En waarom denk je dat?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:47 schreef Smoofie het volgende:
Android tablets zijn niet gecompliceerd. Interface enz is allemaal gwn simpel. EN zo zég, een HDMI kabel, oh oh oh wat gecompliceerd zeg...
. Asus zal een groot deel van de Ipad afpakken, mark my words.
Zijn voorbeeld. Hij zei dat ipad2 geen geknoei met kabels heeft of ongebruikte ports enz.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:49 schreef kadeya het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die hdmi kabel? En waarom die smileys?
De tendens van review sites enz. Waarin ik uit de reacties kan opmerken dat toch wel veel mensen de Asus willen ipv de Ipad.quote:
En hoe zijn de sales tot nu toe?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De tendens van review sites enz. Waarin ik uit de reacties kan opmerken dat toch wel veel mensen de Asus willen ipv de Ipad.
Vertel eens wat meer over die Asus, ik ken dat hele ding niet. En met "gwn BETER" kan ik niet zoveel.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De tendens van review sites enz. Waarin ik uit de reacties kan opmerken dat toch wel veel mensen de Asus willen ipv de Ipad.
Het is een slecht ding. Want hij is ingewikkeld (je moet op een gekleurd icoontje drukken om iets te starten) en er zitten allemaal rare gaten en zo in waar stofjes in komen. Afreus gewoon!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef kadeya het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over die Asus, ik ken dat hele ding niet. En met "gwn BETER" kan ik niet zoveel.
DIe van de Transformer 1 waren beter dan verwacht.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:02 schreef TimCook het volgende:
[..]
En hoe zijn de sales tot nu toe?
En hoe is het met deze rakker:quote:Op woensdag 28 december 2011 19:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIe van de Transformer 1 waren beter dan verwacht.
De Prime is nogal gehyped, die moet nog uitkomen. Komt met Android 4.0 die tegelijk uitkomt en zal het waars erg goed doen. Vooral omdat Nvidia hem ook promote.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is een slecht ding. Want hij is ingewikkeld (je moet op een gekleurd icoontje drukken om iets te starten) en er zitten allemaal rare gaten en zo in waar stofjes in komen. Afreus gewoon!
Dat is een tabletquote:Op woensdag 28 december 2011 19:28 schreef YazooW het volgende:
Zijn we nu een laptop aan het vergelijken met een iPad?
I see... beetje te snel naar de plaatjes gekeken.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is een tablet. Die dock is extra.
Belachelijk ingewikkeld. Daar zitten veels te veel toetsen op, net zoals zo'n ingewikkelde PC.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is een tablet. Die dock is extra.
Al die shit is gwn extra, die hoef je niet eens te gebruikenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:34 schreef kadeya het volgende:
Waar gaat dit over, allemaal opties en instellingen. Opeens een walvis door het scherm en belletjes als je het scherm aanraakt. Helderheid en superhelderheid, oude versies, nieuwe versies, processorkracht instellingen, screensavers (voor in je tas?) De rest heb ik niet kunnen volgen, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik ga Andre Kuipers de ruimte niet inschieten met mijn iPad.
Jij vindt het echt te lastig dat je een (optionele) powersavingmode hebt? Dat er een (optionele) lockscreen op zit? Een (optionele) live-wallpaper die ook nog eens een functie kan hebben zoals het laten zien van je batterijstatus is te geavanceerd voor je? Je HOEFT het niet te gebruiken he als je het niet wilt.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:34 schreef kadeya het volgende:
Waar gaat dit over, allemaal opties en instellingen. Opeens een walvis door het scherm en belletjes als je het scherm aanraakt. Helderheid en superhelderheid, oude versies, nieuwe versies, processorkracht instellingen, screensavers (voor in je tas?) De rest heb ik niet kunnen volgen, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik ga Andre Kuipers de ruimte niet inschieten met mijn iPad.
Nog steeds niet inzien dat argumenten in de zin van 'My First Apple' een compliment zijn voor Apple-apparaten...quote:Op woensdag 28 december 2011 19:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Apple-gebruikers zijn nog infantieler dan ik dacht. Je hebt gelijk, blijf jij maar bij je My First Apple. De rest is te ingewikkeld voor je.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij vindt het echt te lastig dat je een (optionele) powersavingmode hebt? Dat er een (optionele) lockscreen op zit? Een (optionele) live-wallpaper die ook nog eens een functie kan hebben zoals het laten zien van je batterijstatus is te geavanceerd voor je? Je HOEFT het niet te gebruiken he als je het niet wilt.
Apple-gebruikers zijn nog infantieler dan ik dacht. Je hebt gelijk, blijf jij maar bij je My First Apple. De rest is te ingewikkeld voor je.
Heb je eigenlijk nog een analoge TV? Zeker zo 1 met drukknoppen erop en zonder afstandsbediening. Zal wel want een HD-digitale zal wel veeeeels te ingewikkeld voor je zijn.
"Less is more". 100% waar.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:54 schreef TimCook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jij vindt het echt te lastig dat je een paar knoppen hebt? Je HOEFT het niet te gebruiken he!"
Hee dat ken ik uit mijn airforce tijd, rechts daarvan zit de CRM 114 discriminatorquote:Op woensdag 28 december 2011 19:54 schreef TimCook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jij vindt het echt te lastig dat je een paar knoppen hebt? Je HOEFT het niet te gebruiken he!"
Precies.quote:
Waarom kom je steeds met bronnen en feiten aan? Daar kunnen de haters niet mee omgaan...quote:Op woensdag 28 december 2011 20:03 schreef TimCook het volgende:
[..]
Precies.
Er is zelfs wetenschappelijk onderzoek naar gedaan: http://uxmyths.com/post/7(...)t-in-higher-satisfac
Daar moet je het wel gebruiken. Bij Android alleen als je het wilt.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:54 schreef TimCook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |