abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106035723
Wie moeten er nog meer afkicken van serious request?
pi_106035728
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 18:51 schreef Sinosappel het volgende:
Er is weleens een looney op straat naar me toe gelopen om te vertellen dat ie aura's zag en dat die van mij zo mooi was...
En vervolgens begon ie ook over wat helderziende shit
Ok, dat is wat anders, maar mogelijk houdt het een verband.

Het blijft een gebied wat nog weinig onderzocht is door de psychologie. Mensen durven vaak ook niet mee voor de draad te komen want ze denken dan in het gesticht te belanden.

Maar het is geen psychiatrie, mensen kunnen gewoon hun leven leven. Ik heb 1 documentaire gezien, en daar had iemand wel last van zijn synesthesie. Die kon geen muziek in zijn auto opzetten want bepaalde deuntjes zag hij recht voor zich, maar kon niet door de kleuren kijken. (wat de meeste synesthesisten wel kunnen, die zien het voor hun "geestesoog" zeg maar).

Dus dat zou gevaarlijke situaties opleveren...

Het heeft wel een interessante overlap met LSD gebruik (hoewel je dan ook kleuren bij muziek gaat zien maar dan heftiger en soms ook niet van echt te onderscheiden) en schizofrenie/psychoses, waarbij mensen ook kleuren/stemmen en vormen zien, maar er in mee gaan en er bizarre denkbeelden bij ontwikkelen die een gevaar voor zichzelf of voor anderen vormt..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 25 december 2011 @ 18:56:40 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106035734
quote:
9s.gif Op zondag 25 december 2011 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is al de derde keer dat ik in een zwart gat val. :')
De vorige twee jaar heb ik alleen maar terug zitten kijken. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 25 december 2011 @ 18:56:41 #254
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106035735
quote:
9s.gif Op zondag 25 december 2011 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik luister al 11 jaar niet.
Alleen afgelopen donderdag en vrijdag toen ik wat op dat plein was. Veel rustiger nu het weg is, en kan ik weer sneller naar mijn werk. ^O^
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_106035759
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik luister al 11 jaar niet.
Alleen afgelopen donderdag en vrijdag toen ik wat op dat plein was. Veel rustiger nu het weg is, en kan ik weer sneller naar mijn werk. ^O^
Deze baas weet.
pi_106035765
Hoelang bestaat SR dan al? Volgend jaar Enschede trouwens. :P

Ik had vrijdag trouwens intsens oogcontact met 'n meisje. Ik stond te wachten op een andere lijn van de bus en zij zat in de lijn waar ik niet in moest maar die wachtte voor mij. En ik denk nog steeds aan haar. Ze was zo mooi vind ik. Triest eigenlijk, nooit eerder gehad. :')
pi_106035767
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 18:52 schreef Sinji het volgende:

[..]

Dit ja.

Eigenlijk ontzettend ironisch.. om succesvol te zijn met het andere geslacht moet je een houding hanteren die niet gebaseerd is op het verkrijgen van succes
Hier in NL wel ja, maar dat is ook de Nederlandse calvinistische inborst, met " doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.". In Spanje zag ik eens een lokale kroeg hoe de Spanjaarden/Catalanen elkaar versieren en dat gaat veel direkter. De vrouw daar verwacht aktie van je, en begrijpen niets van de afwachtendheid van Nederlanders. Omgekeerd vinden Nederlandse vrouwen Spaanse mannen maar vaak opdringerig en macho. Maar Spanjaarden onderling waarderen dat juist van elkaar..
  zondag 25 december 2011 @ 18:59:50 #258
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106035776
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 18:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het blijft een gebied wat nog weinig onderzocht is door de psychologie. Mensen durven vaak ook niet mee voor de draad te komen want ze denken dan in het gesticht te belanden.

Maar het is geen psychiatrie, mensen kunnen gewoon hun leven leven. Ik heb 1 documentaire gezien, en daar had iemand wel last van zijn synesthesie. Die kon geen muziek in zijn auto opzetten want bepaalde deuntjes zag hij recht voor zich, maar kon niet door de kleuren kijken. (wat de meeste synesthesisten wel kunnen, die zien het voor hun "geestesoog" zeg maar).

Het heeft wel een interessante overlap met LSD gebruik (hoewel je dan ook kleuren bij muziek gaat zien maar dan heftiger en soms ook niet van echt te onderscheiden) en schizofrenie/psychoses, waarbij mensen ook kleuren/stemmen en vormen zien, maar er in mee gaan en er bizarre denkbeelden bij ontwikkelen die een gevaar voor zichzelf of voor anderen vormt..
Klote als je dat hebt lijkt me.
Heaven is a place on earth with you
  zondag 25 december 2011 @ 18:59:56 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106035777
Het is best bizar eigenlijk, ik ben gewoon 6 dagen lang met niks anders bezig, ik val er mee in slaap, ik luister het in de bus, ik kijk het op school, ik kijk het thuis, ik doe gewoon niks anders dan dat volgen, eten en slapen. :')
C'est la vie
pi_106035789
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 18:59 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Klote als je dat hebt lijkt me.
Schizofrenie? Ja, nogal...
pi_106035790
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
Het is best bizar eigenlijk, ik ben gewoon 6 dagen lang met niks anders bezig, ik val er mee in slaap, ik luister het in de bus, ik kijk het op school, ik kijk het thuis, ik doe gewoon niks anders dan dat volgen, eten en slapen. :')
Je moet gewoon die wereld in. Hoelang duurt de studie die je nu doet nog? En ga je nog een hbo doen?
  zondag 25 december 2011 @ 19:00:56 #262
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106035795
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 18:58 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoelang bestaat SR dan al? Volgend jaar Enschede trouwens. :P

Ik had vrijdag trouwens intsens oogcontact met 'n meisje. Ik stond te wachten op een andere lijn van de bus en zij zat in de lijn waar ik niet in moest maar die wachtte voor mij. En ik denk nog steeds aan haar. Ze was zo mooi vind ik. Triest eigenlijk, nooit eerder gehad. :')
8 jaar.
C'est la vie
pi_106035797
o ja heloef, jij was die scholier. Ben je er al achter waar je lafheid uit bestaat en hoe je hem kunt tackelen?

Godshand, ja, je hebt gelijk dat depressie op de loer ligt. dat is echt niet waar ik op zit te wachten. Maar ik wil gewoon zo graag. Ik ben nou een paar jaar single en iedereen om me heen settelt. Zelfs mijn meest single vriend (platonische) heeft een vriendin waarmee hij binnen een half jaar is gaan samenwonen. Ik ben stikjaloers. Al is het alleen maar seks, ik wil ook weer eens wat voelen en beleven met iemand met wie ik het ook oprecht wil. Wat moet ik dan? Op deze manier ben ik ook al jaren single, in mijn wegkruipgedrag. Ik wil wat anders en juist niet meer wegkruipen en mezelf laten zien.

Ik weet het niet meer.... Kijk nou naar jou, jij bent bezig met datingsites en je gaat hartstikke lekker. Top, leuk, oe mijjj dat ook!
  zondag 25 december 2011 @ 19:02:05 #264
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106035812
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:00 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Je moet gewoon die wereld in. Hoelang duurt de studie die je nu doet nog? En ga je nog een hbo doen?
Nee, die 6 dagen ben ik altijd zo levenloos als de tering. :')

Die studie duurt nog 2,5 jaar en ik ga waarschijnlijk wel een hbo doen.
C'est la vie
pi_106035827
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 18:52 schreef Sinji het volgende:

[..]

Dit ja.

Eigenlijk ontzettend ironisch.. om succesvol te zijn met het andere geslacht moet je een houding hanteren die niet gebaseerd is op het verkrijgen van succes
Onverzorgd uiterlijk zou ik niet tot de niet-succes-succeshouding rekenen :D
  zondag 25 december 2011 @ 19:03:20 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106035834
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 19:01 schreef minnemin het volgende:
o ja heloef, jij was die scholier. Ben je er al achter waar je lafheid uit bestaat en hoe je hem kunt tackelen?
Angst voor afwijzing, nu ben ik laatst afgewezen dat was een 4 daagse ramp. :')
Hoe het tackelen is eigenlijk door het gewoon te doen.
C'est la vie
pi_106035835
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 18:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar met schizofrenie zijn het meer hallucinaties toch? Dat lijkt mij wat anders?
  zondag 25 december 2011 @ 19:03:32 #268
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106035838
quote:

Godshand, ja, je hebt gelijk dat depressie op de loer ligt. dat is echt niet waar ik op zit te wachten. Maar ik wil gewoon zo graag. Ik ben nou een paar jaar single en iedereen om me heen settelt. Zelfs mijn meest single vriend (platonische) heeft een vriendin waarmee hij binnen een half jaar is gaan samenwonen. Ik ben stikjaloers. Al is het alleen maar seks, ik wil ook weer eens wat voelen en beleven met iemand met wie ik het ook oprecht wil. Wat moet ik dan? Op deze manier ben ik ook al jaren single, in mijn wegkruipgedrag. Ik wil wat anders en juist niet meer wegkruipen en mezelf laten zien.

Ik weet het niet meer.... Kijk nou naar jou, jij bent bezig met datingsites en je gaat hartstikke lekker. Top, leuk, oe mijjj dat ook!
Zolang de wanhoop die je hier beschrijft maar niet voelbaar is voor je prooi. Want dat knapt af, geloof me.
pi_106035841
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 19:02 schreef minnemin het volgende:

[..]

Kan. Ik heb wel eens kerels gezien die er iets onverzorgd (slonzig) uitzien maar toch knap zijn. Bij vrouwen ligt het weer anders.
  zondag 25 december 2011 @ 19:04:24 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106035853
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 19:02 schreef minnemin het volgende:

[..]

Je moet voor jezelf zorgen.
Je moet er goed uit willen zien om je bijvoorbeeld goed over jezelf te voelen, niet om vrouwen/mannen te scoren.
C'est la vie
  zondag 25 december 2011 @ 19:04:49 #271
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106035858
Hoe schattig is minnemin?
Commentaar krijgen dat ze niet op andere reageert, 5 minuten later krijg je dit!

quote:

Heaven is a place on earth with you
pi_106035867
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 19:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Je moet voor jezelf zorgen.
Je moet er goed uit willen zien om je bijvoorbeeld goed over jezelf te voelen, niet om vrouwen/mannen te scoren.
Klopt wel. Ik heb heel af en toe dagen dat ik mezelf lelijk voel en dan sta ik ook niet open voor flirten/versieren, al zijn er dan toch mensen die pogingen doen bij mij. Ik ga er dan nooit op in omdat ik me dan gewoon niet goed voel. :')
pi_106035874
Oh het gaat over aura's? Die denk ik ook wel eens gezien te hebben bij mensen.
Het is waarschijnlijk een soort mindfuck die iemands uitstraling vertaalt in een kleur om die persoon heen. Ik kon het wel eens zien als ik vermoeid was. Het is denk ik niets spiritueels of bovennatuurlijks, het zijn gewoon associaties die je brein maakt door waarnemingen. Net als de meeste lichte hallucinaties.
  zondag 25 december 2011 @ 19:06:36 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106035879
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:05 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Klopt wel. Ik heb heel af en toe dagen dat ik mezelf lelijk voel en dan sta ik ook niet open voor flirten/versieren, al zijn er dan toch mensen die pogingen doen bij mij. Ik ga er dan nooit op in omdat ik me dan gewoon niet goed voel. :')
En dat is wel de basis, je goed voelen over jezelf.
C'est la vie
pi_106035892
quote:

Spreek dan is af met een leuke kerel. Hier zijn er genoeg te vinden. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')