Je bent inderdaad libido verlagend.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik help mensen snel van hun hoogtepunt af.
Ik weet het. Het is een gave.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent inderdaad libido verlagend.
Ik beheers hem ook, brofist sis.quote:
Voor 10 tot 30 minuten misschien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent inderdaad libido verlagend.
Ligt er maar net aan hoelang een man bij mij is. In die tijd heeft hij zeker geen zin in seks.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor 10 tot 30 minuten misschien.
Volgens mij valt dat wel mee hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoelang een man bij mij is. In die tijd heeft hij zeker geen zin in seks.
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoelang een man bij mij is. In die tijd heeft hij zeker geen zin in seks.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoelang een man vrouw bij mij is. In die tijd heeft hij zeker geen zin in seks.
quote:
Die ontdekte ik donderdagmiddag al man.quote:
You can't handle the truth?quote:
Echt niet, ik zie mannen altijd tegenstribbelen en last hebben met het behouden van een erectie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee hoor
Berlusconi maar eens proberen dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt niet, ik zie mannen altijd tegenstribbelen en last hebben met het behouden van een erectie.
Dan moet je je tieten flashen, moet je kijken hoe makkelijk ze een erectie behouden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt niet, ik zie mannen altijd tegenstribbelen en last hebben met het behouden van een erectie.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bob had bitchtits!quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:59 schreef moneyfornothing het volgende:
Haha, iemand timede hier het vuurwerk met Fightclub.
Ik heb geen tieten, ik ontken alles.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je je tieten flashen, moet je kijken hoe makkelijk ze een erectie behouden.
Gelukkig maar. Tieten, ieeuuuuuhw!quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten, ik ontken alles.
Aan de vieze drank.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:03 schreef twi het volgende:
Ik heb geen lekkere drank meer over, wat nu?
Ik heb nog wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:03 schreef twi het volgende:
Ik heb geen lekkere drank meer over, wat nu?
quote:
quote:
Liefde op het eerste gezicht. Die ogen, dat lichaam, de perfectie. En blond.quote:
Tegen die tijd is de drank allang op.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hard, je had op zijn minst "misschien een andere keer" kunnen zeggen.
Tsssssquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sinos:
[ afbeelding ]
(Credits naar heloef)
Is Sinos, blind beauty?quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sinos:
[ afbeelding ]
(Credits naar heloef)
Dat bedoel ik, daar kan ik mee levenquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:08 schreef Myraela het volgende:
Tegen die tijd is de drank allang op.
Ik heb braille keyboardquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is Sinos, blind beauty?
Dat verklaart haar langzame TT's.
Ik ben nooit subtiel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar kan ik mee levenJe leert het wel, een vent subtiel afwijzen.
Een gevoelige tastzin.quote:
Dat werkt alleen in de Friends W7 Theme.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:11 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ook zo'n stemmetje die alle posts voor je opleest? Hey Sinos, how you doin'?
Ik rol altijd over de grond van het lachen als het aan staat op m'n mac.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:11 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ook zo'n stemmetje die alle posts voor je opleest? Hey Sinos, how you doin'?
Hoogstpersoonlijk kan ik het beterquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik rol altijd over de grond van het lachen als het aan staat op m'n mac.
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:18 schreef geenvetzak het volgende:
Je zou bijna denken dat iemand een scheet heeft gelaten
Niemand houdt je tegenquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:22 schreef palawan het volgende:
Gaat er nog iemand tieten flashen op TC ofzo, of kan ik ook veilig gaan slapen?
linkje? misschien kan ik nog mee onderhandelen over die tietenquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:22 schreef palawan het volgende:
Gaat er nog iemand tieten flashen op TC ofzo, of kan ik ook veilig gaan slapen?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Palawan gaat tieten flashen op TC?
Gatverquote:
Mijn droomvrouw.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sinos:
[ afbeelding ]
(Credits naar heloef)
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Gatver![]()
Ik wist niet wat moobs zijn, tot ik het zojuist googlede... helemaal leuk als je dan op afbeeldingen gaat googlen
Je houdt van ons.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Ik roep al meer dan een uur dat ik ga slapen. Ik faal.
Weltruste danquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Ik roep al meer dan een uur dat ik ga slapen. Ik faal.
Ja maakte even het foutje het nieuws te kijken en toen kreeg even een john lennon momentquote:
Het internet op mijn PC doet het niet en dat is niet handig na het zien van die plaatjes.quote:
Ik heb geen droomman.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:33 schreef Sinosappel het volgende:
Heloef kom op TC, je droomman is aan het cammen
Ja, kutzooi. Myr dr schuld.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
Liefde toch hè
Ey mur, jij zou vroeg naar bed gaan.. Had net zo goed langs kenne komen
Ja, meisjes zijn te duur.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:35 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef overgestapt op mannen ???
Zover ik weet niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:35 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef overgestapt op mannen ???
Ik heb nooit geld dus dat zou eigenlijk wel een goede reden zijn.quote:
Op?quote:
soms kan ik jouw berichten totaal niet begrijpen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:42 schreef formerjellybean het volgende:
ik niet maar aan de andere kant ben ik in een mopper stemming dus niet de beste stemming
Je hoeft niks te zeggen hoor, alleen je cam aan te zetten en je tetten te laten zien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:42 schreef formerjellybean het volgende:
ik niet maar aan de andere kant ben ik in een mopper stemming dus niet de beste stemming
Ja het was ook zo'n verschrikkelijk moeilijke zinquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
soms kan ik jouw berichten totaal niet begrijpen.
Wel weer beter worden voor O&Nquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:44 schreef formerjellybean het volgende:
dat weet ik even niet , moet er denk ik heel even doorheen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel weer beter worden voor O&N
Nee, maar wat de gedachte er achter is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja het was ook zo'n verschrikkelijk moeilijke zin
Ik denk dat die dagen eerlijk gezegd een beetje de reden van mijn dip zijn en ik hoop volgend jaar even wat minder geconfronteerd te worden met eikelig gedragquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel weer beter worden voor O&N
die gedachten zijn zelfs te moeilijk voor mij laat staan voor een anderquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar wat de gedachte er achter is.
Dus jij was sinterklaas?quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
Als ze me gaan bannen ga ik wel wat anders doen.
??quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
Ja.quote:
Die post was trouwens niet echt een goed voorbeeld hoor, maar je had er laatst een in het "hoe voel je je nu" topic, die ik echt met de beste wil van de wereld nog niet kon begrijpen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
die gedachten zijn zelfs te moeilijk voor mij laat staan voor een ander
We dachten dat jij davidhasselhof was!quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
Hoe moet ik die anders noemen, ik wist haar naam niet eens.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:50 schreef twi het volgende:
Ja, moet je maar een normale nickname nemen hoor heloef. Eerst het trammeisje, en nu dit weer. DUIDELIJK ZIJN!
Googlen op Random Avatarquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:52 schreef formerjellybean het volgende:
maar aan de andere kant begrijp ik niet dat jij een varken als icoontje heb en daar zeur ik ook niet over (oeps nu dus wel)
Hai Joysaquote:
Zolang ze geen troep achterlaten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:
Heel stom vraagje , zouden jullie je moeite mee hebben als bepaalde mensen in dronken bui op je facebook kijken ??
Ik ken namelijk een paar mensen die dat dus doen en heel eerlijk gezegd voel ik me er niet zo lekker bij
?quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:
Heel stom vraagje , zouden jullie je moeite mee hebben als bepaalde mensen in dronken bui op je facebook kijken ??
Ik ken namelijk een paar mensen die dat dus doen en heel eerlijk gezegd voel ik me er niet zo lekker bij
Blokkeer hun toegang?quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ken dus een paar mensen die in een dronken bui gewoon profielen gaan begluren en daar een beetje typisch mee omgaan . Eigenlijk hetzelfde als dronken rare berichtjes achterlaten bij telefoon maar dan nu dus met facebook.
je bedoelt op jouw account inloggen en iets posten? of met hun eigen account iets op je prikbord gooien?quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ken dus een paar mensen die in een dronken bui gewoon profielen gaan begluren en daar een beetje typisch mee omgaan . Eigenlijk hetzelfde als dronken rare berichtjes achterlaten bij telefoon maar dan nu dus met facebook.
Hmm, ik dacht dat je dat gewoon kon weghalen? Als dat kan zou ik er niet moeilijk over doenquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:04 schreef formerjellybean het volgende:
umm meer dronken berichtjes bij je achterlaten
Tjah... Hoe komen ze op je profiel dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:04 schreef formerjellybean het volgende:
umm meer dronken berichtjes bij je achterlaten
ken het zelf niet, maar er zijn betere bezigheden als je dronken bent :/quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:07 schreef formerjellybean het volgende:
Dat kan ook en dat doe ik dan ook maar ik vroeg me af of ik nu raar was dat ik me eraan stoorde eigenlijk of dat dronken facebooken normaal is.
Vriendenlijst maar het is meestal dat zoals hun dus ken in nuchtere bui niet posten maar als ze in de kroeg zijn gaan ze vaak pas facebooken en posten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah... Hoe komen ze op je profiel dan?
Je trekt wel rare figuren aan hequote:Op dinsdag 27 december 2011 02:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Vriendenlijst maar het is meestal dat zoals hun dus ken in nuchtere bui niet posten maar als ze in de kroeg zijn gaan ze vaak pas facebooken en posten.
Eigenlijk is meer mijn vraag zijn er meer mensen die juist dronken in de kroeg gaan facebooken en ben ik gewoon een ouderwetse saaie muts ??
Ik ben bang van wel jaquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1756837
/7/25#106077291]dinsdag 27 december 2011 02:10[/url] schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je trekt wel rare figuren aan he
't voelt alsquote:
Dat heb ik zelf dus ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:08 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ken het zelf niet, maar er zijn betere bezigheden als je dronken bent :/
Look into my eyes baby.quote:
Je laat al je wapens vallen.quote:
Het is niet echt ergeren want op zich vallen ze mee. Het is meer dat ik erbij ben geweest dat ze juist dat in de kroeg gingen doen en ik heel raar opkeekquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:16 schreef kingtoppie het volgende:
Formertje, gekkerttt
Gewoon al die mannen lekker verwijderen en blokkeren, je ergert je toch aan ze of niet? Zo simpel hoort het te zijn!
Een leven zonder heftigheid, zou jij het je kunnen voorstellen?quote:
nee, wat een saai leven danquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een leven zonder heftigheid, zou jij het je kunnen voorstellen?
je hebt voor het glazen huis gekotst. Held.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
je hebt voor het glazen huis gekotst. Held.
op mijn 17e speelde ik nog met Barbies. Oh wacht...quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
Het moet nog heftig worden drugsgebruik, seks en nog meer van die onzin moet allemaal nog komen.
Die was op dat moment in Tilburg helaas.quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:33 schreef formerjellybean het volgende:
Het had heftiger geweest als je giel van beelen had ondergekotst
Echt? Jezus heloef.quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
je hebt voor het glazen huis gekotst. Held.
Meh. Ondergekotst of niet, je ziet toch geen verschilquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:33 schreef formerjellybean het volgende:
Het had heftiger geweest als je giel van beelen had ondergekotst
Ik had geen pizza en doner moeten eten.quote:
Gastquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had geen pizza en doner moeten eten.
We maken allemaal wel eens fouten ja.quote:
Jazeker, heb nu nog koppijn hehequote:Op dinsdag 27 december 2011 03:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Hey man, hoe is het? Goeie kerst gehad?
Haha, zo veel gedronken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 03:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jazeker, heb nu nog koppijn hehe
Ik ben er nog. Vertel ons meer over wat je allemaal gedaan hebt vandaag? Op deze manier hebben we nog geen sappige details van een dronken iemand, daar is meer voor nodig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 03:56 schreef Mystikvm het volgende:
Is hier noig lebven>? Ik ben behoorlijk dronken en maar kan nog niet slapen. Of bgeeft iedereen een gezapige tweede kerstdag gehad en ligt ietdereen al op bed?
Mijn God, wat ga ik morgen een spijt hebben van deze post. Ik ben zewlfs te lam om alle tikfouten hier uit te halen. Misschien doe ik cdat morgen nog. Dan lijkt het net alsof ik volledig nuchter thuis gekomen bven.
Superheftig, maar gezellig en goed.quote:
Prima hierquote:Op dinsdag 27 december 2011 04:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Superheftig, maar gezellig en goed.
Jij?
Op dit moment ben ik in Europaquote:Op dinsdag 27 december 2011 04:03 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, jullie wonen aan de andere aknt van de grote plas, je moet nog beginenen!
Avondje karaoke gedaan in de krakerskroeg, Ik kan jullie vertellen dat ik heel goed de Ace Os SPades kan zingen. Althans, dat denk ik nu. Morgewn denk ik daar waarschijnlijk anders over.
Dat hoop ik ook. Als ze er wel zijndan kan ik mijn beoogd presidentschap an Europa wel vaarwel zeggen,quote:Op dinsdag 27 december 2011 04:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik in Europa
Ja dat zou kunnen dat je er morgen anders over denkt. Hopen dat er geen opnames van zijn
Zonder ma, met nieuwe chick van pa...quote:
Oh maakt niet uit joh, politici zijn toch allemaal schoften en jij lijkt me best aardig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 04:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Als ze er wel zijndan kan ik mijn beoogd presidentschap an Europa wel vaarwel zeggen,
Dag politieke carrière
Oh ja dat is ook zo, je bent in Nederland nu hè?quote:Op dinsdag 27 december 2011 04:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde ma, met nieuwe chick van pa...
En flink indrukwekkende verhalen.
Yes.quote:Op dinsdag 27 december 2011 04:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo, je bent in Nederland nu hè?
Alleen als ik zwAAR gezopn hwb. Verdwr ben ik een eersteklas klootzak. Maar bij de volgende fok-verkiezingen stemmen we op elkaar. Dat is noig steeds een deal!quote:Op dinsdag 27 december 2011 04:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit joh, politici zijn toch allemaal schoften en jij lijkt me best aardig.
Zeker, zeer succesvolquote:Op dinsdag 27 december 2011 04:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yes.
Jij had een gezellige Spaanse familiekerst?
Door er diep in te kijken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 04:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen als ik zwAAR gezopn hwb. Verdwr ben ik een eersteklas klootzak. Maar bij de volgende fok-verkiezingen stemmen we op elkaar. Dat is noig steeds een deal!
Ik nomineer mezelf voor de categrie: "hoe gooit je je eigen glazen in?'
Oh ja dat was jij. Nou kijk, met je geheugen is het nog altijd prima gesteld toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 04:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen als ik zwAAR gezopn hwb. Verdwr ben ik een eersteklas klootzak. Maar bij de volgende fok-verkiezingen stemmen we op elkaar. Dat is noig steeds een deal!
Ik nomineer mezelf voor de categrie: "hoe gooit je je eigen glazen in?'
Ah mooi man, dat buikje es wat bijvullen. Je zag wat magertjes, laatste tijd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 04:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker, zeer succesvolEerste kerst in Europa sinds 2006.
Ligt eraan wat je geregeld wilt hebben. Ik wweet niet of je nog stemrecht hebtquote:Op dinsdag 27 december 2011 04:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat was jij. Nou kijk, met je geheugen is het nog altijd prima gesteld toch?
Zou je het erg vinden als ik je ooit blackmail wanneer jij premier bent?
Ik moest lachenquote:
Te easy he? Sja,quote:
Als ik mager ben dan mag jij wel eens op dieetquote:Op dinsdag 27 december 2011 04:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah mooi man, dat buikje es wat bijvullen. Je zag wat magertjes, laatste tijd.
Nieuwjaar ook daar?
Moh koffie, dacht dat je ging slapen?quote:
Dat is een goed strevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 04:18 schreef Strani het volgende:
[..]
What's up?
Ik ga proberen vandaag niet negatief naar je te doen
Ik loop alles in Bogotá. Behalve naar het centrum dan...quote:Op dinsdag 27 december 2011 04:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik mager ben dan mag jij wel eens op dieet
Ja, nieuwjaar in Valencia (de stad). Jij?
Straksquote:Op dinsdag 27 december 2011 04:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moh koffie, dacht dat je ging slapen?
Kom kom, je woont al in noord, dan is alles dichtbij. Dat kunnen wij uit het westen van de stad niet zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2011 04:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik loop alles in Bogotá. Behalve naar het centrum dan...
Waarom denk je?
Cool, nooit geweest. Met zijn 2en? Ik ga naar Bramsterdam.
Hey, niet haten op je less fortunate friendsquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:15 schreef benzin het volgende:
Ik was er heel even een van de kerstdagen niet en jullie zijn gelijk tig delen verderBen ik de enige die wel een leven heeft gehad deze kerst?
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga straks starbucks koffie halen
Hebben ze daar ook een gewone normale zwarte sterke bak?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga straks starbucks koffie halen
Lene Nystromquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alcohol.![]()
Tevens een schaamtevolle bekentenis vandaag:
Vroeger luisterde ik naar Aqua (omdat ik Lene Nystrom heel leuk vond.)
Melk of andere zwik in de koffiequote:Op dinsdag 27 december 2011 11:46 schreef Cassandra87 het volgende:
jaaahoeft ook geen smaakjes
Maar ik kan niet tegen zuivel, en elke koffietent die soja heeft, kan daar niet mee omgaan, zo'n smerige nasmaak. Bij de starbucks is de soja lekkerdus vandaar
Ik ben nog van de hela hola kinderko...ffie. Gewoon alles erin.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Melk of andere zwik in de koffie
Koffie moet zwart en sterk zijn
Ik zag net een paar clipjes (Cartoon Heroes en Belong to the Sea) en ik wist weer waarom.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:53 schreef twi het volgende:
[..]
Lene NystromEn ik ook hoor, heb Turn Back Time nog in de playlist staan
Met die liters die ik verbruik is dat niet te betalen, de koffie moet qua additieven echt zo goedkoop mogelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben nog van de hela hola kinderko...ffie. Gewoon alles erin.
De Nespressocupjes die ik gebruik maken het sowieso al niet te betalen. Maar wie weet ga ik er ooit nog als George Clooney uit zien, dan is 't het allemaal waard geweestquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met die liters die ik verbruik is dat niet te betalen, de koffie moet qua additieven echt zo goedkoop mogelijk![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:58 schreef twi het volgende:
[..]
De Nespressocupjes die ik gebruik maken het sowieso al niet te betalen. Maar wie weet ga ik er ooit nog als George Clooney uit zien, dan is 't het allemaal waard geweest
Eens; en hoewel ik tegenwoordig een deel van mijn koffie vergoed krijg blijf ik zuinigquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met die liters die ik verbruik is dat niet te betalen, de koffie moet qua additieven echt zo goedkoop mogelijk![]()
Ook bij ons in de achterhoek hebben we tandenborstelsquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoop niet dat er zo'n koffiemeur uit je mond komt incl bruine tanden etc bartje
Als dat geen liefde isquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik moet nog steeds elke rit die we maken met de auto, 1,70 inleveren voor een kop koffie voor mijn vriend
Ik snap echt niet dat mensen senseokoffie "meuk" vinden. Zo slecht is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:06 schreef Newbie114 het volgende:
Het enige waar mijn ouders niet op besparen is koffie. Scheelt wel want veel meuk is echt niet te drinken (Senseo, dat soort dingen)
Ik vind het allesbehalve lekker. Maar mijn koffie is ook altijd bijna espresso sterkte, kan ook daaraan liggenquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:18 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen senseokoffie "meuk" vinden. Zo slecht is het ook weer niet.
Dat dus. Je moet wel de sterkere soorten hebben als Dark Roast enzo voor een fatsoenlijk sterke bak. De 'mild' variant en dergelijken vind ik ook niet te zuipenquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:18 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen senseokoffie "meuk" vinden. Zo slecht is het ook weer niet.
Wat een pussyquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb mijn vriend een bialetti gegeven. Maar ik mag niet zelf zetten want die is te sterk haha
Senseokoffie is niet slecht, ik heb alleen de pech dat ik altijd klote-Senseoapparaten heb gehad.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:18 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wasda?quote:
Oeh het ultieme bewijs dat ik ook nog knap kan worden later.quote:
jouw stiefbroer is grappigquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
Kinderkoffie.
Altijd nog minder erg dan de babythee die mijn stiefbroer drinkt.
Same here.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
Koffie houd ik niet van. Zelfs niet met melk en suiker.
Oh, en een goedemiddag
Zo drink ik het ook altijdquote:
Thee gaat er zo ranzig uit zien als je er melk bij gooit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
Kinderkoffie.
Altijd nog minder erg dan de babythee die mijn stiefbroer drinkt.
haha lekkortquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo drink ik het ook altijdmaar goed ik ben ook nog een kind
Gelukkig word ik op mijn werk niet meer als ketter gezien als ik dat doequote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:45 schreef twi het volgende:
Ik ben nog nooit bij Starbucks geweest. Wie wil me aanraken?
Niet met suiker. Suiker is heiligschennis. Alleen half & half milk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
Engelse drinken hun thee altijd met melk en suiker
De enige keer dat ik Engeland ben geweest was vonden zij dat ik mijn thee niet als thee dronkquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:49 schreef twi het volgende:
[..]
Niet met suiker. Suiker is heiligschennis. Alleen half & half milk.
Ik vind het ook lekker, maar probeer eigenlijk zo min mogelijk te gaan. Probeer sowieso zo min mogelijk geld aan eten/drinken uit te geven. Tenzij bij het stappen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:45 schreef heloef het volgende:
Ik ben trouwens echt Starbucks addict
Ben er al 8 keer geweest deze maand.
Thee en de "right side of the road", zijn dan ook twee hele leuke gespreksonderwerpen met Engelse meisjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De enige keer dat ik Engeland ben geweest was vonden zij dat ik mijn thee niet als thee dronkhaha
Jammer dat de meeste Engelse meisjes zo lelijk zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:51 schreef twi het volgende:
[..]
Thee en de "right side of the road", zijn dan ook twee hele leuke gespreksonderwerpen met Engelse meisjes
+1quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat de meeste Engelse meisjes zo lelijk zijn
verschilt toch niet zoveel met de Nederlandse?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja heel veelquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
verschilt toch niet zoveel met de Nederlandse?
ik hoor ook heel vaak dat mannen Nederlandse wijven lelijk vindenquote:
Die zitten vooral hier op fokquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hoor ook heel vaak dat mannen Nederlandse wijven lelijk vinden
Mwaah, ik ben toch niet veeleisend, wat mij meer irriteert aan Engelse meisjes is dat zij minimaal 4 biertjes wegtikken in de tijd dat ik pas een paar slokken op hebquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Middagquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef kree het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Hebben we het nog ergens over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja preciesquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Die zitten vooral hier op fok
Ik ga voorlopig ook niet het is veel te duur, het is nu wel even mooi geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker, maar probeer eigenlijk zo min mogelijk te gaan. Probeer sowieso zo min mogelijk geld aan eten/drinken uit te geven. Tenzij bij het stappen.
Ach de meeste mannen lullen maar watquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hoor ook heel vaak dat mannen Nederlandse wijven lelijk vinden
zit wat in jahquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach de meeste mannen lullen maar watze worden gewoon afgewezen en verbitterd
Eens, ik ben ook hartstikke verbitterdquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach de meeste mannen lullen maar watze worden gewoon afgewezen en verbitterd
Dan zijn we er uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |