Ik heb mijne gewoon bij een toko gehaald, en volgens mij heb ik de felste kleuren hier so far in de cupcakes dus het lijkt me dat je daar niet aan vast hoeft te zitten.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:01 schreef E.T. het volgende:
Voor hysterische rainbow-cupcakes, kun je dan gewoon elke willekeurige levensmiddelen-kleurstof gebruiken? Of werkt die van Wilton het beste?
Nee inderdaad. Ik ben zelf helemaal niet zo enthousiast over Wilton kleurstof. Ik heb dat wel gekocht toen ik een cursus Wilton ging doen, maar inmiddels heb ik kleurstof van Sugarflair en dat vind ik krachtiger. Wilton blijft pastelleriger dan Sugarflair.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb mijne gewoon bij een toko gehaald, en volgens mij heb ik de felste kleuren hier so far in de cupcakes dus het lijkt me dat je daar niet aan vast hoeft te zitten.
Jij maakt van die prachtige taartenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:12 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik ben zelf helemaal niet zo enthousiast over Wilton kleurstof. Ik heb dat wel gekocht toen ik een cursus Wilton ging doen, maar inmiddels heb ik kleurstof van Sugarflair en dat vind ik krachtiger. Wilton blijft pastelleriger dan Sugarflair.
Maar werd .t geen kleffe massa dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:28 schreef Popples het volgende:
keroppi ze zien er wel leuk uit.
ik heb ze ook gemaakt vandaag maar heb geen rauwe cookidough hoor.
ik had een biscuit verkruimeld.
nee. hier vond iedereen het super lekker.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:43 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Maar werd .t geen kleffe massa dan?
Hij staat op hetelucht 150, zoals in het recept, heb hem net naar 160 gezet en ze worden nu een pietsje bruin, maar staan er ondertussen al 35 minuten in...quote:
Jah, de oven staat hier inmiddels op 170 (in de OP staat 150) en heb er net eentje uitgehaald die van binnen nog niet helemaal gaar was... Heb ze nog maar eens 5 minuten gegeven en ga ondertussen even googelen naar andere recepten om te zien wat daar de temperaturen zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 11:56 schreef Popples het volgende:
ik heb gisteren hartige muffins gemaakt maar die moesten op 180 graden.
Oh ik heb een hete lucht oven, gaat altijd als een malle hierquote:Op zondag 8 januari 2012 19:24 schreef Sjeen het volgende:
Nou, heteluchtoven moet je meestal wel lager zetten dan andere ovens. Cake gaat hier altijd op 150/160 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |