Z'n liedjes van 15 minuten zullen ze niet op de radio doen, zal vast een geruststelling zijn voor jequote:Op dinsdag 27 december 2011 10:25 schreef LDS het volgende:
Ik ben blij dat dit liedje is afgelopen zeg
Ik mag haar persoonlijkheid niet. Maar hier zet ze wel iets goed neer. Alles wat ze doet klinkt frans.quote:grace Jones La vie en rose
Sowieso een lekker uur.quote:
een van de betere uren uit de top 2000 jaquote:
Er zal wel lekker in zijn geknipt, gok ik zo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:34 schreef laxus13 het volgende:
Heeft er iemand deze nacht nog Echoes gehoort
alleen van wat vuurwerk wat in de buurt werd afgestoken...quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:34 schreef laxus13 het volgende:
Heeft er iemand deze nacht nog Echoes gehoort
Denk het ook, aangezien hij in een vrij lange lijst staat met nummers.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er zal wel lekker in zijn geknipt, gok ik zo.
En dan ziet het volgende uur er ook niet slecht uit.quote:
Understatement vind ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dan ziet het volgende uur er ook niet slecht uit.
Met elf andere nummers, dus de albumversie zal niet zijn gedraaid, en de versie van het verzamelalbum Echoes zal het, ondanks een minuut of zeven korter, ook niet zijn gewordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Denk het ook, aangezien hij in een vrij lange lijst staat met nummers.
Ze hebben waarschijnlijk dat hele zeemeeuwenstuk eruit geknipt en dat funky gedeelte ingekort. En misschien nog wat dingen anders gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met elf andere nummers, dus de albumversie zal niet zijn gedraaid, en de versie van het verzamelalbum Echoes zal het, ondanks een minuut of zeven korter, ook niet zijn geworden
De komende paar uur ziet het er zelfs heel aardig uit.quote:
Dat is niet goed voor alles wat ik nog moet doen vandaagquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De komende paar uur ziet het er zelfs heel aardig uit.
Het waren toch albatrossen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk dat hele zeemeeuwenstuk eruit geknipt en dat funky gedeelte ingekort. En misschien nog wat dingen anders gedaan
Ja komend uur zag er ook al erg goed uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De komende paar uur ziet het er zelfs heel aardig uit.
Nou ja, als je maar wel de beschikking hebt over een radio tijdens datgeen wat je moet doen is dat op zich geen probleem.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor alles wat ik nog moet doen vandaag
Dat welquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, als je maar wel de beschikking hebt over een radio tijdens datgeen wat je moet doen is dat op zich geen probleem.
Zwoel nummer. Lijkt een beetje op John Miles... maar deze is beter.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Staat in mijn persoonlijke top 10
Veel hoger.... veel hoger.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:05 schreef Olga het volgende:
Wild places hoort minstens 1000 plaatsen hoger te staan
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:05 schreef Olga het volgende:
Wild places hoort minstens 1350 plaatsen hoger te staan
Ik zeg volgend jaar een actie houden om Duncan bij de bovenste 500 te brengenquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:05 schreef Olga het volgende:
Wild places hoort minstens 1000 plaatsen hoger te staan
Doe maar niet (zie: Ede Staal). Of je moet in elk geval één Radio 2-dj meekrijgen (zie: Avond).quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:08 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zeg volgend jaar een actie houden om Duncan bij de bovenste 500 te brengen
Ik zeg chanterenquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doe maar niet (zie: Ede Staal). Of je moet in elk geval één Radio 2-dj meekrijgen (zie: Avond).
begrijpelijk. En uiteraard!quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:13 schreef Olga het volgende:
Ik hoor Tori en ga gelijk kijken of Kate Bush nog in de lijst staat
Kaatje Bos is nog lang niet klaar, maar het duurt nog even voor ze aan de beurt is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:13 schreef Olga het volgende:
Ik hoor Tori en ga gelijk kijken of Kate Bush nog in de lijst staat
Ja ik zag het , vannacht haar eerste nummer in de lijst gemistquote:
Goedemorgen.quote:
Noooooooquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:18 schreef laxus13 het volgende:
Doet me denken aan het nummer van Sieneke
The man with the child in his eyes is anders ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wuthering Heights staat (tot mijn verbazing) toch altijd wel hoog. Het is dan ook wel een goede plaat.
Nog even opgezocht, maar...quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:18 schreef laxus13 het volgende:
quote:sieneke
Er zijn geen zoek-resultaten.
nou ja. Ga je mond eens spoelen met zeepquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:18 schreef laxus13 het volgende:
Nee dat zou ik nooit durven alleen dat Shallala gedeelte deed me daar aan denkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:19 schreef Olga het volgende:
[..]
nou ja. Ga je mond eens spoelen met zeepBowie en Sieneke vergelijken
sms banaan..quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:19 schreef Olga het volgende:
[..]
nou ja. Ga je mond eens spoelen met zeepBowie en Sieneke vergelijken
gejat van 2pacquote:
Some things will never changequote:Op dinsdag 27 december 2011 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn nummer waarvan ik de artiest nooit kan onthouden,
That's just the way it isquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |