Heb jij onder een aardbei geleefd ofzo?quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 12:50 schreef cafca het volgende:
Zit er hier net een gitaar te spelen, met de radio aan omdat ze de top 2000 niet wil missen
Ja, het is fijn daar.quote:Op maandag 26 december 2011 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb jij onder een aardbei geleefd ofzo?
I kissed a strawberry and I liked iiiitquote:
Actually..I become somewhat of a pouter.quote:Op maandag 26 december 2011 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik word hier niet vrolijk van hoor.
Oeh...the Christmas Station!quote:Op maandag 26 december 2011 12:53 schreef cafca het volgende:
Ik moet straks naar mijn schoonfamilie, die hebben vast Sky radio opstaan.
Och arme.. Sterkte!quote:Op maandag 26 december 2011 12:53 schreef cafca het volgende:
Nou ja zegquote:Op maandag 26 december 2011 12:53 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vind dit zelfs vreselijker dan Kate Perry. Wat een ontzettend sch#$%ˆ)kjdlfksjdf
Uitvoering van Marvin en Tammi is vele malen mooier, ondanks dat deze er ook mag zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 12:53 schreef Olga het volgende:
1658 Diana Ross Ain't no mountain high enough :![]()
Dan zet je 'm toch omquote:Op maandag 26 december 2011 12:53 schreef cafca het volgende:
Hier komt de visite hier dus ik laat hem lekker op top2000 staanquote:Op maandag 26 december 2011 12:53 schreef cafca het volgende:
Of The Smiths...quote:Op maandag 26 december 2011 12:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier had ook Nick Drake kunnen staan
Da's wel sneu. Moet je de hele dag?quote:Op maandag 26 december 2011 12:53 schreef cafca het volgende:
Luister naar deze manquote:Op maandag 26 december 2011 12:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Uitvoering van Marvin en Tammi is vele malen mooier, ondanks dat deze er ook mag zijn.
Klopt. Die vind ik idd zelf nog iets beterquote:Op maandag 26 december 2011 12:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Uitvoering van Marvin en Tammi is vele malen mooier, ondanks dat deze er ook mag zijn.
Beter waren gewoon alle stemmen bij Marvin & Tammi terecht gekomen, ipv te verdelen over 2 versies.quote:Op maandag 26 december 2011 12:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar die versie is minder gay...quote:Op maandag 26 december 2011 12:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Klopt. Die vind ik idd zelf nog iets beter
Achja, 3 jaar geleden stonden The Smiths , Arcade Fire en Pixies in de keuzelijst, en niemand stemde ze erin.quote:
Eens, maar die uitvoering stond weer niet eens in de keuzelijst.quote:Op maandag 26 december 2011 12:56 schreef Eska het volgende:
[..]
Beter waren gewoon alle stemmen bij Marvin & Tammi terecht gekomen, ipv te verdelen over 2 versies.
Ze wisten dan ook wel de juiste nummers in die keuzelijst te zettenquote:Op maandag 26 december 2011 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Achja, 3 jaar geleden stonden The Smiths , Arcade Fire en Pixies in de keuzelijst, en niemand stemde ze erin.
En je weet hoe eerlijk dat gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |