SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Daar valt het e.e.a. over te zeggenquote:Op zondag 25 december 2011 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Imma go hard like a mother fucking boner
Alsnog kei hard.quote:Op zondag 25 december 2011 19:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Daar valt het e.e.a. over te zeggengemiddeld moeder is niet "lekker" dus hoe hard zou je boner dan zijn?
Als je boner hard is van je moeder: ZOEK HULPquote:Op zondag 25 december 2011 19:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Daar valt het e.e.a. over te zeggengemiddeld moeder is niet "lekker" dus hoe hard zou je boner dan zijn?
Er werd niet gezegd dat het over je EIGEN moeder ging!quote:Op zondag 25 december 2011 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je boner hard is van je moeder: ZOEK HULP
Zou wat zijnquote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Er werd niet gezegd dat het over je EIGEN moeder ging!![]()
Dat scheeltquote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Er werd niet gezegd dat het over je EIGEN moeder ging!![]()
Werkt nu ook alleen als mijn computer aanstaat, heb nog geen server ofzoquote:
Wat ga je er allemaal mee doen?quote:Op zondag 25 december 2011 20:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Werkt nu ook alleen als mijn computer aanstaat, heb nog geen server ofzo
Niet bijzonder veul, maar ik neem computer wel eens op afstand over en om dan telkens je IP adres te onthouden is ook weer zo ietsquote:Op zondag 25 december 2011 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat ga je er allemaal mee doen?
Is ergens opschrijven/opslaan in je mobiel niet sneller dan zo'n site aanmaken etc.?quote:Op zondag 25 december 2011 20:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet bijzonder veul, maar ik neem computer wel eens op afstand over en om dan telkens je IP adres te onthouden is ook weer zo iets
Nee juist nietquote:Op zondag 25 december 2011 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is ergens opschrijven/opslaan in je mobiel niet sneller dan zo'n site aanmaken etc.?
Succesquote:Op zondag 25 december 2011 20:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee juist nietDomein naam kopen en verwijzen naar je eigen IP doe je in 5 minuten.
Plus nu ga ik ook mail adressen maken als baas AT michelerkens PUNT nl
YOOOOOquote:Op zondag 25 december 2011 20:54 schreef Muisraket het volgende:
Wat een megahap weer, OMG. Maar goed, hoi.![]()
Alsof ik ga happenquote:Op zondag 25 december 2011 21:00 schreef Muisraket het volgende:
En hoezo 'nerdmodus', shifto? Jij bent toch altijd een nerd?![]()
Te trots voor zeker?quote:
Trots én een MILF, waar doet die jongen het toch vanquote:
Die comment op fbquote:Op zondag 25 december 2011 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Trots én een MILF, waar doet die jongen het toch van
quote:
Mijn vader weet daar niks vanquote:
Echt? Hoeveel groter dan? Waren altijd een cm of 3 per cadillacquote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Aanrader van de eeuw
[ afbeelding ] i.c.m. met wodka. Die dingen zijn supergroot geworden.
Viezerdquote:
Hmm halve keer groter/breder. Denk dat ze wel groter kunnen worden maar dan moet je meer wodka en meer geduld hebben.quote:Op zondag 25 december 2011 21:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt? Hoeveel groter dan? Waren altijd een cm of 3 per cadillac
[..]
Viezerd
OMG! Worden ze groter van wodka?quote:Op zondag 25 december 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm halve keer groter/breder. Denk dat ze wel groter kunnen worden maar dan moet je meer wodka en meer geduld hebben.
quote:
Vast ook van water of iets anders qua drinken.quote:Op zondag 25 december 2011 21:42 schreef shifto het volgende:
[..]
OMG! Worden ze groter van wodka?![]()
[..]Die autotune
Heel stom misschien maar hier zou ik me echt uren mee kunnen vermaken.quote:Op zondag 25 december 2011 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vast ook van water of iets anders qua drinken.Kan ook met gummieberen enzo.
[ afbeelding ]
Toch kei vet?
Ik snap je hoorquote:Op zondag 25 december 2011 21:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heel stom misschien maar hier zou ik me echt uren mee kunnen vermaken.
quote:
Jij + irritant = IMPOSSIBRUquote:Op zondag 25 december 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke als ik irritant aan het worden ben moeten jullie het zeggen. Ben ook aan het meezingen met de toppers dus dat zegt genoeg.
Heb zojuist van die kersen snoepjes met passoa gemaakt.quote:Op zondag 25 december 2011 21:48 schreef shifto het volgende:
Omg ik ook hoor! Hoe vet is dat!Ik wil dat nu gelijk proberen eigenlijk.
En, lekker?quote:Op zondag 25 december 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb zojuist van die kersen snoepjes met passoa gemaakt.
Geen idee het staat nog in de koelkast. Duurt een dag ofzo voordat al dat vocht erin zit. Maar ik heb wel een nieuwe hobby gevonden.quote:
Heldin! Ik ga dit sowieso onthouden.quote:Op zondag 25 december 2011 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee het staat nog in de koelkast. Duurt een dag ofzo voordat al dat vocht erin zit. Maar ik heb wel een nieuwe hobby gevonden.Dinsdag ren ik naar de gall en gall/ah
Je zal geen spijt krijgenquote:Op zondag 25 december 2011 21:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heldin! Ik ga dit sowieso onthouden.Ik vind dat tweede nummer minder grappig eerlijk gezegd.
Kerstbierquote:Op zondag 25 december 2011 22:12 schreef bijdehand het volgende:
DeJori en ik drinken nu kerstbier en eten negerinnentepels.
Sorry matties, kan ik jullie hier blij mee maken?quote:Op zondag 25 december 2011 22:14 schreef bijdehand het volgende:
Barrie, jouw muzieksmaak is niet echt naar de wens van mij en m'n bromo DJ
quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry matties, kan ik jullie hier blij mee maken?
Mij in ieder geval wel. Trouwen?quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OP REPEAT!!quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst op je knieën hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 22:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mij in ieder geval wel. Trouwen?
Niet huilen.quote:
Dat is was ik zei. Maar dat wilde ze niet.quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is was ik zei. Maar dat wilde ze niet.
Hoelang gaan we deze grap uitmelken?quote:Op zondag 25 december 2011 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is was ik zei. Maar dat wilde ze niet.
Misschien kan je daarna iets anders melken?quote:Op zondag 25 december 2011 22:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoelang gaan we deze grap uitmelken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien kan je daarna iets anders melken?Ik moest gniffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien kan je daarna iets anders melken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Niet meer vrees ikquote:Op zondag 25 december 2011 22:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoelang gaan we deze grap uitmelken?
Ik weet wel iets anders dat groter wordt in combinatie met wodka en vrouwen, maar daar kun je als je maar genoeg wodka erbij gooit niet veel meer mee op een gegeven moment.quote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Aanrader van de eeuw
[ afbeelding ] i.c.m. met wodka. Die dingen zijn supergroot geworden.
Ik welquote:Op zondag 25 december 2011 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Dames zal ik nog een biertje pakken?
Jouw minderwaardigheidscomplex?quote:Op zondag 25 december 2011 22:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet wel iets anders dat groter wordt in combinatie met wodka en vrouwen, maar daar kun je als je maar genoeg wodka erbij gooit niet veel meer mee op een gegeven moment.
Wel een lelijk wijf als je er perse alcohol bij nodig hebt om het te laten groeien.quote:Op zondag 25 december 2011 22:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet wel iets anders dat groter wordt in combinatie met wodka en vrouwen, maar daar kun je als je maar genoeg wodka erbij gooit niet veel meer mee op een gegeven moment.
Touché.quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 22:25 schreef Muisraket het volgende:
Holy shit, ik voel me dom!
X: Ik ga een emmer kip halen met een vriend van me, met de auto
MR: Lolwut? xD Hoezo dat? xD
X: Honger honger honger honger honger
MR: Ja maar waarom dan een emmer? xD [...]
X: O, je had het over de emmer, zo werkt dat bij de kfc
Is hij zwart?quote:Op zondag 25 december 2011 22:25 schreef Muisraket het volgende:
Holy shit, ik voel me dom!
X: Ik ga een emmer kip halen met een vriend van me, met de auto
MR: Lolwut? xD Hoezo dat? xD
X: Honger honger honger honger honger
MR: Ja maar waarom dan een emmer? xD [...]
X: O, je had het over de emmer, zo werkt dat bij de kfc
Nee, helaasch.quote:
Van bier krijg ik een onbeheersbare drang om meer te gaan zuipen maar van sterk word ik eigenlijk alleen maar geiler. Maargoed, als je dan lang genoeg aan het zuipen bent dan wil het allemaal niet meer zo lekker meewerken.quote:Op zondag 25 december 2011 22:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel een lelijk wijf als je er perse alcohol bij nodig hebt om het te laten groeien.
Ervaring ermee jongen?quote:Op zondag 25 december 2011 22:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Van bier krijg ik een onbeheersbare drang om meer te gaan zuipen maar van sterk word ik eigenlijk alleen maar geiler. Maargoed, als je dan lang genoeg aan het zuipen bent dan wil het allemaal niet meer zo lekker meewerken.
Maar... de koffie was wel lekker he?quote:Op zondag 25 december 2011 22:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, helaasch.Niet zoals mijn koffie.
Dat wel. (En ik val helemaal niet op grote negers, maar dat wist je al.quote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar... de koffie was wel lekker he?
quote:
Blij dat ik me wit heb geverfd dan.quote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat wel. (En ik val helemaal niet op grote negers, maar dat wist je al.)
DJ: Pak een rietje dan.quote:Op zondag 25 december 2011 22:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg dikke discussie met mn pa omdat ik bier uit de fles drink.
Jep, klaarkomen zit er dan niet meer in.quote:
Okeeeequote:Op zondag 25 december 2011 22:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg dikke discussie met mn pa omdat ik bier uit de fles drink.
Waar hoort het deel dat als je de volgende ochtend je ogen open doet je je de pest pleuris schrikt?quote:Op zondag 25 december 2011 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jep, klaarkomen zit er dan niet meer in.Alleen maar een beetje lafjes bezig zijn.
Gelukkig krijg je 's-ochtends meestal een herkansing voordat je de deur uit wordt geschopt/haar de deur uitschopt.
quote:Op zondag 25 december 2011 22:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar hoort het deel dat als je de volgende ochtend je ogen open doet dat andere meisje zich je je de pest pleuris schrikt?
Achteraan, net voor het walk of shame gedeelte.quote:Op zondag 25 december 2011 22:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar hoort het deel dat als je de volgende ochtend je ogen open doet je je de pest pleuris schrikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |