bokkenpootjequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik gebruik een tool ervoor om het netjes zachtjes glad te duwen. Kan ook met de achterkant van een theelepeltje of een (niet gebruikte) nagelriem terugduw ding... Geen idee hoe het heet, maar werkt heel goed!
Hoe laat zijn we morgen welkomquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Die zijn leuk geworden Baby_Girl! Ik heb die bloempotvormpjes ook gekocht, maar moet ze nog maken. Vanmiddag had ik zin in chocolade, dus heb ik deze muffins even in elkaar gedraaid.![]()
[ afbeelding ]
Even weer onder de aandacht brengen maar zelf heb ik geen idee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Tink89 het volgende:
Maaruhm, mensen goede ideeën voor lactosevrije vulling?
Je bent welkom hoor, maar ze zijn al op.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe laat zijn we morgen welkom
oh wat gaafquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:49 schreef limbolandjgirl het volgende:
Ik ga morgen carnavalscupcakes maken
Ik ben benieuwd. Want een vriendin gaat mij helpen en zij heeft nog nooit cupcakes gebakken / gedecoreerd. Maar ik zal het resultaat zeker hier showen
Zou je je recept van je topping kunnen delen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Die zijn leuk geworden Baby_Girl! Ik heb die bloempotvormpjes ook gekocht, maar moet ze nog maken. Vanmiddag had ik zin in chocolade, dus heb ik deze muffins even in elkaar gedraaid.![]()
[ afbeelding ]
ooh deze zie ik nu pas (n.a.v. lady-wrb's vraag). maar wat geweldig!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vandaag gereedschapskoekjes gemaakt.
(Nou ja, ik heb gisteren een heleboel verschillende koekjes gemaakt, en vanmiddag heb ik het gereedschap met icing gedaan)
[ afbeelding ]
Zo groot is een koekje:
[ afbeelding ]
Het is héél ingewikkeld.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:09 schreef MarjoBlabla het volgende:
Zou je je recept van je topping kunnen delen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |