abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106046725

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wie is Laura?
Laura is een bijzonder meisje. Ze had een droom: Als jongste wil zij rondom de wereld zeilen. Is zij een stoere heldin die haar hoofd boven het maaiveld uitsteekt? Is deze recordpoging een verkapte vakantie? Is Laura slachtoffer van de dromen van haar vader? :? Is zij een stampvoetende puber? Wil zij haar toch wel zwakke sociale achtergrond (scheiding, eigenaardige ouders, moeder die zelf uit de ouderlijke macht ontzet wil worden omdat zij de emotionele chantage van haar dochter vreest, eerdere aanvaringen van de vader met autoriteiten, enz.) ontvluchten? En wat te denken van fietspaden in de oceaan en piraten waar je omheen kan zeilen? Was de bemoeienis van Jeugdzorg terecht?
En who de fok is mister Mercer?! :?

En zo zijn er veel vragen, waar iedereen vanuit zijn eigen beperkte inzicht antwoord op probeert te geven. Reden genoeg dus voor deze geanimeerde discussie! :Y

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De harde kern van posters:

avatar.png BabeWatcher ("Laura is fantasties! *O* ")

xc0ysg.jpg spuitje ("Laura is net Pinokkio" en tevens de enige echte ontdekker van de Guppy-tas),

noiconn.png Enneacanthus_Obesus ("Hoe zeer kan Laura zichzelf tegenspreken?!")

disana2.jpg Disana ("Van die blog klopt niets! Slapen en tegelijkertijd in de storm varen?, ja hoor! :P ")

wereldbol1.JPG livelink ("Ik hoop dat Laura de positieve flow weer snel te pakken krijgt")

noiconn.png svetan (Troll, Dick Dekker of gewoon Mr. Badguy?)

Mexklein.jpg RobertoCarlos, tevens maker van de OP ("Ik vertrouw die Henk niet helemaal")

noiconn.png wich ("Laura heeft het gewoon goed geregeld")

noiconn.png Hammondorgel ("ER IS GEEN VOLGBOOT!!!!!! :N ")

wksp3c.JPG sp3c ("owja ik mod dit hele spektakel")

zoso.jpg Spijkerbroek ("Ach, ze heeft ook de motor nog.")

Tide.jpg Tide (" http://solozeilster.hyves.nl/ ")

Eclipse%20klein.jpg Motorboot ("Zeilersspirit zit in ieder geval in d'r bloed! ")

noiconn.png MrFoureyes ("Die Mercer mediablokkade is inderdaad onverdraaglijk!")
Topicreeks: Laura Dekker
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_106046748
Laatste post:
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:57 schreef svetan het volgende:
Voor het Nederlandse imago in het buitenland wordt dit echter een groot probleem als Laura komende maand haar rondje met succes voltooid. Dan zal niet alleen de pers met veel onaangename vragen geconfronteerd worden
Wie gaan die vragen stellen?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_106047263
De vragen zullen als eerste door de buitenlandse mrdia gesteld worden en al naar gelang de vorm van berichtgeving ook door de bevolking.
Ik kan echt niet zeggen dat ik blij ben met de vragen die er op mij zullen afkomen en het nog negatievereimago van de Nederlanders.
pi_106047395
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:24 schreef svetan het volgende:
De vragen zullen als eerste door de buitenlandse mrdia gesteld worden en al naar gelang de vorm van berichtgeving ook door de bevolking.
Ik kan echt niet zeggen dat ik blij ben met de vragen die er op mij zullen afkomen en het nog negatievereimago van de Nederlanders.
Wacht even.. jij denkt dat de buitenlandse pers de Nederlandse pers gaat ondervragen?
En dan over dit onderwerp? Jij denkt dat ze niks beters te doen hebben dan collega's af te branden? Terwijl er helemaal niks af te branden is?
  † In Memoriam † maandag 26 december 2011 @ 01:33:12 #5
21636 Feestkabouter
pi_106047473
het feit dat ze het mogelijk gaat redden, betekent nog niet dat het verstandig is wat ze heeft gedaan.
veel mensen die met alcohol op achter het stuur stappen komen schadevrij thuis.
  Moderator maandag 26 december 2011 @ 01:44:20 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106047786
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:24 schreef svetan het volgende:
hehehehe _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_106047855
Het is in de internationale perswereld normaal dat men gebruik maakt van elkaars correspondenten/ journalisten maar dat blijkt in NL niet meer te functioneren en het is nog maar zelden dat bv een duitse publicatie iets overneemt. Bij echt belangrijke zaken sturen ze nu hun eigen correspondenten.
Het kan goed zijn dat de nederlandse pers internationaal onde vuur komt te liggen. De internationale collega'sis in de afgelopen tijd zo menig artikel onmogelijk geworden en de opgeblazen informatie over alle vermeende schandaaltjes moeten ze nu proberen recht te schrijven. Een groot deel van de buitenlandse pers wil het publiek informeren van bijzondere zaken die er in de wereld aan de gang zijn en de berichtgeving over Laura zou regelmatig een plaats gehad hebben in de sport en jeugd secties van hun publicaties. Omdat de professionele "bronnen" in NL zwegen konden ze dit nu niet doen.

Ik neem aan dat Mercer dit probleem ook ziet en wat betreft informatie hier wel een internationaa initiatief zal starten waarbij ik dan ook weer denk dat 90% van de wereld beter geinformeerd zal zijn dan de nederlandse bevolking.
pi_106047931
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:47 schreef svetan het volgende:
Het is in de internationale perswereld normaal dat men gebruik maakt van elkaars correspondenten/ journalisten maar dat blijkt in NL niet meer te functioneren en het is nog maar zelden dat bv een duitse publicatie iets overneemt. Bij echt belangrijke zaken sturen ze nu hun eigen correspondenten.
Het kan goed zijn dat de nederlandse pers internationaal onde vuur komt te liggen. De internationale collega'sis in de afgelopen tijd zo menig artikel onmogelijk geworden en de opgeblazen informatie over alle vermeende schandaaltjes moeten ze nu proberen recht te schrijven. Een groot deel van de buitenlandse pers wil het publiek informeren van bijzondere zaken die er in de wereld aan de gang zijn en de berichtgeving over Laura zou regelmatig een plaats gehad hebben in de sport en jeugd secties van hun publicaties. Omdat de professionele "bronnen" in NL zwegen konden ze dit nu niet doen.

Ik neem aan dat Mercer dit probleem ook ziet en wat betreft informatie hier wel een internationaa initiatief zal starten waarbij ik dan ook weer denk dat 90% van de wereld beter geinformeerd zal zijn dan de nederlandse bevolking.
En weer allemaal geneuzel en aannames. *zucht*
Doe die oogkleppen eens af, vent. Je begint echt af te glijden.
  Moderator maandag 26 december 2011 @ 01:52:11 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106047988
quote:

ook weer zo'n lulverhaal, omdat de Nederlandse bronnen zwegen konden die in het buitenland er geen verslag over doen ... zeg je dit nu echt serieus???
dan zijn dit waardeloze journalisten die allemaal dmv geheimschrift ontslagen moeten worden!

laat ze gewoon een mailtje sturen naar de Dekkers zelf ... krijgen ze geen antwoord _O-
  maandag 26 december 2011 @ 01:58:55 #10
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_106048152
Laura: Een 5 gangen menu op zee gaat natuurlijk sowieso niet, maar ik ben bang dat met deze zeegang mijn kerstmaal uit iets heel simpels gaat bestaan, namelijk blikvoer.. Daar heb ik ook helemaal geen moeite mee. Het is eigenlijk heerlijk een zo ontzettend simpele kerst te hebben. Geen verplichte familie bezoeken waar je netjes moet zitten, al dat lekkere eten wat je niet kunt laten staan ook al heb je geen trek en praten en praten.. Guppy luistert enorm goed en spreekt me nooit tegen Ik kan eten wat en wanneer ik wil, hoef nergens heen en de kleine kerstboom met lichtjes, de kerstmuts en kerstslingers brengen me toch in de kerstsfeer. ~:) >:O
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
pi_106048193
Hebben ze de Nederlanders ooit dan wel eens verteld hoe ze internationaal tegenwoordig aangezien zijn en waarom ze aan bepaalde buitengrenzen van de EU steeds meer problemen krijgen?

Als je nou weer een linkje wilt hebben: https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/nl.html en lees maar eens wat er onder Transnational Issues staat.
Dit is toch wel een van de internationaal meestgebruikte publicaties als het gaat over informatie over landen en hun inwoners.
pi_106048248
quote:

Maar net zei je nog dat het goed was dat de Nederlandse zweeg, omdat het buitenland dan geen negeatieve berichten kan overnemen. Nu nemen ze nog maar zelden iets over en eerder verweet je de Nederlandse pers nog dat ze klakkeloos andermans artikelen overnemen.
Daar doorheen loopt nog een warrig verhaal over copyrights.
Je zei ook nog een keer dat in Duitsland en Oostenrijk op de voorpagina's staat hoe negatief er in NL wordt geschreven. Daar heb ik nog steeds geen onderbouwing van gezien.
Hoe zit het nou?
  maandag 26 december 2011 @ 02:04:44 #13
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_106048260
Vanuit Laura's gastenboek: Pjotr 25-12-2011 Net als jij vind ik Kerstmis niet zoveel voorstellen, teveel kermis eromheen.. Vanavond eet ik lekker boerenkoolstamp met spekjes :) Goeie vaart verder..

En gelijk heeft hij ;) net als Laura op dit moment :Y
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
pi_106048261
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 02:01 schreef svetan het volgende:
Hebben ze de Nederlanders ooit dan wel eens verteld hoe ze internationaal tegenwoordig aangezien zijn en waarom ze aan bepaalde buitengrenzen van de EU steeds meer problemen krijgen?

Als je nou weer een linkje wilt hebben: https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/nl.html en lees maar eens wat er onder Transnational Issues staat.
Dit is toch wel een van de internationaal meestgebruikte publicaties als het gaat over informatie over landen en hun inwoners.
Want dat is slechter dan bv. Duitsland?
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/gm.html
pi_106048328
quote:

En hoe worden andere landen aangemerkt? Zonder vergelijkingsmateriaal is dit een waardeloze uitspraak.
pi_106048336
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:58 schreef Tide het volgende:
Laura: Een 5 gangen menu op zee gaat natuurlijk sowieso niet, maar ik ben bang dat met deze zeegang mijn kerstmaal uit iets heel simpels gaat bestaan, namelijk blikvoer.. Daar heb ik ook helemaal geen moeite mee. Het is eigenlijk heerlijk een zo ontzettend simpele kerst te hebben. Geen verplichte familie bezoeken waar je netjes moet zitten, al dat lekkere eten wat je niet kunt laten staan ook al heb je geen trek en praten en praten.. Guppy luistert enorm goed en spreekt me nooit tegen Ik kan eten wat en wanneer ik wil, hoef nergens heen en de kleine kerstboom met lichtjes, de kerstmuts en kerstslingers brengen me toch in de kerstsfeer. ~:) >:O
Leuk voor de familie om dat te lezen ;)
't Is wel waar trouwens :P
En de rest: zo had ik me haar Kerst idd voorgesteld. ~:)
pi_106048346
@spijkerbroek

.... als je kunt lezen tit daar toch wel een groot verschil tussen!
pi_106048402
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 02:07 schreef svetan het volgende:
@spijkerbroek

.... als je kunt lezen tit daar toch wel een groot verschil tussen!
Gast :')
Daar zit praktisch gezien geen verschil in.
  Moderator maandag 26 december 2011 @ 02:11:00 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106048426
quote:

dit is ook onzin

iedereen weet dat de informatie hier niet altijd even up to date en soms zelfs niet eens correct is ... het is een leuke plek om te beginnen maar meer ook niet

de Nederlandse krijgsmacht recruteert bv vanaf 18 jaar (17,5 en een beetje?) ipv 20 jaar zoals hier staat

je kletst gewoon uit je nek in de hoop dat niemand weet waar je het over hebt
pi_106048535
Vertel dat dan de CIA maar dat ze niet up to date zijn ..... deze website heeft voor de meeste internationale firma's maar ook overheden een hoog geloofwaardigheidsgehalte.
pi_106048582
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 02:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Want dat is slechter dan bv. Duitsland?
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/gm.html
Kijk nou!

Transnational issue: 'Svetan! They puked him out in Holland, about which he is still itchy. He got kicked out of the USA for eating sprouts with Swiss cheesefondu in public, which is ultimately disgusting and infamous for causing brain damage.'
pi_106048616
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 02:17 schreef svetan het volgende:
Vertel dat dan de CIA maar dat ze niet up to date zijn ..... deze website heeft voor de meeste internationale firma's maar ook overheden een hoog geloofwaardigheidsgehalte.
Welke internationale firma's zijn geinteresseerd in de im - export van drugs?

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 26-12-2011 02:30:06 ]
  Moderator maandag 26 december 2011 @ 02:22:45 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106048653
quote:
Vertel dat dan de CIA maar dat ze niet up to date zijn
dat zou niet de eerste keer zijn dat ze dat horen :D

maar de CIA is niet helemaal dezelfde organisatie als de website die je noemt

quote:
..... deze website heeft voor de meeste internationale firma's maar ook overheden een hoog geloofwaardigheidsgehalte.
bs
pi_106048670
quote:
Alsof ze dat niet weten...
En deze website is een goed uitgangspunt, maar voor internationale firma's en overheden gaat deze informatie lang niet ver genoeg.
Internationale firma's willen gerichte marktonderzoeken. Overheden willen ook gerichte informatie, zowel via legale als illegale kanalen.
En ik heb zo'n donkerbruin dat de CIA niet alle informatie die zij hebben over landen op een publiekelijke website gaan zetten.
  Moderator maandag 26 december 2011 @ 02:24:01 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106048679
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 02:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Welke internationale firma's zijn geinteresseerd in de in - export van drugs?
firma's waarvan de Afro Amerikaanse medewerkers na aankomst op schiphol eerst langs Dutch Dachau moeten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')