Het is ook sneu, maar moet wel gebeuren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Die hebben natuurlijk vorige week al gebeld en jou liefelijke stemmetje gemist![]()
Ik heb slecht geslapen en ben zenuwachtig , ik moet dadelijk de kleine katers gaan wegbrengen zodat ze jeweetwel katers worden, ik vind ze nu al zielig
quote:
quote:
Qwea blijft ook maar mensen trekken met haar trektitelsquote:
HOORAY FOR BOOBIES!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
PHENOOOOOOO! Je boobies zigeuners komen morgen op 4, met een kerstspecial
Je boobie-alarm werktquote:
Jaaa, geweldig cadeau om te krijgen!quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
Dat is toch die hond waarvan dat beeld staat bij het station van shibuya?
Je gaat je manboobs maar voelenquote:
quote:
Meer tet zul je niet krijgen kerelquote:
Oh, het kruispunt daar zo goed als naast is ook erg tof hoor. Alles en iedereen kruist elkaar. Die massaquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou er alleen al heen willen voor het beeld, echt
ik heb duitse maanzaad afbakbroodjesquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb duitse maanzaad afbakbroodjes
Vaduschk, wat ik me voor de kerst zat af te vragen, heb je nog een artikel gehad met iets van een kerstthema of iets van de feestdagen?quote:
Dan ga je oliebollen halen!quote:
Ja, dikke doei.quote:
Balansweek, nu klink je echt als een 44+erquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dikke doei.
Ik heb a) een balansweek ivm al dat vreten met de kersten b) dan moet ik naar Alkmaar
Mwah, beetje sfeer-fotobijschriften.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduschk, wat ik me voor de kerst zat af te vragen, heb je nog een artikel gehad met iets van een kerstthema of iets van de feestdagen?
Ah!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mwah, beetje sfeer-fotobijschriften.
44+quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Balansweek, nu klink je echt als een 44+er![]()
In Alkmaar staan nu net goeie bollen!!!
48+ komijnenkaasquote:
Staan ze nog bij het station?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
44+
In Alkmaar staat al een paar weken goeie bollen
Vrijdag ga ik een complete zak halen
quote:
Op je voorhoofd dan zekerquote:
Moet je eens in een drukke winkelstraat zeggen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
En goddelijke berliner bollen. Fuck me.
Oh ze roepen me alquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Oeh leuk Miniem!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:37 schreef Miniem het volgende:
Toch nog wat tofs deze dagen.
Heb een leuke vuuwekpijsvaag gewonnen.
Kan ik een mooie cake uitkiezen.
Oh vuurwerk, ik las een gewone cakequote:Op dinsdag 27 december 2011 12:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Deze wordt het.
Mooie multicolou cake.
Moet je beter kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op je voorhoofd dan zekerHeb niks te vets in je spijkerbroek gezien
Met zoeen lekker chocolaatje erop.En maar 1.80quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ze roepen me alIk en berliners mohhh
Gedaan heur, 2 keer!quote:
Ik zat mobiel en zag niks blonds, ik dacht dat het iemand anders wasquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat mobiel en zag niks blonds, ik dacht dat het iemand anders was
Godvequote:Op dinsdag 27 december 2011 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh vuurwerk, ik las een gewone cakeVergeet mijn smiley maar
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
quote:Valse postzegels kosten PostNL miljoenen
Uitgebracht op: 27 December 2011 - 11:23:22
Categorie: Economie Bron: ANP
DEN HAAG (ANP) - PostNL is naar schatting enkele miljoenen euro's aan omzet misgelopen door een grootscheepse handel in valse postzegels. Dat maakte PostNL dinsdag bekend.
De nepzegels werden via websites verkocht, voor een prijs die ver onder de werkelijke waarde van de postzegels lag. De neppers zijn ontdekt via zogenoemde authenciteitssystemen van PostNL. De valse zegels werden volgens PostNL vooral gebruikt voor het verzenden van de duurdere, aangetekende stukken, pakketten en internationale zendingen.
Voor zover de woordvoerder weet, is het voor het eerst dat in Nederland op zo'n grote schaal is gefraudeerd met postzegels.
Je r is nog steeds stuk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:37 schreef Miniem het volgende:
Toch nog wat tofs deze dagen.
Heb een leuke vuuwekpijsvaag gewonnen.
Kan ik een mooie cake uitkiezen.
Ze zijn 5,5 maand nu en net weer thuisquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook sneu, maar moet wel gebeuren.Hoe oud zijn ze?
Sterkte, het komt vast helemaal goed! Hopelijk gaat de tijd snel en geven ze je bij de DA ook een belletje dat alles goed is gegaan
Heb je een viendje ja?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je r is nog steeds stuk?
Het vriendje heeft zelf vuurwerk gemaakt, ik geloof niet dat ik het er mee eens ben
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze zijn 5,5 maand nu en net weer thuis, ze slapen nu hun roes uit
![]()
Bossche Bollen, Berliner bollen allemaal lekker, ik ga maar eens wat te eten maken.
Joahquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je een viendje ja?![]()
En nee, niet goed
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
Miniem! Mijn eerste Mini voor jou op de kiek
[ afbeelding ]
Een roooooie
Wat een mooi straatjequote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Een roooooie
Yay, wat heerlijk dat ze weer thuis zijn!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze zijn 5,5 maand nu en net weer thuis, ze slapen nu hun roes uit
![]()
Bossche Bollen, Berliner bollen allemaal lekker, ik ga maar eens wat te eten maken.
En dit is eigenlijk nog net een lelijk stuk tussen alle oude pandjes, hier zitten allemaal auto-garages...quote:
Gebak is normaal wel lekker van de Hema, niet werelds, maar prima te doen. Maar oliebollen zou ik er niet halen neequote:Op dinsdag 27 december 2011 13:05 schreef Pheno het volgende:
Bossche Bollen winnen het van de Berliner. Bollen van Jannatuurlijk, niet de HEMA-crap
Tompoucen van de Hemaquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gebak is normaal wel lekker van de Hema, niet werelds, maar prima te doen. Maar oliebollen zou ik er niet halen nee
Ja precies datquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh als ze onder zeil gaan, dat is nog naarderder, dat is echt even erg als inslapen, huuuuuu, echt.
Chico is drie keer onder narcose geweest en ik ben drie keer brullend naar buiten gelopen, maar goed, m wakker achterlaten vond ik ook geen optie.
Ja kakkers, nu wil ik!quote:
Ohh tofquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Een roooooie
Leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah
Ik weet het, maar ik wil niet te veel over hem moederen dus ik bijt maar heeeeel hard op mijn tong!
Ik moet zo lachenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
tis weer ff wennen voor achterlijke Henkie zo na de vakantie geloof ik
Dat klinkt helemaal goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:07 schreef indaha het volgende:
maar ze zijn alweer lekker eigenwijs want ze wilden perse op het bed slapen en niet op het dekbed op de grond dus het zal wel goed komen![]()
Wat een lul, laat Lut dr lover ff wat vuurwerk door zn bus douwen, dat zal hem leren!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zag nog een hele toffe Afghaanse windhond, maar op het moment dat ik stopte om m'n telefoon te pakken voor een foto trok de man zijn hond al de deur binnen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een lul, laat Lut dr lover ff wat vuurwerk door zn bus douwen, dat zal hem leren!!!!!!!!
STALK HEM!!!quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een lul, laat Lut dr lover ff wat vuurwerk door zn bus douwen, dat zal hem leren!!!!!!!!
Laat het hem niet horenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want dan doet ie ut?quote:
DIE ARME WINDHOND DAN?!?!?!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want dan doet ie ut?
Pis, post ff dat adres wil je?
Whehe nu lijkt het net zo'n locht typequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want dan doet ie ut?
Idd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
En zelfgemaakt vuurwerk.... dan ook niet huilen als je je handen kwijt bent straks
Zo, ik zou t m gunnen als het de mijnes was hoor, en uitlachenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
En zelfgemaakt vuurwerk.... dan ook niet huilen als je je handen kwijt bent straks
Daar heb je het alquote:
Dan nog.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar heb je het al![]()
Het is een doodnormale jongen hoorAlleen hij is wat experimenteel met bakpoeder, kan gebeuren!
Hij blaast heus geen honden op ofzo
Wat denk je dat ik doe?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, ik zou t m gunnen als het de mijnes was hoor, en uitlachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie pot he?
Grmbl, stomme link.
Die man heeft volgens mij nog een 2e hond, ik zal ff extra door het straatje fietsen morgenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want dan doet ie ut?
ik zou hem lekker laten gaan, het filmen en hem als een mongool uitlachen als zijn jatten eraf zijn.quote:[b]Op dinsdag 27 december 2011 13:10 schreef Lutte het volgende:[/b
Het vriendje heeft zelf vuurwerk gemaakt, ik geloof niet dat ik het er mee eens ben
Ooh ja, ik ken hetquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh als ze onder zeil gaan, dat is nog naarderder, dat is echt even erg als inslapen, huuuuuu, echt.
Chico is drie keer onder narcose geweest en ik ben drie keer brullend naar buiten gelopen, maar goed, m wakker achterlaten vond ik ook geen optie.
omg,quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, ik zou t m gunnen als het de mijnes was hoor, en uitlachen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zou hem lekker laten gaan, het filmen en hem als een mongool uitlachen als zijn jatten eraf zijn.
Dat jullie geen lesbo-stelletje zijn geworden, een gemiste kansquote:
Hoe weet jij nou wat we hebben gedaan en hebben afgesproken? WAS JE ERBIJ OFZO?!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat jullie geen lesbo-stelletje zijn geworden, een gemiste kans
Heb je je vrachtwageh late zien?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat we hebben gedaan en hebben afgesproken? WAS JE ERBIJ OFZO?!
Met extra opleggerquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je je vrachtwageh late zien? [ afbeelding ]
Dat is een stomme vergelijking. Dat valt in dezelfde categorie als : Ja, hij heeft een meisje verkracht. Maar niet vermoord hoor! En het was ook geen doodslag en hij droeg een condoom!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:32 schreef Lutte het volgende:
Oke ik heb even het gevoel dat ik mezelf (en hem) moet verdedigen.
Nee het is niet goed, onverstandig, gevaarlijk dit dat alles. Maar dat is je ieder weekend katjelam zuipen, een opgevoerde scooter, nou jullie kunnen je zelf wel indenken wat 'de jeugd' uitspookt, ook. En dat doet ie dan weer niet![]()
Hey, als jij er gelukkig mee bent, prima. Ik hoop alleen voor je dattie niet gaat lopen janken als een klein kind als hij zijn jatten eraf blaast. En ik hoop dattie indien hij iets molt aan zichzelf, de rekening van het ziekenhuis zelf mag betalenquote:En nee ik ben het er niet mee eens maar zo'n opmerking als van Miniem met de vraag wat ik er mee moet, naar aanleiding van één opmerking over hem van mijn kant, een beetje naar.
Ik zou ook makkelijk honderdduizend dingen kunnen noemen waarom ie wel leuk en verstandig is en dan was het 'wat een leuke jongen, Lut' geweest.
Einde mededeling
Ik moet ineens aan een lassie-opmerking denken van die bewuste dag! Zulks een ander daglicht ineens!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat we hebben gedaan en hebben afgesproken? WAS JE ERBIJ OFZO?!
Nja de vergelijking is misschien slecht maar je snapt vast wel wat ik er mee bedoelquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is een stomme vergelijking. Dat valt in dezelfde categorie als : Ja, hij heeft een meisje verkracht. Maar niet vermoord hoor! En het was ook geen doodslag en hij droeg een condoom!
[..]
Hey, als jij er gelukkig mee bent, prima. Ik hoop alleen voor je dattie niet gaat lopen janken als een klein kind als hij zijn jatten eraf blaast. En ik hoop dattie indien hij iets molt aan zichzelf, de rekening van het ziekenhuis zelf mag betalen
Ik zal het even aan non doorgevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Maar nee, lesbo's vind ik echt goor, behalve Non, die zou ik doen![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een lassie-opmerking denken van die bewuste dag! Zulks een ander daglicht ineens!
Ik heb élke dag nog pgr in m'n hoofd bij de begroetingenquote:
Non is wel een hele leukerd!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Maar nee, lesbo's vind ik echt goor, behalve Non, die zou ik doen![]()
quote:
Het is erg verwarrend iddquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb élke dag nog pgr in m'n hoofd bij de begroetingen
Zit daar nog een verhaal achter?quote:
Aanstel bi sletje? Chago lesbo's? In welke topics kom jij?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Non is wel een hele leukerd!
Er zitten iets teveel chago lesbo's op Fok en ook aanstel-bi-sletjes
Oh in bepaalde SC's komen ze wel eens voorbij rollen hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aanstel bi sletje? Chago lesbo's? In welke topics kom jij?
Heb je non al es gemeet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik had Non een heel geil sesa pakket gestuurd dus dat weet ze wel
Userfoto's denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aanstel bi sletje? Chago lesbo's? In welke topics kom jij?
Ik ga jouw history naspitten. Want ik kan me -afgezien van de lesbo SC- geen SC bedenken met bi sletjes en chago lesbo'squote:Op dinsdag 27 december 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh in bepaalde SC's komen ze wel eens voorbij rollen hoor!
Neuh, daar zeggen ze toch niks? Kunnen ze ook niet chago zijnquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit daar nog een verhaal achter?
Kan je lang zoeken, dit is account 2 of 3quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga jouw history naspitten. Want ik kan me -afgezien van de lesbo SC- geen SC bedenken met bi sletjes en chago lesbo's
F&F SC holladiejeequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga jouw history naspitten. Want ik kan me -afgezien van de lesbo SC- geen SC bedenken met bi sletjes en chago lesbo's
Ja hallo, wees dan specifieker, want nu ben ik benieuwd waar ze zittenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan je lang zoeken, dit is account 2 of 3En ik bedoel toch geen hele SC vol met lesbo's, doos
Daar zitten geen bi sletjes of chagrijnige lesbo's.quote:
Ik zeg ze zitten in F&Fquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, wees dan specifieker, want nu ben ik benieuwd waar ze zitten
En wat waren je vorige accounts?
Ze achtervolgen je!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Toen ik mijn beste vriendje persoonlijk uit de kast geschopt heb ( what was I thinking, ik had dr zelf mee moeten trouwen natuurlijk, echt, mn domste aktie ooit geloof ik
) ging ik altijd met hem naar het COC. Daar liep zo een hele vieze verlepte lesbo in trainingspak met G O D op dr vingers getattoueerd rond, en die was heeeeeeeeeeeelemaal in luv met mij
![]()
Later werkte ik bij VanLeest, kwam ze uren aan de balie cd's staan luisteren![]()
En ik ben es met mn homo naar twee concerten van de Eurythmics geweest, daar werd ik ook de hele tijd versierd, ik durfde niet eens naar de plee en Erik mocht mn hand niet loslaten binnen![]()
Toen ik studeerde had ik ook al zo een sneue kansloze lesbo achter me aan de hele tijd.
En mn moeder denkt wel es dat ik lesbo ben omdat ik niet getrouwd ben geloof ik.
Maar echt, ik ben zo van de piemels![]()
![]()
![]()
Welnee, daar is de gemiddelde leeftijd toch ook niet 18quote:
Ik ga geen namen noemen, want ze lezen toch allemaal meequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar zitten geen bi sletjes of chagarijnige lesbo's.
Lekker sneu weer ditquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen, want ze lezen toch allemaal mee
Dat zou de bedoeling zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, daar zeggen ze toch niks? Kunnen ze ook niet chago zijn
Oke, dus de gemiddelde leeftijd is 18?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, daar is de gemiddelde leeftijd toch ook niet 18
Ja dag, ga lekker elders rellenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, wees dan specifieker, want nu ben ik benieuwd waar ze zitten
En wat waren je vorige accounts?
Jij zit zelf te trekken hoorquote:
En iets met muziek erbij..quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, dus de gemiddelde leeftijd is 18?
ONZ?
Ja, dat zal het zijn. We kennen je haat voor F&FSC, oh-oh. Beetje sneu omdat op deze manier weer te moeten exploiterenquote:
Ja, daar zoek ik bi sletjes voor.quote:
Ah joh, ga dr dan lekker niet op door ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. We kennen je haat voor F&FSC, oh-oh. Beetje sneu omdat op deze manier weer te moeten exploiteren
Jij begint toch over F&F te lullen. Het zit je blijkbaar onmogelijk hoogquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah joh, ga dr dan lekker niet op door ook
Koop ik wat kransjes vorige week, haal zelden chocola eigenlijk, zijn het gevulde... met mierzoet spul erin, kakquote:
Nee heeeeeeeel laag eigenlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij begint toch over F&F te lullen. Het zit je blijkbaar onmogelijk hoog
Ja, dat zie ik. Iets met hart vol en mond over enzoquote:
Ik begon er niet eens over johquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik. Iets met hart vol en mond over enzo
quote:
Je bent of schizofreen, hebt last van dementie of bent gewoon te dom om te weten wat je typtquote:
Van die flappie voor je vader en broer?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Muis lag net helemaal neer op msn , toen ik haar vertelde hoe kerst was, dat gaat ze echt nooit meer aan me vragen
+1quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we weer verder over de jopen, bollen en teefjes, danke!
Ik denk dat oh-oh bedoelt dat ik begon over chago lesbo'squote:Op dinsdag 27 december 2011 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Je bent of schizofreen, hebt last van dementie of bent gewoon te dom om te weten wat je typt
Ja ik lees chago lesbo's, dan leg ik wel een link zegquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Je bent of schizofreen, hebt last van dementie of bent gewoon te dom om te weten wat je typt
Oh Sjon heeft een eigen fanclubquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef indaha het volgende:
[..]
+1
En ik ben niet 18 en niet lesbisch , maar ik stalk alleen Oh-Oh (eigenlijk Sjon maar dat is zo raar)
Kijk, jij snapt mequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat oh-oh bedoelt dat ik begon over chago lesbo's
Wil je weten hoevaak ik hem vandaag geschopt heb?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef indaha het volgende:
[..]
+1
En ik ben niet 18 en niet lesbisch , maar ik stalk alleen Oh-Oh (eigenlijk Sjon maar dat is zo raar)
Oh wat een tof printje, dat grijze staat ook wel heel mooi!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Billy zn pak zit Chico perfect, die Hongkongverkoopster moet ff wat aan dr maten doen zeg
Dan nog, want ook die zitten niet in de F&FSC.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat oh-oh bedoelt dat ik begon over chago lesbo's
Ik ben net thuis, had dat even gezegd, nu heb ik alleen de Mini gekiektquote:
Wit met zwart, de kleuren van mn camera staan kut, ik denk dat mn vader dr met zn tengeltjes aangezeten heeftquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat een tof printje, dat grijze staat ook wel heel mooi!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, had dat even gezegd, nu heb ik alleen de Mini gekiekt
Ik ken echt geen enkele lesbo in F&F hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan nog, want ook die zitten niet in de F&FSC.
Hehe ff quoten hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, had dat even gezegd, nu heb ik alleen de Mini gekiekt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan nog, want ook die zitten niet in de F&FSC.
In wat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:57 schreef Koen66 het volgende:
In GRTDOJW zitten wel wat bi en lesbo dames
Ik ga Grieks en verder niksquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele lesbo in F&F hoor![]()
![]()
Volgend onderwerp; wat gaan jullie met oud&nieuw doen? Iemand nog blitse plannen?
Echt hoor. Sneu. Maar goed, dat heb ik je al eens verteld he?quote:
Ja nu zie ik het, wit/grijs/zwart.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wit met zwart, de kleuren van mn camera staan kut, ik denk dat mn vader dr met zn tengeltjes aangezeten heeft![]()
Billy zou dit pak echt geniaal staan, maar ik ga niet eens proberen om hem erin te frotten geloof ik...
Nee, maar dat maakt niet uit want ik weet dat je hem niet wilt missenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je weten hoevaak ik hem vandaag geschopt heb?
Grieks is altijd goedquote:
GRTDOJW is een SC in het GC deelquote:
Wat een leuk pakje , staat hem goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik lees chago lesbo's, dan leg ik wel een link zeg![]()
Jij mag dr lief vinden, prima toch![]()
[ afbeelding ]
Billy zn pak zit Chico perfect, die Hongkongverkoopster moet ff wat aan dr maten doen zeg
Ja, en omdat het van jou niet mag moet ik iemand aardig vinden of wat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt hoor. Sneu. Maar goed, dat heb ik je al eens verteld he?
Lekker met het gezinnetje mutsige oudejaarsprogrammas kijken en met nieuwjaar met de hele familie bij oma. Hou ervanquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Volgend onderwerp; wat gaan jullie met oud&nieuw doen? Iemand nog blitse plannen?
Hey, dat hoor je mij niet zeggen. Maar het ander uiterste is dan wel weer om overal maar even waar mensen het willen horen (of niet) je gal te spugenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, en omdat het van jou niet mag moet ik iemand aardig vinden of wat?
Hier ook lekker thuis mutsig kneuteren, hapjes, drankje, filmpje enzo, en wat tv kieken!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker met het gezinnetje mutsige oudejaarsprogrammas kijken en met nieuwjaar met de hele familie bij oma. Hou ervan
Wat ga jij doen?
We liepen de Lush uit, wil ie daar tegen de foldermand gaan zeiken, maar ik zie alles, dus ik schop m zo van achteren ff tegen zn omhooggaande poot. Echt niet op mn hardst of zo, kriiiiiiiijsen deed iequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt niet uit want ik weet dat je hem niet wilt missen, dus je zult het wel met beleid doen en Sjon is stapel op je.
PM smatjequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, dat hoor je mij niet zeggen. Maar het ander uiterste is dan wel weer om overal maar even waar mensen het willen horen (of niet) je gal te spugen
Ik ga door omdat jij zo heerlijk doorgaat, heerlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, dat hoor je mij niet zeggen. Maar het ander uiterste is dan wel weer om overal maar even waar mensen het willen horen (of niet) je gal te spugen
of om de mensen die de persoon of personen in kwestie wel mogen te lopen bezeikenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, en omdat het van jou niet mag moet ik iemand aardig vinden of wat?
Ah gezellig! Ook nog Ik hou van Holland of was je daar niet zo van?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook lekker thuis mutsig kneuteren, hapjes, drankje, filmpje enzo, en wat tv kieken!
Das wel gezellig ook later bij oma, Lut
Wat betekent die afkorting?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GRTDOJW is een SC in het GC deel. Best gezellie daar ook!
Wij blijven lekker thuis , geen verplichte programma's af te werkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Poppetje, jij hoeft van mij echt niet van je stoel te soppen van mijn vrienden hoor, mag je ook je eigen mening over hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
of om de mensen die de persoon of personen in kwestie wel mogen te lopen bezeiken
Maar goed, deze discussie is nutteloos, want je doet toch lekker wat je zelf wil. Prima hoor, maar verwacht niet dat je er niks over zal horen van me.
Mijnes?quote:
Geen reet te doen op je werk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat betekent die afkorting?
[..]
Wij blijven lekker thuis , geen verplichte programma's af te werken
Heerlijk, niks zo fijn als dat alles op je eigen tempo en zin kan enzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:02 schreef indaha het volgende:
Wij blijven lekker thuis , geen verplichte programma's af te werken
Mooi. Bij deze : Je bent sneu bezig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poppetje, jij hoeft van mij echt niet van je stoel te soppen van mijn vrienden hoor, mag je ook je eigen mening over hebben
quote:
Kweenie, jij mag het zeggen, je gaat maar doorquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi. Bij deze : Je bent sneu bezig.
Zijn we nu klaar of gaan we nog even verder?
JA JA!!! Sofort hatsjikquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:04 schreef Qwea het volgende:
Zijn we nu klaar of gaan we nog even verder?
Ik laat het aan jou over. Heb je misschien ook eens het idee dat je de touwtjes in handen hebtquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kweenie, jij mag het zeggen, je gaat maar door
In ieder geval hondenriemenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik laat het aan jou over. Heb je misschien ook eens het idee dat je de touwtjes in handen hebt
Oh er staat me iets van het huis bij ja, als ik het goed herinnerquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Wij moeten nog ff zien wiens huis we doen, ik wil mijn huis want bank ligt lekkerder en dan hoef ik de elektrische deken niet mee te sleuren. Maar bij hem is het uitzicht beter![]()
Ik denk dat we gewoon doen waar degene woont die kookt.
Of zo.
Maar ik stuur met mn schopvoet hoorquote:
Maar zijn banken liggen onwijs kutquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh er staat me iets van het huis bij ja, als ik het goed herinner
Maar dat uitzicht is wel awesome met vuurwerk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar zijn banken liggen onwijs kut![]()
Ik haat dat zo he, ik lig altijd op de grond daar![]()
En als het goed is zijn we kindloos
Ja maar dat is toch elk jaar hetzelfde gedoe, daar kijk je toch niet meer echt naar, en bovendien heb ik het volgens mij de afgelopen 3 jaar al daar gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat uitzicht is wel awesome met vuurwerk!
Banken moeten lekker liggen jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar zijn banken liggen onwijs kut![]()
Ik haat dat zo he, ik lig altijd op de grond daar![]()
En als het goed is zijn we kindloos
Het knalde hier vorig jaar zo hard, voor 2 uur was er geen slapen aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
We gaan ieg als het een beetje weer is 's middags een paar uur ergens met die honden rennen waar het niet knalt. Hij heeft hunnes ook. Wss slapen we dan toch al voordat het gaat knallen buiten![]()
Voor bij de oude tv! Gouden combi!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:10 schreef Lutte het volgende:
Staat nog steeds in de garage voor in de zomer buiten overigens
Precies!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor bij de oude tv! Gouden combi!
Oh dat mis ik van mn vorige appartement, daar had ik een overdekt balkon en een lelijke oude rieten bank buiten, waarvan ik de kussens binnen kon pakken, damn, daar sliepen we zelfs wel es op in de zomerquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor bij de oude tv! Gouden combi!
Ohhh lekker buiten knorrenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat mis ik van mn vorige appartement, daar had ik een overdekt balkon en een lelijke oude rieten bank buiten, waarvan ik de kussens binnen kon pakken, damn, daar sliepen we zelfs wel es op in de zomer
quote:
quote:
Ben allang blij dat die Tim zo flopt, nou stond ie voort met Rinus te zingen, hoe diep kun je zinken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja ik las het net in het 3FM topic, wat een topdag
![]()
![]()
Nu Direct nog direct ook
Oh ik had geen hekel aan Kane, als enige geloof ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niemand geloof ik, op Twitter is het commentaar: eindelijk, topdag en nu ... nog.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die zanger nu van di-rect, het zal een aardige jongen wezen, maar ik vind het nu zo'n drollenband, nog meer dan eerst
Oh die Dinant, wat een kwal zegquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik had geen hekel aan Kane, als enige geloof ikNiet dat ik er cd's van heb... maar een paar nummers vond ik best oke.
Tja een Hagenees hè, dat is vaak een hele aparte houding, kijk maar naar Anoukquote:
Ik vind die Dinand zo'n enorme sell out met een égoquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik had geen hekel aan Kane, als enige geloof ikNiet dat ik er cd's van heb... maar een paar nummers vond ik best oke.
Ik vind alle NL bands slechter dan Kane, vandaar dat ik ook geen hekel aan Kane heb.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind weinig NL bandjes leuk hoor, dat geef ik grif toe.
Anouk vind ik wel tof, vroeger niet, maar ik vind dr hoe langer hoe tofferquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja een Hagenees hè, dat is vaak een hele aparte houding, kijk maar naar Anouk
Daar hou je van, of je gruwelt.
Wat vond je van die cd van Ilse de Lange in de trashcan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Anouk vind ik wel tof, vroeger niet, maar ik vind dr hoe langer hoe toffer
Oh ja hallo, Blöf, das echt te erg, en neuk en seemen en jan shit en zo, dat noem ik nog niet eensquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind alle NL bands slechter dan Kane, vandaar dat ik ook geen hekel aan Kane heb.
Van bandjes als Blöf en Racoon moet ik gewoon kotsen om de muziek
Ja ach, ik kan er wel om lachenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vond je van die cd van Ilse de Lange in de trashcan?
Ik ga hem onthoudenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
OH! Ik heb gister deze nog gehaald
[ afbeelding ]
Wel érg mierzoet, maar toch wel lekker voor een keer!
Ik weet nooit wat ik met die teksten moet, zowel die van Blöf als Acda en de Frunnik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja hallo, Blöf, das echt te erg, en neuk en seemen en jan shit en zo, dat noem ik nog niet eens
Het enige NL talige wat ik kan velen is Acda en de Munnick, vanwege mijn mysterieuze crush op Thomas Acda
Nee, de Staat en GBTTZ vind ik echt leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef Lutte het volgende:
Ik krijg vooral gierende tandsteen van die DWDD/3fm Serious Talent types
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
OH! Ik heb gister deze nog gehaald
[ afbeelding ]
Wel érg mierzoet, maar toch wel lekker voor een keer!
Ik luister geen radio, ik loop ongeveer 10 jaar achter met nieuwe bandjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef Lutte het volgende:
Ik krijg vooral gierende tandsteen van die DWDD/3fm Serious Talent types
Ik had geen originele beker, dat vond ik toch wel jammerquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik had m vrijdag, was erg goed te doen he!
Vergeet 'CD van ons allebei' niet, zo diepzinnig!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik met die teksten moet, zowel die van Blöf als Acda en de Frunnik.
Cd van joouuuu cd van mijhijijij
Ik vind Ilse haar geluid niks, qua persoon gewoon een leuk mens. Al is het vaak wel "hihihihi".quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ach, ik kan er wel om lachen![]()
Ilse vond ik tof, Anouk juist niet, ze begonnen echt precies tegelijk in 97, en ik kwam ze overal tegen toen ik nog in de muziek industrie werkte, maar het is nu helemaal omgedraaid, hoe minder leuk ik Ilse ging vinden, des te meer kon ik Anouk ineens waarderen.
Ik heb van beiden cd's trouwens![]()
Van Ilse de eerste en de een na laatste of zo, en van Anouk de laatste paar albums
Ilse was wel de meest awesome slaapgast bij Serious Request everquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Ilse haar geluid niks, qua persoon gewoon een leuk mens. Al is het vaak wel "hihihihi".
Maar ik zag afgelopen jaar een aflevering waar ze op tour was, dat vond ik wel tof om te zien, en ontdekte ik best wat nummers die leuk klonken, beter dan die top40 liedjes.
Het is een giecheltutje, herken me daar in geloof ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Ilse haar geluid niks, qua persoon gewoon een leuk mens. Al is het vaak wel "hihihihi".
Maar ik zag afgelopen jaar een aflevering waar ze op tour was, dat vond ik wel tof om te zien, en ontdekte ik best wat nummers die leuk klonken, beter dan die top40 liedjes.
Brownie is altijd okequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze ook lekker zijn?
Ik ken ook veel niet. Ja rockbands als Snow Patrol en Kings of Leon, die ken ik wel. Ook wel Adele maar ja daar kan je bijna niet om heen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik luister geen radio, ik loop ongeveer 10 jaar achter met nieuwe bandjes
Paul Simonquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken ook veel niet. Ja rockbands als Snow Patrol en Kings of Leon, die ken ik wel. Ook wel Adele maar ja daar kan je bijna niet om heen.
Maar geef mij maar die lekkere oude muziek uit de jaren 70, 80 en 90 (want jeugdsentiment) ook een hoop uit de sixties kan ik waarderen, Janis, Jimi, The Doors, The Byrds, CCR, Simon en Garfunkel.
Ik heb echt een zwakke plek voor Simon en Garfunkelquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken ook veel niet. Ja rockbands als Snow Patrol en Kings of Leon, die ken ik wel. Ook wel Adele maar ja daar kan je bijna niet om heen.
Maar geef mij maar die lekkere oude muziek uit de jaren 70, 80 en 90 (want jeugdsentiment) ook een hoop uit de sixties kan ik waarderen, Janis, Jimi, The Doors, The Byrds, CCR, Simon en Garfunkel.
Die bassist met zijn lange haren vind ik al helemaal not done eigenlijk. Past totaal niet bij zijn "image" en Di-Rect.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die zanger nu van di-rect, het zal een aardige jongen wezen, maar ik vind het nu zo'n drollenband, nog meer dan eerst
Ik had dit jaar m'n allereerste, Rolo geloof ik, goddelijk dat chocola en toffeequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou heul nie van McFlurry's dus geen idee
HOMOquote:
Die 3 ontdekte ik toen ze al ik weet het niet hoeveel hits hadden gehadquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Echt zo leuk, maar ik heb toen echt de hele nacht zitten kijken, zo een gave nacht krijgen ze nooit weer, ze zong ook allemaal verzoekjes en zo
Alleen Chasing Cars iddquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Snow Patrol is echt niks trouwens, ik vind Chasing Cars wel heel mooi vanwege de tekst, maar verder, jeminee zeg.
KoL vind ik wel echt heerlijk![]()
Mn Adele cd's heb ik herplaatst , no way dat ik die dingen nog vrijwillig zou draaien
Ja die kan ik niet ontkennen, dat is echt een mooooooooooi liedjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |