quote:Op maandag 26 december 2011 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben nog blij dat er geen poepen staat.
Ik weet die dingen wel, maar ja toch voel je weer wat anders.
Ik heb met beide niksquote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
het gaat over asexualiteit en rap
Ja die ook.quote:
Gaat toch wel? Kan je wel bij de dokter gebruiken...quote:
Dan liever vrijen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Idd, 'als je met een meisje poept...'
Ik kan de tekst dan gewoon niet meer serieus nemen
quote:Op maandag 26 december 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
De frontman die rapt, dus het is rap. Met gitaargescheur
Daar kan ik wat meequote:Op maandag 26 december 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh Ring Ring Ring van De La Soul of Gangster's Paradise van Coolio.
quote:Op maandag 26 december 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh Ring Ring Ring van De La Soul of Gangster's Paradise van Coolio.
Oke daar zitten zeker goeie platen tussenquote:Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gangsters paradise, het hele ouvre van 2pac
Juicy van biggie etc etc
het neuken gaat moeilijkquote:Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat toch wel? Kan je wel bij de dokter gebruiken...
Beter dan: het copuleren of coíteren gaat moeilijk
Oh, wacht, jij bent dus die C_M die ik iedere keer mis lijk te lopen. Nou, leuk je eens "gezien" te hebbenquote:
Tot ziens danquote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt voortaan gaan gamen als ik weer van die onzekere aandachtshoer momentjes heb.
Die zijn goed maar geen rapquote:Op maandag 26 december 2011 00:13 schreef Godshand het volgende:
Gangsta's Paradise![]()
![]()
Anyway, voor een rapfeestje hoeven jullie niet bij mij te zijn, die rommel gaat niet aan.
Prodigy daarentegen
wederzijdsquote:Op maandag 26 december 2011 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, wacht, jij bent dus die C_M die ik iedere keer mis lijk te lopen. Nou, leuk je eens "gezien" te hebben
Ik lurkte ff op je FobO.quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het neuken gaat moeilijknergens omheen draaien, gewoon BAM
Bwhehehequote:
The Prodigy was op het begin ook wel leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 00:13 schreef Godshand het volgende:
Gangsta's Paradise![]()
![]()
Anyway, voor een rapfeestje hoeven jullie niet bij mij te zijn, die rommel gaat niet aan.
Prodigy daarentegen
Wat voor game ga je spelen een first person shoter? One shoot a miljoen killsquote:
Nee man ik speel meestal op dat soort momenten FIFA tot het over is.quote:Op maandag 26 december 2011 00:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor game ga je spelen een first person shoter? One shoot a miljoen kills
Wat is jouw affiniteit met Two-Face btw? Ik vind het een baasquote:Op maandag 26 december 2011 00:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
The Prodigy was op het begin ook wel leuk.
Je wist ook al dat je mij steeds misliep? Wordt er toch meer over mij gesproken dan de Spytool aangeeftquote:
Goede openingszin wel: "Hee, wil jij met me rollen?"quote:Op maandag 26 december 2011 00:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Godsamme, ik heb echt de hele avond in het restaurant gezeten. Maarliefst 5 gangen, je kunt me echt rollen nu
Jammer dat je de grap mistquote:Op maandag 26 december 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man ik speel meestal op dat soort momenten FIFA tot het over is.
Weer eens wat anders dan vrijenquote:Op maandag 26 december 2011 00:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Goede openingszin wel: "Hee, wil jij met me rollen?"
They see me rollenquote:Op maandag 26 december 2011 00:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Goede openingszin wel: "Hee, wil jij met me rollen?"
Tof personage. Ook vanwege de achtergrond.quote:Op maandag 26 december 2011 00:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat is jouw affiniteit met Two-Face btw? Ik vind het een baas
Het enige wat ik zag was dat je geen million schreef maar miljoen.quote:
Dat lijkt me nou echt ongezellig met kerst in een restaurant zittenquote:Op maandag 26 december 2011 00:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Godsamme, ik heb echt de hele avond in het restaurant gezeten. Maarliefst 5 gangen, je kunt me echt rollen nu
They hatenquote:
Patrolling, they try to catch me riding dirty...quote:
Dat was de grap nietquote:Op maandag 26 december 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige wat ik zag was dat je geen million schreef maar miljoen.
waarom verklaart dat het?quote:Op maandag 26 december 2011 00:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik lurkte ff op je FobO.
Maar dat verklaart die grote bek wel.. Wacht maar tot je bij de doc bent over sexproblemen
Tof. Moet ik er wel bij vertellen dat zowel ik als m'n zusje er gewerkt hebben en we er dus iedereen kennen. En we waren met het hele gezin + omaquote:Op maandag 26 december 2011 00:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt ongezellig met kerst in een restaurant zitten
Hoe was het?
Het is first person shooter trouwens, dacht dat die spelfout deel van je grap wasquote:Op maandag 26 december 2011 00:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was de grap nietde grap was dat het over fappen ging :") first person shoter, one shot a million kills.
Wel een beetje triest tho. Hij bedoelde het zo goedquote:Op maandag 26 december 2011 00:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Tof personage. Ook vanwege de achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |