Je bent inderdaad libido verlagend.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik help mensen snel van hun hoogtepunt af.
Ik weet het. Het is een gave.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent inderdaad libido verlagend.
Ik beheers hem ook, brofist sis.quote:
Voor 10 tot 30 minuten misschien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent inderdaad libido verlagend.
Ligt er maar net aan hoelang een man bij mij is. In die tijd heeft hij zeker geen zin in seks.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor 10 tot 30 minuten misschien.
Volgens mij valt dat wel mee hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoelang een man bij mij is. In die tijd heeft hij zeker geen zin in seks.
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoelang een man bij mij is. In die tijd heeft hij zeker geen zin in seks.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoelang een man vrouw bij mij is. In die tijd heeft hij zeker geen zin in seks.
quote:
Die ontdekte ik donderdagmiddag al man.quote:
You can't handle the truth?quote:
Echt niet, ik zie mannen altijd tegenstribbelen en last hebben met het behouden van een erectie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee hoor
Berlusconi maar eens proberen dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt niet, ik zie mannen altijd tegenstribbelen en last hebben met het behouden van een erectie.
Dan moet je je tieten flashen, moet je kijken hoe makkelijk ze een erectie behouden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt niet, ik zie mannen altijd tegenstribbelen en last hebben met het behouden van een erectie.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bob had bitchtits!quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:59 schreef moneyfornothing het volgende:
Haha, iemand timede hier het vuurwerk met Fightclub.
Ik heb geen tieten, ik ontken alles.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je je tieten flashen, moet je kijken hoe makkelijk ze een erectie behouden.
Gelukkig maar. Tieten, ieeuuuuuhw!quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten, ik ontken alles.
Aan de vieze drank.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:03 schreef twi het volgende:
Ik heb geen lekkere drank meer over, wat nu?
Ik heb nog wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:03 schreef twi het volgende:
Ik heb geen lekkere drank meer over, wat nu?
quote:
quote:
Liefde op het eerste gezicht. Die ogen, dat lichaam, de perfectie. En blond.quote:
Tegen die tijd is de drank allang op.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hard, je had op zijn minst "misschien een andere keer" kunnen zeggen.
Tsssssquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sinos:
[ afbeelding ]
(Credits naar heloef)
Is Sinos, blind beauty?quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sinos:
[ afbeelding ]
(Credits naar heloef)
Dat bedoel ik, daar kan ik mee levenquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:08 schreef Myraela het volgende:
Tegen die tijd is de drank allang op.
Ik heb braille keyboardquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is Sinos, blind beauty?
Dat verklaart haar langzame TT's.
Ik ben nooit subtiel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar kan ik mee levenJe leert het wel, een vent subtiel afwijzen.
Een gevoelige tastzin.quote:
Dat werkt alleen in de Friends W7 Theme.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:11 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ook zo'n stemmetje die alle posts voor je opleest? Hey Sinos, how you doin'?
Ik rol altijd over de grond van het lachen als het aan staat op m'n mac.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:11 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ook zo'n stemmetje die alle posts voor je opleest? Hey Sinos, how you doin'?
Hoogstpersoonlijk kan ik het beterquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik rol altijd over de grond van het lachen als het aan staat op m'n mac.
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:18 schreef geenvetzak het volgende:
Je zou bijna denken dat iemand een scheet heeft gelaten
Niemand houdt je tegenquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:22 schreef palawan het volgende:
Gaat er nog iemand tieten flashen op TC ofzo, of kan ik ook veilig gaan slapen?
linkje? misschien kan ik nog mee onderhandelen over die tietenquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:22 schreef palawan het volgende:
Gaat er nog iemand tieten flashen op TC ofzo, of kan ik ook veilig gaan slapen?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Palawan gaat tieten flashen op TC?
Gatverquote:
Mijn droomvrouw.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sinos:
[ afbeelding ]
(Credits naar heloef)
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Gatver![]()
Ik wist niet wat moobs zijn, tot ik het zojuist googlede... helemaal leuk als je dan op afbeeldingen gaat googlen
Je houdt van ons.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Ik roep al meer dan een uur dat ik ga slapen. Ik faal.
Weltruste danquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Ik roep al meer dan een uur dat ik ga slapen. Ik faal.
Ja maakte even het foutje het nieuws te kijken en toen kreeg even een john lennon momentquote:
Het internet op mijn PC doet het niet en dat is niet handig na het zien van die plaatjes.quote:
Ik heb geen droomman.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:33 schreef Sinosappel het volgende:
Heloef kom op TC, je droomman is aan het cammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |