Goed om te weten wel. Dat geeft dimensie aan het verhaal.quote:
Helpt het ook om te weten dat ik jeuk ónder mn voet heb?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed om te weten wel. Dat geeft dimensie aan het verhaal.
Beter dan jeuk onder de ballen van vriend B. AIDS viert hoogtijdagen in de big USSRquote:Op woensdag 28 december 2011 12:10 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Helpt het ook om te weten dat ik jeuk ónder mn voet heb?
Ik mag toch hopen dat dat het minste is wat ie aan deze trip overhoudt. Heb niet voor niks helemaal een topic geopend.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beter dan jeuk onder de ballen van vriend B. AIDS viert hoogtijdagen in de big USSR
Ik denk dat die vrouwen toch liever een moderne 5 serie zien dan eentje van voor 1996 bijvoorbeeldquote:Op woensdag 28 december 2011 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed om te weten wel. Dat geeft dimensie aan het verhaal.
Dat is voor hen een moderne 5-serie.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:14 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouwen toch liever een moderne 5 serie zien dan eentje van voor 1996 bijvoorbeeld
Om 11.40? Dat is in deze tijd van het jaar de vooravond.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:05 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Belangrijkste maaltijd van de dag, joh!
Verandert nog steeds niets aan het verhaalquote:Op woensdag 28 december 2011 12:14 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouwen toch liever een moderne 5 serie zien dan eentje van voor 1996 bijvoorbeeld
Bitches don't say njet to thisquote:Op woensdag 28 december 2011 12:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is voor hen een moderne 5-serie.
Wat een aanfluiting zeg.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:04 schreef SJanoski het volgende:
Okeu. Rond 01:00 heeft vriend A een smsje ontvangen met de strekking dat vriend B 1 van de 2 Russinnen heeft liggen douwen. Sindsdien hebben we niks meer van hem gehoord, maar dat kan natuurlijk zijn omdat-ie helemaal knock out is en tot 3 uur 's middags slaapt.
De theorie dat zijn BMW weg is als hij wakker wordt staat nog. De theorie dat het meisje een verblijfsvergunning wil ook.
Met pek en veren het forum af jij...quote:Op woensdag 28 december 2011 12:21 schreef SJanoski het volgende:
Mensen.
We hebben hem aan de telefoon gehad. Hij maakt het goed, heeft een redelijk wilde nacht achter de rug met een Russisch sletje dus is in ons aanzien meteen een flink stuk gestegen. Waar ik natuurlijk ten alle tijde op 1 sta, is vriend B naar een 2e plaats geklommen en vriend A staat nu 3e. Dit op basis van tofheid, natuurlijk.
Het spijt me, hij is niet beroofd of vermoord. Dit viel ons ook een beetje tegen. Ik kan wel mededelen dat dit verhaal echt was. Mochten er nog ontwikkelingen zijn, dan post ik ze. Een eventuele bruiloft mag bezocht worden door alle lieve volgers van dit topic.
En je vriend denkt zeker dat hij nou van haar af is.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:21 schreef SJanoski het volgende:
Mensen.
We hebben hem aan de telefoon gehad. Hij maakt het goed, heeft een redelijk wilde nacht achter de rug met een Russisch sletje dus is in ons aanzien meteen een flink stuk gestegen. Waar ik natuurlijk ten alle tijde op 1 sta, is vriend B naar een 2e plaats geklommen en vriend A staat nu 3e. Dit op basis van tofheid, natuurlijk.
Het spijt me, hij is niet beroofd of vermoord. Dit viel ons ook een beetje tegen. Ik kan wel mededelen dat dit verhaal echt was. Mochten er nog ontwikkelingen zijn, dan post ik ze. Een eventuele bruiloft mag bezocht worden door alle lieve volgers van dit topic.
Wat een bazenwagen!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:18 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Bitches don't say njet to this![]()
[ afbeelding ]
Waarom zou mij dat uitmaken?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, het is voorbij, dus kom maar op met die Facebook link TS. Anders is het nog steeds een trol. Waarom zouden we je geloven?
Ik denk dat het nog wel een staartje heeftquote:Op woensdag 28 december 2011 12:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En je vriend denkt zeker dat hij nou van haar af is.
Oke troll.quote:
Idd, neuken is pas het begin!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel een staartje heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |