750ml? Dat zijn al gauw 5 glazenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het een grote fles dan? Ik dacht nog oh een mooi kleintje, die sla je zo achterover.
Wij zijn de lekkere Merlot aan het opmaken, het is toch 5 uur
2 dagen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
750ml? Dat zijn al gauw 5 glazenDat drink ik niet in mijn uppie hoor
Kan daar echt heel lang naar luisterenquote:
GMTAquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan daar echt heel lang naar luisteren
Ik hou van keiharde muziek op z'n tijd, jaquote:
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Kent iemand hier de BBC serie 'Survivors'? Ik hou namelijk wel van dat post-apocalyptische thema en vroeg me af of het de moeite waard is van het kijken.
Volgens mij is het VWO bijna een voorwaarde om goede klassieke maar ook hardrock muziek op waarde te kunnen schattenquote:
Ik heb op het VWO nooit geleerd om zelf te denken, dus jouw stelling klopt niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is het VWO bijna een voorwaarde om goede klassieke maar ook hardrock muziek op waarde te kunnen schatten![]()
![]()
Hoi trouwens
Ik ben ook zo lekker serieus hequote:Op dinsdag 27 december 2011 18:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb op het VWO nooit geleerd om zelf te denken, dus jouw stelling klopt niet.
Nee, maar toen ik VWO deed was dat Zo Goed. Dan wist je Bijna Alles.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben ook zo lekker serieus he
ehm.. nee?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:12 schreef krakkemieke het volgende:
Oh Sun, leggen ouders nog lekkers in het kastje van hun kind na een ouderavond?
Da's ook lief. Wij kregen een mandarijntje of een paar dropjes. Daar keek je echt naar uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ehm.. nee?Soms wordt er wel iets op het kladblok geschreven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |