quote:Op woensdag 28 december 2011 12:18 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Bitches don't say njet to this![]()
[ afbeelding ]
Dan ken je mij niet vrient!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:29 schreef Adames het volgende:
Net of er nooit onenightstands zijn zonder kwade bedoelingen
quote:Op woensdag 28 december 2011 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, het is voorbij, dus kom maar op met die Facebook link TS. Anders is het nog steeds een trol. Waarom zouden we je geloven?
quote:Op woensdag 28 december 2011 12:48 schreef Blancos het volgende:
Anticlimax.
TS, volgende keer iets beters verzinnen.
En natuurlijk voor tips hoe hij dat moet aanpakkenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:32 schreef Flurry het volgende:
TS is een Russische crimineel die sletjes gebruikt om rijke kerels naar een hotelkamer in Antwerpen te lokken en dit topic is een stukje marketing om ons te laten geloven dat het écht mogelijk is om zo'n sletje te naaien
Zal wel niet onderstaand niveau zijn.quote:
Alsof dat lekkere wijven zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef rubje het volgende:
[..]
Zal wel niet onderstaand niveau zijn.![]()
[ afbeelding ]
Het is blijkbaar tegenwoordig hip om een dom blondje te hebben. Alle mannen lopen met zo'n ding rond.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Alsof dat lekkere wijven zijn
Kutkop heeft ze. Maar ik word wel geil van die dunne beentjesquote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef rubje het volgende:
[..]
Zal wel niet onderstaand niveau zijn.![]()
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is blijkbaar tegenwoordig hip om een dom blondje te hebben. Alle mannen lopen met zo'n ding rond.
Ja ik wil graag dom zijn, nou goed.quote:
Jouw reactie lijkt dat wel te suggereren ja, wat maakt het jou uit met wat voor meisje een man loopt?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik wil graag dom zijn, nou goed.Jaloers zegt ie.
Ze zijn ook niks waard om mooi over te gaan praten. Blond = 50% van de hersencapaciteit van bruinharigen dus eat your heart out blondje.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:14 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jouw reactie lijkt dat wel te suggereren ja, wat maakt het jou uit met wat voor meisje een man loopt?
En je doet wel erg denigrerend t.o.v. die meisjes. Jij zal vast en zeker heel intelligent zijn.
Je bent echt best wel triest...quote:Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zijn ook niks waard om mooi over te gaan praten. Blond = 50% van de hersencapaciteit van bruinharigen dus eat your heart out blondje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |