De Duitse versie hebben wij liggen, moet ik nog steeds een keer kijken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
We kijken een afschuwelijke film die gebaseerd is op het Stanford Experiment.
Ohja wacht, die had ik gezien.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De Duitse versie hebben wij liggen, moet ik nog steeds een keer kijken.
Origineel ook gezien?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
We kijken een afschuwelijke film die gebaseerd is op het Stanford Experiment.
Ja die dus iddquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Origineel ook gezien?
http://www.imdb.com/title/tt0250258/
Vergeten te kijken. Maar via Uitzending Gemist dus doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Nederland van Boven - Koninginnedag Amsterdamgeweldig.. wat een chaos.
Vind het echt een geweldig programma. We hadden die van vorige week nog op de schijf staan dus die kijken we nu nog ff..quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeten te kijken. Maar via Uitzending Gemist dus doen.
Blijft gewoon ook een steengoede film.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Na 10x jank ik nog steeds om The Green Mile. Ik wil John Coffey knuffelen!
Ja alleen jammer van die vliegjes. Als dat er niet bij was was het helemaal top!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijft gewoon ook een steengoede film.
En wat als het nou veel lekkerder is?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik niet want duur (2x zo duur als 'normale' producten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |