quote:Op maandag 26 december 2011 02:28 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus
Ik neem aan dat jullie ook wel zullen proberen Laura op die manier in het buitenland het leven onmogelijk te maken. Dat zal waarschijnlijk net zo min mogelijk blijken als met Johannes Heesters, Rudi Carell, Hirsi Ali en vele anderen die net iets te groot voor NL waren. Zullen we er van Gaal ook nog maar even bijpakken want die verdwijnt ook wel weer uit Nederland.
Hirsi Ali te groot voor Nederland? Verklaar je nader..quote:Op maandag 26 december 2011 02:28 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus
Ik neem aan dat jullie ook wel zullen proberen Laura op die manier in het buitenland het leven onmogelijk te maken. Dat zal waarschijnlijk net zo min mogelijk blijken als met Johannes Heesters, Rudi Carell, Hirsi Ali en vele anderen die net iets te groot voor NL waren. Zullen we er van Gaal ook nog maar even bijpakken want die verdwijnt ook wel weer uit Nederland.
Daarom mobben we jou ook. Omdat je veel te groot bent voor Neederland.quote:Op maandag 26 december 2011 02:28 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus
Nogmaals, wil je erover praten?quote:Op maandag 26 december 2011 02:39 schreef svetan het volgende:
Genoemden zijn allemaal succesvolle Nederlanders uit verschillende vakgebieden die meestal vanwegen hun succes in Nederland gemobt werden en dus liever in het buitenland bleven.
google de genoemden eensquote:Op maandag 26 december 2011 02:39 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus
Ga maar eens kijken wat Hirsi Ali in het buitenland bereikt heeft..... neem de engelse Wikipedia en kijk maar eens wat voor internationale onderscheidingen ze heeft gekregen en hoeveel nederlandse. Maar kijk vooral ook eens waarvoor deze onderscheidingen zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ayaan_Hirsi_Ali
Genoemden zijn allemaal succesvolle Nederlanders uit verschillende vakgebieden die meestal vanwegen hun succes in Nederland gemobt werden en dus liever in het buitenland bleven.
Oh ik dacht dat zij ontmaskerd was als crimineel. of zoiets was het toch?quote:Op maandag 26 december 2011 02:39 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus
Ga maar eens kijken wat Hirsi Ali in het buitenland bereikt heeft..... neem de engelse Wikipedia en kijk maar eens wat voor internationale onderscheidingen ze heeft gekregen en hoeveel nederlandse. Maar kijk vooral ook eens waarvoor deze onderscheidingen zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ayaan_Hirsi_Ali
Ach ik heb ook Kerstdagen anders doorgebracht dan anderen en heb er van genoten. Net als de 1e Kerstdag traditioneel met familie nuquote:Op maandag 26 december 2011 02:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Leuk voor de familie om dat te lezen
't Is wel waar trouwens
En de rest: zo had ik me haar Kerst idd voorgesteld.
Meestal gaat ze juist graag bij anderen eten, toch?quote:Op maandag 26 december 2011 02:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Leuk voor de familie om dat te lezen
't Is wel waar trouwens
En de rest: zo had ik me haar Kerst idd voorgesteld.
Alleen op haar voorwaarden he.quote:Op maandag 26 december 2011 02:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Meestal gaat ze juist graag bij anderen eten, toch?
Ach onzin ze heeft genoeg pannekoeken gebakken voor anderen onderweg! Mijn buurmeisje van 16 weet niet eens hoe ze een blik soep moet opwarmen....quote:Op maandag 26 december 2011 02:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen op haar voorwaarden he.
Dat ze er dus geen tegenprestatie tegenover hoeft te zetten, zoals het verplicht netjes zitten.
ik kocht uberhaupt geen kerstboomquote:Op maandag 26 december 2011 02:56 schreef svetan het volgende:
Lol.... wij hebben hier, als nederlands/ zwitsers team een typisch traditioneel zuid duits kerstfeest gevierd met onze vietnamese gast en in tegenstelling tot Nederland blijft de kerstboom nu staan tot 6 januari
Wij hadden dit jaar ook geen kerstboom omdat het ten koste ging van de zitplekken dus veel lichtjes en takken voor de ramen ook leukquote:Op maandag 26 december 2011 02:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kocht uberhaupt geen kerstboom
so what?
?quote:
hint: ik haak af, want topic vergald door offtopic discussie.quote:
Hint: klik op de knop Stop Volgen en gooi 'm uit je MyAT. Dan zie je 'm niet meer.quote:Op maandag 26 december 2011 03:51 schreef Feestkabouter het volgende:
hint: ik haak af, want topic vergald door offtopic discussie.
dat had ik dus al gedaan (knop gedrukt).quote:Op maandag 26 december 2011 04:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hint: klik op de knop Stop Volgen en gooi 'm uit je MyAT. Dan zie je 'm niet meer.
Uiteraard ben je welkom om te blijven
Wat moet ik me voorstellen bij een 'traditioneel zuid duits kerstfeest'?quote:Op maandag 26 december 2011 02:56 schreef svetan het volgende:
Lol.... wij hebben hier, als nederlands/ zwitsers team een typisch traditioneel zuid duits kerstfeest gevierd met onze vietnamese gast en in tegenstelling tot Nederland blijft de kerstboom nu staan tot 6 januari
Hebben de Fokkers invloed op wat de buitenlandse pers schrijft?quote:Op maandag 26 december 2011 02:28 schreef svetan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |