Zijn er überhaupt goeie rap platen dan?quote:
Wel.quote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt goeie rap platen dan?
Meer dan genoegquote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat het geschreven is door een Belg zeg.quote:Op zondag 25 december 2011 23:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
http://www.allesoverseks.(...)-faalangst-doen.aspx
Beetje Break-Out niveau, maar het is wel waar
Jammer...quote:Op maandag 26 december 2011 00:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lekker, maar niet opwindend.
Ik vind het moeilijk te geloven dat het zo is. Dus kom maar met voorbeelden van een goeie rap plaatquote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het woord 'vrijen' komt er ook in voorquote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat het geschreven is door een Belg zeg.
Doe niet zo kinderachtig. Jij vindt rap vreselijk, klaar.quote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat het zo is. Dus kom maar met voorbeelden van een goeie rap plaat
Me So Horny, 2 Live Crewquote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat het zo is. Dus kom maar met voorbeelden van een goeie rap plaat
vrijenquote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Het woord 'vrijen' komt er ook in voor
Zo'n beetje alle platen uit de jaren 90quote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
het gaat over asexualiteit en rapquote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Capstan het volgende:
Mensen, daar ben ik weer even. Wat is er gaande?
Ik moet even zoeken, ik heb best lang geen rap meer geluisterdquote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RATM is geen rapquote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Me So Horny, 2 Live Crew
Maar da's meer omdat ik moet lachen om de tekst..
En Killing in the name of, van RATM natuurlijk
Nee hoor minder mooiquote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. Jij vindt rap vreselijk, klaar.
Ach ja, ik ben nog blij dat er geen poepen staat.quote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het woord 'vrijen' komt er ook in voor
En bedankt voor de samenvatting, hoef ik niet meer terug te lezenquote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
het gaat over asexualiteit en rap
Of rap uit de jaren '80.quote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle platen uit de jaren 90
De frontman die rapt, dus het is rap. Met gitaargescheurquote:Op maandag 26 december 2011 00:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RATM is geen rap
[..]
Nee hoor minder mooi
Oeh Ring Ring Ring van De La Soul of Gangster's Paradise van Coolio.quote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Noem er eens een danquote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |