lees jij alleen je eigen posts ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:27 schreef svetan het volgende:
Omdat er geen hele waslijst met namen komt neem ik maar aan dat die uitspraak dus onzin is.
Woordvoerders voor Laura vanaf het begin van haar reis waren dus alleen de familie Dekker zelf en vanaf midden 2011 Lyall Mercer als PR manager.
Er zijn nooit andere verklaringen daaromtrend door de familie Dekker afgegeven of op Laura's website vermeld.
Omdat svetan nooit antwoord geeft: Ja dus.quote:
there you goquote:
Volgens mij waren dat helemaal geen medewerkers van een advocatenkantoor..quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef svetan het volgende:
Dit waren woordvoerders in de juridische strijd..... niet wat betreft de reis. Net zoals de tegenpartij zijn "woordvoerders" had. Ieder weldenkend mens laat in zo'n de verklaringen door medewerkers van een advocatenkantoor doen om juridische gevolgen bij een bepaalde formulering te vermijden.
juistem, zelfs het filmpje (2009) waar je naar verwees, Babs was pissed dat Laura aan Dick werd toegewezen, liep boos weg en verwees naar de rechters. Als een normaal mens moet je jezelf nooit over juridische zaken uitlaten tegen de pers, dat wordt geheid je ondergang.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef svetan het volgende:
Dit waren woordvoerders in de juridische strijd..... niet wat betreft de reis. Net zoals de tegenpartij zijn "woordvoerders" had. Ieder weldenkend mens laat in zo'n de verklaringen door medewerkers van een advocatenkantoor doen om juridische gevolgen bij een bepaalde formulering te vermijden.
Maar Laura wil toch veel meer gaan reizen? Daar zal ongetwijfeld ook een topic over komen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat gaat dit topic snel! Hebben jullie allemaal vakantie ofzo? *zucht* wat gaat de tijd snel, al twee jaar is dit bezig en de tocht duurt inclusief de tussenstop op Sint Maarten al 16 maanden.
Wat zal ik deze topicreeks gaan missen als Laura straks het record heeft afgerond.
[..]
juistem, zelfs het filmpje (2009) waar je naar verwees, Babs was pissed dat Laura aan Dick werd toegewezen, liep boos weg en verwees naar de rechters. Als een normaal mens moet je jezelf nooit over juridische zaken uitlaten tegen de pers, dat wordt geheid je ondergang.
Het weblog is alleen voor de recordpoging en zal daarna offline gaanquote:Op woensdag 28 december 2011 20:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar Laura wil toch veel meer gaan reizen? Daar zal ongetwijfeld ook een topic over komen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef svetan het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:04 schreef svetan het volgende:
Geen mensen die voor de reis waren ingehuurd....... daarover begon je. En ook dat deze mensen eruit waren gegooid. Graag de namen van deze mensen (die er waarschijnlijk nooit waren).
Ik zie nergens staan dat MrFoureyes begon over mensen die voor de reis zijn ingehuurd. Dat verzin je er zelf bij, svetan.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef MrFoureyes het volgende:
In eerste instantie stond Nimbus als sponsor genoemd op www.lauradekker.nl, maar deze vermelding is later verwijderd. Als patroon is dat vrij gebruikelijk, denk maar eens aan de stroom van woordvoerders die inmiddels de revue is gepasseerd.
Dus je geeft toe dat er 2 voorgangers waren. Mooi.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:04 schreef svetan het volgende:
Geen mensen die voor de reis waren ingehuurd....... daarover begon je. En ook dat deze mensen eruit waren gegooid. Graag de namen van deze mensen (die er waarschijnlijk nooit waren).
Genoemde drie hebben hun job gewoon afgemaakt en toen Laura onderweg was was hun taak ten einde.
ik denk financieel.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:08 schreef svetan het volgende:
Laura bakt er idd een paar maanden sneller een eind aan als de verwachting was. Ik ben benieuwd wat de reden daarvan is. Schooldiploma in mei?
Bodem van de sponsorpot komt in zicht?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:08 schreef svetan het volgende:
Laura bakt er idd een paar maanden sneller een eind aan als de verwachting was. Ik ben benieuwd wat de reden daarvan is. Schooldiploma in mei?
oh ja, die verhalen in het buitenland over onze Jeugdzorg. Doe daar eens een paar linkjes van?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:08 schreef svetan het volgende:
Is ze in verwachting? Nou ja, dan gaat het record van de jongste wereldomzeiler niet naar Laura.. Jammer dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:08 schreef svetan het volgende:
De vraag is dan natuurlijk of ze het kind op de boot of in een kliniek geboren laat worden.quote:
Ik denk op de boot. Dan kan het kind later nl. ook heel goed zeilen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vraag is dan natuurlijk of ze het kind op de boot of in een kliniek geboren laat worden.
Tjonge hoe oud zijn jullie?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vraag is dan natuurlijk of ze het kind op de boot of in een kliniek geboren laat worden.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef sp3c het volgende:
ik persoonlijk wil het geeneens meer weten
Misschien heb je traumatische jeugd-ervaringen m.b.t. spruitjes? Zoals jij ze beschrijft oud, groot en 3 uur gekookt... dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef svetan het volgende:
Zo lang het jonge spritjes zijn...... maar meestal zijn die in nederland oud, groot en worden dan 3 uur gekookt
Voor haar plezier dus. Geen woord over school, terwijl ze tijd genoeg had daarvoor de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:04 schreef Tide het volgende:
Iemand vroeg zich af wat Laura onderweg aan het lezen was: "Het negende schrift van Maya" van Isabel Allende http://www.lauradekker.nl
Misschien was het een verplichte boeken keuze? Ik had dat vroeger in ieder geval wel op de middelbare school, maar ik denk dat Laura dit boek ook echt wel zelf wilde lezen!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor haar plezier dus. Geen woord over school, terwijl ze tijd genoeg had daarvoor de afgelopen dagen.
http://www.okokorecepten.nl/recept/groenten/spruitjes/quote:Op donderdag 29 december 2011 00:25 schreef svetan het volgende:
mijn vrouw is zwitserse.... en die lust helemaal geen spruitjes
Ook lekker: kort geblancheerd en daarna gewokt met wat gember, knoflook en een kerrie-achtig kruidenmengselquote:Op donderdag 29 december 2011 00:37 schreef Tide het volgende:
[..]
http://www.okokorecepten.nl/recept/groenten/spruitjes/
Mmm klinkt goedquote:Op donderdag 29 december 2011 08:45 schreef morg78 het volgende:
[..]
Ook lekker: kort geblancheerd en daarna gewokt met wat gember, knoflook en een kerrie-achtig kruidenmengsel.
En een grote pan spruitjes!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef MrFoureyes het volgende:
Ja, bijvoorbeeld op de kade als Zeilmeisje binnenzeilt. Staan we daar met 30.000 man!
Laura is weer op weg om een nieuw snelheidsrecord te vestigen. Ik verwacht dat ze al halverwege week 2 zal aankomen. Wat een supermeid!quote:29-12-2011
Weer een heerlijke zonnige dag hier. En nu het water ook wat warmer begint te worden heb ik vandaag maar eens een uitgebreide douche genomen. Het was behoorlijk warm en wat afkoeling was wel welkom. Ik heb nu via de ssb-radio contact met een ander jacht, dat een week na mij uit Zuid-Afrika is vertrokken en ook richting de Carieb gaat. Het is leuk wat informatie uit te wisselen. Ze gaan door dezelfde windsystemen als ik, dus het is leuk ze te vertellen hoe het bij mij is en dat het snel warmer zal worden. Want ze liggen 940 mijl achter Guppy en daar is het nog een heel stuk kouder. De vliegende vissen laten zich nog maar zelden zien, dus misschien is de boodschap overgekomen.. Zo nu en dan vind ik nog wel schubben op dek en vandaag een totaal uitgedroogde inktvis die tussen een paar touwen zat. Dat was weer minder want hij stonk behoorlijk. De golven zijn eindelijk wat vriendelijker en Guppy loopt een mooie 6 knopen. Zo komen Guppy en ik snel dichterbij..
Laura
Dus God stuurt een meisje naar aarde die liegt en bedriegt om haar willetje door te drukken, maar kan niet even AIDS oplossen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:05 schreef MrFoureyes het volgende:
Aagje gelooft er nog in! (gastenboek van vandaag)
"De Here heeft gewild dat jij op zee werd geboren als teken: jouw toekomst ligt op het water, niet op het land. Jij zult varen in de bescherming van Godes hand en bent naar aarde gezonden als voorbeeld voor hen die dwalen en niet weten wat te doen met hun leven. Jouw vastberadenheid en kracht moge hen verlichting brengen!"
Of eind januari finishen op Bonaire en daarna richting Pamamakanaal....quote:Op donderdag 29 december 2011 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Spruitjes moet je eten met satésaus
[..]
Laura is weer op weg om een nieuw snelheidsrecord te vestigen. Ik verwacht dat ze al halverwege week 2 zal aankomen. Wat een supermeid!
Laura valt niet meer onder de leerplichtwet. Ze woont immers niet meer in NL. Ik denk ook niet dat uithuisplaatsing erg zinvol is. Ze woont immers niet meer thuis.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Jakob, 29-12-2011, snapt het niet helemaal:
Dag Laura , Fantasties zoals je vaart , ik heb begrepen dat je op weg bent naar St Maarten . Maar St Maarten is volgens mij nu een provincie van Nederland.Loop je niet het risico dat een leerplicht of jeugdzorg ambtenaar je daar opwacht ?? Vaar dat bij dit eiland langs naar een niet nederlands eiland , goede vaart en een prettige jaarwisseling.
1. Sint Maarten is geen provincie
2. Waarom zou er een leerplicht- of jeugdzorgambtenaar haar op staan te wachten? Denkt Jakob dat deze ambtenaar haar geboeid afvoert ofzo? Bij een eventuele overtreding van de leerplichtwet wordt er een boete gegeven, en qua jeugdzorg kan er misschien een uithuisplaatsing volgen (alhoewel dat erg onwaarschijnlijk is), en dat zal zeker niet op de kade gebeuren.
Totaal geen reden om NIET naar St. Maarten te gaan.
Exactly.quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Laura valt niet meer onder de leerplichtwet. Ze woont immers niet meer in NL. Ik denk ook niet dat uithuisplaatsing erg zinvol is. Ze woont immers niet meer thuis.
Als justitie het nodig vond Laura ter beschikking te hebben, dan was ze wel in het buitenland gearresteerd. Dus het zal allemaal wel loslopen.
Ironisch is het eigenlijk wel dat Jeugdzorg dreigde met uithuisplaatsing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |