abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106101323
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:21 schreef BabeWatcher het volgende:
:W heeft iedereen een goede Kerst gehad? Ik wel

Laura had ruzie met een vliegende vis

[..]

brrrr eng hoor, hoe krijg je zo'n beest te pakken? :{

Wat lijkt het me toch heerlijk om tijdens de jaarwisseling rustig op zee te zijn. Geen vuurwerk, geen dronken mensen drie uur 's nachts langs je deur. Gewoon lekker rustig slapen en als je wakker wordt ben je een jaar verder.
Ja hoor. Heel goed. Dank je wel :)

Wat let je om in stilte oud & nieuw te vieren?

Ik vind het wel een beetje raar dat zo'n stoere zeevrouw moeite heeft met zo'n vliegende vis te pakken...
pi_106101652
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja hoor. Heel goed. Dank je wel :)

Wat let je om in stilte oud & nieuw te vieren?

Ik vind het wel een beetje raar dat zo'n stoere zeevrouw moeite heeft met zo'n vliegende vis te pakken...
Lang geleden heb ik goudvissen gehad, daar was er ook 1 uit het aquarium gesprongen toen die net even open stond. Met knikkende knieën heb ik dat beest gepakt, ging niet bepaald makkelijk, maar die vis heeft daarna nog jaren geleefd.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  Moderator dinsdag 27 december 2011 @ 21:01:19 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106101828
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:21 schreef BabeWatcher het volgende:
:W heeft iedereen een goede Kerst gehad? Ik wel

Laura had ruzie met een vliegende vis

[..]

brrrr eng hoor, hoe krijg je zo'n beest te pakken? :{
handdoek erover heen gooien en oppakken denk ik :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_106116589
Met de windberichten voor de komende week en verdere windverwachting (geen spoor van doldrums) zal Laura waarschijnlijk op 19 januari op St. Maarten aankomen. Dit is op de dag af precies één jaar nadat ze daar is vertrokken.
Na de twee laatste grote non-stop trajecten wordt nu het inofficiele leeftijdsrecord om maanden scherper gesteld en het zal niet zo snel mogelijk zijn dit nog op een verantwoorde manier te onderbieden gezien er op de wereld niet zoveel natuur zeiltalenten rondlopen die deze kans krijgen.

Ik denk dat de aanloop van de reis naar St. Maarten als een soort test traject beschouwd zal worden voor de recordpoging en niet Gibraltar (en den Osse al helemaal niet) maar St. Maarten zowel als vertrek als ook als eindpunt in de boeken komt te staan.

Ze is ook de jongste die twee keer solo/ unassisted van oost naar west de Atlantische Oceaan is overgestoken - een verder inofficieel record.
pi_106117357
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:55 schreef svetan het volgende:
Met de windberichten voor de komende week en verdere windverwachting (geen spoor van doldrums) zal Laura waarschijnlijk op 19 januari op St. Maarten aankomen. Dit is op de dag af precies één jaar nadat ze daar is vertrokken.
Na de twee laatste grote non-stop trajecten wordt nu het inofficiele leeftijdsrecord om maanden scherper gesteld en het zal niet zo snel mogelijk zijn dit nog op een verantwoorde manier te onderbieden gezien er op de wereld niet zoveel natuur zeiltalenten rondlopen die deze kans krijgen.
Ach, echte wereldrecords worden ook steeds weer gebroken. Maar je hebt gelijk, het is een inofficieel record en hoeft dus niet gebroken te worden. Hij bestaat immers niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_106117389
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:55 schreef svetan het volgende:

Ik denk dat de aanloop van de reis naar St. Maarten als een soort test traject beschouwd zal worden voor de recordpoging en niet Gibraltar (en den Osse al helemaal niet) maar St. Maarten zowel als vertrek als ook als eindpunt in de boeken komt te staan.

Ze is ook de jongste die twee keer solo/ unassisted van oost naar west de Atlantische Oceaan is overgestoken - een verder inofficieel record.
Welke boeken?
En de vorige records werden op heel andere voorwaarden gedaan, voor zover ik weet. Hoe kun je dan een verglijking maken? Laat staan dat je kunt stellen dat het bijzonder is omdat ze het sneller gedaan zou hebben.
pi_106117611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Welke boeken?
Versie 2.0 van het al uitgebrachte boek en het nog te schrijven boek natuurlijk.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_106117878
@Enneacanthus_Obesus

.... de boeken waaraan de (zeil)jeugd zich orienteert. Hier zal het ook altijd wel als record benoemd worden. Ook krijg ik door gesprekken met de zeiljeugd het idee dat Laura een groter idool als haar voorgangsters gaat worden omdat het in de eerste lijn als "kleine familie onderneming", zonder medewerking van een grote organisatie of bakken geld, wordt gezien.
pi_106117911
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:16 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus

.... de boeken waaraan de (zeil)jeugd zich orienteert. Hier zal het ook altijd wel als record benoemd worden. Ook krijg ik door gesprekken met de zeiljeugd het idee dat Laura een groter idool als haar voorgangsters gaat worden omdat het in de eerste lijn als "kleine familie onderneming", zonder medewerking van een grote organisatie of bakken geld, wordt gezien.
Oh je bedoelt dat boek waar Laura haar inspiratie vandaan haalde? Of wat dan?
Zijn kinderen zich bewust dat het zonder grote organisatie gebeurt en vinden zij dat belangrijk? Of hadden ze liever gezien dat ze flink gehyped was? Wat vinden ze ervan dat dat wel geprobeerd is? In welk opzicht heeft Laura minder geld nodig voor haar onderneming en waar blijkt dat uit?
pi_106117932
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:16 schreef svetan het volgende:
zonder medewerking van een grote organisatie of bakken geld, wordt gezien.
Voor het gemak worden alle sponsoren maar even vergeten door de zeiljeugd, merk ik.
pi_106118341
Tenminste hier is de zeiljeugd zich heel bewust van het financiele en sponsorplaatje. over het algemeen is de houding dat sponsors die een tegenprestatie verwachten niets in de amateursport te zoeken hebben.
Dus sponsoren worden niet vergeten maar gewoon afgewezen. Kleine sponsors, zoals Laura die in het begin ook had, die goederen gratis of met korting voor een bepaalde onderneming voor gewoon een "eervolle vermelding" leveren mogen wel en zouden er, tenminste bij de zeiljeugd hier, een paar klanten bijkrijgen.
pi_106118471
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:36 schreef svetan het volgende:
Tenminste hier is de zeiljeugd zich heel bewust van het financiele en sponsorplaatje. over het algemeen is de houding dat sponsors die een tegenprestatie verwachten niets in de amateursport te zoeken hebben.
Dus sponsoren worden niet vergeten maar gewoon afgewezen. Kleine sponsors, zoals Laura die in het begin ook had, die goederen gratis of met korting voor een bepaalde onderneming voor gewoon een "eervolle vermelding" leveren mogen wel en zouden er, tenminste bij de zeiljeugd hier, een paar klanten bijkrijgen.
Holy smokes!
Mensen mogen geld of goederen geven, maar mogen er niks voor terug verwachten?!
Wat denk je dat de definitie van "sponsor" is? _O-
Mensen moeten zo'n beetje BLIJ zijn dat ze geld MOGEN geven, volgens jou. Als ze niet blij zijn zonder iets terug te verwachten, dan worden ze onherroepelijk afgewezen. Wat een lachertje! _O-
Zo vroeg al aan de alcohol, svetan? Foei!
pi_106118605
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:36 schreef svetan het volgende:
Een sponsor die geen tegenprestatie verlangt noemen we een donateur. Maar je gaat niet in op de vragen. Waarom niet?
pi_106118704
Blog van 27-12-2011:
quote:
Daar heb ik vervolgens al lezend in de zon, de hele middag van genoten..
Ze heeft al vaker geschreven dat ze leest. Ik vraag me af wat ze leest.
  woensdag 28 december 2011 @ 10:52:19 #90
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_106118718
Maar weet Volvo dit ook al? Svetan meldde eerder dat Laura het nieuwe gezicht van Volvo wordt - maar zien we in de campagnes dan alleen Laura, terwijl elke verwijzing naar Volvo ontbreekt? Hoe ziet dat er dan uit: een billboard met zeilmeisje en verder niets?

Ik ben het met Svetan eens dat Volvo van deze manier van sponsoring niets te verwachten heeft - maar wat vindt het Chinese moederbedrijf van dit soort uitgaven - want een investering kun je het toch niet noemen?

Die Duitse zeiljeugd toch...
pi_106118841
De hele onderneming en de uitrusting/ ombouw van de boot is grotendeels door de familie zelf gedaan..... dus is er naar verhouding tot haar voorgangsters erg weinig (vreemd) geld uitgegeven. Waarschijnlijk heeft Laura's "leven op zee" minder geld gekost als dat van de gemiddelde puber aan land.
pi_106118999
Inmiddels is dit meer het Svetan troll-topic geworden met talloze troll-feeds.
pi_106119079
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:56 schreef svetan het volgende:
De hele onderneming en de uitrusting/ ombouw van de boot is grotendeels door de familie zelf gedaan..... dus is er naar verhouding tot haar voorgangsters erg weinig (vreemd) geld uitgegeven. Waarschijnlijk heeft Laura's "leven op zee" minder geld gekost als dat van de gemiddelde puber aan land.
Eten en drinken: de gemidddelde puber (DGP) eet en drinkt, Laura ook. Zal niet zoveel verschil maken.
Verzekeringen: zorgverzekering zitten bij ouders in. Alleen denk ik dat Laura's premie een beetje hoger is, wellicht zelfs een eigen polis. DGP heeft geen boot, Guppy zal verzekerd zijn, moest aangekocht en vaarklaar gemaakt worden.
DGP heeft een mobiele telefoon, Laura satelliettelefoon.
DGP krijgt af en toe eens een ipod/ipad/ps3 spel. Laura's vader vliegt de halve wereld over.
Ik moet nog zien of Laura goedkoper is dan DGP.
pi_106119352
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:52 schreef MrFoureyes het volgende:
Maar weet Volvo dit ook al? Svetan meldde eerder dat Laura het nieuwe gezicht van Volvo wordt - maar zien we in de campagnes dan alleen Laura, terwijl elke verwijzing naar Volvo ontbreekt? Hoe ziet dat er dan uit: een billboard met zeilmeisje en verder niets?

Ik ben het met Svetan eens dat Volvo van deze manier van sponsoring niets te verwachten heeft - maar wat vindt het Chinese moederbedrijf van dit soort uitgaven - want een investering kun je het toch niet noemen?

Die Duitse zeiljeugd toch...
Ik vind het wel origineel.. om een puisterige puber en een zeilmeisje tot het gezicht van een automerk te willen maken.. Ok, de solozeilster heeft wel een Volvo dieselmotor aan boord die ze ook veelvuldig gebruikt. Maar ja, op deze manier is ze van alles niks. Niet een zeilmeisje, maar ook geen motorjachtmeisje, geen recordhoudster, maar wel de jongste, wel een recordpoging doen, maar zonder reglementen, niet studeren, maar ook niet stoppen met school..
Ik denk dat Volvo een meisje van 16 dat om te beginnen al een moeilijk verleden heeft met weglopen en Jeurdzorg enzo, graag als boegbeeld heeft.
Ik heb trouwens nooit begrepen dat motorfabrikanten op deze manier werken, met een meisje als boegbeeld, alsof het een shampoo - of lingeriereclame betreft.
Een dure auto wordt nog wel eens afgebeeld met een mooi meisje, maar dan gaat het niet om een vast model als gezicht.
Daarbij zou Laura dan ook niet erg knap moeten zijn, om het gezicht van een topmerk te worden. En dat is ze niet.
En wat die onnodige donaties van grote bedrijven aan jonge mensen betreft: het Chinese moederbedrijf vindt dat vast heel normaal. In het bedrijf van Svetan gebeurt dat ook steeds. Ze worden ook rijk door aan liefdadigheid te doen aan - al dan niet vermeend - jong talent.
Kortom: het is weer eens gelul van een dronken aadbei.
pi_106119609
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:56 schreef svetan het volgende:
De boot hoeft niet te worden onderhouden? Geen reiskosten voor het 'landteam' nou ja.. pappie..Geen houdbaar voedsel en vooral diesel nodig? Geen uitrusting die ingeslagen hoeft te worden, geen apparatuur die vervangen hoeft te worden?
Oh ja, eerst had een sponsor de boot omgebouwd op zijn werf, en toen hadden ze het opeens zelf gedaan of zoiets. De bekende Laura vaagheden..
pi_106119652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:02 schreef Ericr het volgende:
Inmiddels is dit meer het Svetan troll-topic geworden met talloze troll-feeds.
Hij houdt het topic levendig.. Maar in feite heb je gelijk. Van Svetan kun je zeggen wat je wil, maar hij is een meesterlijke troll.
pi_106119786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Eten en drinken: de gemidddelde puber (DGP) eet en drinkt, Laura ook. Zal niet zoveel verschil maken.
Verzekeringen: zorgverzekering zitten bij ouders in. Alleen denk ik dat Laura's premie een beetje hoger is, wellicht zelfs een eigen polis. DGP heeft geen boot, Guppy zal verzekerd zijn, moest aangekocht en vaarklaar gemaakt worden.
DGP heeft een mobiele telefoon, Laura satelliettelefoon.
DGP krijgt af en toe eens een ipod/ipad/ps3 spel. Laura's vader vliegt de halve wereld over.
Ik moet nog zien of Laura goedkoper is dan DGP.
Oh, ik vergeet natuurlijk dat DGP geen Mercer heeft.
pi_106119879
In het buitenland is dat jeugdzorg en schoolverhaal al lang omgedraaid en wordt uitgelegd als een verder bewijs van Laura's motivatie en doorzettingsvermogen en een zwaktebod van de overheid. Zeker nu ze bewezen heeft dat ze het kan en vooral ook de wijze waarop.
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 11:32:25 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106119942
dat hele 'in het buitenland' begint ook een steeds fantastischer verhaal te worden :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_106119998
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:30 schreef svetan het volgende:
In het buitenland is dat jeugdzorg en schoolverhaal al lang omgedraaid en wordt uitgelegd als een verder bewijs van Laura's motivatie en doorzettingsvermogen en een zwaktebod van de overheid. Zeker nu ze bewezen heeft dat ze het kan en vooral ook de wijze waarop.
In het buitenland? Nou dan kun je zeker wel tientallen links geven naar alle vooraanstaande nieuwsbronnen ter wereld, die berichten over hoe vreselijk Nederland haar zeilmeisjes behandelt. itt. Tot alle andere landen waar ze ruim baan krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')