Pray vond ik erg goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele leuke! Hun beste zijn naar mijn mening Back for Good en Shine.
Shit, ik exposeer mezelf hier. Ja, ik was/ben een fan. En hun concert dit jaar was fan-tas-tisch. Dus. Zo. Lekker puh.
Deze is leuk. Zeg dat ie van een andere band is en de helft van de nay-sayers vindt 'm opeens wel leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo terug van boodchappen doen
Ik vind deze best leuk
Heeft niets met take that te maken wmb. Omdat dit hun comeback single was met Robbie staat dit volgens mij in de top2000quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze is leuk. Zeg dat ie van een andere band is en de helft van de nay-sayers vindt 'm opeens wel leuk.
Nee, kijk maar eens naast de tijd van een post. Daar staat een # met een nummer.quote:
Probeer Shine eens. Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef laxus13 het volgende:
Back For Good is hun enige goede nummer
Wrom?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* Diaan73 Gaat even hoekje opzoeken.![]()
![]()
![]()
Da's een lekker popnummertje iddquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Probeer Shine eens. Gewoon, omdat het kan.Zo'n geweldig nummer, helaas nooit een hit geweest.
Eens.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het nummer hierna zou ik bijna muten
Da's best een van de betere van de nieuwere nummers in de lijstquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het nummer hierna zou ik bijna muten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |