Ik moet mijn ballen er dus vanaf halen.quote:Op zondag 25 december 2011 23:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij schroeien ze dan ook alleen de zaadleiders of hoe heten die dingen dicht. Als je echt je ballen laat verwijderen, produceer je volgens mij geen testosteron meer, en ben je dus minder geil (dacht ik, geen flauw idee hoe het echt zit).
Ik sloot daar mijn gejank af Sherlock.quote:Op maandag 26 december 2011 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Neger wat? Nou doe je het weer!
Haiquote:Op maandag 26 december 2011 00:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bazinnen klinkt best wel raar.
Gaat te snel hierquote:
Het is een gewoon woord. Wat moet ik dan zeggen, bazin?quote:Op maandag 26 december 2011 00:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een vrouw een baas noemen klinkt ook raar.quote:Op maandag 26 december 2011 00:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
kenau?quote:Op maandag 26 december 2011 00:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is een gewoon woord. Wat moet ik dan zeggen, bazin?
jaquote:Op zondag 25 december 2011 23:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag, of je wel gekeken hebt of spelen met je doos lekker is?
Als het lekker is wil je meestal het vaker?
het is allemaal prima, maar ik vind het gewoon een grappig woord.quote:Op maandag 26 december 2011 00:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is een gewoon woord. Wat moet ik dan zeggen, bazin?
en een smerig valse, met een smerig dikke kontquote:
En, hoe was het dan? Hemels vuurwerk in je hoofd, lekkere schokjes, of gewoon niks?quote:
Klinkt als een titel van rap plaatquote:
Sorry, nu is het al bitchquote:Op maandag 26 december 2011 00:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
het is allemaal prima, maar ik vind het gewoon een grappig woord.
Wel een hele slechte danquote:Op maandag 26 december 2011 00:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt als een titel van rap plaat
Lekker, maar niet opwindend.quote:Op maandag 26 december 2011 00:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
En, hoe was het dan? Hemels vuurwerk in je hoofd, lekkere schokjes, of gewoon niks?
Gelukkig maarquote:Op maandag 26 december 2011 00:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders was ik wel kluizenaar geworden.
Zijn er überhaupt goeie rap platen dan?quote:
Wel.quote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt goeie rap platen dan?
Meer dan genoegquote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat het geschreven is door een Belg zeg.quote:Op zondag 25 december 2011 23:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
http://www.allesoverseks.(...)-faalangst-doen.aspx
Beetje Break-Out niveau, maar het is wel waar
Jammer...quote:Op maandag 26 december 2011 00:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lekker, maar niet opwindend.
Ik vind het moeilijk te geloven dat het zo is. Dus kom maar met voorbeelden van een goeie rap plaatquote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het woord 'vrijen' komt er ook in voorquote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat het geschreven is door een Belg zeg.
Doe niet zo kinderachtig. Jij vindt rap vreselijk, klaar.quote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat het zo is. Dus kom maar met voorbeelden van een goeie rap plaat
Me So Horny, 2 Live Crewquote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat het zo is. Dus kom maar met voorbeelden van een goeie rap plaat
vrijenquote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Het woord 'vrijen' komt er ook in voor
Zo'n beetje alle platen uit de jaren 90quote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
het gaat over asexualiteit en rapquote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Capstan het volgende:
Mensen, daar ben ik weer even. Wat is er gaande?
Ik moet even zoeken, ik heb best lang geen rap meer geluisterdquote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RATM is geen rapquote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Me So Horny, 2 Live Crew
Maar da's meer omdat ik moet lachen om de tekst..
En Killing in the name of, van RATM natuurlijk
Nee hoor minder mooiquote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. Jij vindt rap vreselijk, klaar.
Ach ja, ik ben nog blij dat er geen poepen staat.quote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het woord 'vrijen' komt er ook in voor
En bedankt voor de samenvatting, hoef ik niet meer terug te lezenquote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
het gaat over asexualiteit en rap
Of rap uit de jaren '80.quote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle platen uit de jaren 90
De frontman die rapt, dus het is rap. Met gitaargescheurquote:Op maandag 26 december 2011 00:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RATM is geen rap
[..]
Nee hoor minder mooi
Oeh Ring Ring Ring van De La Soul of Gangster's Paradise van Coolio.quote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Noem er eens een danquote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |