quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon grappigHeidevolk is er eentje van. Niet alles is even tof idd
Dat vind ik ook van Volbeat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh jawel, maar voor elke goede band heb je er inmiddels tientallen middelmatige. Ik heb het nou wel gezien.
Ik ken er niets van.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:55 schreef TAV74 het volgende:
Volbeat vind ik ook weinig aan. Vooral de zanger staat me tegen, alles op zelfde toonhoogte, gaat ontzettend vervelen na een paar nummers.
ik ben niet zo van Nederlandse zang en dat oosterse accent is absoluut niet mijn ding.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi Flying dutchman! Mij ook ...
Het Gelderse thema maakt je verder niet uit?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik ben niet zo van Nederlandse zang en dat oosterse accent is absoluut niet mijn ding.
Muziek ok, zang weg ermee
zo goed heb ik niet naar de tekst geluisterd,quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het Gelderse thema maakt je verder niet uit?
Verrassend ja.. Maar wel negatiefquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze wilden het dacht ik verrassend houden. Ze is er dus uitgebonjourd.
Leuk dat jullie het mogen beslissen!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yeah maybe
en we hebben al besloten over het grootste gedeelteheb de rok en top ook al in huis
Alleen nog beslissen over de details en hoe we de buikdanssjaals groter gaan maken....gaat nog lekker druk worden voor 15 januari
Een deel naaien ze voor ons en de rest komt van een duitse webshopquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het mogen beslissen!Worden jullie kleren genaaid door iemand of ergens speciaal gekocht? Je kunt jullie kleren nml niet in de New Yorker, H&M enzo vinden
Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zo goed heb ik niet naar de tekst geluisterd,
@Krak:
dit dan wat voor je?
Ik heb geen foto gezien, Heb alleen gelezen dat ze niet echt knapperig waren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Heeft Steer nog wat -35% gescored?
En hoe smaakten de knolselderijpatatjes van B&g gisteravond eigenlijk? Ze zagen er prima gelukt uit, maar hoe smaakten ze?
Voor dat geld scoor je geen ossenhaas.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
Heb Hertenbiefstuk gescoord. Was 8 EUR voor 250 gram, maar bonus en -35% korting betekende 4 EUR. Was lekker, maar neem net zo lief een Ossenhaasje
lurkerquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
Heb Hertenbiefstuk gescoord. Was 8 EUR voor 250 gram, maar bonus en -35% korting betekende 4 EUR. Was lekker, maar neem net zo lief een Ossenhaasje
voor 16¤ de kilo niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor dat geld scoor je geen ossenhaas.
quote:
Afgeprijsd misschien wel. Toen ik in een slagerij werkte was het idd 6 gulden per ons.quote:
Ze gaan me voorstellen bij een bedrijf in De Kwakel, die in de planten/zaden zitten. Als Binnendienst medewerker, volgens hen allround admin functie. Ben benieuwd en hoop dat ik word uitgenodigd op gesprek!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
Wat had het UZB trouwens voor aanbieding voor je, FFT?
Je hebt al verstand van noten, dus kunnen zaden er ook wel bij.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze gaan me voorstellen bij een bedrijf in De Kwakel, die in de planten/zaden zitten. Als Binnendienst medewerker, volgens hen allround admin functie. Ben benieuwd en hoop dat ik word uitgenodigd op gesprek!
Wij hadden vandaag iets met haas. We vonden het niet zo bie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
Zuup'nquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:19 schreef TAV74 het volgende:
Gezellig, volgende week nieuwjaarsborrel drinken in de sporthal, bevriende muzikant geregeld die het een beetje gaat opleuken
Morgen is ze alles alweer vergeten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef borisz het volgende:
Die kleine huppelt weer bijna normaal rond alsof er niets gebeurd is. Die heeft vanmiddag echt een paar uur liggen te maffen en dat heeft d'r goed gedaan. D'r ogen ook een stuk helderder.
Dankjewel. En ik ben gek op niet knapperige frietjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt al verstand van noten, dus kunnen zaden er ook wel bij.
Hoop dat het iets wordt.
De Duitse versie hebben wij liggen, moet ik nog steeds een keer kijken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
We kijken een afschuwelijke film die gebaseerd is op het Stanford Experiment.
Ohja wacht, die had ik gezien.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De Duitse versie hebben wij liggen, moet ik nog steeds een keer kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |