je bent hetero en hebt schoenmaat 39. Nou, dan weet je het wel.quote:Op maandag 26 december 2011 00:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom verklaart dat het?
whateverquote:Op maandag 26 december 2011 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is first person shooter trouwens, dacht dat die spelfout deel van je grap was
Ik weet het wel jaquote:Op maandag 26 december 2011 00:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
je bent hetero en hebt schoenmaat 39. Nou, dan weet je het wel.
Walk this wayquote:
Mensen tussen de 16 en 18 hebben vaak een grote bekquote:Op maandag 26 december 2011 00:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom verklaart dat het?
Ik ben niet scherp genoeg voor deze onzin.quote:Op maandag 26 december 2011 00:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was de grap nietde grap was dat het over fappen ging :") first person shoter, one shot a million kills.
Eigenlijk hetzelfde als Mr. Freeze. Die aflevering van Batman the animated series is ook zo goed.quote:Op maandag 26 december 2011 00:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel een beetje triest tho. Hij bedoelde het zo goed
ja dat klopt wel hoor,ben hier ook heel anders dan in het echt thoughquote:Op maandag 26 december 2011 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mensen tussen de 16 en 18 hebben vaak een grote bek
Maar als ze iets werkelijk moeten doen, valt het toch tegenVerder prima FoBo hoor
Ik welquote:Op maandag 26 december 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet scherp genoeg voor deze onzin.
Batmanquote:Op maandag 26 december 2011 00:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als Mr. Freeze. Die aflevering van Batman the animated series is ook zo goed.
Twee keer gezien, jaren terug, maar ik herinner het me nog wel, ja.quote:Op maandag 26 december 2011 00:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als Mr. Freeze. Die aflevering van Batman the animated series is ook zo goed.
Zie je ik hoor niet bij mijn leeftijdsgenoten.quote:Op maandag 26 december 2011 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mensen tussen de 16 en 18 hebben vaak een grote bek
Maar als ze iets werkelijk moeten doen, valt het toch tegenVerder prima FoBo hoor
quote:Op maandag 26 december 2011 00:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ben ook wel nieuwsgierigquote:Op maandag 26 december 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Had kaneel al uitgelegd van hoe dat dan gaat met die messen e.d.?
Wa?quote:Op maandag 26 december 2011 00:24 schreef palawan het volgende:
Rap muziek is echt vervelend in 99% van de gevallen
Wat een geweeklaag.. Heeft de Kerstman jou overgeslagen, Heloefje?quote:Op maandag 26 december 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je ik hoor niet bij mijn leeftijdsgenoten.
Strips zijn tof, de laatste films ook.quote:Op maandag 26 december 2011 00:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ben eigenlijk vooral bekend met de tv serie. Heb er niet zoveel strips van.
Klopt, gelukkig verschillen smaken meestalquote:Op maandag 26 december 2011 00:24 schreef palawan het volgende:
Rap muziek is echt vervelend in 99% van de gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |