En waarom denk je dat?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:47 schreef Smoofie het volgende:
Android tablets zijn niet gecompliceerd. Interface enz is allemaal gwn simpel. EN zo zég, een HDMI kabel, oh oh oh wat gecompliceerd zeg...
. Asus zal een groot deel van de Ipad afpakken, mark my words.
Zijn voorbeeld. Hij zei dat ipad2 geen geknoei met kabels heeft of ongebruikte ports enz.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:49 schreef kadeya het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die hdmi kabel? En waarom die smileys?
De tendens van review sites enz. Waarin ik uit de reacties kan opmerken dat toch wel veel mensen de Asus willen ipv de Ipad.quote:
En hoe zijn de sales tot nu toe?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De tendens van review sites enz. Waarin ik uit de reacties kan opmerken dat toch wel veel mensen de Asus willen ipv de Ipad.
Vertel eens wat meer over die Asus, ik ken dat hele ding niet. En met "gwn BETER" kan ik niet zoveel.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De tendens van review sites enz. Waarin ik uit de reacties kan opmerken dat toch wel veel mensen de Asus willen ipv de Ipad.
Het is een slecht ding. Want hij is ingewikkeld (je moet op een gekleurd icoontje drukken om iets te starten) en er zitten allemaal rare gaten en zo in waar stofjes in komen. Afreus gewoon!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef kadeya het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over die Asus, ik ken dat hele ding niet. En met "gwn BETER" kan ik niet zoveel.
DIe van de Transformer 1 waren beter dan verwacht.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:02 schreef TimCook het volgende:
[..]
En hoe zijn de sales tot nu toe?
En hoe is het met deze rakker:quote:Op woensdag 28 december 2011 19:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIe van de Transformer 1 waren beter dan verwacht.
De Prime is nogal gehyped, die moet nog uitkomen. Komt met Android 4.0 die tegelijk uitkomt en zal het waars erg goed doen. Vooral omdat Nvidia hem ook promote.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is een slecht ding. Want hij is ingewikkeld (je moet op een gekleurd icoontje drukken om iets te starten) en er zitten allemaal rare gaten en zo in waar stofjes in komen. Afreus gewoon!
Dat is een tabletquote:Op woensdag 28 december 2011 19:28 schreef YazooW het volgende:
Zijn we nu een laptop aan het vergelijken met een iPad?
I see... beetje te snel naar de plaatjes gekeken.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is een tablet. Die dock is extra.
Belachelijk ingewikkeld. Daar zitten veels te veel toetsen op, net zoals zo'n ingewikkelde PC.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is een tablet. Die dock is extra.
Al die shit is gwn extra, die hoef je niet eens te gebruikenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:34 schreef kadeya het volgende:
Waar gaat dit over, allemaal opties en instellingen. Opeens een walvis door het scherm en belletjes als je het scherm aanraakt. Helderheid en superhelderheid, oude versies, nieuwe versies, processorkracht instellingen, screensavers (voor in je tas?) De rest heb ik niet kunnen volgen, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik ga Andre Kuipers de ruimte niet inschieten met mijn iPad.
Jij vindt het echt te lastig dat je een (optionele) powersavingmode hebt? Dat er een (optionele) lockscreen op zit? Een (optionele) live-wallpaper die ook nog eens een functie kan hebben zoals het laten zien van je batterijstatus is te geavanceerd voor je? Je HOEFT het niet te gebruiken he als je het niet wilt.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:34 schreef kadeya het volgende:
Waar gaat dit over, allemaal opties en instellingen. Opeens een walvis door het scherm en belletjes als je het scherm aanraakt. Helderheid en superhelderheid, oude versies, nieuwe versies, processorkracht instellingen, screensavers (voor in je tas?) De rest heb ik niet kunnen volgen, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik ga Andre Kuipers de ruimte niet inschieten met mijn iPad.
Nog steeds niet inzien dat argumenten in de zin van 'My First Apple' een compliment zijn voor Apple-apparaten...quote:Op woensdag 28 december 2011 19:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Apple-gebruikers zijn nog infantieler dan ik dacht. Je hebt gelijk, blijf jij maar bij je My First Apple. De rest is te ingewikkeld voor je.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij vindt het echt te lastig dat je een (optionele) powersavingmode hebt? Dat er een (optionele) lockscreen op zit? Een (optionele) live-wallpaper die ook nog eens een functie kan hebben zoals het laten zien van je batterijstatus is te geavanceerd voor je? Je HOEFT het niet te gebruiken he als je het niet wilt.
Apple-gebruikers zijn nog infantieler dan ik dacht. Je hebt gelijk, blijf jij maar bij je My First Apple. De rest is te ingewikkeld voor je.
Heb je eigenlijk nog een analoge TV? Zeker zo 1 met drukknoppen erop en zonder afstandsbediening. Zal wel want een HD-digitale zal wel veeeeels te ingewikkeld voor je zijn.
"Less is more". 100% waar.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:54 schreef TimCook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jij vindt het echt te lastig dat je een paar knoppen hebt? Je HOEFT het niet te gebruiken he!"
Hee dat ken ik uit mijn airforce tijd, rechts daarvan zit de CRM 114 discriminatorquote:Op woensdag 28 december 2011 19:54 schreef TimCook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jij vindt het echt te lastig dat je een paar knoppen hebt? Je HOEFT het niet te gebruiken he!"
Precies.quote:
Waarom kom je steeds met bronnen en feiten aan? Daar kunnen de haters niet mee omgaan...quote:Op woensdag 28 december 2011 20:03 schreef TimCook het volgende:
[..]
Precies.
Er is zelfs wetenschappelijk onderzoek naar gedaan: http://uxmyths.com/post/7(...)t-in-higher-satisfac
Daar moet je het wel gebruiken. Bij Android alleen als je het wilt.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:54 schreef TimCook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar kan je niet hetzelfde want een live wallpaper of je energiestand regelen schijnt al teveel te zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nog steeds niet inzien dat argumenten in de zin van 'My First Apple' een compliment zijn voor Apple-apparaten...
Eens en voor altijd: iPads werken simpeler. iPads kunnen net zoveel als Android-tablets. Welke is dan de betere? De iPad, want die kan alles wat een Android-tablet ook kan, maar dan simpeler.
Hoe moeilijk is het om die redenatie te begrijpen?
Ja want extra opties die je alleen zult gebruiken als je er specifiek naar zoekt, en dus normaal niet tegenkomt maken het ingewikkeldquote:Op woensdag 28 december 2011 20:03 schreef TimCook het volgende:
[..]
Precies.
Er is zelfs wetenschappelijk onderzoek naar gedaan: http://uxmyths.com/post/7(...)t-in-higher-satisfac
Volgens mij snappen ze niet eens wat een widget of live wallpaper is en denken ze dat hetverplicht is of zo. Of een instelling in je notificatiebar wijzigen INDIEN gewenst.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja want extra opties die je alleen zult gebruiken als je er specifiek naar zoekt, en dus normaal niet tegenkomt maken het ingewikkeld.
Paupers.
Ja, een Android-tablet heeft weer geen AirPlay. De iPad kan dus zelfs meer dan een Android-tablet.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je niet hetzelfde want een live wallpaper of je energiestand regelen schijnt al teveel te zijn.
Ipad kan geen HD films afdraaienquote:Op woensdag 28 december 2011 20:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, een Android-tablet heeft weer geen AirPlay. De iPad kan dus zelfs meer dan een Android-tablet.
Je gebruikt het ook niet voor HD films gelukkig.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef TimCook het volgende:
Oh, en een live wallpaper beschouw ik niet echt als een feature. Sorry, maar ik hoef geen walvissen door m'n beeldscherm. Daar koop ik geen tablet voor.
Oh jawel hoor, maar denk gerust van niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je gebruikt het ook niet voor HD films gelukkig.
Je kunt geen full HD afdraaien op de Ipad.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:17 schreef TimCook het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar denk gerust van niet.
Dat klopt. De iPad kan echter wel lag browsen/swipen over het internet.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt geen full HD afdraaien op de Ipad.
http://store.apple.com/us/product/MC953ZM/Aquote:Op woensdag 28 december 2011 20:21 schreef Smoofie het volgende:
Ook geen HDMi aansluiting, wat wel kut is voor de mensen die het op hun TV willen aansluiten.
Zo!!! maar 40$....quote:Op woensdag 28 december 2011 20:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://store.apple.com/us/product/MC953ZM/A
Standaard voor Apple-fanaten: als een functie niet op een Apple zit en wel op een ander product, dan is het "onnodig", "geen feature", "nutteloos", "mis ik niet", etc.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef TimCook het volgende:
Oh, en een live wallpaper beschouw ik niet echt als een feature. Sorry, maar ik hoef geen walvissen door m'n beeldscherm. Daar koop ik geen tablet voor.
AirPlay mirroring is gratis en gaat via wifi.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo!!! maar 40$....
Het zou er standaard op moeten zitten. Echt geldklopperij.
Kan jij het wel niet als dusdanig beschouwen maar het is het wel. En puur een optie. Dus als je het leuk vindt kies je er 1 of je download degene die je leuk vindt. Zo heb ik er 1 die gekoppeld is aan accuweather en zodoende voorspelt je achtergrond het weer. Leuk.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef TimCook het volgende:
Over het algemeen is dat ook zo. Even serieus, wat maakt het uit dat je bewegende wallpapers hebt als je tablet niet eens vloeiend door een pagina kan scrollen?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Standaard voor Apple-fanaten: als een functie niet op een Apple zit en wel op een ander product, dan is het "onnodig", "geen feature", "nutteloos", "mis ik niet", etc.
Maar dat kan die welquote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat ook zo. Even serieus, wat maakt het uit dat je bewegende wallpapers hebt als je tablet niet eens vloeiend door een pagina kan scrollen?
Als je tablet dat niet kan, dan heb je er niets aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat ook zo. Even serieus, wat maakt het uit dat je bewegende wallpapers hebt als je tablet niet eens vloeiend door een pagina kan scrollen?
Echt he, het is maar waar je prioriteiten liggen. Sommige mensen hebben blijkbaar liever een bewegende walvis dan een lag-vrije browser.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ooh geen HD films? Mijn telefoon kan dat zelfs! Vandaar dus ook dat er geen Hdmi aansluiting op zit. En ik maar denken dat dat was omdat er stof in kon komen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ipad kan geen HD films afdraaien.
Dat kan die wel. Hoe kom je daarbij dat dat niet kan? Dit onzinverhaaltje hoor ik ook wel een als het over de iphone gaat. Nou mijn telefoon scrollt vloeiend zonder wat voor lag dan ook. Verzinnen jullie gewoon maar wat?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gelul. Hoe kom je hier in godsnaam bij?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:27 schreef TC03 het volgende:
Geen enkel Android-tablet scrollt echt vloeiend zoals een iPad dat doet.
Een Android-tablet uit 2008 niet, nee.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:27 schreef TC03 het volgende:
Geen enkel Android-tablet scrollt echt vloeiend zoals een iPad dat doet.
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat kan die wel. Hoe kom je daarbij dat dat niet kan? Dit onzinverhaaltje hoor ik ook wel een als het over de iphone gaat. Nou mijn telefoon scrollt vloeiend zonder wat voor lag dan ook. Verzinnen jullie gewoon maar wat?
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gelul. Hoe kom je hier in godsnaam bij?
De meest recente Galaxy Tab, Galaxy S II en HTC Sensation doen het niet lagloos.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een Android-tablet uit 2008 niet, nee.
Ik werk met alle modellen (mobiel en tablets).quote:Op woensdag 28 december 2011 20:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
De meest recente Galaxy Tab, Galaxy S II en HTC Sensation doen het niet lagloos.
Als je denkt van wel heb je gewoon geen ervaring met betere toestellen.
Zo'n filmpje zegt helemaal niets, je weet niet wat er op de achtergrond meedraait.quote:
Dat zegt juist alles, aangezien er in de praktijk dingen in de achtergrond draaien...quote:Op woensdag 28 december 2011 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zo'n filmpje zegt helemaal niets, je weet niet wat er op de achtergrond meedraait.
2009 beldequote:Op woensdag 28 december 2011 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zo'n filmpje zegt helemaal niets, je weet niet wat er op de achtergrond meedraait.
Naja, bij een iPad wel want die kan niet multi-tasken.
Yup, als je de helft van een site al niet kan weergeven wil ik wel geloven dat je snel sites kan laden.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ].
Vergeet niet dat de Ipad geen Flash heeft en de Prime bijv wel.
Zo geweldig, dat Flash! op je Androidequote:Op woensdag 28 december 2011 20:43 schreef TimCook het volgende:
Flash? Mijn Android tablet kan prima Flash afspelen. Moment, even YouTube doorspoelen...
http://stevenf.com/downlo(...)rces/youtubeseek.mov
Handig, je punt proberen te maken met een niet werkend filmpje...quote:Op woensdag 28 december 2011 20:43 schreef TimCook het volgende:
Flash? Mijn Android tablet kan prima Flash afspelen. Moment, even YouTube doorspoelen...
http://stevenf.com/downlo(...)rces/youtubeseek.mov
Echt totale onzin, gaat vloeiend, geen hickups niks nakko.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
De meest recente Galaxy Tab, Galaxy S II en HTC Sensation doen het niet lagloos.
Als je denkt van wel heb je gewoon geen ervaring met betere toestellen.
Kijk even op een iPad, die kan wel filmpjes afspelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Handig, je punt proberen te maken met een niet werkend filmpje...
Wat, loopt dat Filmpje niet op je Androide?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Handig, je punt proberen te maken met een niet werkend filmpje...
Mijn iMac ookquote:Op woensdag 28 december 2011 20:46 schreef TimCook het volgende:
[..]
Kijk even op een iPad, die kan wel filmpjes afspelen.
Leugens. Appel kan niet ergens slechter in zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ].
Vergeet niet dat de Ipad geen Flash heeft en de Prime bijv wel.
Is het HD?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:46 schreef TimCook het volgende:
[..]
Hier in de datacentres lopen de beheerders ook met iPadsquote:Op woensdag 28 december 2011 20:46 schreef kadeya het volgende:
Hmm toch wel apart dat vliegmaatschappijen kiezen voor een iPad en niet voor een prime of galaxy. Je zou toch verwachten dat die de beste apparatuur willen gebruiken...
http://bits.blogs.nytimes(...)ipad-flight-manuals/
Omdat je geen livewallpaper in kan stellen omdat dat te ingewikkeld zou zijn voor domme piloten?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:46 schreef kadeya het volgende:
Hmm toch wel apart dat vliegmaatschappijen kiezen voor een iPad en niet voor een prime of galaxy. Je zou toch verwachten dat die de beste apparatuur willen gebruiken...
http://bits.blogs.nytimes(...)ipad-flight-manuals/
Handig, een standaard die alleen op 1 merk werkt... Oh ja, dat heet Apple...quote:Op woensdag 28 december 2011 20:46 schreef TimCook het volgende:
[..]
Oh dat verschrikkelijk trage apple programma wat alles overneemt? Nee dank je.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Het is .mov, dus je hebt quicktime nodig.
En domme astronautenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat je geen livewallpaper in kan stellen omdat dat te ingewikkeld zou zijn voor domme piloten?
Wat? Kan een Android geen quicktime?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Het is .mov, dus je hebt quicktime nodig.
Anders is het te ingewikkeld. Du'h.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Handig, een standaard die alleen op 1 merk werkt... Oh ja, dat heet Apple...
Maar wel zweren bij Flash???quote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dat verschrikkelijk trage apple programma wat alles overneemt? Nee dank je.
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat? Kan een Android geen quicktime?
Ze hadden beter Flash kunnen gebruiken, dat werkt op elk apparaat.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Handig, een standaard die alleen op 1 merk werkt... Oh ja, dat heet Apple...
Ik zit op een Windows PC. Maar installeer niet dat bagger Quicktime want dat is traag als dikke poep.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat? Kan een Android geen quicktime?
Echt he, de hypocrisiequote:Op woensdag 28 december 2011 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar wel zweren bij Flash???
Bij Android heb je tenminste de optie om wél of niet Flash af te spelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Flash wordt algemeen gebruikt en is niet raag met Android 4.0 en Windows. Dat het bij apple niet kan..tja..quote:Op woensdag 28 december 2011 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat speelt HD.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik KAN het tenminste installeren als ik dat wil. Jij vindt zo'n keuze 'te ingewikkeld'.quote:
Ja, maar dat zijn fanboys.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:51 schreef kadeya het volgende:
En rechters, wat zouden die willen. Een leuke galaxy met honeycomb sandwich lollipop of gewoon een:
http://www.yourhonor.com/(...)ofIpadsbyJudges.html
Is dit nu serieus een argument? Dus volgens jou was Windows van 1990 t/m 2005 of zo technisch het beste besturingssysteem? Omdat ze een goede verkoop-afdeling hadden?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:51 schreef kadeya het volgende:
En rechters, wat zouden die willen. Een leuke galaxy met honeycomb sandwich lollipop of gewoon een:
http://www.yourhonor.com/(...)ofIpadsbyJudges.html
Daarom trekt adobe de stekker er ook uit...quote:Op woensdag 28 december 2011 20:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Flash wordt algemeen gebruikt en is niet raag met Android 4.0 en Windows. Dat het bij apple niet kan..tja..
ehmm neequote:Op woensdag 28 december 2011 20:53 schreef Smoofie het volgende:
Zo, amerikaanse staat die amerikaanse spullen heeft, heftig.
In japan zul je geen Ipad aantreffen maar een Asus, net zoals in Korea.
Kijk naar de datum.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:55 schreef kadeya het volgende:
[..]
ehmm nee
http://techcrunch.com/201(...)ipad-during-surgery/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |