Ik heb geen foto gezien, Heb alleen gelezen dat ze niet echt knapperig waren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Heeft Steer nog wat -35% gescored?
En hoe smaakten de knolselderijpatatjes van B&g gisteravond eigenlijk? Ze zagen er prima gelukt uit, maar hoe smaakten ze?
Voor dat geld scoor je geen ossenhaas.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
Heb Hertenbiefstuk gescoord. Was 8 EUR voor 250 gram, maar bonus en -35% korting betekende 4 EUR. Was lekker, maar neem net zo lief een Ossenhaasje
lurkerquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
Heb Hertenbiefstuk gescoord. Was 8 EUR voor 250 gram, maar bonus en -35% korting betekende 4 EUR. Was lekker, maar neem net zo lief een Ossenhaasje
voor 16¤ de kilo niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor dat geld scoor je geen ossenhaas.
quote:
Afgeprijsd misschien wel. Toen ik in een slagerij werkte was het idd 6 gulden per ons.quote:
Ze gaan me voorstellen bij een bedrijf in De Kwakel, die in de planten/zaden zitten. Als Binnendienst medewerker, volgens hen allround admin functie. Ben benieuwd en hoop dat ik word uitgenodigd op gesprek!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
Wat had het UZB trouwens voor aanbieding voor je, FFT?
Je hebt al verstand van noten, dus kunnen zaden er ook wel bij.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze gaan me voorstellen bij een bedrijf in De Kwakel, die in de planten/zaden zitten. Als Binnendienst medewerker, volgens hen allround admin functie. Ben benieuwd en hoop dat ik word uitgenodigd op gesprek!
Wij hadden vandaag iets met haas. We vonden het niet zo bie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
Zuup'nquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:19 schreef TAV74 het volgende:
Gezellig, volgende week nieuwjaarsborrel drinken in de sporthal, bevriende muzikant geregeld die het een beetje gaat opleuken
Morgen is ze alles alweer vergeten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef borisz het volgende:
Die kleine huppelt weer bijna normaal rond alsof er niets gebeurd is. Die heeft vanmiddag echt een paar uur liggen te maffen en dat heeft d'r goed gedaan. D'r ogen ook een stuk helderder.
Dankjewel. En ik ben gek op niet knapperige frietjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt al verstand van noten, dus kunnen zaden er ook wel bij.
Hoop dat het iets wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |