niks mee op!quote:
Ieuwlquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zit 'ie in de stofzuiger, en heb je de komende weken het nare gevoel dat 'ie uit de slang kan kruipen. Schiet je niks mee op!
Nee hoor, dan ga ik de rest van de kamer ook stofzuigen zodat ik zeker weet dat die dood is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zit 'ie in de stofzuiger, en heb je de komende weken het nare gevoel dat 'ie uit de slang kan kruipen. Schiet je niks mee op!
Neehoor zijn tere longetjes hebben het dan al begeven van volledig omgeven worden door stofquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe bepaal je dan hoe lang je moet stofzuigen? Totdat je 'm niet meer hoort kuchen in de zak?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:18 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Nee hoor, dan ga ik de rest van de kamer ook stofzuigen zodat ik zeker weet dat die dood is.
Alsof ik haarlak en een tennisracket heb...quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wasmachine alvast open zetten, haarlak en tennisracket pakken en overhoop gooien dat bed.
Deo en een krant dan. Beetje improviseren kan geen kwaad hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof ik haarlak en een tennisracket heb...
Dat was het eerste wat ik zag toen ik wakker werd. In 1 klap volledig wakker, adrenalinestoot van hier tot Tokio door mn lijf gierende en ik stond meteen in de flight-positie naast het bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon even oppakken en buiten zetten.Dan kan hij allemaal vliegen en dergelijke voor je vangen.
Spiderbro.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik zag toen ik wakker werd. In 1 klap volledig wakker, adrenalinestoot van hier tot Tokio door mn lijf gierende en ik stond meteen in de flight-positie naast het bedEn op die momenten mis je een sterke man heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hint hintquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En op die momenten mis je een sterke man he
Ja dat is wel het moraal van het verhaal, dat ik een sterke man nodig hebquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat is wel het moraal van het verhaal, dat ik een lieve sterke man nodig heb
Nouhouquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat is wel het moraal van het verhaal, dat ik een sterke man nodig heb
En dat ie zelf natuurlijk niet bang voor spinnen isquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lief, uiteraard. Dat staat op nr 1
Alleen voor hele snelle. Die gaan in mijn haar zitten, en zie ze dan nog maar eens terug te vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat ie zelf natuurlijk niet bang voor spinnen is
Ik heb niet zo'n lang haar dus daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen voor hele snelle. Die gaan in mijn haar zitten, en zie ze dan nog maar eens terug te vinden.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen voor hele snelle. Die gaan in mijn haar zitten, en zie ze dan nog maar eens terug te vinden.
Ja ik dacht dat we dat wel gecovered hadden met "sterke man"quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat ie zelf natuurlijk niet bang voor spinnen is
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou voel ik vanlles in mijn haar zitten
Ik kan niet zo snel meer ninja editten met mn neppe nagelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de een of andere reden als ik stijve tepels. Ik snapte er al niks van.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan niet zo snel meer ninja editten met mn neppe nagels
Bij ons thuis als je iets zwarts in je ooghoek denkt te zien dan kun je maar beter rennen en dan je hoofd bijdraaien want meestal is het zo'n vieze zwarte dikke spin op de muur of waar dan ook.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om de een of andere reden als ik stijve tepels. Ik snapte er al niks van.
Spinnen ben ik niet zo blij mee, maar muisjes zijn lief hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:41 schreef Joysa het volgende:
Of muizen in huis *ril*
Vind ik erger dan spinnen
Niet als ze niet als huisdier bedoelt zijn!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Spinnen ben ik niet zo blij mee, maar muisjes zijn lief hoor.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
Ik zet spinnen altijd buiten. Zo eng zijn ze niet. Tenminste als het er 1 is. Dat plaatje van zo'n megaspin in de hoek van de kamer met 100en kleine spinnen er om heen daar krijg ik echt kippenvel van.
Moet je er wat aan doen he.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is het erge.Ik ben desperate denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik doe mijn best, echt waar.quote:
Die heb ik liever niet tussen de dekens nee.quote:
Moet je als man wel een vrouw willen die zo overdrijft?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet. Soms wil ik een lieve meisjes-achtige vrouw die ik de hele dag kan knuffelen. Soms wil ik een stoere vrouw.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je als man wel een vrouw willen die zo overdrijft?
Die ja, als ik ooit zoiets zie ren ik waarschijnlijk gillend weg.quote:
Ach, jij rent ook al weg voor leuke vrouwen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ja, als ik ooit zoiets zie ren ik waarschijnlijk gillend weg.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, jij rent ook al weg voor leuke vrouwen.
Hij rent ook weg als ik zn bier af wil pakkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nederlanders behoren tot het mooiste volk van de wereld...quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hoor ook heel vaak dat mannen Nederlandse wijven lelijk vinden
Tuurlijk wel Heloef, dan voelen we ons nuttigquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je als man wel een vrouw willen die zo overdrijft?
Wiens schuld zou dat nou zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:50 schreef kingtoppie het volgende:
Schijnt dat buitenlandse mannen de nederlandse vrouwen verbitterd vinden trouwens.. Moeilijk te versieren etc.
Ik heb geen flauw idee wat ik wil. Ik ben op allebei wel gevallen wel met een flinke scheut meisjesachtigheid dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Soms wil ik een lieve meisjes-achtige vrouw die ik de hele dag kan knuffelen. Soms wil ik een stoere vrouw.
quote:
Dat kan ik me nog voorstellen. Maar loef is wel een beetje een lafbakje kennelijk. Rent weg voor mooie vrouwen, spinnen en bierafpaksters.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij rent ook weg als ik zn bier af wil pakken
Dat zijn geen stoere mannen, dat zijn onderdrukkende mannen. Scheer je weg bij dat uitschot.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
Heel stom vraagje maar mij valt iets op waarom willen vaak degene die geen sterke vrouw aan kunnen juist wel vaak een sterke vrouw ???
Het valt me vaak op dat het juist heel vaak stoere mannen zijn met een grote bek maar die heel vaak juist zodra je een weerwoord geeft beledigd zijn.
lol, Kaneelstok je wordt hier keihard gedistquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
Heel stom vraagje maar mij valt iets op waarom willen vaak degene die geen sterke vrouw aan kunnen juist wel vaak een sterke vrouw ???
Het valt me vaak op dat het juist heel vaak stoere mannen zijn met een grote bek maar die heel vaak juist zodra je een weerwoord geeft beledigd zijn.
Omdat men zelden wil wat goed hem of haar is. (Vrij naar Albus Dumbledore)quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol, Kaneelstok je wordt hier keihard gedist
Ja en ik vind het fijn aan Nederlandse mannen dat zij dit willen & begrijpen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:53 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind Nederlandse dames vaak fijn down to earth en erg open en zo. Ook redelijk zelfstandig, dat de man niet alles hoeft te doen. We willen best galant zijn, maar het moet niet zo zijn dat je haar veters nog moet strikken.
Gezellig bij de spinnenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
Die buitenlandse gasten, vooral Zuid-Europeanen...no thanks. De manier waarop die mannen versieren....daarvan klim ik in een boom
Spinnen kunnen me tenminste niet afwijzen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen, ditquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Soms wil ik een lieve meisjes-achtige vrouw die ik de hele dag kan knuffelen. Soms wil ik een stoere vrouw.
True. En ook je bier niet stelen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Spinnen kunnen me tenminste niet afwijzen.
Vast welquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Spinnen kunnen me tenminste niet afwijzen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo'n Italiaan rent waarschijnlijk weg omdat de spin niet matched met z'n haar of tas.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen, ditIk ben een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hij wil jequote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Serieus , ik zat dus vrijdag met zo iemand in gesprek die ik dus al ken en het is een en al hufterigheid, die zat luid uit te verkondigen dat die een sterke vrouw wilde en echt ik dacht bij me zelf jongen die kan je niet eens aan.
Nu moet ik wel zeggen dat degene niet vaak tegen kan als iemand het niet met hem eens is , maar dat die het van mij wel pikten ik ben het heel vaak niet met hem eens en wijs hem nog weleens op zijn fouten
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen, ditIs ook gewoon zo denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie willen op tijden een lieve knuffelbeer, maar toch ook wel die stoere man die eigenlijk gewoon een klootzak is.
Faalquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo denk ik.
Jullie willen op tijden een lieve knuffelbeer, maar toch ook wel die stoere man die eigenlijk gewoon een klootzak is.
Ik ben er helaas ook bang voorquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij wil je
Hij vindt jou een leuke sterke vrouw wiens weerwoord hij graag hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |