Of hij zit een drankje te drinken met de dames in het cafe van Dimitri en Alexei. Als ze weggaan krijgt hij een rekening van een paar honderd euro per drankje. Als hij dit niet cash bij zich heeft lopen Dimitri en Alexei wel even mee naar de pin automaat. Of Dimitri en Alexei wachten hem ergens op en beroven hem van zijn geld en autosleutel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:25 schreef SJanoski het volgende:
Menschen.
Voor alle troll-roepers: oké prima.
Verder: freund is momenteel nog in leven en vindt Antwerpen tot nu toe een lelijke kutstad. Vermaakt zich verder prima met de dames. Belt vanavond of alles nog steeds in orde is.
Momenteel zetten vriend À en ik ons geld op een leeg bed bij het ochtend gloren en een gestolen BMW of een romance met als inzet een verblijfsvergunning.
De doodstraf lijkt me een beetje een overdreven straf voor iemand die eigenlijk alleen maar schuldig is aan domheid.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef grrrbeer het volgende:
Hopen jullie ook zo dat ie wordt doodgemarteld?
Als dit gebeurd staat er wel wat meer op het spel dan wat centen. Je ego bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:32 schreef SJanoski het volgende:
Of wordt onze kameraad straks naakt, sexueel mishandeld en vastgebonden aangetroffen in een Antwerps hotel?
Gaat niet om de straf, wat voor beul denk je in vredesnaam dat ik ben?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
De doodstraf lijkt me een beetje een overdreven straf voor iemand die eigenlijk alleen maar schuldig is aan domheid.
Dat is immers een eigenschap waar je niet eens veel aan kunt doen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:27 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Gaat niet om de straf, wat voor beul denk je in vredesnaam dat ik ben?
Gewoon om de sensatie!
Zo denken wij er ook over. We hebben hem meerdere keren gewaarschuwd dat dit gewoon foute boel moet zijn. Verder is 'ie op een leeftijd dat 'ie dit zelf zou moeten kunnen inzien en we lastig kunnen zeggen:"Je mag niet naar Antwerpen toe!!".quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:58 schreef hetizmij het volgende:
[..]
Of hij zit een drankje te drinken met de dames in het cafe van Dimitri en Alexei. Als ze weggaan krijgt hij een rekening van een paar honderd euro per drankje. Als hij dit niet cash bij zich heeft lopen Dimitri en Alexei wel even mee naar de pin automaat. Of Dimitri en Alexei wachten hem ergens op en beroven hem van zijn geld en autosleutel.
Hoop natuurlijk dat je vriend gewoon een leuke avond gaat hebben, maar dit klinkt inderdaad niet als zuivere koffie. Als jullie hem gewaarschuwd hebben moet hij dit misschien maar zelf ondervinden. Luistert hij de volgende keer misschien wel.
No worries broquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:29 schreef Alpha_Bootis het volgende:
[..]Gelukkig, je wil hem maar dood om de sensatie.
Dacht ik daar bijna dat je niet goed bij je kokosnoot was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:34 schreef Michael-H het volgende:
www.nu.nl/russische_moordbende_slaat_weer_toe_in_antwerpen.html
Omg nee
Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een baasquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Smoofie het volgende:
RUssische meisjes/vrouwen zijn sowieso raar. Op vakantie was er een eeneiige tweeling, was een belg die ging over beide (zij waren 16 ofzo hij 22) en daarna ging hij ook ff over de moeder van de tweeling.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:34 schreef Michael-H het volgende:
www.nu.nl/russische_moordbende_slaat_weer_toe_in_antwerpen.html
Omg nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nil Satis Nisi Optimum
Dat ik in de trein zat betekent niet dat ik naar Antwerpen ging.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hoop trouwens dat het fout gaat, zodat wij de Facebook profielen te zien krijgen.
Maar TS, jij was toch onderweg naar Antwerpen ?
Of ben je inmiddels weer omgekeerd ?
dit..quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
hij gaat sex hebben en je bent gewoon jaloers ts
Dan heeft ts er een sterk verhaal bij voor als hij bezopen isquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef wise het volgende:
Of wordt onze kameraad straks naakt, sexueel mishandeld en vastgebonden aantreffen in een Antwerps hotel?
dit. En dan met zijn info en sleutels naar zijn huis in zijn auto om het leeg te roven
Maak het verhaal voor de vorm nou even af, het was net zo spannend.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:55 schreef Smoofie het volgende:
Het was allemaal een grap mensen, ga naar huis, ga janken of lees een boek.
TS ligt in bed denk ikquote:Op woensdag 28 december 2011 00:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maak het verhaal voor de vorm nou even af, het was net zo spannend.
Ze verkoopt haar ondergemenstrueerde slipjes voor veel geld aan rijke, eenzame Westerlingen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Meisjes waren 18 en 20. Jong dus. 1 van de 2 had een bedrijfje in Rusland, ze drukte posters en verkocht ze. Ofzo.
Wij ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:16 schreef SJanoski het volgende:
We horen op het moment vrij weinig, eigenlijk.
Het heeft inderdaad een hoog trollengehalte.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:30 schreef HaZet het volgende:
Ik begin serieus te twijfelen of dit hele verhaal realiteit is.. De TS is ook nergens meer te vinden..
TS is zelf die vriend en dit topic is zijn spreekwoordelijke broodkruimel.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad een hoog trollengehalte.
grrbeerquote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
TS is zelf die vriend en dit topic is zijn spreekwoordelijke broodkruimel.
Denk dat onze Hans het Grietje niet geneukt heeft maar de Russische Beer is tegengekomen in het spreekwoordelijke bos der vleesch'lijke luschten.
Maar is maar een theorietje.
Mensen als jij geven me de kracht om door te gaanquote:Op woensdag 28 december 2011 11:30 schreef Compliment het volgende:
[..]
grrbeerJij krijgt nog een keer een adoratietopic knul
Get a room.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:30 schreef Compliment het volgende:
[..]
grrbeerJij krijgt nog een keer een adoratietopic knul
Ik ben de complimentenman, aap! Jij verdient er duidelijk geenquote:Op woensdag 28 december 2011 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Get a room.
Wel je tanden poetsen na het aarslikken he? Dat zoent lekkerder.
Nou, als het zo spannend was dan had je het nu al gepost!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:40 schreef SJanoski het volgende:
Update komt er aan kneusjes. Ff ontbijten.
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:40 schreef SJanoski het volgende:
Update komt er aan kneusjes. Ff ontbijten verzinnen.
Dit dusquote:Op woensdag 28 december 2011 11:42 schreef HaZet het volgende:
Nou, als het zo spannend was dan had je het nu al gepost!
HAHAHAAHAHAHAHAHAHA HUHUHUUHUHU IHIHIHIHIHIHIH HOHOHOHOHOHOH HEHEHEHEHEHE ORIGINELE GRAP! DIE WAS NOG NIET GEMAAKT!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:57 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Straks als die vriend terugkomt in het hotel met die Russische chicks, hoopt hij vast een mooi bed te zien in zijn kamer waar hij lekker 2 chicks gaat uitwonen, maar volgens mij komt hij als hij zijn kamer binnenkomt ene Alexei Bolodin en Viktor Kamarov tegen
Vertel ik dan een grap?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAHAHAHAHA HUHUHUUHUHU IHIHIHIHIHIHIH HOHOHOHOHOHOH HEHEHEHEHEHE ORIGINELE GRAP! DIE WAS NOG NIET GEMAAKT!
Nee, maar dit is 4x eerder herhaald.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:00 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Vertel ik dan een grap?
Belangrijkste maaltijd van de dag, joh!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:05 schreef grrrbeer het volgende:
En die drie regels moesten wachten tot na ontbijt?
Nu weten we nog nixquote:Op woensdag 28 december 2011 12:04 schreef SJanoski het volgende:
Okeu. Rond 01:00 heeft vriend A een smsje ontvangen met de strekking dat vriend B 1 van de 2 Russinnen heeft liggen douwen. Sindsdien hebben we niks meer van hem gehoord, maar dat kan natuurlijk zijn omdat-ie helemaal knock out is en tot 3 uur 's middags slaapt.
De theorie dat zijn BMW weg is als hij wakker wordt staat nog. De theorie dat het meisje een verblijfsvergunning wil ook.
Hij zit niet op Fok zeker?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:04 schreef SJanoski het volgende:
Okeu. Rond 01:00 heeft vriend A een smsje ontvangen met de strekking dat vriend B 1 van de 2 Russinnen heeft liggen douwen. Sindsdien hebben we niks meer van hem gehoord, maar dat kan natuurlijk zijn omdat-ie helemaal knock out is en tot 3 uur 's middags slaapt.
De theorie dat zijn BMW weg is als hij wakker wordt staat nog. De theorie dat het meisje een verblijfsvergunning wil ook.
Boeien, hij heeft een iPhone.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:06 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Wat voor een BMW heeft vriend B eigenlijk?
5 serie, geloof ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boeien, hij heeft een iPhone.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |