SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Daar valt het e.e.a. over te zeggenquote:Op zondag 25 december 2011 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Imma go hard like a mother fucking boner
Alsnog kei hard.quote:Op zondag 25 december 2011 19:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Daar valt het e.e.a. over te zeggengemiddeld moeder is niet "lekker" dus hoe hard zou je boner dan zijn?
Als je boner hard is van je moeder: ZOEK HULPquote:Op zondag 25 december 2011 19:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Daar valt het e.e.a. over te zeggengemiddeld moeder is niet "lekker" dus hoe hard zou je boner dan zijn?
Er werd niet gezegd dat het over je EIGEN moeder ging!quote:Op zondag 25 december 2011 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je boner hard is van je moeder: ZOEK HULP
Zou wat zijnquote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Er werd niet gezegd dat het over je EIGEN moeder ging!![]()
Dat scheeltquote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Er werd niet gezegd dat het over je EIGEN moeder ging!![]()
Werkt nu ook alleen als mijn computer aanstaat, heb nog geen server ofzoquote:
Wat ga je er allemaal mee doen?quote:Op zondag 25 december 2011 20:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Werkt nu ook alleen als mijn computer aanstaat, heb nog geen server ofzo
Niet bijzonder veul, maar ik neem computer wel eens op afstand over en om dan telkens je IP adres te onthouden is ook weer zo ietsquote:Op zondag 25 december 2011 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat ga je er allemaal mee doen?
Is ergens opschrijven/opslaan in je mobiel niet sneller dan zo'n site aanmaken etc.?quote:Op zondag 25 december 2011 20:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet bijzonder veul, maar ik neem computer wel eens op afstand over en om dan telkens je IP adres te onthouden is ook weer zo iets
Nee juist nietquote:Op zondag 25 december 2011 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is ergens opschrijven/opslaan in je mobiel niet sneller dan zo'n site aanmaken etc.?
Succesquote:Op zondag 25 december 2011 20:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee juist nietDomein naam kopen en verwijzen naar je eigen IP doe je in 5 minuten.
Plus nu ga ik ook mail adressen maken als baas AT michelerkens PUNT nl
YOOOOOquote:Op zondag 25 december 2011 20:54 schreef Muisraket het volgende:
Wat een megahap weer, OMG. Maar goed, hoi.![]()
Alsof ik ga happenquote:Op zondag 25 december 2011 21:00 schreef Muisraket het volgende:
En hoezo 'nerdmodus', shifto? Jij bent toch altijd een nerd?![]()
Te trots voor zeker?quote:
Trots én een MILF, waar doet die jongen het toch vanquote:
Die comment op fbquote:Op zondag 25 december 2011 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Trots én een MILF, waar doet die jongen het toch van
quote:
Mijn vader weet daar niks vanquote:
Echt? Hoeveel groter dan? Waren altijd een cm of 3 per cadillacquote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Aanrader van de eeuw
[ afbeelding ] i.c.m. met wodka. Die dingen zijn supergroot geworden.
Viezerdquote:
Hmm halve keer groter/breder. Denk dat ze wel groter kunnen worden maar dan moet je meer wodka en meer geduld hebben.quote:Op zondag 25 december 2011 21:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt? Hoeveel groter dan? Waren altijd een cm of 3 per cadillac
[..]
Viezerd
OMG! Worden ze groter van wodka?quote:Op zondag 25 december 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm halve keer groter/breder. Denk dat ze wel groter kunnen worden maar dan moet je meer wodka en meer geduld hebben.
quote:
Vast ook van water of iets anders qua drinken.quote:Op zondag 25 december 2011 21:42 schreef shifto het volgende:
[..]
OMG! Worden ze groter van wodka?![]()
[..]Die autotune
Heel stom misschien maar hier zou ik me echt uren mee kunnen vermaken.quote:Op zondag 25 december 2011 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vast ook van water of iets anders qua drinken.Kan ook met gummieberen enzo.
[ afbeelding ]
Toch kei vet?
Ik snap je hoorquote:Op zondag 25 december 2011 21:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heel stom misschien maar hier zou ik me echt uren mee kunnen vermaken.
quote:
Jij + irritant = IMPOSSIBRUquote:Op zondag 25 december 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke als ik irritant aan het worden ben moeten jullie het zeggen. Ben ook aan het meezingen met de toppers dus dat zegt genoeg.
Heb zojuist van die kersen snoepjes met passoa gemaakt.quote:Op zondag 25 december 2011 21:48 schreef shifto het volgende:
Omg ik ook hoor! Hoe vet is dat!Ik wil dat nu gelijk proberen eigenlijk.
En, lekker?quote:Op zondag 25 december 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb zojuist van die kersen snoepjes met passoa gemaakt.
Geen idee het staat nog in de koelkast. Duurt een dag ofzo voordat al dat vocht erin zit. Maar ik heb wel een nieuwe hobby gevonden.quote:
Heldin! Ik ga dit sowieso onthouden.quote:Op zondag 25 december 2011 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee het staat nog in de koelkast. Duurt een dag ofzo voordat al dat vocht erin zit. Maar ik heb wel een nieuwe hobby gevonden.Dinsdag ren ik naar de gall en gall/ah
Je zal geen spijt krijgenquote:Op zondag 25 december 2011 21:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heldin! Ik ga dit sowieso onthouden.Ik vind dat tweede nummer minder grappig eerlijk gezegd.
Kerstbierquote:Op zondag 25 december 2011 22:12 schreef bijdehand het volgende:
DeJori en ik drinken nu kerstbier en eten negerinnentepels.
Sorry matties, kan ik jullie hier blij mee maken?quote:Op zondag 25 december 2011 22:14 schreef bijdehand het volgende:
Barrie, jouw muzieksmaak is niet echt naar de wens van mij en m'n bromo DJ
quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry matties, kan ik jullie hier blij mee maken?
Mij in ieder geval wel. Trouwen?quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OP REPEAT!!quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst op je knieën hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 22:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mij in ieder geval wel. Trouwen?
Niet huilen.quote:
Dat is was ik zei. Maar dat wilde ze niet.quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is was ik zei. Maar dat wilde ze niet.
Hoelang gaan we deze grap uitmelken?quote:Op zondag 25 december 2011 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is was ik zei. Maar dat wilde ze niet.
Misschien kan je daarna iets anders melken?quote:Op zondag 25 december 2011 22:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoelang gaan we deze grap uitmelken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien kan je daarna iets anders melken?Ik moest gniffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien kan je daarna iets anders melken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Niet meer vrees ikquote:Op zondag 25 december 2011 22:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoelang gaan we deze grap uitmelken?
Ik weet wel iets anders dat groter wordt in combinatie met wodka en vrouwen, maar daar kun je als je maar genoeg wodka erbij gooit niet veel meer mee op een gegeven moment.quote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Aanrader van de eeuw
[ afbeelding ] i.c.m. met wodka. Die dingen zijn supergroot geworden.
Ik welquote:Op zondag 25 december 2011 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Dames zal ik nog een biertje pakken?
Jouw minderwaardigheidscomplex?quote:Op zondag 25 december 2011 22:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet wel iets anders dat groter wordt in combinatie met wodka en vrouwen, maar daar kun je als je maar genoeg wodka erbij gooit niet veel meer mee op een gegeven moment.
Wel een lelijk wijf als je er perse alcohol bij nodig hebt om het te laten groeien.quote:Op zondag 25 december 2011 22:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet wel iets anders dat groter wordt in combinatie met wodka en vrouwen, maar daar kun je als je maar genoeg wodka erbij gooit niet veel meer mee op een gegeven moment.
Touché.quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 22:25 schreef Muisraket het volgende:
Holy shit, ik voel me dom!
X: Ik ga een emmer kip halen met een vriend van me, met de auto
MR: Lolwut? xD Hoezo dat? xD
X: Honger honger honger honger honger
MR: Ja maar waarom dan een emmer? xD [...]
X: O, je had het over de emmer, zo werkt dat bij de kfc
Is hij zwart?quote:Op zondag 25 december 2011 22:25 schreef Muisraket het volgende:
Holy shit, ik voel me dom!
X: Ik ga een emmer kip halen met een vriend van me, met de auto
MR: Lolwut? xD Hoezo dat? xD
X: Honger honger honger honger honger
MR: Ja maar waarom dan een emmer? xD [...]
X: O, je had het over de emmer, zo werkt dat bij de kfc
Nee, helaasch.quote:
Van bier krijg ik een onbeheersbare drang om meer te gaan zuipen maar van sterk word ik eigenlijk alleen maar geiler. Maargoed, als je dan lang genoeg aan het zuipen bent dan wil het allemaal niet meer zo lekker meewerken.quote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel een lelijk wijf als je er perse alcohol bij nodig hebt om het te laten groeien.
Ervaring ermee jongen?quote:Op zondag 25 december 2011 22:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Van bier krijg ik een onbeheersbare drang om meer te gaan zuipen maar van sterk word ik eigenlijk alleen maar geiler. Maargoed, als je dan lang genoeg aan het zuipen bent dan wil het allemaal niet meer zo lekker meewerken.
Maar... de koffie was wel lekker he?quote:Op zondag 25 december 2011 22:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, helaasch.Niet zoals mijn koffie.
Dat wel. (En ik val helemaal niet op grote negers, maar dat wist je al.quote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar... de koffie was wel lekker he?
quote:
Blij dat ik me wit heb geverfd dan.quote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat wel. (En ik val helemaal niet op grote negers, maar dat wist je al.)
DJ: Pak een rietje dan.quote:Op zondag 25 december 2011 22:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg dikke discussie met mn pa omdat ik bier uit de fles drink.
Jep, klaarkomen zit er dan niet meer in.quote:
Okeeeequote:Op zondag 25 december 2011 22:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg dikke discussie met mn pa omdat ik bier uit de fles drink.
Waar hoort het deel dat als je de volgende ochtend je ogen open doet je je de pest pleuris schrikt?quote:Op zondag 25 december 2011 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jep, klaarkomen zit er dan niet meer in.Alleen maar een beetje lafjes bezig zijn.
Gelukkig krijg je 's-ochtends meestal een herkansing voordat je de deur uit wordt geschopt/haar de deur uitschopt.
quote:Op zondag 25 december 2011 22:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar hoort het deel dat als je de volgende ochtend je ogen open doet dat andere meisje zich je je de pest pleuris schrikt?
Achteraan, net voor het walk of shame gedeelte.quote:Op zondag 25 december 2011 22:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar hoort het deel dat als je de volgende ochtend je ogen open doet je je de pest pleuris schrikt?
Mooiste is nog dat hij doet het zelf ook doet maar omdat ik zijn dochter ben vindt tie het ineens niet kunnen.quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Achteraan, net voor het walk of shame gedeelte.
Zelfde hier, I feel ya bro.quote:Op zondag 25 december 2011 22:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
en ik verveel me kk hard..
Is ze al bij je boobies aangekomen?quote:Op zondag 25 december 2011 22:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wat fijn, iemand die mij voelt.
Welnee die heeft KK al.quote:Op zondag 25 december 2011 22:37 schreef Muisraket het volgende:
Ik voel de titel 'topicslet' aankomen.
True, de man van het eeuwige vrouwengenot.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 25 december 2011 22:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, de man van het eeuwige vrouwengenot.
Van jou.quote:
Bitch please.quote:Op zondag 25 december 2011 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
Mannen zijn geen sletten. Dat kan niet.
Iets met masterkey en shitty lock.quote:Op zondag 25 december 2011 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mannelijke sletten bestaan net zo goed.
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zondag 25 december 2011 22:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iets met masterkey en shitty lock.
Ik ben blij dat er toch nog een vrouw op de wereld is die het toegeeft.quote:
Maar alsnog bestaan er mannelijke sletten. Net als mannelijke hoeren.quote:Op zondag 25 december 2011 22:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er toch nog een vrouw op de wereld is die het toegeeft.
Mannelijke hoeren, maar mannelijke sletten, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zondag 25 december 2011 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar alsnog bestaan er mannelijke sletten. Net als mannelijke hoeren.
Wat versta jij onder een vrouwelijke slet?quote:Op zondag 25 december 2011 22:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mannelijke hoeren, maar mannelijke sletten, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Jij?quote:Op zondag 25 december 2011 22:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een vrouwelijke slet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Wauw, we voelen elkaar wel goed aan. (see what I did there?)quote:Op zondag 25 december 2011 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik wilde die opmerking al op jouw vraag maken maar dacht zo sociaal te zijn om het niet te doen. Jammer dit.
quote:Op zondag 25 december 2011 23:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wauw, we voelen elkaar wel goed aan. (see what I did there?)
's avonds sta ik in die ene bazentent, waar je een kaartje voor moet hebben.quote:
Kaartjes?quote:Op zondag 25 december 2011 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
's avonds sta ik in die ene bazentent, waar je een kaartje voor moet hebben.
Ja dat kaartje is ook gelijk voor nieuwjaar. En hoop voor je dat ze dat morgen niet daar hebbenquote:Op zondag 25 december 2011 23:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kaartjes?Wtf. Beter is dat bij de opium niet.
Komt goed.quote:Op zondag 25 december 2011 23:23 schreef Kutstudent het volgende:
Voor zover ik weet niet, dus dan moet jij maar ff langs opium komen met T.
quote:Op zondag 25 december 2011 23:29 schreef Kutstudent het volgende:
Ja komop man als jij in je tent staat te zuipen en T gaat net zo met de gasten als vorige keer dan hebben jullie toch ook geen zin om naar de opium te gaan.
Laat die retards maar daar.quote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Zij gaat vast wel mee als ik dat vraag. En anders neem ik wel zo'n retard van de eerste keer mee.
Al kom ik dan de Opium niet in maargoed.
![]()
DeJori is weer wegquote:Op maandag 26 december 2011 00:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo lieve fokkertjes hebben jullie allemaal ineens een leven?
Een lange natte!quote:Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel een afscheidszoen gegeven?
We zien elkaar snel weer, dat beloof ik. Droom je vannacht van me?quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo lieve fokkertjes hebben jullie allemaal ineens een leven?
HALLO BARRIEquote:
Trustenquote:Op maandag 26 december 2011 01:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke ik ben slapen, weltruste alvast
Halloquote:
Jup. Ik ga zo naar bedquote:
Terug is juist fijn: nuchter in bedquote:Op maandag 26 december 2011 01:22 schreef DeJori het volgende:
Trouwens. BDH, heen is niet zo erg. Terug is kut.
Zoals beloofd: Ik heb 'm net gekochtquote:
Portal 2 of Fallout 3?quote:Op maandag 26 december 2011 09:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zoals beloofd: Ik heb 'm net gekocht
Portalquote:
Een keuze tussen fallout en een andere game begrijp ik dat goed?quote:
Fallout 3 hebben DeJori en ik al 100en uren gespeeld, dus Portal 2 was de enige logische keuze.quote:Op maandag 26 december 2011 14:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Een keuze tussen fallout en een andere game begrijp ik dat goed?
En je kiest NIET voor fallout?
Sowieso Portal (2)quote:Op maandag 26 december 2011 14:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fallout 3 hebben DeJori en ik al 100en uren gespeeld, dus Portal 2 was de enige logische keuze.
Da's kut.quote:Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die gaan afhaken waardoor je O&N plannen verneukt worden.
Gewoon nieuwe plannen maken, je laat je toch niet door 1 tegenslag uit het veld slaanquote:Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die gaan afhaken waardoor je O&N plannen verneukt worden.
Ah nee ok, dan ik snapquote:Op maandag 26 december 2011 14:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fallout 3 hebben DeJori en ik al 100en uren gespeeld, dus Portal 2 was de enige logische keuze.
portal 2 is awesome, fallout 3 is heel anders. Als ik zou moeten kiezen: fallout 3quote:
Vanavond niet. Ik ben trouwens in de opium, zijn geen kaartjes nodig dusja.quote:
Zal wel even een biertje komen doen. Waar ken je me van?quote:Op maandag 26 december 2011 17:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vanavond niet. Ik ben trouwens in de opium, zijn geen kaartjes nodig dusja.
Van het neuken, jeweettoch.quote:Op maandag 26 december 2011 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal wel even een biertje komen doen. Waar ken je me van?
Kan je mij niet bij die andere tent naar binnen smokkelen dan?quote:Op maandag 26 december 2011 17:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke ik kom niet naar Parade.
Tot een half uur geleden had ik een kaartje over.quote:Op maandag 26 december 2011 17:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan je mij niet bij die andere tent naar binnen smokkelen dan?
Gewoon terugclaimen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tot een half uur geleden had ik een kaartje over.Misschien is er een kans dat er niet gecontroleerd wordt. Al lijkt me dat stug.
quote:
Weeknie, zal wel niet zo lang open zijn vanavond dus ik ga niet te laat.quote:
Ja ik hoop gewoon tot een uur of vier.quote:Op maandag 26 december 2011 20:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weeknie, zal wel niet zo lang open zijn vanavond dus ik ga niet te laat.
Ja toen ik jullie naar huis bracht, "Zijn we er nou onderhand!"quote:Op maandag 26 december 2011 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
KK ik heb een filmpje van de vorige meet gevonden.
En ik 30 keer; godnondeju ben kapot.quote:Op maandag 26 december 2011 20:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja toen ik jullie naar huis bracht, "Zijn we er nou onderhand!"
Nope.quote:Op maandag 26 december 2011 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ik 30 keer; godnondeju ben kapot.
Ga je donderdag in den bosch uit?
Familie dinerquote:
Jawel joh, familie diners zijn geweldig.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jawel joh, familie diners zijn geweldig.
Gelukkigquote:
Ga waarschijnlijk nog wel de stad in. Eerst energie verzamelen om van m'n stoel af te komenquote:
Opstaan is het moeilijkstequote:Op maandag 26 december 2011 20:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ga waarschijnlijk nog wel de stad in. Eerst energie verzamelen om van m'n stoel af te komenJij nog plannen?
Nooit geweten, overheen gekeken of zo. Vond het al raar dat ik niet hoefde te werken terwijl ik aangegeven had graag te willen werken.quote:Op maandag 26 december 2011 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
WADDUP MUISRAKET
Je was vergeten dat je moest werken?
Handigquote:Op maandag 26 december 2011 21:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nooit geweten, overheen gekeken of zo. Vond het al raar dat ik niet hoefde te werken terwijl ik aangegeven had graag te willen werken.
Dubbele ninja? Was je heel veel te laat?quote:Op maandag 26 december 2011 21:14 schreef Muisraket het volgende:
Hallo mensen!
Oh en bdh (en de rest), ik hád ook een glimlach totdat ik thuiskwam en meteen hoorde dat de AH gebeld had. Telefoon stond nog op stil i.v.m. de kerk dus had dat niet door...
[lulverhaal]
Oké saai verhaal maar dat heb ik altijd te laat door. Socially Awkward Penguin.
Dubbele ninja ja. En was er rond kwart voor 5 of zo en moest blijkbaar beginnen om 4 uur.quote:Op maandag 26 december 2011 21:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dubbele ninja? Was je heel veel te laat?
Dat valt dan nog wel meequote:Op maandag 26 december 2011 21:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dubbele ninja ja. En was er rond kwart voor 5 of zo en moest blijkbaar beginnen om 4 uur.
Maar goed, was toch niet erg voor hen omdat we met veel te veel mensen waren. En voor mij niet erg omdat ik toch dubbel betaald word en omdat ik anders eerder weg had moeten gaan en het einde was episch.quote:
Dat was ik omdat je al zo megasnel aankwam met die appletini's! En jouw koffie smaakte goed hoor!quote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef DeJori het volgende:
Iemand heeft vanmiddag trouwens z'n koffie niet helemaal opWas het weer niet goed genoeg?
WADDUP BARRIEquote:Op maandag 26 december 2011 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
WADDUP MUISRAKET
Je was vergeten dat je moest werken?
Appletini's kunnen niet snel genoeg komenquote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat was ik omdat je al zo megasnel aankwam met die appletini's! En jouw koffie smaakte goed hoor!
Einde episch? Met die gitaar?quote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar goed, was toch niet erg voor hen omdat we met veel te veel mensen waren. En voor mij niet erg omdat ik toch dubbel betaald word en omdat ik anders eerder weg had moeten gaan en het einde was episch.
Jou irriteren.quote:
Dit was best wel een hap, toch?quote:Op maandag 26 december 2011 21:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Appletini's kunnen niet snel genoeg komen
Je hapte niet!
Jazeker. En daarna nog even bij barrei thuis verder.quote:Op maandag 26 december 2011 21:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WADDUP BARRIE
Ga je vanavond nog uit?
Wij houden ook van elkaarquote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef bijdehand het volgende:
Mij irriterendacht dat wij van elkaar hielden.
Dat doet DeJori al. Wij zijn verliefd op elkaar maar weten dat nog niet, remember?quote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef bijdehand het volgende:
Mij irriterendacht dat wij van elkaar hielden.
Ja dat welquote:
Ja en ik ga vanavond niet drinken.quote:Op maandag 26 december 2011 21:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WADDUP BARRIE
Ga je vanavond nog uit?
ja schat. Ooit komen wij daar achter, nu ontkennen we!quote:Op maandag 26 december 2011 21:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat doet DeJori al. Wij zijn verliefd op elkaar maar weten dat nog niet, remember?_!
Juistem! Je begint het te begrijpenquote:Op maandag 26 december 2011 21:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat doet DeJori al. Wij zijn verliefd op elkaar maar weten dat nog niet, remember?_!
Hoezo niet?quote:Op maandag 26 december 2011 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en ik ga vanavond niet drinken.Jij nog plannen?
quote:Op maandag 26 december 2011 21:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Juistem! Je begint het te begrijpen
quote:Op maandag 26 december 2011 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja schat. Ooit komen wij daar achter, nu ontkennen we!
ninja!quote:
Ja dat oneindigheidsteken doet het blijkbaar niet op FOK!quote:
Donderdag was te erg en ik kan me toch niet inhouden tot een bier of 6 dus vanavond gewoon niet. Hoop ik.quote:Op maandag 26 december 2011 21:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo niet?En ga je KK nog meeten?
Nope, ben de komende tijd nogal volgepland dus doe het vanavond even rustig aan.
ontken onze verliefdheid maar!quote:Op maandag 26 december 2011 21:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja dat oneindigheidsteken doet het blijkbaar niet op FOK!.
Wat nou niet meeten.quote:Op maandag 26 december 2011 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Donderdag was te erg en ik kan me toch niet inhouden tot een bier of 6 dus vanavond gewoon niet. Hoop ik.Nee ga KK niet meeten. Oh begrijpelijk dan, ga je nog met bdh afspreken?
Verstandig, hopelijk hou je het vol.quote:Op maandag 26 december 2011 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Donderdag was te erg en ik kan me toch niet inhouden tot een bier of 6 dus vanavond gewoon niet. Hoop ik.Nee ga KK niet meeten. Oh begrijpelijk dan, ga je nog met bdh afspreken?
Met je opmerkingen.quote:
Wat lief.quote:Op maandag 26 december 2011 21:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Verstandig, hopelijk hou je het vol.Nee, één keer per dag vind ik wel genoeg.
![]()
BURN!
wrom is dat genoeg?quote:Op maandag 26 december 2011 21:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Verstandig, hopelijk hou je het vol.Nee, één keer per dag vind ik wel genoeg.
![]()
BURN!
Ook met DeJori gemeet trouwens. En iemand van school, mijn oude muziekleraar en Ruben.quote:Op maandag 26 december 2011 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met je opmerkingen.
[..]
Wat lief.
Vandaag allemaal?quote:Op maandag 26 december 2011 21:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook met DeJori gemeet trouwens. En iemand van school, mijn oude muziekleraar en Ruben.Die laatste 3 uiteraard niet expres.
quote:
Honestly, I am so full of your love right now, I literally could not take another drop. <3quote:
Alleen DeJori + bdh echt gemeet, de rest kwam ik tegen.quote:
Das kei schattig!quote:Op maandag 26 december 2011 21:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Honestly, I am so full of your love right now, I literally could not take another drop. <3
Trio gehad?quote:Op maandag 26 december 2011 21:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alleen DeJori + bdh echt gemeet, de rest kwam ik tegen.
wtf neequote:
Nee, bdh en ik mochten van DeJori niet tegelijk in zijn slaapkamer.quote:
BDH laat me niet aan z'n meisje komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op maandag 26 december 2011 21:39 schreef Kutstudent het volgende:
Wel goed dat Barrie zo hapt bij mijn opmerkingen....Auw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op maandag 26 december 2011 21:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, bdh en ik mochten van DeJori niet tegelijk in zijn slaapkamer.
True story.
ja en jij braaf wachtenquote:Op maandag 26 december 2011 21:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, bdh en ik mochten van DeJori niet tegelijk in zijn slaapkamer.
True story.
Wel goed dat Barrie zo hapt bij mijn opmerkingen....Bitch please ik reageer er niet eens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah maar jong tochquote:Op maandag 26 december 2011 21:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
BDH laat me niet aan z'n meisje komen
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
That's how I roll.quote:
Wel goed dat Barrie zo hapt bij mijn opmerkingen....NSFW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Het ziet eruit alsof iemand met een kaasrasp zijn schaamhaar heeft geschorenquote:Op maandag 26 december 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
MR wij als vrouwen onder elkaar he.
Gebruik je wel eens zo'n ding?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 december 2011 21:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof iemand met een kaasrasp zijn schaamhaar heeft geschoren
Is dat een 'subtiele' hint dat ik weer eens naar de kapper moet?quote:Op maandag 26 december 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
MR wij als vrouwen onder elkaar he.
Gebruik je wel eens zo'n ding?
[ afbeelding ]
Lang haar is mooi!quote:Op maandag 26 december 2011 21:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is dat een 'subtiele' hint dat ik weer eens naar de kapper moet?
Niet zo negatief denken.quote:Op maandag 26 december 2011 21:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is dat een 'subtiele' hint dat ik weer eens naar de kapper moet?
quote:Op maandag 26 december 2011 21:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bitch please ik reageer er niet eens op.
Er is een verschil tussen normaal lang haar en mijn hippieslierten hè.quote:
Dit zijn hippieslierten: (meteen even een nummertje promoten)quote:Op maandag 26 december 2011 21:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen normaal lang haar en mijn hippieslierten hè.
Einde discussie zeker?quote:Op maandag 26 december 2011 21:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen normaal lang haar en mijn hippieslierten hè.
Nee, gebruik ik nooit, sorry. Maar wat ik me kan bedenken: voorzichtig en geduldig, zodat je niet nog meer 'klitten' maakt zeg maar, klitten ontwarren en kijken of er plukken/haren zijn die je er nu al wél uit kunt krijgen, dan heb je ze uiteindelijk allemaal eruit volgens mij.quote:Op maandag 26 december 2011 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet zo negatief denken.Meer of je een tip hebt om mn haren daaruit te krijgen want nondeju wat zijn dat voor teringdingen. Ik word gek
Ik heb je goed afgericht zie ik!quote:
Het zou me verbazen als iemand in het topic dit nummer níet kent.quote:Op maandag 26 december 2011 21:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dit zijn hippieslierten: (meteen even een nummertje promoten)
Nee ik leer je gewoon kennenquote:Op maandag 26 december 2011 21:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb je goed afgericht zie ik!![]()
Ha, ja dat klopt. Maar deze versie, op knebsworth, is legendarisch.quote:Op maandag 26 december 2011 21:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als iemand in het topic dit nummer níet kent.Maar het nummer is best tof, dus hier een aantal grungehelden met kerstmutsen voor je topic.
[ afbeelding ]
Ze zitten zowel links als rechts over elkaar heen volgens mij. En steeds meer door de war. Toch bedankt MR.quote:Op maandag 26 december 2011 21:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, gebruik ik nooit, sorry. Maar wat ik me kan bedenken: voorzichtig en geduldig, zodat je niet nog meer 'klitten' maakt zeg maar, klitten ontwarren en kijken of er plukken/haren zijn die je er nu al wél uit kunt krijgen, dan heb je ze uiteindelijk allemaal eruit volgens mij.
Aww sterkte met je haar dan maar.quote:Op maandag 26 december 2011 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze zitten zowel links als rechts over elkaar heen volgens mij. En steeds meer door de war. Toch bedankt MR.Nu aan mn pa vragen of tie het wil helpen.
Daarna stad dus fijne avond mensen
Óf je hebt te veel bier gedronkenquote:Op maandag 26 december 2011 21:51 schreef Kutstudent het volgende:
Net uit m'n overhemd gescheurd.Was alleen even aan het rekken en strekken. M'n training begint te werken denk ik.
![]()
Ja, daarom scheurt ie precies bij m'n schouders. Maar ik merkte het van de week al, dat m'n schouders er echt een paar cm breder uitzien.quote:
Nou, snel gaan fappen op je spiegelbeeld dan!quote:Op maandag 26 december 2011 21:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, daarom scheurt ie precies bij m'n schouders. Maar ik merkte het van de week al, dat m'n schouders er echt een paar cm breder uitzien.
quote:Op maandag 26 december 2011 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn pa had dameskapper moeten worden![]()
![]()
Adios matties.
Doe ik al, beetje biceps flexen in m'n blote bast voor de spiegel toch.quote:Op maandag 26 december 2011 21:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nou, snel gaan fappen op je spiegelbeeld dan!
kijk zo op mn pc. Denk vast over nieuwe TTquote:Op maandag 26 december 2011 21:54 schreef Muisraket het volgende:
Btw handje, ken je dit nummer of niet? Heb ik met mijn cluster moeten zingen bij Swinkie ooit, dacht misschien dat je het vaag kent.![]()
Van mijn pc. Ik heb stiekem een map met foto's van jouquote:Op maandag 26 december 2011 21:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waar de fuck haal je dit vandaan?
Nopequote:Op maandag 26 december 2011 22:01 schreef Kutstudent het volgende:
Ben jij dat rechts? Volgens mij niet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |