De Duitse versie hebben wij liggen, moet ik nog steeds een keer kijken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
We kijken een afschuwelijke film die gebaseerd is op het Stanford Experiment.
Ohja wacht, die had ik gezien.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De Duitse versie hebben wij liggen, moet ik nog steeds een keer kijken.
Origineel ook gezien?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
We kijken een afschuwelijke film die gebaseerd is op het Stanford Experiment.
Ja die dus iddquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Origineel ook gezien?
http://www.imdb.com/title/tt0250258/
Vergeten te kijken. Maar via Uitzending Gemist dus doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Nederland van Boven - Koninginnedag Amsterdamgeweldig.. wat een chaos.
Vind het echt een geweldig programma. We hadden die van vorige week nog op de schijf staan dus die kijken we nu nog ff..quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeten te kijken. Maar via Uitzending Gemist dus doen.
Blijft gewoon ook een steengoede film.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Na 10x jank ik nog steeds om The Green Mile. Ik wil John Coffey knuffelen!
Ja alleen jammer van die vliegjes. Als dat er niet bij was was het helemaal top!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijft gewoon ook een steengoede film.
En wat als het nou veel lekkerder is?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik niet want duur (2x zo duur als 'normale' producten).
Dan wel maar sommige dingen al bio geprobeerd en smaakten niet anders (groente, fruit, eieren). Eet jij biologisch?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat als het nou veel lekkerder is?
Nog niet, maar ik overweeg het. Met name het vlees.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan wel maar sommige dingen al bio geprobeerd en smaakten niet anders (groente, fruit, eieren). Eet jij biologisch?
Je kunt het het beste eens proberen en dan merk je vanzelf wel of je het het waard vind of nietquote:Op woensdag 28 december 2011 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik overweeg het. Met name het vlees.
Volop vitamientjes dus weer binnengekregen.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo.... weer van alles gesnacktSlaatje, tosti, zakje chips, 1/2 muffin, paar toastjes en blokjes kaas.
Had veels te weinig gegeten vandaag dus dan krijg je nu trek he
Neequote:Op woensdag 28 december 2011 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Volop vitamientjes dus weer binnengekregen.
Lekkerder, maar belangrijk: het minste dat je kan doen als je het je kan permitteren. Eerlijker tegenover producenten en milieu. Kwestie van fatsoen, vind ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wie van jullie koopt eigenlijk biologische producten en waarom? En waarom niet?
Ik bedenk altijd eerst wat ik wil hebben in het leven en wat ik belangrijk vind, en dan pas ik dáár mijn huishoudboekje en uitgavepatroon op aan. Als jij voeding van goede en eerlijke kwaliteit wilt eten, dan lever je elders met plezier in. Een mens kan zich louter laten leiden door zijn prioriteiten, aangezien slechts weinigen van ons de luxe hebben geen keuzes te hoeven maken.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik niet want duur (2x zo duur als 'normale' producten).
Dat speelt ook meequote:Op woensdag 28 december 2011 02:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lekkerder, maar belangrijk: het minste dat je kan doen als je het je kan permitteren. Eerlijker tegenover producenten en milieu. Kwestie van fatsoen, vind ik.
Ik kon het me overigens al permitteren toen ik nog studeerde. Je kan er ook voor kiezen omdat je het belangrijk vindt dat je de boel straks een beetje netjes achterlaat. Zoals na elk feestje.![]()
Weinig eigenlijk. Ik drink met regelmaat bijv. biologische wijn. Vlees haal ik meestal bij de slager, en die is niet biologisch. Ik koop gewoon wat er goed uitziet en goed smaakt.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wie van jullie koopt eigenlijk biologische producten en waarom? En waarom niet?
Das voor 1900quote:Op woensdag 28 december 2011 05:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis jammer dat bio producten 2x zo duur zijn geworden ipv de gewone producten 2x zo goedkoop. Vroeger was alles nml nog (automatisch) biologisch.
Maar wel scharrelvlees? Of iig beter spul dan appie?quote:Op woensdag 28 december 2011 06:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk. Ik drink met regelmaat bijv. biologische wijn. Vlees haal ik meestal bij de slager, en die is niet biologisch.
Ja dat is wel scharrelvlees. Het wordt op kleine schaal gekweekt.quote:Op woensdag 28 december 2011 07:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar wel scharrelvlees? Of iig beter spul dan appie?
Dat wil ik juistquote:Op woensdag 28 december 2011 07:04 schreef kaasplankje het volgende:
Het hoeft niet persé bio te zijn vind ik om een goed of eerlijk product te produceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |