grrbeerquote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
TS is zelf die vriend en dit topic is zijn spreekwoordelijke broodkruimel.
Denk dat onze Hans het Grietje niet geneukt heeft maar de Russische Beer is tegengekomen in het spreekwoordelijke bos der vleesch'lijke luschten.
Maar is maar een theorietje.
Mensen als jij geven me de kracht om door te gaanquote:Op woensdag 28 december 2011 11:30 schreef Compliment het volgende:
[..]
grrbeerJij krijgt nog een keer een adoratietopic knul
Get a room.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:30 schreef Compliment het volgende:
[..]
grrbeerJij krijgt nog een keer een adoratietopic knul
Ik ben de complimentenman, aap! Jij verdient er duidelijk geenquote:Op woensdag 28 december 2011 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Get a room.
Wel je tanden poetsen na het aarslikken he? Dat zoent lekkerder.
Nou, als het zo spannend was dan had je het nu al gepost!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:40 schreef SJanoski het volgende:
Update komt er aan kneusjes. Ff ontbijten.
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:40 schreef SJanoski het volgende:
Update komt er aan kneusjes. Ff ontbijten verzinnen.
Dit dusquote:Op woensdag 28 december 2011 11:42 schreef HaZet het volgende:
Nou, als het zo spannend was dan had je het nu al gepost!
HAHAHAAHAHAHAHAHAHA HUHUHUUHUHU IHIHIHIHIHIHIH HOHOHOHOHOHOH HEHEHEHEHEHE ORIGINELE GRAP! DIE WAS NOG NIET GEMAAKT!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:57 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Straks als die vriend terugkomt in het hotel met die Russische chicks, hoopt hij vast een mooi bed te zien in zijn kamer waar hij lekker 2 chicks gaat uitwonen, maar volgens mij komt hij als hij zijn kamer binnenkomt ene Alexei Bolodin en Viktor Kamarov tegen
Vertel ik dan een grap?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAHAHAHAHA HUHUHUUHUHU IHIHIHIHIHIHIH HOHOHOHOHOHOH HEHEHEHEHEHE ORIGINELE GRAP! DIE WAS NOG NIET GEMAAKT!
Nee, maar dit is 4x eerder herhaald.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:00 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Vertel ik dan een grap?
Belangrijkste maaltijd van de dag, joh!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:05 schreef grrrbeer het volgende:
En die drie regels moesten wachten tot na ontbijt?
Nu weten we nog nixquote:Op woensdag 28 december 2011 12:04 schreef SJanoski het volgende:
Okeu. Rond 01:00 heeft vriend A een smsje ontvangen met de strekking dat vriend B 1 van de 2 Russinnen heeft liggen douwen. Sindsdien hebben we niks meer van hem gehoord, maar dat kan natuurlijk zijn omdat-ie helemaal knock out is en tot 3 uur 's middags slaapt.
De theorie dat zijn BMW weg is als hij wakker wordt staat nog. De theorie dat het meisje een verblijfsvergunning wil ook.
Hij zit niet op Fok zeker?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:04 schreef SJanoski het volgende:
Okeu. Rond 01:00 heeft vriend A een smsje ontvangen met de strekking dat vriend B 1 van de 2 Russinnen heeft liggen douwen. Sindsdien hebben we niks meer van hem gehoord, maar dat kan natuurlijk zijn omdat-ie helemaal knock out is en tot 3 uur 's middags slaapt.
De theorie dat zijn BMW weg is als hij wakker wordt staat nog. De theorie dat het meisje een verblijfsvergunning wil ook.
Boeien, hij heeft een iPhone.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:06 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Wat voor een BMW heeft vriend B eigenlijk?
5 serie, geloof ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boeien, hij heeft een iPhone.
Goed om te weten wel. Dat geeft dimensie aan het verhaal.quote:
Helpt het ook om te weten dat ik jeuk ónder mn voet heb?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed om te weten wel. Dat geeft dimensie aan het verhaal.
Beter dan jeuk onder de ballen van vriend B. AIDS viert hoogtijdagen in de big USSRquote:Op woensdag 28 december 2011 12:10 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Helpt het ook om te weten dat ik jeuk ónder mn voet heb?
Ik mag toch hopen dat dat het minste is wat ie aan deze trip overhoudt. Heb niet voor niks helemaal een topic geopend.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beter dan jeuk onder de ballen van vriend B. AIDS viert hoogtijdagen in de big USSR
Ik denk dat die vrouwen toch liever een moderne 5 serie zien dan eentje van voor 1996 bijvoorbeeldquote:Op woensdag 28 december 2011 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed om te weten wel. Dat geeft dimensie aan het verhaal.
Dat is voor hen een moderne 5-serie.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:14 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouwen toch liever een moderne 5 serie zien dan eentje van voor 1996 bijvoorbeeld
Om 11.40? Dat is in deze tijd van het jaar de vooravond.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:05 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Belangrijkste maaltijd van de dag, joh!
Verandert nog steeds niets aan het verhaalquote:Op woensdag 28 december 2011 12:14 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouwen toch liever een moderne 5 serie zien dan eentje van voor 1996 bijvoorbeeld
Bitches don't say njet to thisquote:Op woensdag 28 december 2011 12:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is voor hen een moderne 5-serie.
Wat een aanfluiting zeg.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:04 schreef SJanoski het volgende:
Met pek en veren het forum af jij...quote:Op woensdag 28 december 2011 12:21 schreef SJanoski het volgende:
Mensen.
We hebben hem aan de telefoon gehad. Hij maakt het goed, heeft een redelijk wilde nacht achter de rug met een Russisch sletje dus is in ons aanzien meteen een flink stuk gestegen. Waar ik natuurlijk ten alle tijde op 1 sta, is vriend B naar een 2e plaats geklommen en vriend A staat nu 3e. Dit op basis van tofheid, natuurlijk.
Het spijt me, hij is niet beroofd of vermoord. Dit viel ons ook een beetje tegen. Ik kan wel mededelen dat dit verhaal echt was. Mochten er nog ontwikkelingen zijn, dan post ik ze. Een eventuele bruiloft mag bezocht worden door alle lieve volgers van dit topic.
En je vriend denkt zeker dat hij nou van haar af is.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:21 schreef SJanoski het volgende:
Mensen.
We hebben hem aan de telefoon gehad. Hij maakt het goed, heeft een redelijk wilde nacht achter de rug met een Russisch sletje dus is in ons aanzien meteen een flink stuk gestegen. Waar ik natuurlijk ten alle tijde op 1 sta, is vriend B naar een 2e plaats geklommen en vriend A staat nu 3e. Dit op basis van tofheid, natuurlijk.
Het spijt me, hij is niet beroofd of vermoord. Dit viel ons ook een beetje tegen. Ik kan wel mededelen dat dit verhaal echt was. Mochten er nog ontwikkelingen zijn, dan post ik ze. Een eventuele bruiloft mag bezocht worden door alle lieve volgers van dit topic.
Wat een bazenwagen!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:18 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Bitches don't say njet to this![]()
[ afbeelding ]
Waarom zou mij dat uitmaken?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, het is voorbij, dus kom maar op met die Facebook link TS. Anders is het nog steeds een trol. Waarom zouden we je geloven?
Ik denk dat het nog wel een staartje heeftquote:Op woensdag 28 december 2011 12:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En je vriend denkt zeker dat hij nou van haar af is.
Oke troll.quote:
Idd, neuken is pas het begin!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel een staartje heeft
quote:Op woensdag 28 december 2011 12:18 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Bitches don't say njet to this![]()
[ afbeelding ]
Dan ken je mij niet vrient!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:29 schreef Adames het volgende:
Net of er nooit onenightstands zijn zonder kwade bedoelingen
quote:Op woensdag 28 december 2011 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, het is voorbij, dus kom maar op met die Facebook link TS. Anders is het nog steeds een trol. Waarom zouden we je geloven?
quote:Op woensdag 28 december 2011 12:48 schreef Blancos het volgende:
Anticlimax.
TS, volgende keer iets beters verzinnen.
En natuurlijk voor tips hoe hij dat moet aanpakkenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:32 schreef Flurry het volgende:
TS is een Russische crimineel die sletjes gebruikt om rijke kerels naar een hotelkamer in Antwerpen te lokken en dit topic is een stukje marketing om ons te laten geloven dat het écht mogelijk is om zo'n sletje te naaien
Zal wel niet onderstaand niveau zijn.quote:
Alsof dat lekkere wijven zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef rubje het volgende:
[..]
Zal wel niet onderstaand niveau zijn.![]()
[ afbeelding ]
Het is blijkbaar tegenwoordig hip om een dom blondje te hebben. Alle mannen lopen met zo'n ding rond.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Alsof dat lekkere wijven zijn
Kutkop heeft ze. Maar ik word wel geil van die dunne beentjesquote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef rubje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is blijkbaar tegenwoordig hip om een dom blondje te hebben. Alle mannen lopen met zo'n ding rond.
Ja ik wil graag dom zijn, nou goed.quote:
Jouw reactie lijkt dat wel te suggereren ja, wat maakt het jou uit met wat voor meisje een man loopt?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik wil graag dom zijn, nou goed.Jaloers zegt ie.
Ze zijn ook niks waard om mooi over te gaan praten. Blond = 50% van de hersencapaciteit van bruinharigen dus eat your heart out blondje.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:14 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jouw reactie lijkt dat wel te suggereren ja, wat maakt het jou uit met wat voor meisje een man loopt?
En je doet wel erg denigrerend t.o.v. die meisjes. Jij zal vast en zeker heel intelligent zijn.
Je bent echt best wel triest...quote:Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zijn ook niks waard om mooi over te gaan praten. Blond = 50% van de hersencapaciteit van bruinharigen dus eat your heart out blondje.
valt niet mee om dik en lelijk te zijn hèquote:Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zijn ook niks waard om mooi over te gaan praten. Blond = 50% van de hersencapaciteit van bruinharigen dus eat your heart out blondje.
Behalve ikquote:Op donderdag 29 december 2011 15:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is blijkbaar tegenwoordig hip om een dom blondje te hebben. Alle mannen lopen met zo'n ding rond.
Sow, worden hier even wat vooroordelen opgegraven...quote:Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef Adames het volgende:
[..]
valt niet mee om dik en lelijk te zijn hè
Jij bent dus blond?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind brunettes ook echt veel en veel beter, maar dan hoef je nog niet zo gemeen te doen!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hip is betrekkelijk en niet waar.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet alle Russinnen zin blond heur....quote:Op donderdag 29 december 2011 15:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo van die standaard sletjes datquote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef rubje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afhankelijk van de situatie een regelrechte lifesaver. Kijk die lekkere slanke beentjes danquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo van die standaard sletjes dat
alsof jij haar je bed uit zou schoppenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo van die standaard sletjes dat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |