Mooi, dan kun je ons dat ook even meedelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:38 schreef svetan het volgende:
@spijkerbroek
Ik heb drie gemiddelde pubers grootgekregen en ik weet wat die kosten.
Weet je ook wat een zeilmeisje kost?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:38 schreef svetan het volgende:
@spijkerbroek
drie??quote:Op woensdag 28 december 2011 11:38 schreef svetan het volgende:
@spijkerbroek
En die nemen jou nog serieus? Of hebben ze inmiddels een min of meer verzorgende rol?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:38 schreef svetan het volgende:
@spijkerbroek
Absoluut! En dan hebben we de familiedrama versie hier al besproken, de soap, de sitcom en de lolitaversie.. Die kunnen er allemaal nog bovenop komen.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat deze topicreeks een beter boek oplevert dan het zelfverheerlijkende boek dat Laura na haar reis gaat uitbrengen.
- Geef maar eens antwoord.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:56 schreef svetan het volgende:
De reden waarom de onderneming goedkoper is heb ik al beantwoord..... eerst lezen voor je blijft roepen.
Lees de buitenlandse publicaties van de afgelopen tijd er maar eens op na..... de meeste linkjes heb ik in het verleden al eens gegeven (om de vraag even voor te zijn). Ook reacties in blogs en Laura's gastenboek getuigen ervan dat men op zijn minst twijfels heeft over de behandeling van Laura.
Wij hebben 6 pubers grootgebracht en weten dat de uitgaven behoorlijk kunnen verschillen!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:38 schreef svetan het volgende:
@spijkerbroek
Het spruitjesboek?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat deze topicreeks een beter boek oplevert dan het zelfverheerlijkende boek dat Laura na haar reis gaat uitbrengen.
je doelt toch niet hierop hoop ik he?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:56 schreef svetan het volgende:
De reden waarom de onderneming goedkoper is heb ik al beantwoord..... eerst lezen voor je blijft roepen.
want dat is natuurlijk klinkklare onzinquote:Op woensdag 28 december 2011 10:56 schreef svetan het volgende:
De hele onderneming en de uitrusting/ ombouw van de boot is grotendeels door de familie zelf gedaan..... dus is er naar verhouding tot haar voorgangsters erg weinig (vreemd) geld uitgegeven. Waarschijnlijk heeft Laura's "leven op zee" minder geld gekost als dat van de gemiddelde puber aan land.
Ja, want die zijn lekker objectiefquote:Op woensdag 28 december 2011 11:56 schreef svetan het volgende:
Ook reacties in blogs en Laura's gastenboek getuigen ervan dat men op zijn minst twijfels heeft over de behandeling van Laura.
Laura en het Groot Spruitjesboek iddquote:
Oh mijn god.. nu begint ie zichzelf tegen te spreken.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:07 schreef svetan het volgende:
De grootste klap in het kostenplaatje hebben de "experts" hier echter nog niet ontdekt..... dat waren de kosten van doorvaart in Panama begin dit jaar.
jij bent de enige die in deze reeks constant beweert expert te zo'n op vanallesquote:Op woensdag 28 december 2011 12:07 schreef svetan het volgende:
@Tide
Klopt.... en juist voor de duurdere dingen zijn er heel bewust en selectief sponsors gezocht zoals Zwaan Sails en BlueTraker.
De grootste klap in het kostenplaatje hebben de "experts" hier echter nog niet ontdekt..... dat waren de kosten van doorvaart in Panama begin dit jaar.
Ja dat hakte er ook wel in natuurlijk maar het voordeel van het Panamakanaal was dat ze niet helemaal om Zuid-Amerika heen hoefde te varen en dat scheelde toch bijna 2 maanden!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:07 schreef svetan het volgende:
@Tide
Klopt.... en juist voor de duurdere dingen zijn er heel bewust en selectief sponsors gezocht zoals Zwaan Sails en BlueTraker.
Zit jij nou Laura te bekritiseren?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:30 schreef svetan het volgende:
Veel meer waren Laura's zeilkunsten op dat ogenblik waarschijnlijk nog niet voldoende
Zo groot zijn die kosten ook weer niet als je geen gebruik maakt van een lokale agent en geen line-handlers inhuurt maar medezeilers vraagt.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:07 schreef svetan het volgende:
@Tide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |