dingen vieren is altijd goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Na *lang verhaal* doe ik als de fransen en heb iig een fles in huis. Ik wil vaker kleine dingen vieren en het bevalt heel goed!
Wat is volbeat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dingen vieren is altijd goed.
Vraagje: wat vind jij van volbeat?
Ha, ik google sneller dan mijn schaduw!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
muziek, als je metallica leuk vind, grote kans dat je dit ook leuk vind
neuh, alleen alle 4 de cd's. Klinkt verdomd goed uit mijn speakertjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ha, ik google sneller dan mijn schaduw!Kan je een nummer aanbevelen?
Het geluid is wel erg Metallica, maar het gevoel niet. Zeg maar. Het is niet boos, dat trok me juist aan in Metallica, in het begin. En daarom luister ik latere Metallica ook niet meer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:48 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
neuh, alleen alle 4 de cd's. Klinkt verdomd goed uit mijn speakertjes
sad man's tongue is zeker leuk, maar niet alles omvattend zeg maar
de nieuwste albums kunnen mij ook minder bekoren maar vind het nog steeds geen slechte muziek. Het vrolijke in volbeat spreekt mij juist aan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het geluid is wel erg Metallica, maar het gevoel niet. Zeg maar. Het is niet boos, dat trok me juist aan in Metallica, in het begin. En daarom luister ik latere Metallica ook niet meer.
Is het een grote fles dan? Ik dacht nog oh een mooi kleintje, die sla je zo achterover.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Weer richting huis! Mijn bubbels gaan voorlopig nog niet openKrijg ik nooit op in mijn uppie
Ja, dat kan. Ik vind het niet slecht, maar het is niet wat mij aanspreekt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
de nieuwste albums kunnen mij ook minder bekoren maar vind het nog steeds geen slechte muziek. Het vrolijke in volbeat spreekt mij juist aan.
haha, ik heb altijd oordoppen bij me.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:08 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn tinnitus komt volgens mij ook uit 1987, Slayer in de Jaap Edenhal.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:08 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn tinnitus komt volgens mij ook uit 1987, Slayer in de Jaap Edenhal.
Ja, oordoppen, dat weet ik nu he. Vroegah, in mijn tijd was dat nog niet zo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
haha, ik heb altijd oordoppen bij me.
Tja Slayer is niet echt mijn ding. Word het heftiger dan Metallica of Volbeat dan begin ik al snel af te haken.
Een keer een concert gehad daar was het net te luid voor zonder en te zacht voor met... dan toch maar uitgelaten. Was een bandje genaamd hangover hero. Allemaal ex-bandleden van gothic bands, zaal vol met metalheads...quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, oordoppen, dat weet ik nu he. Vroegah, in mijn tijd was dat nog niet zo.
Nog een geluk dat ik bij Motorhead dronken was en vaak in het toilet zat!
Ik heb het vast al eens verteld, maar goed.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
haha, ik heb altijd oordoppen bij me.
Tja Slayer is niet echt mijn ding. Word het heftiger dan Metallica of Volbeat dan begin ik al snel af te haken.
damn dat soort verbanden.... volgens maak ik die nog niet eens als ik lam ben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het vast al eens verteld, maar goed.....
Mijn tante zong in het Groot Omroepkoor, beroeps dus. En ze vroeg me ooit waarom ik van heavy metal hield, want "ik had toch VWO gedaan". Ik moest daarover denken en mijn conclusie was dat ik van de emotie hield. Daarom houd ik van heftiger dan Volbeat.
Ik vond het ergste dat ik dacht dat muziek voor haar werk is. Geen passie. Ze heeft ook met Eros Ramazotti gezongen, ze had geen idee wie dat was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
damn dat soort verbanden.... volgens maak ik die nog niet eens als ik lam ben.![]()
Moet kunnen toch!
muziek zonder passie, lijkt me saai dan. Hoe hou je het dan vol?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vond het ergste dat ik dacht dat muziek voor haar werk is. Geen passie. Ze heeft ook met Eros Ramazotti gezongen, ze had geen idee wie dat was.
Ik zeg het verkeerd denk ik. Muziek kan wel genoeg zijn. Maar ik wil ook weten waar ik mee bezig ben. Ik zou willen weten met wie ik moet werken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
muziek zonder passie, lijkt me saai dan. Hoe hou je het dan vol?
Als ik ergens geen passie voor heb dan heb ik ook moeite mee om het dagelijks lang te doen.
Lijkt me dan ook niet fijn bezig zijn
750ml? Dat zijn al gauw 5 glazenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het een grote fles dan? Ik dacht nog oh een mooi kleintje, die sla je zo achterover.
Wij zijn de lekkere Merlot aan het opmaken, het is toch 5 uur
2 dagen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
750ml? Dat zijn al gauw 5 glazenDat drink ik niet in mijn uppie hoor
Kan daar echt heel lang naar luisterenquote:
GMTAquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan daar echt heel lang naar luisteren
Ik hou van keiharde muziek op z'n tijd, jaquote:
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Kent iemand hier de BBC serie 'Survivors'? Ik hou namelijk wel van dat post-apocalyptische thema en vroeg me af of het de moeite waard is van het kijken.
Volgens mij is het VWO bijna een voorwaarde om goede klassieke maar ook hardrock muziek op waarde te kunnen schattenquote:
Ik heb op het VWO nooit geleerd om zelf te denken, dus jouw stelling klopt niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is het VWO bijna een voorwaarde om goede klassieke maar ook hardrock muziek op waarde te kunnen schatten![]()
![]()
Hoi trouwens
Ik ben ook zo lekker serieus hequote:Op dinsdag 27 december 2011 18:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb op het VWO nooit geleerd om zelf te denken, dus jouw stelling klopt niet.
Nee, maar toen ik VWO deed was dat Zo Goed. Dan wist je Bijna Alles.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben ook zo lekker serieus he
ehm.. nee?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:12 schreef krakkemieke het volgende:
Oh Sun, leggen ouders nog lekkers in het kastje van hun kind na een ouderavond?
Da's ook lief. Wij kregen een mandarijntje of een paar dropjes. Daar keek je echt naar uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ehm.. nee?Soms wordt er wel iets op het kladblok geschreven..
Ik had eerste kerstdag een heerlijke pijamadag. De buurman was, heel lief, bezorgd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:32 schreef TAV74 het volgende:
Home sweet home![]()
Was gezellig, ook nog lekker een paar uur gewandeld vandaag, maar weer thuis zijn is toch ook wel erg lekker
Er gaat inderdaad niks boven je eigen huis en bed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:32 schreef TAV74 het volgende:
Home sweet home![]()
Was gezellig, ook nog lekker een paar uur gewandeld vandaag, maar weer thuis zijn is toch ook wel erg lekker
Maar soms doe ik eens gek en dan slaap ik zomaar op een akelige bank. Gewoon omdat het kan of zo uitkomt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Er gaat inderdaad niks boven je eigen huis en bed.
Nee bah saai, dan ben ik degene die constant mag tellen; 1-2-3-4-5-6-7.. en 8. En dat dan een uur langquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien juist leuk, lekker relaxed met elkaar?
geen droger?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar soms doe ik eens gek en dan slaap ik zomaar op een akelige bank. Gewoon omdat het kan of zo uitkomt.
Of in het geval van Sarabi doe je eens gek? Buikdansen met streetdance ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee bah saai, dan ben ik degene die constant mag tellen; 1-2-3-4-5-6-7.. en 8. En dat dan een uur lang
Ook nooit wat gekregen en kan me ook niet herinneren dat een ander kind het wel kreeg.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:12 schreef krakkemieke het volgende:
Oh Sun, leggen ouders nog lekkers in het kastje van hun kind na een ouderavond?
Doet Sarabi dan gek?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of in het geval van Sarabi doe je eens gek? Buikdansen met streetdance ofzo?
ah, mijn bank is te goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Overnachten! Ik heb een huis met een droger.
Nee? Ik zeg dat je juist lekker gek kan doen: buikdans met breakdance. Of tango met buikdansen.quote:
Dat ze dat niet doen heeft niets met je bank te makenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ah, mijn bank is te goedmensen slapen er schijnbaar zonder problemen op... ik ga een klote bank nemen zodat jongedames gewoon naast me slapen
laat me nou in die waanquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat ze dat niet doen heeft niets met je bank te maken
quote:
Dat is wel vervelend jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee bah saai, dan ben ik degene die constant mag tellen; 1-2-3-4-5-6-7.. en 8. En dat dan een uur lang
Na TVOHkids.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Over The Voice; weet niet waarom en wanneer maar Angela Groothuizen gaat weg als jurylid
Ze wordt vervangen door Trijntje Oosterhuis. Wel een heel goed artieste maar vind Angela een tof mens en ze heeft er ook verstand van. Jammer.
Helaas niet. Er worden alleen weer eens wat bandleden vervangen.quote:
Ik zie het nu ook, kan ook Anouk of Ilse de Lange worden. Maar Angela móet eruitquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Na TVOHkids.
Trijntje is nog niet zeker hoor.
mamanouk zie ik het niet zo snel doen denk ik, volgens mij stopt ze na de concerten in maartquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook, kan ook Anouk of Ilse de Lange worden. Maar Angela móet eruit. Waarom?
Komt idd rot over maar ze bedoelt het denk in het algemeen. Dat je voor bellydance een mooi rond buikje moet hebben en zij dat niet wiltquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja
Ach volgende week ga ik wel en dan is het ook zonder lerares maar dan zal het vooral kletsen over de kostuums zijn
Heb trouwens wel een hele mooie nieuwe buikdanssjaal gehad tijdens kerst
Alleen jammer van de opmerking van schoonzus dat ze ook graag zou buikdansen maar niet zo'n buik zou willen hebben
Ze wilden het dacht ik verrassend houden. Ze is er dus uitgebonjourd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook, kan ook Anouk of Ilse de Lange worden. Maar Angela móet eruit. Waarom?
Yeah maybequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Komt idd rot over maar ze bedoelt het denk in het algemeen. Dat je voor bellydance een mooi rond buikje moet hebben en zij dat niet wilt. Leuk dat kletsen over kostuums, mogen jullie ook beslissen?
John de Mol wil ieder jaar een nieuw jurylid.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze wilden het dacht ik verrassend houden. Ze is er dus uitgebonjourd.
Ik heb een grote buik. Ik heb geen zin in buikdansen, maar wat een rare opmerking zeg! Ik accepteer mijn buik. Die schoonzus kan imho niet buikdansen, ze accepteert haar buik niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja
Ach volgende week ga ik wel en dan is het ook zonder lerares maar dan zal het vooral kletsen over de kostuums zijn
Heb trouwens wel een hele mooie nieuwe buikdanssjaal gehad tijdens kerst
Alleen jammer van de opmerking van schoonzus dat ze ook graag zou buikdansen maar niet zo'n buik zou willen hebben
Wat kan jij dingen toch een positieve wending gevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Komt idd rot over maar ze bedoelt het denk in het algemeen. Dat je voor bellydance een mooi rond buikje moet hebben en zij dat niet wilt. Leuk dat kletsen over kostuums, mogen jullie ook beslissen?
Waar heb je last van? Gas?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Over buiken gesprokendie van mij doet stom
geloof dat ik toch iets te veel kh's heb binnen gekregen de afgelopen dagen.
Oh, beetje opgezet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Over buiken gesprokendie van mij doet stom
geloof dat ik toch iets te veel kh's heb binnen gekregen de afgelopen dagen.
quote:
En dat ik kan ik ook een kut-topic vinden, handel dat lekker af in een PM.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kan jij dingen toch een positieve wending geven
Terwijl ik het gewoon een kutopmerking vind
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dat ik kan ik ook een kut-topic vinden, handel dat lekker af in een PM.
* krakkemieke geeft Sunny kopje kamilletheequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
en een beetje misselijk.. gaat gelukkig wel weer over, maar goed..
ik neem alles terug.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dat ik kan ik ook een kut-topic vinden, handel dat lekker af in een PM.
Had je hem niet beter na 1 januari kunnen ophalen, dan zijn alle vuurwerk beschadigingen aan de lak voor de dealer zijn rekeningquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....ik heb toch wel een paar uur een leuk banksaldo gehadNu heb ik de auto betaald
![]()
![]()
Vrijdag ophalen
Dat zegt iedereenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Had je hem niet beter na 1 januari kunnen ophalen, dan zijn alle vuurwerk beschadigingen aan de lak voor de dealer zijn rekening
maar goed bezig
Even afkloppen P. Voordat je een Panda-look-a-like als auto meekrijgt na oudejaarsavond.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zegt iedereenMaar er gebeurt hier weinig
Althans...de afgelopen jaren weinig van gemerkt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Even afkloppen P. Voordat je een Panda-look-a-like als auto meekrijgt na oudejaarsavond.
quote:
volgens mij in een ver verledenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand hier wel eens Red Dawn gezien btw? Cubanen en Russen vallen Amerika binnen en een groepje tieners (w.o. Patrick Swayze) bieden verzet. De australiers hebben nu een kloonEn dat lijkt een complete serie te worden a la Twilight en al die andere crap
Film was wel grappig btw.
't Is ook een prehistorische filmquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij in een ver verleden
Van welke film niet tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is ook een prehistorische filmKomt trouwens een remake aan van die film
Iddquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Van welke film niet tegenwoordig.
Ik vind ze okay. Maar de Folk Metal hype kan mij werkelijk gestolen worden op een paar bands na.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ken jij Heidevolk flying-dutchman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |