Die toetsenist dacht een persiflage op Charlie Chaplin te maken. Schaamde zich later pas omdat iedereen dacht het Adolf Hitler ws.quote:Op maandag 26 december 2011 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie bij de Sparks weer ietsje harder
quote:Op maandag 26 december 2011 16:22 schreef peaceman het volgende:
Lied uit 2011 en zou dus geweerd moeten worden.
Dat dacht ik dus ook altijd. Dat laatste.quote:Op maandag 26 december 2011 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die toetsenist dacht een persiflage op Charlie Chaplin te maken. Schaamde zich later pas omdat iedereen dacht het Adolf Hitler ws.
Je zou een Feyenoorder kunnen zijn.quote:
Een grotere belediging kun je me niet gevenquote:Op maandag 26 december 2011 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zou een Feyenoorder kunnen zijn.
Hij persifleerde Chaplin in diens rol uit The Great Dictator?quote:Op maandag 26 december 2011 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die toetsenist dacht een persiflage op Charlie Chaplin te maken. Schaamde zich later pas omdat iedereen dacht het Adolf Hitler ws.
Er komen nog 11 nummers langs dat uur..you do the mathquote:Op maandag 26 december 2011 16:27 schreef Ferdo het volgende:
Echoes...23 minuten lang... zullen ze die haar geheel draaien?
Welk woord?quote:Op maandag 26 december 2011 16:27 schreef peaceman het volgende:
Opvallend.. sinds Madmaster gezegd heeft dat ie ging tellen hoe vaak ik een bepaald woord zou gebruiken, heb ik het volgens mij niet 1 keer meer gezegd.. En dat onbewust
Maar het staat hoger dan Tin Soldier en dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 26 december 2011 16:30 schreef tong80 het volgende:
Dit staat minstens 1000 plaatsen te laag.
Zo mooi.
In die uren hebben ze natuurlijk geen reclameblokken. Dus héél misschien...quote:Op maandag 26 december 2011 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er komen nog 11 nummers langs dat uur..you do the math
Heb je wel eens gehoord hoe ze hier Tubular Bells draaien?quote:Op maandag 26 december 2011 16:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In die uren hebben ze natuurlijk geen reclameblokken. Dus héél misschien...
Nee, denk het niet. Misschien wel de versie van het verzamelalbum Echoes, Die is 16 minuten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |